Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda: Emise obcházejí motory TDI 1,2, 1,6 a 2 litry s Euro 5

Dieselové motory koncernu VW schopné obcházet emisní měření jsou tříválce a čtyřválce TDI o objemu 1,2 a 1,6 nebo dva litry plnící emisní normu Euro 5. Informace zveřejnila Škoda Auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D72a15v35i64d 67H19u25r55k41a 3350683811341

Dnes na CRO 1 Radižurnál říkali, že ve vyhledávačí cinknutých motorů vyskakují i letošní a současné modely. Tak nevím....

0/0
7.10.2015 15:12

J23a52n 84M22l26e18z69i34v51a 3282886869626

Redakce, prosím opravit!

Audi TT RS rozhodně nemá dieselovej motor. Pokud vim, tak druhá generace měla/má 2,5 litrovej benzínovej pětiválec. A třetí generace TT RS ještě není.

+1/0
30.9.2015 17:53

M23a53r60e70k 25H73r31u49b28y 6537192231188

Zajimala by mne jedna vec: aktualni motory nepodvadeji, podvadeji jinak nebo Euro 5 neplni? ;-)

0/0
30.9.2015 16:01


J41i18n17d82ř42i55c60h 47L22u85k37á13š 8297751870815

ty už by měli plnit dokonce o dost přísnější euro6

0/0
30.9.2015 16:12

M48a63r17e75k 79H56r12u11b80y 6647532181128

takze lzisoftware v. 2.0? ;-)

+1/0
30.9.2015 16:13

F40r13a13n10t37i25š43e44k 55N41o11v75á40k 6731425216531

Nebo jinak vymakaná obcházečka. Euro 6 neplní ani jediný motor, nemůže. Norma je zcela nesmyslná, nebere ohled na fyziku a chemii.

+4/0
30.9.2015 20:11

P61a45v15e55l 15O42d61r60a15z80i60l 6894179387190

Tyhle sazomety by měly přijít o TP, dokud to VW neopraví.!!

0/−6
30.9.2015 15:53

P22e13t71r 25M72i87c53h32a29l 2710294471542

Ale o saze tady nejde, jde o oxidy dusíku. ... A pokud není vykuchaný DPF, tak se ani žádné saze nekonají.

+5/0
30.9.2015 16:26

J35i70n16d32ř41i63c56h 21Š87k35o57p96e67k 4755631380635

zopakuj si chemii ze základky.

Saze nejsou tvořeny oxidy dusíku

+2/0
30.9.2015 21:23

P93e50t93r 46M31i61c38h49a37l 2820724901812

A nebyly ty tříválce 1,4?

0/0
30.9.2015 15:51

J35i43n23d23ř15i78c20h 54L67u74k74á62š 8117251450675

1.2 se vyráběly také, o 1.4 se zatím nemluví

0/0
30.9.2015 16:01

P75e30t77r 68M89i17c34h96a60l 2880484541922

To jsem právě nevěděl, že se dělaly i 1,2 TDi.

0/0
30.9.2015 16:25

D90a35v73i47d 95H53o31r62n 5530613578597

Já k tomu mohu jen podotknout, že jsem měl Octavii II s 1,6 TDI a "vůně" toho motoru byla (zvlášt po nastartování) opravdu hodně nepříjemná. Když to srovnám s klasikou 1,9 TDi, která má také svoje mouchy, tak zcela jistě více oxidů dusíku 1,6 TDi produkovala. Nyní mám benzín, protože jsem zjisit že se mě s nájezdem cca 25 - 30 000 km ročně diesel prostě nevyplatí.

+1/0
30.9.2015 15:43

P52a49v81l28a 71K67v59a22p14i69l16o52v23á 7229448354877

Jsem do teď nenaspala do diskuzí k této "aféře" - AFÉŘE ani slovo a ani jsem moc nečetla. Se ptám: Jsem jediná kdo nedokáže pochopit, že si sami (EU +USA civilizace) na sebe šijeme předpisy se stupidníma limitama a přitom tu vesele spotřebováváme mraky naprosto zbytného zboží, které vozí miliony kamionů po celé Evropě a Severní Americe? A to je jako normální????? 

A důvod této spotřeby je rostoucí ekonomika - rozměj - aby rostla ekonomika musíme spotřebovávat. Áha asi roste moc, no tak podřízneme jednu z nejvíc prosperujících evropských firem.

Pomóc já tomu nerozumím, umřel pan Petřina nebo pan Nebožtík?

+7/−2
30.9.2015 15:36

D26e54n89i70s 98W73i82t48z87k63u 3293901459227

doporučuji návštěvu Pekingu za zvýšené smogové situace a pochopíte k čemu jsou ty emisní limity

+1/−3
30.9.2015 15:44

P75e26t20r 40T64y83č24k42a 6265792939802

Tak tam jsou na vině hlavně uhelné elektrárny a vůbec topení uhlím.

+4/0
30.9.2015 15:54

P86a65v66l93a 82K40v85a37p65i44l13o69v81á 7499188444327

Asi jsem to ne úplně dobře napsala .. koukám. V pohodě Euro 3; Euro 4 .... ale proč Euro 6 atd? To jako budeme mít za chvíli Euro 19 a budeme předstírat, že jezdíme na vodu a se.eme Chanel no5 asi. Budeme si tím sami škodit, podrážet ekonomiku a právě Čína si vesele poroste a bude se nám všem smát.

