Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen je jen špičkou ledovce, tvrdí ekologové. Zaplatí to řidiči

Nová evropská auta vypouštějí v průměru o 40 procent více oxidu uhličitého, než ukazují laboratorní testy. Vyplývá to ze zprávy ekologické skupiny Transport & Environment, která úzce spolupracuje s Evropskou komisí. Falšování emisních testů Volkswagenem jen podle ní částí mnohem širších podvodů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V18á55c98l60a44v 20Z18e50l65i70n53k76a 2672680773742

Diskuse už sice poněkud uvadla, ale přesto mi to nedá, abych nepřičinil poznámku k hoaxu, který se zde opět objevil. Skoro vždy se najde někdo, kdo nepřemýšlí a pod článek o motorech a emisích vrazí tvrzení, že "jedna kontejnerová loď za rok vyprodukuje stejné množství oxidu dusíku či uhlíku jako 50 000 000 diesel aut za rok". Takto napsáno, to je hloupost, na jejíž vyvrácení stačí učivo středních škol anebo chvilka hledání informací o lodních motorech Wartsila-Sulzer, které se k pohonu těchto lodí používají. Tak prosím příště přemýšlet než uděláte CTRL+C a CTRL+V. Ono to nebolí - to přemýšlení.

0/0
30.9.2015 12:21

P65a43v65e31l 26O20d62r87a50z17i96l 6404879687680

A krom toho ta loď smrdí na otevřeným moři, kde nemá komu vadit.

0/0
30.9.2015 15:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.