Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda a VW v letech 2009 - 2013 prodaly v ČR přes 150 000 dieselů

Automobilky Škoda Auto a Volkswagen prodaly mezi lety 2009 a 2013 v Česku přes 150 000 nových vozů s naftovými motory. Značná část z nich byly agregáty TDI typu EA 189, kterých by se mohl týkat problém s obcházením homologačního měření emisí ve výfukových plynech. Vyplývá to z údajů Svazu dovozců automobilů a automobilek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L64a28ď19a 75M13a58y30e57r 7322951810597

Jsem v šoku! Korupce celého koncernu VW  vyplývá ve své nahotě!!! Jak je možné že můžou dále provozovat auta , které při schvalování podváděli???!!!! Proč všichni musí dýchat svinstva, jen pro to že to mají výrobci na ministerstvu obšlápnuté? Vzpomínám na zavadění zadních mlhovek. Šlo to přes noc. Proč se neřekne že majitele zminěných motorů třebe od 1. prosince nesmí na cestu pokud nebudou mít motor opraven? Tady je vidět jaký mravní rozdíl je v USA a v Evropě.

0/0
25.9.2015 10:57

J14i48n77d65ř46i65c23h 61Š91k51o65p63e22k 4195231110965

žádná automobilka neprodává automobil, u kterého by se uváděné emise a spotřeba blížily hodnotám v normálním provozu

0/0
25.9.2015 22:08

J30a41n 15D26l65o85u40h36ý 7764389420369

To je zase ceskej kocourov: co do toho keca a vubec se svolavaci akci zabyva nejaky ministerstvo?! Proc by vubec majitel dieselu jezdil na nejakou svolavacku, kdyz to nema vliv naprosto na nic: na stk, na zivotnost motoru, a legalni je i dalsi uzivani vozu bez navstevy servisu! Cili ztrata casu se tim vubec zabejvat...

0/0
25.9.2015 8:37


P26e89t40r 16G60a24b87r15i58e56l 8907915571304

Má to zásadní vliv na to, co dýcháme!  Pro mne je to zcela neomluvitelný podvod. Evidentně jste egoistický bezohledný člověk, který neřeší, co způsobuje svému okolí. Dýmící diesely v osobních autech je hnus nejvyššího kalibru a vaše modla jménem škoda opět prokázala, že patří do evropského podprůměru.

0/0
28.9.2015 9:31

L22a62d55i62s93l45a29v 59K11r64á75l 1430473619461

já to vidím jako skrytou vadu, uvedení v omyl... tím pádem odstup od smlouvy a vrácení plné ceny ;-);-D

+1/0
24.9.2015 23:43

V38á69c36l80a35v 75P60o34l56á60k 1935342940480

Čím méně tomu rozumíme, tím více do toho budeme kecat.

0/0
24.9.2015 21:12

J73a49n 22L68i44b72i77c80h 9232448955163

VW: řetízkové rozvody (u TSI motorů chrastí už po výjezdu z autosalonů a po 30 000 se motor sype), HTP (průšvih všech průšvihů), TDI (PD verze ad. trápilo hromada závad), každopádně podvozky jsou poměrně uskákané a šetření způsobilo, že OC III má horší podvozek než II s výjimkou nejvyšších verzí a čtyřkolek, nudný stejný design všech tříd, hlavně když je škrabka a velký kufr. VW a Audi jsou pořád hodně podobné a designově celkem nudná auta, kvalita provedení u vyšších verzí není špatná, ale za ty peníze by měla být. Navíc podvody s emisemi asi nebudou první ani poslední.

+1/0
24.9.2015 20:51

J65a87n 75S40z26a76m35a68r29á86n64s21z31k54ý 1612372987128

Ach jo co budeme delat? Asi necham muj dehet zesrotovat :D

+2/0
24.9.2015 20:07

J98e20n33d21a 37R24a62p74a12n88t 2672575558903

Je to prostě Škoda;-D

+1/0
24.9.2015 19:15

Z83d28e19n71ě58k 25H43a27n97z35l 1281866842114

Ja jsem s toho úplně spatnej,nechce někdo Octavii 2010 najeto 60 tisic za cenu šrotu. Stim přece nemůžu jezdit

+2/0
24.9.2015 18:50

P46e89t21r 50M80a21r45e85č82e53k 1603601769518

Jova 8-o to aby si teď všichni čeští majitelé rvali vlasy po vzoru amerických komediantů !? :-)

+4/−1
24.9.2015 18:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.