Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda a VW v letech 2009 - 2013 prodaly v ČR přes 150 000 dieselů

Automobilky Škoda Auto a Volkswagen prodaly mezi lety 2009 a 2013 v Česku přes 150 000 nových vozů s naftovými motory. Značná část z nich byly agregáty TDI typu EA 189, kterých by se mohl týkat problém s obcházením homologačního měření emisí ve výfukových plynech. Vyplývá to z údajů Svazu dovozců automobilů a automobilek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L59a90ď52a 56M55a28y21e35r 7322871800327

Jsem v šoku! Korupce celého koncernu VW  vyplývá ve své nahotě!!! Jak je možné že můžou dále provozovat auta , které při schvalování podváděli???!!!! Proč všichni musí dýchat svinstva, jen pro to že to mají výrobci na ministerstvu obšlápnuté? Vzpomínám na zavadění zadních mlhovek. Šlo to přes noc. Proč se neřekne že majitele zminěných motorů třebe od 1. prosince nesmí na cestu pokud nebudou mít motor opraven? Tady je vidět jaký mravní rozdíl je v USA a v Evropě.

0/0
25.9.2015 10:57

J34i56n61d78ř63i38c23h 20Š77k82o65p28e79k 4505771240485

žádná automobilka neprodává automobil, u kterého by se uváděné emise a spotřeba blížily hodnotám v normálním provozu

0/0
25.9.2015 22:08

J77a65n 80D39l75o47u19h82ý 7714839160479

To je zase ceskej kocourov: co do toho keca a vubec se svolavaci akci zabyva nejaky ministerstvo?! Proc by vubec majitel dieselu jezdil na nejakou svolavacku, kdyz to nema vliv naprosto na nic: na stk, na zivotnost motoru, a legalni je i dalsi uzivani vozu bez navstevy servisu! Cili ztrata casu se tim vubec zabejvat...

0/0
25.9.2015 8:37

P48e64t77r 42G66a73b37r32i94e41l 8637625811454

Má to zásadní vliv na to, co dýcháme!  Pro mne je to zcela neomluvitelný podvod. Evidentně jste egoistický bezohledný člověk, který neřeší, co způsobuje svému okolí. Dýmící diesely v osobních autech je hnus nejvyššího kalibru a vaše modla jménem škoda opět prokázala, že patří do evropského podprůměru.

0/0
28.9.2015 9:31

L76a35d33i76s15l50a96v 86K53r32á98l 1910583199521

já to vidím jako skrytou vadu, uvedení v omyl... tím pádem odstup od smlouvy a vrácení plné ceny ;-);-D

+1/0
24.9.2015 23:43

V94á90c54l17a71v 38P28o86l85á23k 1765502900520

Čím méně tomu rozumíme, tím více do toho budeme kecat.

0/0
24.9.2015 21:12

J46a11n 27L57i39b70i83c59h 9942778645503

VW: řetízkové rozvody (u TSI motorů chrastí už po výjezdu z autosalonů a po 30 000 se motor sype), HTP (průšvih všech průšvihů), TDI (PD verze ad. trápilo hromada závad), každopádně podvozky jsou poměrně uskákané a šetření způsobilo, že OC III má horší podvozek než II s výjimkou nejvyšších verzí a čtyřkolek, nudný stejný design všech tříd, hlavně když je škrabka a velký kufr. VW a Audi jsou pořád hodně podobné a designově celkem nudná auta, kvalita provedení u vyšších verzí není špatná, ale za ty peníze by měla být. Navíc podvody s emisemi asi nebudou první ani poslední.

+1/0
24.9.2015 20:51

J61a20n 54S42z73a25m28a79r10á49n19s55z20k17ý 1572472467628

Ach jo co budeme delat? Asi necham muj dehet zesrotovat :D

+2/0
24.9.2015 20:07

J38e98n16d43a 17R30a81p44a28n48t 2672445958753

Je to prostě Škoda;-D

+1/0
24.9.2015 19:15

Z51d31e76n17ě42k 53H48a60n32z21l 1511956912704

Ja jsem s toho úplně spatnej,nechce někdo Octavii 2010 najeto 60 tisic za cenu šrotu. Stim přece nemůžu jezdit

+2/0
24.9.2015 18:50

P47e32t22r 45M22a41r49e65č43e27k 1123341599398

Jova 8-o to aby si teď všichni čeští majitelé rvali vlasy po vzoru amerických komediantů !? :-)

+4/−1
24.9.2015 18:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.