Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Blog: VW srazili na kolena zelení blázni, píše Markéta Šichtařová

Bez umanutých zelených naivků, kteří jezdí do práce na kole, ale osmkrát za měsíc létají na kongresy o globálním oteplování a emitují při tom víc emisí, než majitel dvoulitrového Volkswagen Transportera za rok, by se svět celkem jistě oteploval taky, ale s našimi auty bychom si užili víc srandy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S91t53a44n31i56s89l39a53v 79M65i75l71e87r 5892927900223

Nejzelenější americké auto v roce 2009 byl Volkswagen Jetta TDI Clean Diesel[5]  a v roce 2010 Audi A3 TDI Clean Diesel[7]  https://en.wikipedia.org/wiki/Green_Car_of_the_Year 

Zajímavé je, jestli v těchto autech byly upravené motory.

0/0
29.9.2015 16:34

V52l92a37d15i64s61l85a45v 57B77u35r67y78š21e63k 1919842297374

významná analytička vůbec nepochopila o co jde, to se jí ostatně stává docela často, zkusím ji to vysvětlit, takže  vývoj motoru splňujícího přísné limity a jeho výroba jsou hodně drahé, VW vymyslel, jak ušetřit, starý a levný motor opatřili podvodným programem a vydávali ho za drahý a moderní, tím získali na trhu výhodu, podvodem

+1/−1
26.9.2015 16:15

A92r70n80o43š66t 78P85á65t38e14k 4617876685357

To je blábol hodný psychpata nebo prostě na zakázku napsaná manipulace. Je přece nadslunce jasné, že VW podvedly svoje zákazníky. Zákazníky, kteří by se při znalosti skutečných parametrů VW motorů, třeba rozhodli pro jinou značku. Jsou to prostě #šmejdi

+1/0
26.9.2015 1:25

P43e91t49r 40V19o36ň91k57a 2847973219143

Nejsmutnější a nejpravdivější na tom je, že MÁ HOLKA PRAVDU.

Měli by se nad sebou zymyslet ty zelené mozky, ale tuším to bude problém, jelikož strom na tom bude s myšlením lépe než oni.;-D

+1/−2
25.9.2015 18:32

P84e11t53r 22V79o12ň70k64a 2977513719583

*zamyslet

0/0
25.9.2015 18:32

D70a36n77i94e57l 41S94v89o65b41o44d29a 6235602751919

Nikdo nenutil VW prodávat v USA naftové motory. Prodávat chtěli, vědomě zákon porušili jen pro to, aby vidělali víc peněz. Teď budou potrestaní.

+3/0
25.9.2015 18:06

P45e44t85r 82V31o61ň92k84a 2227253349593

obcházeli evropský testovací mechanismus, ne ten americký, takže vědomě americký zákon neporušovali, pouze ten evropský ;-D

0/0
25.9.2015 18:34

J26i14ř37í 91E30r89b69e82n 1583954106537

Ani evropský zákon neporušovali. Přesně vyhověli dikci nařízení, podle kterého při jasně stanovené laboraorní zkoušce musí motor mít takové a takové parametry. Použité speciálního módu pro řízení motoru není zakázáno, naopak je přkazováno, že ŘJ musí řídit motor pro co nejnižší emise. Že se tak děje opravdu hlavně v laboratoři a ne v běžném provozu, je věc jiná...

0/0
27.9.2015 23:21

J13a31r47o52s65l33a98v 29Č35á78p 4281624651872

VW na kolenou není a nebude. Je jenom první ze VŠECH. O problému se v kontrolních úřadech ví dost dlouho, nechávalo se to kvasit a když přišel VW s novou generací motorů, kde na stejný problém šel jinak, bylo zřejmé, že víc už z případné aféry nekápne a tak se to zveřejnilo, aby měl úřad příštích pár let na svačinu. Podobný osud teď čeká i ostatní automobilky a jejich subdodavatele, až si nakonec budou muset úředníci uvědomit, že splnit normu euro6 znamená koupit si mnohem dražší auto, tahat s sebou 100kg navíc (=celosvětově zvýšit spotřebu PHM) a s naftou pokaždé tankovat AdBlue. Jsem zvědav, komu se bude líbit, že mu to v garáži smrdí močkou.

0/−1
25.9.2015 17:24

J37a18k42u91b 82M41e17l44í73š61e14k 6526975322896

Tak obecně, s parametry je člověk při koupi vozu předem seznámen (pokud se zrovna nejedná o podvod) a pokud někomu nevyhovují, tak si přece daný vůz nepořídí. V tomto případě si tedy vůz s naftovým motorem nekoupí.

+1/0
25.9.2015 21:50

A92n43d48r44e41j 78O10l24e49k29s87a 3265141347461

Ekonomistka. Co dodat. Sobectví a krátkozrakost, jako věda.Rv

+3/−2
25.9.2015 16:00

V84l73a36d41i62s60l49a65v 23B67u46r67y56š84e48k 1229342757384

prohřešek automobilky spočívá hlavně v tom, že nás její motory tráví víc, než přiznává, lidé mohou umřít nejen v důsledku špatných brzd, ale také na rakovinu plic a to asi i ve větším počtu, navíc si myslím, že automobilku srazila na kolena především megalomanská snaha se stát největší automobilkou světa, což se ji nakonec i pomocí podvodu podařilo, pokud by zelení blázni někoho srazili, tak to jsou pak všechny automobilky, protože pravidla platí pro všechny stejná, jinak jako vždy významná analytička nezklamala

+3/0
25.9.2015 15:22

M42i45c78h28a33l 19K36o93z91d71e93r25k12a 4200365761

Ekonomická analytička a nenapadne jí, že kdyby vývoj v autoprůmyslu uměle netlačily bezpečnostní a eko normy, kdyby výroba aut byla jednoduchá, jak by si spousta lidí přála, tak už v Evropě auta dávno nevyrábíme, všechno bysme to vozili z ČÍny a z Indie.

+4/0
25.9.2015 12:45

V40á26c66l69a39v 52Š76o35b75r 5943202537380

Nic to nemění na tom že světu by víc prospěl absolutní zákaz všech "konferencí" a "panelů" a podobných debat.

'Kdybychom místo toho aktivistům a politiků nařídili že mají zůstat sedět doma a komunikovat výhradně skypem místo nějakých "návštěv" a "sympózií"...

tak by se světu ulevilo víc než jakékoliv omezní emisí s kterým na těch konferecích přijdou.

+4/0
25.9.2015 13:26

J11i17ř62í 49E75r91b11e15n 1543124326367

To ale vůbec není blbej nápad.

I v normální firmě si manažeři sjednávají audio- a videokonference, protože to firmu vyjde levněji - a při pěší cestě do/ze zasedačky ztratí mnohem méně času než při jízdě autem přes půl republiky...

0/0
27.9.2015 23:27

J66i57r92i 29C51i43z 6574308180187

Pani Sichtarovou sverte do ordinace pana Chocholouska, maji si o cem povidat.. Mozna se ale timto zpusobem uchazi o misto v klubu prognostiku UV KSC, jen co se nejaky flek uvolni.

+2/−4
25.9.2015 12:42

T95o67m15á98š 88K67u53c51h37a97ř 3827651898641

Markéta je úžsaná žena, která rozumí úplně všemu.;-D

+1/0
25.9.2015 12:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.