Diskuze

Autofotka týdne: Největší průšvih aut všech dob

Největší kauza v dějinách automobilismu zachvátila svět. Nejsou za ní mrtví, ani nikoho nepoškodila, i přesto svět aut určitě výrazně změní. Emisní skandál Volkswagenu, ve které se německá automobilka zatím ani nezačala účinně bránit, zatím stála místo šéfa firmy a několik dalších vrcholných manažerů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P48e48t38r 30S51e85d32i98v47y

8. 11. 2015 15:05

Tohle je preci blbost!!! - "Nejsou za ní mrtví, ani nikoho nepoškodila"  Uz bylo vypocitano, kolik zivotu emise staly. Jen za tim nejsou konkretni obliceje.

0 0
možnosti
KV

Že tato kauza nikoho nepoškodila, je LEŽ. - Poškodila statisíce lidí, zejména dětí, neboť dieselová auta produkují velmi jemné částice (v množství VYŠŠÍM, než deklarovaném), což dělá z lidí astmatiky a alergiky!  :-(:-(:-(Rv ... Dlouhodobě se tu propagují dieselová auta, jako úžasný a úsporný produkt, při tom je to ale produkt pro žití nevhodný a dokonce pro zdraví obyvatel nebezpečný!!! :-(

Málo platný, benzínová auta by nám nikdy plíce nezaprášily tak MOC, jako to mají na svědomí dieseláky...

1 3
možnosti
JM

J64a37n 15M

29. 9. 2015 21:09

Na tom neco je. Ale presto: pokud to skodi, je treba odskodnit ty obeti, nikoliv uredniky. Myslite, ze nekdo z obeti neco uvidi? Mozna neprimo a zlomek castky. Krom toho se napakuje armada uredniku. Dale: ty auta jsou MNOHEM cistsi nez jeste pred par lety. Tusim ze od 70. let se zbavili 97% emisi. Ty 3% furt skodi, ano, ale nezijeme ve svete, kde lze jezdit autem nebo busem nebo vlakem nebo na kole a soucasne neskodit. Vzdy je neco za neco. A dosahnout tech deklarovanych 1-2% proste nejde. A nezlobim se na VW za to, protoze urednik si ty limity vycucal z prstu. Prave proto, aby mel co regulovat a na necem parazitovat. Jinak pro cistsi vzduch udelal kulovy. Na rozdil od VW, kterej se zbavil 97%.

Puvodne jsem zvazoval koupi Mini, ale mam chut jit do VW tedka :)

2 0
možnosti
MS

Nejsem ani trochu příznivcem VW, a jejich počínání neschvaluji, ale opravdu si myslíte, že všichni ostatní hrají fér?

A to fakt doteď nikoho nenapadlo, že teorie se liší od praxe, když spotřeb, uváděných výrobcem, není dosahováno v reálných podmínkách?

Tedy: nejvíc mě překvapuje, že je někdo překvapený.:-/

0 0
možnosti
PS

P22e70t28r 78S54e95d51i56v79y

8. 11. 2015 15:06

kdyby ostatni fer nehrali, uz by to bylo venku. Proc myslite, ze nemecke automobilky nabizeji o tolik objemnejsi motory nez konkurence?

0 0
možnosti
WD

Opravdu mi hlava nebere, jak může někdo obhajovat jednání VW a ještě říkat, že to je kauza, která nikoho nepoškodila. Budeme od teď také obhajovat šmejdy, kteří se místo dodržování pravidel vydali cestou podvodů, a přeznačují prošlé potraviny (škoda je vyhodit), pančují benzím (to přeci nikomu neškodí) atd.

Řada jiných výrobců se rozhodla jít jinou cestou - hledají jiné pohony, omezili výrobu i prodej dieselů, případně na nich draze vymýšlejí řešení, která by reálně omezila exhalace nejen ve zkušebně, ale hlavně na silnici. VW si prostě řekl, že raději půjde cestou podvodů a jak tak koukám, jakou mají i po provalení jejich svinstva podporu, tak to zřejmě dělají dobře. Co na tom, že podvádějí zákazníky (hele, fakt jim teď věříte, že na vašem novém VW není už žádný jiný ojeb, tentokrát třeba s kvalitou použitých materiálů?), co na tom, že motory produkují svinstvo, které by neprošlo ani před mnoha lety (hlavně, že je na to reklama, jak to je clean diesel)...

Ale fajn, raději nadávajte na nereálné požadavky a zelené pošuky. Jen se nedivte, že s tímto přístupem, kdy obhajujete šmejdy, se najdou další a další šmejdi, kteří se spoléhají na to, že jim nějaká lumpárna vždycky projde, stačí jen ukázat na to, že vlastně ta pravidla, která měli dodržovat, byla nereálná.

2 2
možnosti
JM

J53a29n 10M

29. 9. 2015 20:54

Podvadet u zvracenyho zakona je chvalyhodne. Stejne jako bylo chvalyhodne pomoct za valky Zidovi.

Neexistuje na svete clovek, kterej byl VWem poskozenej. Jedinej "podvod" je v nedodrzeni emisnich limitu, ktery dodrzet a pritom se hejbat neni fyzicky mozny.

Kdyby urednici pod nakou zaminkou zakazali jmeno Walter, tak se z vas technicky stane zlocinec. Zlocincem je ale ten, kdo takovej zakon schvali.

Spravedlivej zakon je jen takovej, kterej vinikovi zlocinu narizuje napravit svuj zlocin. Zde neni obet, tedy ani zlocin.

3 0
možnosti
SR

Já si více domnívám, že vše vzniklo z nereálných přání a neochoty hledat jiné cesty. Takže není ochota vytvářet infrastrukturu, ani podporu pro jiné pohony, jen se přikazovalo a plánovalo, jak motory budou spalovat naftu a benzín a vypadávat z nich budou snad kostičky mléčné čokolády. Jen se podívejte, jak je u nás podporován elektromobil a jak dlouho se zavádělo LPG, pro CNG už raději nemluvě. Žádná automobilka přirozeně nebude dělat vývoj třeba vodíkového pohonu, když nemá moc prosadit svůj systém všude a každý si bude dělat své přípojky  a svůj systém bezpečnosti. No a teď nezodpovědní zelení a vlády dělaj mrtvé brouky, hrají si na neviňátka a ukazují TyTyTy.

0 0
možnosti
KL

lhat se nemá a když něco fyzicky nejde, tak to proste nebude.

0 0
možnosti
JK

J26a84n 44K34r36p81e47c

27. 9. 2015 8:27

opet kus poctive novinariny...

0 0
možnosti
OU
JD

J94i64ř49í 56D28e82š97t

27. 9. 2015 7:52

Fyzika vs. eko asi nejde.

0 0
možnosti
PU

P62e85t67r 47U98r87a10m

27. 9. 2015 1:03

Největší průšvih aut všech dob? Novináři zase vymýšlí co nejstupidnější titulek? Jak to můžou srovnávat třeba s olovnatým benzinem nebo problémy s nebezpečnými airbagy. Tyhle diesly mají pořád menší emise než v devadesátých letech a zpět.

5 0
možnosti
Foto

J91i16ř50í 33E92r57b30e85n

27. 9. 2015 4:35

Souhlasím. Člověk by řekl, že autor článku Fratišek Dvořák bude o branži vědět víc. Ale zjevně si nenastudoval historii oboru...

2 0
možnosti