- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tyhle sazomety by měly přijít o TP, dokud to VW neopraví.
Po bitvě jsou všichni experti generálové. Být na místě experta, tak bych se docela styděl, že mně někdo pár let úspěšně vodil za nos.
To jako. že VW má 80 x horší emise než konkurence? Co je to za blábol?
Když chce někdo nereálné hodnoty Nox tak je dostane, je to stejné jako se šunkou, z 10kg masa = 20kg šunky a stále se tomu říká šunka, když si něco objednáte, výrobce vám to zajistí(vyrobí), co na tom že to kvůli různým fyzikálním a finančním mantinelům není možné, papír snese všechno, nějakej trouba rozhodl že takový a takový motor smí mít jen takové a takové emise, a je úplně jedno že je to v praxi nedosažitelná hodnota, přestaneme kvůli tomu vyrábět dieselové motory
Kdyby se přestaly montovat naftové motory do osobních aut, tak by to špatné nebylo.
Ovšem na základě "papíru" dostaly tyhle motory zelenou plaketu do nízkoemisních zón. Protože skutečné emise za provozu úřad nikdy nezajímaly.
Nízkoemisní zóny zavedli v německu. Nefungovalo jim to - vliv byl zanedbatelný. Možná to i částečně bude tím, že tam jezdily hlavně nové, "čisté" diesely.
Pokud ale v městech zavedou vyjímky pro residenty, tak to na současném stavu nezmění vůbec nic.
Nafta smrdí, i u novejch aut. Dobře, že se na to přišlo. Teď ještě vypudit diesely z Evropy a hned se nám bude líp dýchat.
Tak podívejte se ono je cekem jedno kolik tech jedů ty motory vypouštějí v globálním měřítku, to je zajímavý třeba u CO2, nikoli však u nox nebo pevných částic. Tady jde o to, že tyto substance jsou škodlivé pro člověka a poškozují jeho zdraví! Nechápu, že si to většina Čechů neuvědomuje a je jim jejich zdraví absolutně lhostejné. Argumentovat tím že nějaká loď. Někde uprostřed moře kde nildo nežije toho vypouští více je naprosto zcestné. Pokud automobilky zjistí ze se diesel co by tyto substance nevypouštěl vyrobit nedá tak to maji přiznat politikum a vybavit automobily motorem jiným, který limity splní a bude mit mé si negativní vliv na lidské zdraví.
*(omlouvám se za překlepy) ne tak negativní vliv
Jaky vliv bude mit zavedeni nizkoemisnich zon (omezujici vjezd osobaku starsich cca 15 let) na coudici volkswageny stare 2-8 let ?
Tady pomůže pouze jediné, zrušit diesel v osobních automobilech a cenu benzínu stanovit tak, aby spotřebitel neměli motivaci diesel motor chtít. Případně dotace na jiný alternativní pohon vozidla. Všechno prostě mít nelze, vše je o kompromisech.
V centrech mest maji na svedomi nejvetsi podil zplodin autobusy MHD. Osobaky se podili z cca 15 procent, osobaky postizitelne nizkoemisnimi zonami jsou par promile.