Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda: Emise obcházejí motory TDI 1,2, 1,6 a 2 litry s Euro 5

Dieselové motory koncernu VW schopné obcházet emisní měření jsou tříválce a čtyřválce TDI o objemu 1,2 a 1,6 nebo dva litry plnící emisní normu Euro 5. Informace zveřejnila Škoda Auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D23a55v16i59d 46H70u90r12k63a 3660643841711

Dnes na CRO 1 Radižurnál říkali, že ve vyhledávačí cinknutých motorů vyskakují i letošní a současné modely. Tak nevím....

0/0
7.10.2015 15:12

J28a31n 98M53l32e79z66i87v66a 3312976919556

Redakce, prosím opravit!

Audi TT RS rozhodně nemá dieselovej motor. Pokud vim, tak druhá generace měla/má 2,5 litrovej benzínovej pětiválec. A třetí generace TT RS ještě není.

+1/0
30.9.2015 17:53

M95a59r47e69k 65H63r25u37b43y 6147202561518

Zajimala by mne jedna vec: aktualni motory nepodvadeji, podvadeji jinak nebo Euro 5 neplni? ;-)

0/0
30.9.2015 16:01

J29i35n45d77ř95i86c86h 96L49u19k47á50š 8787861860985

ty už by měli plnit dokonce o dost přísnější euro6

0/0
30.9.2015 16:12

M91a56r23e13k 50H20r52u42b96y 6137492571388

takze lzisoftware v. 2.0? ;-)

+1/0
30.9.2015 16:13

F23r21a52n11t13i54š30e19k 70N43o20v94á16k 6851225956901

Nebo jinak vymakaná obcházečka. Euro 6 neplní ani jediný motor, nemůže. Norma je zcela nesmyslná, nebere ohled na fyziku a chemii.

+4/0
30.9.2015 20:11

P77a75v26e45l 85O89d16r15a41z75i92l 6484749567390

Tyhle sazomety by měly přijít o TP, dokud to VW neopraví.!!

0/−6
30.9.2015 15:53

P58e82t37r 66M45i47c34h65a76l 2380574451282

Ale o saze tady nejde, jde o oxidy dusíku. ... A pokud není vykuchaný DPF, tak se ani žádné saze nekonají.

+5/0
30.9.2015 16:26

J96i64n97d55ř50i29c36h 32Š21k52o32p14e47k 4695361600815

zopakuj si chemii ze základky.

Saze nejsou tvořeny oxidy dusíku

+2/0
30.9.2015 21:23

P44e24t13r 61M21i77c28h75a58l 2660214971872

A nebyly ty tříválce 1,4?

0/0
30.9.2015 15:51

J86i49n71d19ř50i42c30h 51L28u47k33á27š 8157591330295

1.2 se vyráběly také, o 1.4 se zatím nemluví

0/0
30.9.2015 16:01

P75e21t72r 83M42i23c53h83a17l 2290454311962

To jsem právě nevěděl, že se dělaly i 1,2 TDi.

0/0
30.9.2015 16:25

D83a17v38i44d 34H12o60r94n 5960363168187

Já k tomu mohu jen podotknout, že jsem měl Octavii II s 1,6 TDI a "vůně" toho motoru byla (zvlášt po nastartování) opravdu hodně nepříjemná. Když to srovnám s klasikou 1,9 TDi, která má také svoje mouchy, tak zcela jistě více oxidů dusíku 1,6 TDi produkovala. Nyní mám benzín, protože jsem zjisit že se mě s nájezdem cca 25 - 30 000 km ročně diesel prostě nevyplatí.

+1/0
30.9.2015 15:43

P62a96v90l85a 55K60v54a98p10i46l93o37v65á 7739438654637

Jsem do teď nenaspala do diskuzí k této "aféře" - AFÉŘE ani slovo a ani jsem moc nečetla. Se ptám: Jsem jediná kdo nedokáže pochopit, že si sami (EU +USA civilizace) na sebe šijeme předpisy se stupidníma limitama a přitom tu vesele spotřebováváme mraky naprosto zbytného zboží, které vozí miliony kamionů po celé Evropě a Severní Americe? A to je jako normální????? 

A důvod této spotřeby je rostoucí ekonomika - rozměj - aby rostla ekonomika musíme spotřebovávat. Áha asi roste moc, no tak podřízneme jednu z nejvíc prosperujících evropských firem.

Pomóc já tomu nerozumím, umřel pan Petřina nebo pan Nebožtík?

+7/−2
30.9.2015 15:36

D88e14n21i32s 67W21i19t87z92k13u 3983371319487

doporučuji návštěvu Pekingu za zvýšené smogové situace a pochopíte k čemu jsou ty emisní limity

+1/−3
30.9.2015 15:44

P15e63t30r 45T32y67č37k55a 6735452309592

Tak tam jsou na vině hlavně uhelné elektrárny a vůbec topení uhlím.

+4/0
30.9.2015 15:54

P88a78v71l70a 89K46v95a15p91i24l82o50v51á 7869128914527

Asi jsem to ne úplně dobře napsala .. koukám. V pohodě Euro 3; Euro 4 .... ale proč Euro 6 atd? To jako budeme mít za chvíli Euro 19 a budeme předstírat, že jezdíme na vodu a se.eme Chanel no5 asi. Budeme si tím sami škodit, podrážet ekonomiku a právě Čína si vesele poroste a bude se nám všem smát.

