- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud někdo padá z kola po 1 pivu, tak nemá na kole co dělat ani za střízliva.
pokud piju, jedu na kole, pokud ne, tak autem. Chcete bicykl kriminalizovat? ok, udělejte to, pokud je to stejně špatný jako auto, tak teda budu jezdit autem, u toho se alespoň tolik nenadřu.
Cyklista by se neměl motat jako Dán, ale taky není důvod, aby musel být úplně čistý, protože cyklista nepotřebuje řešit dopravní situace ve zlomku vteřiny, neujede za sekundu 50 metrů a když do něčeho vrazí, tak to většinou odnese hlavně on sám.
Ještě legračnější je, že jako cyklista se bere i jezdec na koloběžce, na rozdíl od inlinistů, kteří se berou jako chodci, ačkoliv z hlediska škod při nehodě mezi nimi prakticky žádný rozdíl není.
Navíc inlinista je daleko nebezpečnější než cyklista, při jízdě zabere místa pomalu jako auto, a nedej bože, když potká šutr nebo rygol, a ani to nemusí být velký, jejich pády jsou nekontrolované...
„V loňském roce zavinili cyklisté pod vlivem alkoholu 786 nehod. Vloni také zemřelo na našich silnicích vlivem dopravních nehod celkem 57 cyklistů, 29 smrtelných dopravních nehod cyklistů si zavinili sami cyklisté. Letošní statistiky tento negativní trend jen potvrzují,“ doplnil ředitel služby dopravní Policie Tomáš Lerch.
--
Typická neschopnost práce se statistikou. Nedozvíme se ani to, kolik nehod zavinili střízliví cyklisté, ani kolik smrtelných úrazů si zavinili cyklisté pod vlivem.
Ale hlavně že se dělají závěry.
Jsou to kecy. Kdo je nezodpovědný, pije už dnes, zákaz nezákaz. Hladina 0,2 promile nemůže mít na jízdu naprosto žádný vliv.
Ja byt BESIPem, naridim nulovou toleranci i v loznicich ..... pad z kone muze byt take smrtelny
Tak ještě chybí pokutování chodců pod vlivem alkoholu. Jsou přece účastníci silničního provozu......
Kdo sedí doma u počítače a nevytáhne paty z domu tomu určitě fandí.
Nebo to vymyslela pražská taxikářská loby? každý si musí zavolat taxík na cestu z hospody?
Zjistil jsem, že při určitém stupni opilosti se již neudržím na nohách, avšak na kole jedu. Lépe se totiž udržuje rovnováha, na kole má totiž člověk větší moment setrvačnosti a korekce rovnováhy mohou být opožděné. Samozřejmě ani pěšky ani na kole nelezu v takovém stavu do velkého provozu. Cestou z hospody je kolo lepší volba než auto nebo pěšky, opilých chodců bylo usmrceno víc, než opilých cyklistů.
Souhlasím s vámi. I když nás asi mnoho lidí odsoudí. mám úplně stejné zkušenosti.
A mám cestu z hospody domů zcela mimo hlavních silničních tahů.
Hlavně cyklisti nerozeznají ani chodník od silnice, přitom u nás mají kousek vedle hned cyklostezku ... Ještě aby chlastali. To by byla Sodoma-Gomora.
O víkendu sem byl na pálavě. Tolik zmatlanejch cyklistů už jsem dlouho neviděl
A to jste nekoukal na řidiče aut.
Na Moravě není střízlivý ani policajt.
A my tady v USA budeme volit, zda zvysit limit z 0,8 na 1,0 promile. A studie tady tvrdi, ze pri 0,8 je clovek klidnejsi, kreativnejsi a bystrejsi. Samozrejme ty studie se daji nasmerovat jakkymkoliv smerem. Kdyz si dam prumerne 3-4 piva denne, tak me 1 promile vubec nerozhazi, prave naopak. Kdyz si absitent vyjimecne na akci da a ma 1 promile, tak je docela nasrot. Tezko merit vsechny podle jednoho metru.
V Německu je 0,5 povoleno. Ale běda, když dojde havárii. I když to není vaše vina, pojišťovna se po vás pěkně povozí. A jak je to v USA? Mně připadá logické, že když se může s lihem jet, tak minimálně na nezaviněnou nehodu by to vliv mít nemělo.
Mimochodem, na to občas dojede nějaký ten Čech, co si vyjede ven, do země, kde je trochu povoleno, pak bum, a česká pojišťovna řekne, no jo, hochu, ale tos bumbal, takže naval prachy.