Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda: Emise obcházejí motory TDI 1,2, 1,6 a 2 litry s Euro 5

Dieselové motory koncernu VW schopné obcházet emisní měření jsou tříválce a čtyřválce TDI o objemu 1,2 a 1,6 nebo dva litry plnící emisní normu Euro 5. Informace zveřejnila Škoda Auto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

D66a72v10i79d 20H85u20r84k47a

7. 10. 2015 15:12

Dnes na CRO 1 Radižurnál říkali, že ve vyhledávačí cinknutých motorů vyskakují i letošní a současné modely. Tak nevím....

0 0
možnosti
JM

J65a64n 70M38l53e24z78i86v82a

30. 9. 2015 17:53

Redakce, prosím opravit!

Audi TT RS rozhodně nemá dieselovej motor. Pokud vim, tak druhá generace měla/má 2,5 litrovej benzínovej pětiválec. A třetí generace TT RS ještě není.

1 0
možnosti
MH

M96a59r56e50k 13H31r29u65b60y

30. 9. 2015 16:01

Zajimala by mne jedna vec: aktualni motory nepodvadeji, podvadeji jinak nebo Euro 5 neplni? ;-)

0 0
možnosti
JL

ty už by měli plnit dokonce o dost přísnější euro6

0 0
možnosti
PO

Tyhle sazomety by měly přijít o TP, dokud to VW neopraví.!!

0 6
možnosti
PM

P39e15t94r 70M66i26c69h77a60l

30. 9. 2015 16:26

Ale o saze tady nejde, jde o oxidy dusíku. ... A pokud není vykuchaný DPF, tak se ani žádné saze nekonají.

5 0
možnosti
PM

P35e68t60r 35M53i72c78h40a46l

30. 9. 2015 15:51

A nebyly ty tříválce 1,4?

0 0
možnosti
JL

1.2 se vyráběly také, o 1.4 se zatím nemluví

0 0
možnosti
DH

D28a98v81i16d 94H30o40r88n

30. 9. 2015 15:43

Já k tomu mohu jen podotknout, že jsem měl Octavii II s 1,6 TDI a "vůně" toho motoru byla (zvlášt po nastartování) opravdu hodně nepříjemná. Když to srovnám s klasikou 1,9 TDi, která má také svoje mouchy, tak zcela jistě více oxidů dusíku 1,6 TDi produkovala. Nyní mám benzín, protože jsem zjisit že se mě s nájezdem cca 25 - 30 000 km ročně diesel prostě nevyplatí.

1 0
možnosti
PK

Jsem do teď nenaspala do diskuzí k této "aféře" - AFÉŘE ani slovo a ani jsem moc nečetla. Se ptám: Jsem jediná kdo nedokáže pochopit, že si sami (EU +USA civilizace) na sebe šijeme předpisy se stupidníma limitama a přitom tu vesele spotřebováváme mraky naprosto zbytného zboží, které vozí miliony kamionů po celé Evropě a Severní Americe? A to je jako normální????? 

A důvod této spotřeby je rostoucí ekonomika - rozměj - aby rostla ekonomika musíme spotřebovávat. Áha asi roste moc, no tak podřízneme jednu z nejvíc prosperujících evropských firem.

Pomóc já tomu nerozumím, umřel pan Petřina nebo pan Nebožtík?

7 2
možnosti
DW

doporučuji návštěvu Pekingu za zvýšené smogové situace a pochopíte k čemu jsou ty emisní limity

1 3
možnosti

Já na těch motorech nic problematického nevidím.

Problém vidím už dávno v tom, že legislativa umožńuje uvádět v TP nereálné spotřeby PHM.

12 0
možnosti
MK

Na konci článku mi chybí ten jejich reklamní slogan. Simply clever :-D

2 2
možnosti
JS

Nezapomeňte děkovat bruselským papalášům za salámovou likvidaci automobilizmu.

1 0
možnosti

Další důvod proč si ponechat legendární 1,9TDi - parádní spotřeba (navíc reálná  odpovídá údajům ve velkém TP), nájezd minimálně půl miliónu kilometrů bez větších oprav (pouze výměny spotřebního materiálu, tj. olej, destičky apod.) a normu Euro 4 plní také, takže se bez problémů dostanu do všech měst, která výhledově chytají omezení pro vjezd starších vozů:-)

7 0
možnosti
JJ

J64a60n 18J98a46n52e54č45e36k

30. 9. 2015 13:51

Po půl milionu km se olej vyměňovat nemusí, protože se ho průběžně dolévá víc než dost a ty destičky mají s legendárním 1.9TDI taky hodně společného ;-D

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!