- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je tu nějaký odborník? Po svolávací akci se přehraje i chip tuning auta?
Co je proboha EU do toho, jak se u nás testují automobily?
...testovat budiž, přísně budiž, ale limity stanovit reálně a ne nesmyslně, to pak vede k hledání cest kolem ...
Je nejvyšší čas snížit celoevropsky zdanění benzínu o polovinu (povinně jinak by vlády jako je česká dále odíraly své občany) a vrátit auta do 3,5 tuny k provozu na benzín
1) na STK se měří u dieselů jen kouřivost ? Jestli je to pravda, tak je nespravedlivé, že u benzinů se měří složení plynů
2) testování spotřeby by mělo probíhat v reálných podmínkách (na přesně definovaném polygonu a měl by být zákaz auto pro měření jakkoli uvažovat)
Přesně definovný polygon NEJSOU reálné podmínky. Proto se taky brzdy testují na Grossglockneru a Semmeringu.
tak to už nebudou zázračné papírové spotřeby atd. Auta to prodraží klidně i o sto tis kč hurá. Já se směju jak jde vw do kolen.,
tak jednak tyhle cinknutý podvodný krámy se už nevyrábějí a nezdá se, že by zastavení výroby před více jak rokem na cenu mělo nějaký vliv a pak i kdyby mělo, jako že nemá, tak se asi shodneme, že levný krámy za cenu podvodů nechceme v tom asi nebudeme ve sporu
No němci jsou v poho . Ty už vyrábí auta na zemní plyn . Asi proto ted budou stavět další baltský plynovod do ruska. Přeci jen emise na plyn jsou o něčem jiném než naftáky.
Všechny ekonormy a nařízení jsou jen podvody, to není jen VW a automobilky, vemte si úsporné žárovky, vydrží sotva jeden rok, svítí bídně, pokud chcete dělat jemnější práci musíte si vzít starou klasickou žárovku, čísla o svítivosti a životnost jsou vycucaná z prstu, nechte si změřit svítivost v USA a budete se divit, do salámu se melou odpadky, do konzerv se strčí cokoliv, koupíte rybí konzervu tak je plná rybích odpadků, prostě se ukazuje, že v EU vládnou pokrytci kterým žádný podvod nevadí, hlavně že mají svá korýtka
to že je někdo ochoten žrát odpad z konzerv není chyba EU, až ty konzervy přestanete kupovat, dostanete za stejnou cenu normální produkt. Kupte si stejnou konzervu v Čechách a v Německu, obě země jsou v EU. Takže tohle je náš osobní problém, že s tím většina souhlasí a kupuje to, tak proč by to neprodávali, když to není zakázané?
Četl jsem že reálné možnosti výrobců se zastavily na normě EURO 4, další normy jsou (momentálně) technologicky nedosažitelné. Jinak řečeno, technologický vývoj nestačí držet krok s utopickými představami zelených idealistů.
V tom případě je chyba automobilek, že na nová pravidla přistoupily.