+9/0
30.9.2015 16:00

B61o26h76d60a41n 40M17a29r51e74k 5375186247684

Euro 6 určitě naší ekonomiku nepodráží. Co má své rezervy je způsob, jakým se emise a spotřeba měří :-/

0/−4
30.9.2015 17:02

J89i71ř78í 41E46r27b12e65n 1123324396347

No, už motory Euro 6 teoreticky vyfukují čistší vzduch než nasávají :-)

+4/0
30.9.2015 20:14

J31i23n77d57ř29i75c83h 92Š57k67o69p28e58k 4705521290255

Já na těch motorech nic problematického nevidím.

Problém vidím už dávno v tom, že legislativa umožńuje uvádět v TP nereálné spotřeby PHM.

+12/0
30.9.2015 14:29

M18a87r89t33i34n 21K71ř19í50ž 9843882860597

Na konci článku mi chybí ten jejich reklamní slogan. Simply clever :-D

+2/−2
30.9.2015 14:08

J93o47s36e20f 26S38v70o31b98o53d24a 4661108306534

Nezapomeňte děkovat bruselským papalášům za salámovou likvidaci automobilizmu.

+1/0
30.9.2015 15:18

P29a70v92e96l 86O56d24r41a15z98i19l 6504689177430

Jakou? Aut neustále přibývá. Kromě toho, pravověrný automobilista jezdí na benzín.

+2/−2
30.9.2015 15:54

J86i96ř43í 62E30r42b17e41n 1423804966257

Bruselským? Odkdy je Brusel v USA, voni mysliteli? Kdo přišel na ten podvod, Evropané nebo Američané?

+1/−1
30.9.2015 20:15

P64a72v33e33l 13R66e51z48n56i86c11e39k 3455624414362

kdo na nej prisel je jedna vec, ale kvuli cemu ten povod vznikl je druha.. a tam je pricinou prave Brusel... tzv emisni normy ktere jsou zcela nerealne pri zachovani ceny a koupeschopnosti vozu... to je ten duvod proc s vubec podvadi...

0/0
1.10.2015 10:32

M10a74r69e63k 86Š22t55ě80t13k79a 4861468862373

Další důvod proč si ponechat legendární 1,9TDi - parádní spotřeba (navíc reálná  odpovídá údajům ve velkém TP), nájezd minimálně půl miliónu kilometrů bez větších oprav (pouze výměny spotřebního materiálu, tj. olej, destičky apod.) a normu Euro 4 plní také, takže se bez problémů dostanu do všech měst, která výhledově chytají omezení pro vjezd starších vozů:-)

+7/0
30.9.2015 13:38

J22a10n 70J91a50n18e81č94e52k 9980293590556

Po půl milionu km se olej vyměňovat nemusí, protože se ho průběžně dolévá víc než dost a ty destičky mají s legendárním 1.9TDI taky hodně společného ;-D

+1/−1
30.9.2015 13:51

M84a67r97t10i87n 16Š16i65m71e27k 4190134188905

Stará rotačka splňovala v nejlepším provedení Euro 3. PD už Váš popis nesplňuje

0/0
30.9.2015 14:06

M29a52r26e30k 64Š20t44ě86t40k47a 4931538582403

Tak ano, vypadlo mi tam to označení PD, ale většina "dvojkových" Oktávek jezdí právě s těmito motory a popis víceméně taky sedí, je to podobný "držák" jako jeho předchůdce, jak v nájezdu km, tak spolehlivosti, alespoň o těch co vím kolem sebe (soukromé vozy), ty žádné problémy nemají.

+1/0
30.9.2015 14:19

A57n75d49r13e40j 36M87a82s12a90r80y39k 9300643946890

hlavne ten zvuk :) ten je vyborny. Ked vedla mna zastavi na krizovatke neke TDi tak ma hned rozboli hlava. A tie vyborne vibracie to je taka masaz na kazdej krizovatke pred dalsou jazdou. Upchane vstrekovace alebo spatna vaha vzduchu to su tiez prijemne veci a uplne najprijemnejsia je vymena turba R^ Auto ma viac o 70kg na prednej naprave to prispieva tiez k dobrym jadznym vlastnostam. Kazdy chudak ktory musi nasledovat neakeho rozvasneneho TDickara ktory prida pod kotol a v tu chvilu je za nim dymova clona s prijemnym oderom spalenej nafty miesajucej sa so spalenym olejom.... ano to teda je legendarne TDi

+4/−3
30.9.2015 14:15

M66a82r59e87k 38J78a31n43e19č25k68a 1547296133551

Všem řidičům aut s motory 1,9 TDI bych výfuk hnal otevřeně přes kabinu, aby věděli, co musí za nimi druzí dýchat, pak by to možná pochopili ;-)

+5/−4
30.9.2015 14:24

J38i74n58d89ř32i23c78h 75Š30k18o26p61e45k 4905431540495

;-D

0/0
30.9.2015 21:25

P96a72v63e44l 65J29e61ř35á41b39e87k 7711812684787

Problém je v tom, že co vypouštějí benzinové motory v době kdy není katalyzátor funkční, tak jsou to horší jedy než saze z nafty.

+2/0
30.9.2015 23:15

J56i61ř15í 79S40c42h80w21a89c62h 8508714768436

katalyzátor není funkční tak minutu, či dvě.....

0/0
30.9.2015 23:51

D40e10n63i75s 70W81i64t68z89k19u 3233321579917

přesně, po 100k km vykuchat kat a protáhnout středem trubku

0/−1
30.9.2015 14:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.