Diskuze

Autofotka týdne: Největší průšvih aut všech dob

Největší kauza v dějinách automobilismu zachvátila svět. Nejsou za ní mrtví, ani nikoho nepoškodila, i přesto svět aut určitě výrazně změní. Emisní skandál Volkswagenu, ve které se německá automobilka zatím ani nezačala účinně bránit, zatím stála místo šéfa firmy a několik dalších vrcholných manažerů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P23e43t92r 87S34e37d77i38v96y

8. 11. 2015 15:05

Tohle je preci blbost!!! - "Nejsou za ní mrtví, ani nikoho nepoškodila"  Uz bylo vypocitano, kolik zivotu emise staly. Jen za tim nejsou konkretni obliceje.

0 0
možnosti

Že tato kauza nikoho nepoškodila, je LEŽ. - Poškodila statisíce lidí, zejména dětí, neboť dieselová auta produkují velmi jemné částice (v množství VYŠŠÍM, než deklarovaném), což dělá z lidí astmatiky a alergiky!  :-(:-(:-(Rv ... Dlouhodobě se tu propagují dieselová auta, jako úžasný a úsporný produkt, při tom je to ale produkt pro žití nevhodný a dokonce pro zdraví obyvatel nebezpečný!!! :-(

Málo platný, benzínová auta by nám nikdy plíce nezaprášily tak MOC, jako to mají na svědomí dieseláky...

1 3
možnosti

J96a54n 75M

29. 9. 2015 21:09

Na tom neco je. Ale presto: pokud to skodi, je treba odskodnit ty obeti, nikoliv uredniky. Myslite, ze nekdo z obeti neco uvidi? Mozna neprimo a zlomek castky. Krom toho se napakuje armada uredniku. Dale: ty auta jsou MNOHEM cistsi nez jeste pred par lety. Tusim ze od 70. let se zbavili 97% emisi. Ty 3% furt skodi, ano, ale nezijeme ve svete, kde lze jezdit autem nebo busem nebo vlakem nebo na kole a soucasne neskodit. Vzdy je neco za neco. A dosahnout tech deklarovanych 1-2% proste nejde. A nezlobim se na VW za to, protoze urednik si ty limity vycucal z prstu. Prave proto, aby mel co regulovat a na necem parazitovat. Jinak pro cistsi vzduch udelal kulovy. Na rozdil od VW, kterej se zbavil 97%.

Puvodne jsem zvazoval koupi Mini, ale mam chut jit do VW tedka :)

2 0
možnosti

Nejsem ani trochu příznivcem VW, a jejich počínání neschvaluji, ale opravdu si myslíte, že všichni ostatní hrají fér?

A to fakt doteď nikoho nenapadlo, že teorie se liší od praxe, když spotřeb, uváděných výrobcem, není dosahováno v reálných podmínkách?

Tedy: nejvíc mě překvapuje, že je někdo překvapený.:-/

0 0
možnosti

P87e90t30r 49S88e51d29i80v45y

8. 11. 2015 15:06

kdyby ostatni fer nehrali, uz by to bylo venku. Proc myslite, ze nemecke automobilky nabizeji o tolik objemnejsi motory nez konkurence?

0 0
možnosti

Opravdu mi hlava nebere, jak může někdo obhajovat jednání VW a ještě říkat, že to je kauza, která nikoho nepoškodila. Budeme od teď také obhajovat šmejdy, kteří se místo dodržování pravidel vydali cestou podvodů, a přeznačují prošlé potraviny (škoda je vyhodit), pančují benzím (to přeci nikomu neškodí) atd.

Řada jiných výrobců se rozhodla jít jinou cestou - hledají jiné pohony, omezili výrobu i prodej dieselů, případně na nich draze vymýšlejí řešení, která by reálně omezila exhalace nejen ve zkušebně, ale hlavně na silnici. VW si prostě řekl, že raději půjde cestou podvodů a jak tak koukám, jakou mají i po provalení jejich svinstva podporu, tak to zřejmě dělají dobře. Co na tom, že podvádějí zákazníky (hele, fakt jim teď věříte, že na vašem novém VW není už žádný jiný ojeb, tentokrát třeba s kvalitou použitých materiálů?), co na tom, že motory produkují svinstvo, které by neprošlo ani před mnoha lety (hlavně, že je na to reklama, jak to je clean diesel)...

Ale fajn, raději nadávajte na nereálné požadavky a zelené pošuky. Jen se nedivte, že s tímto přístupem, kdy obhajujete šmejdy, se najdou další a další šmejdi, kteří se spoléhají na to, že jim nějaká lumpárna vždycky projde, stačí jen ukázat na to, že vlastně ta pravidla, která měli dodržovat, byla nereálná.

2 2
možnosti

J27a64n 89M

29. 9. 2015 20:54

Podvadet u zvracenyho zakona je chvalyhodne. Stejne jako bylo chvalyhodne pomoct za valky Zidovi.

Neexistuje na svete clovek, kterej byl VWem poskozenej. Jedinej "podvod" je v nedodrzeni emisnich limitu, ktery dodrzet a pritom se hejbat neni fyzicky mozny.

Kdyby urednici pod nakou zaminkou zakazali jmeno Walter, tak se z vas technicky stane zlocinec. Zlocincem je ale ten, kdo takovej zakon schvali.

Spravedlivej zakon je jen takovej, kterej vinikovi zlocinu narizuje napravit svuj zlocin. Zde neni obet, tedy ani zlocin.

3 0
možnosti

Já si více domnívám, že vše vzniklo z nereálných přání a neochoty hledat jiné cesty. Takže není ochota vytvářet infrastrukturu, ani podporu pro jiné pohony, jen se přikazovalo a plánovalo, jak motory budou spalovat naftu a benzín a vypadávat z nich budou snad kostičky mléčné čokolády. Jen se podívejte, jak je u nás podporován elektromobil a jak dlouho se zavádělo LPG, pro CNG už raději nemluvě. Žádná automobilka přirozeně nebude dělat vývoj třeba vodíkového pohonu, když nemá moc prosadit svůj systém všude a každý si bude dělat své přípojky  a svůj systém bezpečnosti. No a teď nezodpovědní zelení a vlády dělaj mrtvé brouky, hrají si na neviňátka a ukazují TyTyTy.

0 0
možnosti

lhat se nemá a když něco fyzicky nejde, tak to proste nebude.

0 0
možnosti

J95a98n 94K70r48p94e95c

27. 9. 2015 8:27

opet kus poctive novinariny...

0 0
možnosti

J31i32ř23í 93D10e16š43t

27. 9. 2015 7:52

Fyzika vs. eko asi nejde.

0 0
možnosti

P48e81t50r 48U15r84a43m

27. 9. 2015 1:03

Největší průšvih aut všech dob? Novináři zase vymýšlí co nejstupidnější titulek? Jak to můžou srovnávat třeba s olovnatým benzinem nebo problémy s nebezpečnými airbagy. Tyhle diesly mají pořád menší emise než v devadesátých letech a zpět.

5 0
možnosti
Foto

J38i23ř17í 76E22r20b77e80n

27. 9. 2015 4:35

Souhlasím. Člověk by řekl, že autor článku Fratišek Dvořák bude o branži vědět víc. Ale zjevně si nenastudoval historii oboru...

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Administrativní pracovník

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Praha