Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda a VW v letech 2009 - 2013 prodaly v ČR přes 150 000 dieselů

Automobilky Škoda Auto a Volkswagen prodaly mezi lety 2009 a 2013 v Česku přes 150 000 nových vozů s naftovými motory. Značná část z nich byly agregáty TDI typu EA 189, kterých by se mohl týkat problém s obcházením homologačního měření emisí ve výfukových plynech. Vyplývá to z údajů Svazu dovozců automobilů a automobilek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L13a32ď84a 19M56a80y40e80r 7732611870957

Jsem v šoku! Korupce celého koncernu VW  vyplývá ve své nahotě!!! Jak je možné že můžou dále provozovat auta , které při schvalování podváděli???!!!! Proč všichni musí dýchat svinstva, jen pro to že to mají výrobci na ministerstvu obšlápnuté? Vzpomínám na zavadění zadních mlhovek. Šlo to přes noc. Proč se neřekne že majitele zminěných motorů třebe od 1. prosince nesmí na cestu pokud nebudou mít motor opraven? Tady je vidět jaký mravní rozdíl je v USA a v Evropě.

0/0
25.9.2015 10:57

J25i56n58d93ř75i79c37h 48Š90k10o93p73e53k 4925801970205

žádná automobilka neprodává automobil, u kterého by se uváděné emise a spotřeba blížily hodnotám v normálním provozu

0/0
25.9.2015 22:08

J28a49n 75D48l54o58u22h37ý 7964419230409

To je zase ceskej kocourov: co do toho keca a vubec se svolavaci akci zabyva nejaky ministerstvo?! Proc by vubec majitel dieselu jezdil na nejakou svolavacku, kdyz to nema vliv naprosto na nic: na stk, na zivotnost motoru, a legalni je i dalsi uzivani vozu bez navstevy servisu! Cili ztrata casu se tim vubec zabejvat...

0/0
25.9.2015 8:37

P69e26t94r 75G37a91b80r55i11e82l 8377635841144

Má to zásadní vliv na to, co dýcháme!  Pro mne je to zcela neomluvitelný podvod. Evidentně jste egoistický bezohledný člověk, který neřeší, co způsobuje svému okolí. Dýmící diesely v osobních autech je hnus nejvyššího kalibru a vaše modla jménem škoda opět prokázala, že patří do evropského podprůměru.

0/0
28.9.2015 9:31

L12a38d21i64s63l10a42v 69K55r22á21l 1570703969461

já to vidím jako skrytou vadu, uvedení v omyl... tím pádem odstup od smlouvy a vrácení plné ceny ;-);-D

+1/0
24.9.2015 23:43

V65á77c47l24a18v 30P83o98l96á26k 1105982510180

Čím méně tomu rozumíme, tím více do toho budeme kecat.

0/0
24.9.2015 21:12

J44a21n 21L63i49b55i83c26h 9422768225963

VW: řetízkové rozvody (u TSI motorů chrastí už po výjezdu z autosalonů a po 30 000 se motor sype), HTP (průšvih všech průšvihů), TDI (PD verze ad. trápilo hromada závad), každopádně podvozky jsou poměrně uskákané a šetření způsobilo, že OC III má horší podvozek než II s výjimkou nejvyšších verzí a čtyřkolek, nudný stejný design všech tříd, hlavně když je škrabka a velký kufr. VW a Audi jsou pořád hodně podobné a designově celkem nudná auta, kvalita provedení u vyšších verzí není špatná, ale za ty peníze by měla být. Navíc podvody s emisemi asi nebudou první ani poslední.

+1/0
24.9.2015 20:51

J10a69n 81S63z79a31m82a19r45á14n88s49z75k82ý 1282392237488

Ach jo co budeme delat? Asi necham muj dehet zesrotovat :D

+2/0
24.9.2015 20:07

J62e10n89d60a 21R10a10p92a30n51t 2622495458703

Je to prostě Škoda;-D

+1/0
24.9.2015 19:15

Z11d20e30n23ě26k 43H45a78n26z42l 1721406322704

Ja jsem s toho úplně spatnej,nechce někdo Octavii 2010 najeto 60 tisic za cenu šrotu. Stim přece nemůžu jezdit

+2/0
24.9.2015 18:50

P86e66t37r 54M13a93r24e22č17e48k 1583811629858

Jova 8-o to aby si teď všichni čeští majitelé rvali vlasy po vzoru amerických komediantů !? :-)

+4/−1
24.9.2015 18:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.