- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejsem velkým fanouške VW (nelíbí se mi modročervené podsvícení palubky a jejich až příliš usedlý design) ale na druhou stranu proč neproměří emise nafťáků od PSA, Renaultu anebo Fordu, jako by tu vládl pocit že všichni zvládají skonstruovat motor plníci emisní normy jenom u VW to nedokázali a proto manipulovali měření.
Tak to losování si umím celkem představit.
To je větší problém než uprchlíci. Teď se budou všichni snažit z VW co nejvice peněz
a koho ten takzvaný skandál zajímá?jen byrokraty z bruselu a ekoteroristy
Britský ministr dopravy Patrick McLoughlin uvedl, že vláda hodlá spolupracovat s výrobci vozidel, aby zajistila rozšíření podvodů s emisemi v automobilovém průmyslu.
---
Britové vždy měli trochu jiný smysl pro humor.
Jo jo, ten se hodně podařil.
Byť je to pravděpodobně produkt inteligence autora toho textu.
Nechci dělat reklamu, ale opět odkáži na speciál Svět motorů, který je právě v trafice. Ukázka toho, že tento problém je o ničem, protože problém není v homologaci kterou obchází VŠECHNY automobilky. Problém je s emisemi v reálném provozu, protže zázračné AdBlue v dnešním DS5 ( bývalý Citroën) má nižší emise proti staré Octavii II o pouhé 3,3% ačkoli norma je přísnější o 68%.
O čem je tedy tento skandál?
Fakt nechci aby to byla reklama, je to prostě aktuální téma a jsou to provozní testy
Ekologie je na prvním místě,proto jezdím na LPG.TDI Fujjjj smradoši.Když vidím TDI,tak si zacpu nos,fuj.
Predstavte si prase. Prase se v skole moc neucilo a dela na pracaku nebo se jenom pase, tudiz nema na palivo ani udrzbu. Koupi si samozrejme diesel, ale hned vyrizne DPF, zaslepi EGR a nacipuje vstriky. Normalne se mu nemuze nic stat, protoze na STK dela taky prase. Nahodou ale Francie vylosuje prave to prase
Takže se jim z toho nakonec vyklubaly common raily. To mají z toho, že nenechali dál jet PDčka
je uplne jedno jesti je technologie vstřiku PD anebo CR problém vzniku oxidů dusíku je vtom že naftové motory pracují s velkým tlakem a teplotou tkaže se neokysličuje jenom palivo ale i atmosférický dusík