- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No mám jen 103kW a jede 210km/h (dle tachometru) tak to se těch 32kw projevilo jenom 18km/h navíc - to není velká sláva.
No,ono ani tak nejde o to o kolik rychleji,ale o to za jak dlouho.Měl jsem 5 let auto jezdící 250,ale nejel jsem víc než 220km/h a to jen chvíli.Síla motoru se spíš projevovala při předjíždění,při vyjíždění z bočních ulic,od pumpy,atd..
Je pravda, že fleetovejch bude značná část, to sem do původniho příspěvku nějak nebral v potaz - reagoval sem na příspěvek pana Pavlíka dole, nevím proč se to zobrazilo zde. Nicméně furt mi je sympatičtejší stejná konfigurace v L&K, ale to je asi tím, že mám spíš radši aut, která umí více, než na co vypadají, než auta, která si z venčí hrají na něco více, než co je pak realita. :)
RS diesel ? Co ti soudruzi ještě nevymyslí
RS TDI se v oktávkách dělá už aspoň 10 let, to není žádná novinka.
Jelikož většina RS, co potkávám, jsou dieslové, tak si myslím, že minimálně značnou část (ne-li většinu) majitelů ta spotřeba zajímá.
ona je jako nová dost i ve fleetech a tam je spotřeba/náklady hlavním kriteriem. ojetiny si pak kupují lidi, co nemaj moc peníze, ale chtějí si dopřát kombinaci praktičnosti a zážitku
Ještě bych trochu opravil info v článku, v této konfiguraci doposud nebyl jen scout, ale i L&K, z toho pohledu sem nikdy moc nerozuměl, proč je tak oblíbená RS TDI, když stejný motor, ale v lepší konfiguraci byl v nabídce u jiných variant OIII.
Škoda jen, že to nedají i do benzínové verze
Třeba se ještě dočkáme...
ideální bonus od zaměstnavatele pro obchodníka roku, místo TDI, RS TDI
ale ne, tak pokud se chce taťka od rodiny občas svižně prohnat po tankodromu na D1 a přitom je to šetřílek, tak tohle může udělat službu...
Zase se na me budou lepit zavodnici v RS.
Řídicí jednotka pracuje ve dvou módech, sport a normal. A pak je tu jeden skrytý mód určený pro TÜV