Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Blog: VW srazili na kolena zelení blázni, píše Markéta Šichtařová

Bez umanutých zelených naivků, kteří jezdí do práce na kole, ale osmkrát za měsíc létají na kongresy o globálním oteplování a emitují při tom víc emisí, než majitel dvoulitrového Volkswagen Transportera za rok, by se svět celkem jistě oteploval taky, ale s našimi auty bychom si užili víc srandy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S97t92a37n16i64s52l83a64v 79M23i35l23e48r 5272457340643

Nejzelenější americké auto v roce 2009 byl Volkswagen Jetta TDI Clean Diesel[5]  a v roce 2010 Audi A3 TDI Clean Diesel[7]  https://en.wikipedia.org/wiki/Green_Car_of_the_Year 

Zajímavé je, jestli v těchto autech byly upravené motory.

0/0
29.9.2015 16:34

V96l58a58d80i64s10l69a16v 23B39u91r26y34š12e97k 1939922137204

významná analytička vůbec nepochopila o co jde, to se jí ostatně stává docela často, zkusím ji to vysvětlit, takže  vývoj motoru splňujícího přísné limity a jeho výroba jsou hodně drahé, VW vymyslel, jak ušetřit, starý a levný motor opatřili podvodným programem a vydávali ho za drahý a moderní, tím získali na trhu výhodu, podvodem

+1/−1
26.9.2015 16:15

A62r54n59o83š35t 59P85á13t69e20k 4687356345777

To je blábol hodný psychpata nebo prostě na zakázku napsaná manipulace. Je přece nadslunce jasné, že VW podvedly svoje zákazníky. Zákazníky, kteří by se při znalosti skutečných parametrů VW motorů, třeba rozhodli pro jinou značku. Jsou to prostě #šmejdi

+1/0
26.9.2015 1:25


P32e12t38r 16V29o43ň91k67a 2107513229913

Nejsmutnější a nejpravdivější na tom je, že MÁ HOLKA PRAVDU.

Měli by se nad sebou zymyslet ty zelené mozky, ale tuším to bude problém, jelikož strom na tom bude s myšlením lépe než oni.;-D

+1/−2
25.9.2015 18:32

P48e55t20r 37V29o54ň23k34a 2707203479743

*zamyslet

0/0
25.9.2015 18:32

D10a94n53i13e66l 47S11v10o68b86o73d69a 6285942531179

Nikdo nenutil VW prodávat v USA naftové motory. Prodávat chtěli, vědomě zákon porušili jen pro to, aby vidělali víc peněz. Teď budou potrestaní.

+3/0
25.9.2015 18:06

P42e20t39r 91V42o90ň24k22a 2107173229633

obcházeli evropský testovací mechanismus, ne ten americký, takže vědomě americký zákon neporušovali, pouze ten evropský ;-D

0/0
25.9.2015 18:34

J63i82ř97í 63E93r66b15e97n 1183344116537

Ani evropský zákon neporušovali. Přesně vyhověli dikci nařízení, podle kterého při jasně stanovené laboraorní zkoušce musí motor mít takové a takové parametry. Použité speciálního módu pro řízení motoru není zakázáno, naopak je přkazováno, že ŘJ musí řídit motor pro co nejnižší emise. Že se tak děje opravdu hlavně v laboratoři a ne v běžném provozu, je věc jiná...

0/0
27.9.2015 23:21

J20a67r41o79s53l16a75v 65Č40á13p 4891214491152

VW na kolenou není a nebude. Je jenom první ze VŠECH. O problému se v kontrolních úřadech ví dost dlouho, nechávalo se to kvasit a když přišel VW s novou generací motorů, kde na stejný problém šel jinak, bylo zřejmé, že víc už z případné aféry nekápne a tak se to zveřejnilo, aby měl úřad příštích pár let na svačinu. Podobný osud teď čeká i ostatní automobilky a jejich subdodavatele, až si nakonec budou muset úředníci uvědomit, že splnit normu euro6 znamená koupit si mnohem dražší auto, tahat s sebou 100kg navíc (=celosvětově zvýšit spotřebu PHM) a s naftou pokaždé tankovat AdBlue. Jsem zvědav, komu se bude líbit, že mu to v garáži smrdí močkou.

0/−1
25.9.2015 17:24

J67a14k39u90b 66M40e88l45í15š14e75k 6166335372486

Tak obecně, s parametry je člověk při koupi vozu předem seznámen (pokud se zrovna nejedná o podvod) a pokud někomu nevyhovují, tak si přece daný vůz nepořídí. V tomto případě si tedy vůz s naftovým motorem nekoupí.

+1/0
25.9.2015 21:50

A19n61d18r19e85j 81O73l58e43k68s92a 3405551337591

Ekonomistka. Co dodat. Sobectví a krátkozrakost, jako věda.Rv

+3/−2
25.9.2015 16:00

V91l85a24d88i98s11l67a26v 67B70u63r73y62š36e14k 1469812487274

prohřešek automobilky spočívá hlavně v tom, že nás její motory tráví víc, než přiznává, lidé mohou umřít nejen v důsledku špatných brzd, ale také na rakovinu plic a to asi i ve větším počtu, navíc si myslím, že automobilku srazila na kolena především megalomanská snaha se stát největší automobilkou světa, což se ji nakonec i pomocí podvodu podařilo, pokud by zelení blázni někoho srazili, tak to jsou pak všechny automobilky, protože pravidla platí pro všechny stejná, jinak jako vždy významná analytička nezklamala

+3/0
25.9.2015 15:22

M31i51c81h11a63l 32K92o54z95d32e73r98k43a 4220555221

Ekonomická analytička a nenapadne jí, že kdyby vývoj v autoprůmyslu uměle netlačily bezpečnostní a eko normy, kdyby výroba aut byla jednoduchá, jak by si spousta lidí přála, tak už v Evropě auta dávno nevyrábíme, všechno bysme to vozili z ČÍny a z Indie.

+4/0
25.9.2015 12:45

V88á91c44l37a47v 50Š44o49b48r 5313182217320

Nic to nemění na tom že světu by víc prospěl absolutní zákaz všech "konferencí" a "panelů" a podobných debat.

'Kdybychom místo toho aktivistům a politiků nařídili že mají zůstat sedět doma a komunikovat výhradně skypem místo nějakých "návštěv" a "sympózií"...

tak by se světu ulevilo víc než jakékoliv omezní emisí s kterým na těch konferecích přijdou.

+4/0
25.9.2015 13:26

J38i31ř20í 91E38r12b18e19n 1843594656167

To ale vůbec není blbej nápad.

I v normální firmě si manažeři sjednávají audio- a videokonference, protože to firmu vyjde levněji - a při pěší cestě do/ze zasedačky ztratí mnohem méně času než při jízdě autem přes půl republiky...

0/0
27.9.2015 23:27

J56i71r93i 92C70i30z 6604168230257

Pani Sichtarovou sverte do ordinace pana Chocholouska, maji si o cem povidat.. Mozna se ale timto zpusobem uchazi o misto v klubu prognostiku UV KSC, jen co se nejaky flek uvolni.

+2/−4
25.9.2015 12:42

T54o46m20á79š 79K16u41c62h41a24ř 3807311668111

Markéta je úžsaná žena, která rozumí úplně všemu.;-D

+1/0
25.9.2015 12:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.