Diskuze

Legální fígle automobilek při měření emisí: tvrdé pneumatiky, zalepené spáry

Aféra kolem emisí dieselových motorů koncernu Volkswagen by mohla vést ke změnám v homologačních postupech. Emisní normy měly změnit tak, aby lépe odrážely realitu, řekl v rozhovoru pro Český rozhlas viceprezident Sdružení automobilového průmyslu Pavel Juříček.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je blábol:

"Prohlásit například jízdní styl konkrétního „živého“ řidiče za standardizovaný a podle něj měřit oficiálně spotřebu by bylo zpohledutechniků neproveditelné. Už proto, že není přesně opakovatelné. Chování takového řidiče není exaktně specifikovatelné a měřitelné a ovlivňuje ho mnoho faktorů"Rv

Není snad problém namontovat do xx běžných vozidel černé skříňky a po ujetí xxxxx km, stáhnout data a ty použít, jako výchozí standard.

Umíme nasimulovat přistání na jiných planetách, simulaci počasí, modelování a simulace náhodných jevů..........atd.

0 0
možnosti

M74a11r41e68k 71H95r43u91b41y

30. 9. 2015 16:15

Kdyz ono se z bruselske kancelare daleko lip stanovuji umele hodnoty, ktere se pak formalne prohlasi za realitu. Co mi to jenom pripomina... ;-):-/

1 0
možnosti

Může mi někdo vysvětlit, k čemu slouží omezení výkonu vysavače na 1 kW? Jde o hospodárnost a úsporu? Dobrá, je li 1 kW dostatečný a jde o úsporu, proč ve stejném duchu EU nenařídí u osobních aut omezení výkonu např. na 80 kW? Takovýto výkon je přeci pro běžný provoz dostatečný. A celková úspora energie by byla o tři řády vyšší, než u všech vysavačů. Nenapadá mě jiné vysvětlení, než že v autě si vozí zadky všichni europoslanci, zatímco vysavač mnohý z nich v ruce ještě nedržel.

3 1
možnosti

80 kW jsem měl v autě naposledy před dvaceti lety a není to dostačující

1 1
možnosti

Za cast problemu si muzeme my sami. Podivejte se na identicke auto z Evropy v USA a na jeho udavanou spotrebu. Proc? Protoze za louzi by byl vyrobce druhy den u soudu zalovany zakaznikem. A Evropan? Ten se tomu zasmeje v hospode

2 0
možnosti

Tady je vidět, jaké psí kusy musí dělat automobilka, aby splnila nesmyslné a fyzikálním zákonům odporující požadavky ekoteroristů.

3 1
možnosti

v zásadě si ale automobilky za přísné limity můžou samy, protože si je vycucaly z prstu jako reklamní tah.

0 0
možnosti

Tvrdé pneumatiky, pane redaktore, to jste se probudil tak před 10 lety...dnes se pneumatiky plní heliem a z 10 vozů se bere vážený průměr, který se ještě vylepší...

0 0
možnosti

Co se kdo rozčiluje, EU prostě od automobilek vyžaduje hybridy a časem vůbec elektrický auta, emise tím splněj. To neznamená, že ty limity nejdou splnit. A nebo tedy hybridy/elektriky jsou špatný směr, ale to je věc EU.

0 0
možnosti

P49e26t13r 78K11u62n15e36š

30. 9. 2015 6:58

mereni emisi hybridu je rovnez jeden velky podvod - na zacatku testu je auto nabite, na konci tedtu nikoliv, znacnou cast testu tedy prekonava na energii z baterii, ktera se stejne nasledne musi doplnit horenim benzinu v pe spalovacim motoru (to uz se ovsem u hybridu neuvadi).

0 0
možnosti

T73o67m49a79s 79N78o47v55y

29. 9. 2015 23:53

jedine co ma prekvapuje, ze VW sa nesnazi potopit aj konkurentov (pokial su teda limity nesplnitelne)

0 0
možnosti

Ja tomu nerozumiem, raz musí mať auto po naštartovaní predvolene zapnutý systém štart-stop lebo meranie prebieha na výrobných nastaveniach a zrazu môže mať odpojený alternátor, nefunkčný podvozok a zlepené dvere...

1 0
možnosti

L92a93ď87a 67M45a34y19e23r

29. 9. 2015 23:03

Opět lživý článek!!! Pane autore VW nokdo nevýtýka CO2 ale NOx tak tu nepište bludy a nemaťte svými lajckými názory veřejnotst!!!!!!!!

0 0
možnosti

Ale no tak. Lzivy by byl, kdyby autor vedel co pise. To on ocividne nevi, tak to jenom svedci o jeho hlouposti a ne umyslu lhat. Mozna ale neco od nekud prevzal a smotal dohromaty s necim dalsim.

0 0
možnosti