+9/0
30.9.2015 16:00

B79o95h92d22a33n 93M76a95r12e14k 5705136127224

Euro 6 určitě naší ekonomiku nepodráží. Co má své rezervy je způsob, jakým se emise a spotřeba měří :-/

0/−4
30.9.2015 17:02

J97i86ř74í 42E72r26b85e38n 1813654616427

No, už motory Euro 6 teoreticky vyfukují čistší vzduch než nasávají :-)

+4/0
30.9.2015 20:14

J90i96n90d45ř24i49c50h 57Š36k56o61p72e18k 4665241950435

Já na těch motorech nic problematického nevidím.

Problém vidím už dávno v tom, že legislativa umožńuje uvádět v TP nereálné spotřeby PHM.

+12/0
30.9.2015 14:29

M87a69r95t24i78n 88K16ř16í30ž 9483582520587

Na konci článku mi chybí ten jejich reklamní slogan. Simply clever :-D

+2/−2
30.9.2015 14:08

J31o76s28e57f 48S24v72o90b97o90d56a 4521518716394

Nezapomeňte děkovat bruselským papalášům za salámovou likvidaci automobilizmu.

+1/0
30.9.2015 15:18

P22a68v63e58l 71O42d48r76a91z46i75l 6284119397180

Jakou? Aut neustále přibývá. Kromě toho, pravověrný automobilista jezdí na benzín.

+2/−2
30.9.2015 15:54

J28i12ř98í 83E96r40b95e88n 1193754806697

Bruselským? Odkdy je Brusel v USA, voni mysliteli? Kdo přišel na ten podvod, Evropané nebo Američané?

+1/−1
30.9.2015 20:15

P96a70v14e66l 35R46e44z75n17i78c93e92k 3865884384512

kdo na nej prisel je jedna vec, ale kvuli cemu ten povod vznikl je druha.. a tam je pricinou prave Brusel... tzv emisni normy ktere jsou zcela nerealne pri zachovani ceny a koupeschopnosti vozu... to je ten duvod proc s vubec podvadi...

0/0
1.10.2015 10:32

M65a11r48e54k 88Š68t81ě38t50k52a 4861418812723

Další důvod proč si ponechat legendární 1,9TDi - parádní spotřeba (navíc reálná  odpovídá údajům ve velkém TP), nájezd minimálně půl miliónu kilometrů bez větších oprav (pouze výměny spotřebního materiálu, tj. olej, destičky apod.) a normu Euro 4 plní také, takže se bez problémů dostanu do všech měst, která výhledově chytají omezení pro vjezd starších vozů:-)

+7/0
30.9.2015 13:38

J73a49n 95J60a77n79e30č41e18k 9910643940426

Po půl milionu km se olej vyměňovat nemusí, protože se ho průběžně dolévá víc než dost a ty destičky mají s legendárním 1.9TDI taky hodně společného ;-D

+1/−1
30.9.2015 13:51

M21a32r15t90i20n 50Š67i47m52e73k 4420244188125

Stará rotačka splňovala v nejlepším provedení Euro 3. PD už Váš popis nesplňuje

0/0
30.9.2015 14:06

M31a38r84e93k 56Š43t35ě15t30k52a 4901378592703

Tak ano, vypadlo mi tam to označení PD, ale většina "dvojkových" Oktávek jezdí právě s těmito motory a popis víceméně taky sedí, je to podobný "držák" jako jeho předchůdce, jak v nájezdu km, tak spolehlivosti, alespoň o těch co vím kolem sebe (soukromé vozy), ty žádné problémy nemají.

+1/0
30.9.2015 14:19

A45n69d39r62e34j 72M49a27s27a46r95y31k 9400153356950

hlavne ten zvuk :) ten je vyborny. Ked vedla mna zastavi na krizovatke neke TDi tak ma hned rozboli hlava. A tie vyborne vibracie to je taka masaz na kazdej krizovatke pred dalsou jazdou. Upchane vstrekovace alebo spatna vaha vzduchu to su tiez prijemne veci a uplne najprijemnejsia je vymena turba R^ Auto ma viac o 70kg na prednej naprave to prispieva tiez k dobrym jadznym vlastnostam. Kazdy chudak ktory musi nasledovat neakeho rozvasneneho TDickara ktory prida pod kotol a v tu chvilu je za nim dymova clona s prijemnym oderom spalenej nafty miesajucej sa so spalenym olejom.... ano to teda je legendarne TDi

+4/−3
30.9.2015 14:15

M31a28r63e70k 27J19a79n17e69č47k97a 1847266843471

Všem řidičům aut s motory 1,9 TDI bych výfuk hnal otevřeně přes kabinu, aby věděli, co musí za nimi druzí dýchat, pak by to možná pochopili ;-)

+5/−4
30.9.2015 14:24

J28i23n17d75ř17i13c12h 61Š83k38o81p21e66k 4575601220945

;-D

0/0
30.9.2015 21:25

P10a93v55e68l 18J95e10ř27á59b59e55k 7631352514417

Problém je v tom, že co vypouštějí benzinové motory v době kdy není katalyzátor funkční, tak jsou to horší jedy než saze z nafty.

+2/0
30.9.2015 23:15

J11i61ř57í 12S26c96h58w88a27c25h 8118864888376

katalyzátor není funkční tak minutu, či dvě.....

0/0
30.9.2015 23:51

D67e49n22i86s 85W89i26t89z90k59u 3143211759897

přesně, po 100k km vykuchat kat a protáhnout středem trubku

0/−1
30.9.2015 14:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.