Diskuze

Terminátor se v kauze TDI ukázal jako zelený pokrytec

Těžko domýšlet, jakou hlášku ze svých filmů by asi hollywoodská hvězda Arnold Schwarzenegger použila, kdyby se nyní setkala s představiteli VW. Každopádně by z toho garnitura koncernu nevyšla dobře, ze zveřejněného postoje bývalého guvernéra Kalifornie na téma "emise TDI motorů" je to více než patrné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to vypadá, že folkiš žezlo největšího výrobce autíček nepřevezme ;-D

0 0
možnosti

Tohle je bohužel klasická idnes "novinařina".:-/

0 0
možnosti

To se mohl Arnie předvést a sežrat baterku z auta. To je typický problém dneška, Arnie byl dobrý představitel anabolicky přerostlých mlátičů, ale o co více má svalů tím méně má mozku, ale maistream ho žere, může říct jakoukoliv hovadinu a furt bude za hrdinu

0 0
možnosti

lidem jde o cenu, na nějaké emise dlabou - aspon neznám nikoho, kdo by šel do autosalonu, že chce koupit něco ekologického -kouká na cenovku... ekologicky "myslet" můžou lidi,co maj o jednu, dvě nuly vyšší příjem než člověk obecný!!

MŮJ NÁZOR

2 0
možnosti
Foto

Jasně Arnie! Není nad ECO tank viď?https://youtu.be/jVs5kgvA_Ow

0 0
možnosti
Foto

A ten tank, co v něm vozí lidi? Ekologie sama!

0 0
možnosti
Foto

Třeba má ECO Veyrona. :-))))

0 0
možnosti

Arnie arnie, teď mi řekni co je ekologické na složité výrobě baterií která je navíc neekologická až to zemí otřásá. Likvidovat se ty baterie taky nedají, tak se musí recyklovat a to je taky složité a ne moc ekologické, nemluvě o drahých a výrobně náročných dílech, a hlavně o tom faktu, že čím je na splodinách auto ekologičtější, tím má menší životnost a jeho význam pro ekologii se tím stává naprosto kontraproduktivní. Když si dáme příklad Mercedes 190D (příhodně přezdívaný terminátor) tento vůz je téměř nezničitelný a jeho nájezd mnohdy překračuje 1 000 000 km ano není nejvoňavjejší a hulí jak skupinka dělníků o přestávce, ale jeho životnost je 4x až 5x delší než super truper Prius, kterých na dosáhnutí stejného nájezdu a životnosti musí vyrobit 5 až 6.  tak a teď je to otázka počtů. Ale sázím na to, že při zohlednění výroby na tom bude hulící méďa o mnoho lépe.

1 0
možnosti

Měl byste opustit říši mýtů a legend. Baterie se samozřejmě recyklovat dají a budou a s tím Priusem mají reální uživatelé úplně jiné zkušenosti: http://www.hybrid.cz/hybridni-prius-uz-ve-vidni-najel-pres-milion-kilometru-jako-taxik

1 0
možnosti

Něco ke spotřebě Veyronu: V rychlostech přes 300 km/h se spotřeba veyronu pohybuje okolo 500 litrů paliva za hodinu. Nádrž má ale objem jen 100 litrů, což znamená, že palivo dojde asi po dvanácti minutách.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/rychlostni-orgie-s-bugatti-veyron-mohou-trvat-nejdele-12-minut-pb1-/automoto.aspx?c=A110715_171451_automoto_vok

A jaké si myslíte, že má to auto asi při téhle spotřebě emise???

Člověk, který má tohle v garáži asi nebude srdcem pravým členem hnutí Greenpeace...

2 0
možnosti

Už někdo ekoteroristům řekl, že elektřina do jejich elektroaut se vyrábí stejným ničením přírody jako při spalování ropných produktů? Už jim někdo řekl, že elektřina se vyrábí spalováním fosilních paliv, stepením jádra (jehož odpad neumíme zlikvidovat, jen ho uložíme), atd? Tak co je na elektromobilu tak ekologického?

1 0
možnosti

V Kalifornii mají jasno - už dnes skro třetinu elektřiny vyrábějí z OZE a pokud dodrží tempo růstu, tak to brzy bude polovina. Uhelných elektráren mají naprosté minimum.

0 0
možnosti