Diskuze
Blog: VW srazili na kolena zelení blázni, píše Markéta Šichtařová
Děkujeme za pochopení.
S72t62a24n50i56s87l18a61v 57M29i16l36e38r
Nejzelenější americké auto v roce 2009 byl Volkswagen Jetta TDI Clean Diesel[5] a v roce 2010 Audi A3 TDI Clean Diesel[7] https://en.wikipedia.org/wiki/Green_Car_of_the_Year
Zajímavé je, jestli v těchto autech byly upravené motory.
V85l46a88d93i94s60l98a63v 58B79u23r28y15š98e37k
významná analytička vůbec nepochopila o co jde, to se jí ostatně stává docela často, zkusím ji to vysvětlit, takže vývoj motoru splňujícího přísné limity a jeho výroba jsou hodně drahé, VW vymyslel, jak ušetřit, starý a levný motor opatřili podvodným programem a vydávali ho za drahý a moderní, tím získali na trhu výhodu, podvodem
A73r80n74o39š28t 39P55á93t57e80k
To je blábol hodný psychpata nebo prostě na zakázku napsaná manipulace. Je přece nadslunce jasné, že VW podvedly svoje zákazníky. Zákazníky, kteří by se při znalosti skutečných parametrů VW motorů, třeba rozhodli pro jinou značku. Jsou to prostě #šmejdi
P63e24t40r 79V11o53ň29k28a
Nejsmutnější a nejpravdivější na tom je, že MÁ HOLKA PRAVDU.
Měli by se nad sebou zymyslet ty zelené mozky, ale tuším to bude problém, jelikož strom na tom bude s myšlením lépe než oni.
D81a11n31i50e87l 80S45v50o54b35o60d98a
Nikdo nenutil VW prodávat v USA naftové motory. Prodávat chtěli, vědomě zákon porušili jen pro to, aby vidělali víc peněz. Teď budou potrestaní.
P67e17t42r 98V46o79ň44k48a
obcházeli evropský testovací mechanismus, ne ten americký, takže vědomě americký zákon neporušovali, pouze ten evropský
J28a10r21o74s84l80a69v 23Č85á45p
VW na kolenou není a nebude. Je jenom první ze VŠECH. O problému se v kontrolních úřadech ví dost dlouho, nechávalo se to kvasit a když přišel VW s novou generací motorů, kde na stejný problém šel jinak, bylo zřejmé, že víc už z případné aféry nekápne a tak se to zveřejnilo, aby měl úřad příštích pár let na svačinu. Podobný osud teď čeká i ostatní automobilky a jejich subdodavatele, až si nakonec budou muset úředníci uvědomit, že splnit normu euro6 znamená koupit si mnohem dražší auto, tahat s sebou 100kg navíc (=celosvětově zvýšit spotřebu PHM) a s naftou pokaždé tankovat AdBlue. Jsem zvědav, komu se bude líbit, že mu to v garáži smrdí močkou.
J43a31k26u15b 56M54e71l17í91š82e78k
Tak obecně, s parametry je člověk při koupi vozu předem seznámen (pokud se zrovna nejedná o podvod) a pokud někomu nevyhovují, tak si přece daný vůz nepořídí. V tomto případě si tedy vůz s naftovým motorem nekoupí.
A88n34d75r91e30j 60O59l69e30k90s66a
Ekonomistka. Co dodat. Sobectví a krátkozrakost, jako věda.
V17l73a93d81i88s56l64a17v 21B31u63r19y90š39e82k
prohřešek automobilky spočívá hlavně v tom, že nás její motory tráví víc, než přiznává, lidé mohou umřít nejen v důsledku špatných brzd, ale také na rakovinu plic a to asi i ve větším počtu, navíc si myslím, že automobilku srazila na kolena především megalomanská snaha se stát největší automobilkou světa, což se ji nakonec i pomocí podvodu podařilo, pokud by zelení blázni někoho srazili, tak to jsou pak všechny automobilky, protože pravidla platí pro všechny stejná, jinak jako vždy významná analytička nezklamala
M59i86c36h39a87l 61K69o38z75d45e81r64k29a
Ekonomická analytička a nenapadne jí, že kdyby vývoj v autoprůmyslu uměle netlačily bezpečnostní a eko normy, kdyby výroba aut byla jednoduchá, jak by si spousta lidí přála, tak už v Evropě auta dávno nevyrábíme, všechno bysme to vozili z ČÍny a z Indie.
V19á53c65l53a76v 23Š51o20b74r
Nic to nemění na tom že světu by víc prospěl absolutní zákaz všech "konferencí" a "panelů" a podobných debat.
'Kdybychom místo toho aktivistům a politiků nařídili že mají zůstat sedět doma a komunikovat výhradně skypem místo nějakých "návštěv" a "sympózií"...
tak by se světu ulevilo víc než jakékoliv omezní emisí s kterým na těch konferecích přijdou.
J64i25r51i 83C70i56z
Pani Sichtarovou sverte do ordinace pana Chocholouska, maji si o cem povidat.. Mozna se ale timto zpusobem uchazi o misto v klubu prognostiku UV KSC, jen co se nejaky flek uvolni.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...