Diskuze

Experti: Skandál kolem TDI ukazuje, proč smogu neubývá

Množství zatajených emisí, které ve skutečnosti vypouštěly diesely vyrobené Volkswagenem, by mohlo podle odhadů činit celosvětově ročně čtvrt milionu až milion tun oxidů dusíku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

Tyhle sazomety by měly přijít o TP, dokud to VW neopraví.

0 0
možnosti
VS

Po bitvě jsou všichni experti generálové. Být na místě experta, tak bych se docela styděl, že mně někdo pár let úspěšně vodil za nos.

0 0
možnosti
RM

To jako. že VW má 80 x horší emise než konkurence? Co je to za blábol? :-P

0 0
možnosti
PV

P47e78t25r 12V83o52ň32k59a

25. 9. 2015 18:19

Když chce někdo nereálné hodnoty Nox tak je dostane, je to stejné jako se šunkou, z 10kg masa = 20kg šunky a stále se tomu říká šunka, když si něco objednáte, výrobce vám to zajistí(vyrobí), co na tom že to kvůli různým fyzikálním a finančním mantinelům není možné, papír snese všechno, nějakej trouba rozhodl že takový a takový motor smí mít jen takové a takové emise, a je úplně jedno že je to v praxi nedosažitelná hodnota, přestaneme kvůli tomu vyrábět dieselové motory??RvEURv

5 1
možnosti
JM

Kdyby se přestaly montovat naftové motory do osobních aut, tak by to špatné nebylo.

5 2
možnosti
JK

Ovšem na základě "papíru" dostaly tyhle motory zelenou plaketu do nízkoemisních zón. Protože skutečné emise za provozu úřad nikdy nezajímaly.

3 0
možnosti
JN

J93o68s79e78f 97N74o41v17a10k

25. 9. 2015 15:37

Nízkoemisní zóny zavedli v německu. Nefungovalo jim to - vliv byl zanedbatelný. Možná to i částečně bude tím, že tam jezdily hlavně nové, "čisté" diesely.

Pokud ale v městech zavedou vyjímky pro residenty, tak to na současném stavu nezmění vůbec nic.

Nafta smrdí, i u novejch aut. Dobře, že se na to přišlo. Teď ještě vypudit diesely z Evropy a hned se nám bude líp dýchat.

6 0
možnosti
JM

Kéž by se to povedlo. R^

0 0
možnosti
MP

Tak podívejte se ono je cekem jedno kolik tech jedů ty motory vypouštějí v globálním měřítku, to je zajímavý třeba u CO2, nikoli však u nox nebo pevných částic. Tady jde o to, že tyto substance jsou škodlivé pro člověka a poškozují jeho zdraví! Nechápu, že si to většina Čechů neuvědomuje a je jim jejich zdraví absolutně lhostejné. Argumentovat tím že nějaká loď. Někde uprostřed moře kde nildo nežije toho vypouští více je naprosto zcestné. Pokud automobilky zjistí ze se diesel co by tyto substance nevypouštěl vyrobit nedá tak to maji přiznat politikum a vybavit automobily motorem jiným, který limity splní a bude mit mé si negativní vliv na lidské zdraví.

5 0
možnosti
MP

*(omlouvám se za překlepy) ne tak negativní vliv

0 0
možnosti
MH

M68a57r17e57k 76H65r57u10b88y

25. 9. 2015 14:19

Jaky vliv bude mit zavedeni nizkoemisnich zon (omezujici vjezd osobaku starsich cca 15 let) na coudici volkswageny stare 2-8 let ? ;-);-D

2 0
možnosti
MJ

Tady pomůže pouze jediné, zrušit diesel v osobních automobilech a cenu benzínu stanovit tak, aby spotřebitel neměli motivaci diesel motor chtít. Případně dotace na jiný alternativní pohon vozidla. Všechno prostě mít nelze, vše je o kompromisech.

3 0
možnosti
MH

M55a76r18e58k 50H78r22u65b18y

25. 9. 2015 14:21

V centrech mest maji na svedomi nejvetsi podil zplodin autobusy MHD. Osobaky se podili z cca 15 procent, osobaky postizitelne nizkoemisnimi zonami jsou par promile.:-P

0 0
možnosti