Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda: Emise obcházejí motory TDI 1,2, 1,6 a 2 litry s Euro 5

Dieselové motory koncernu VW schopné obcházet emisní měření jsou tříválce a čtyřválce TDI o objemu 1,2 a 1,6 nebo dva litry plnící emisní normu Euro 5. Informace zveřejnila Škoda Auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D32a12v96i73d 50H44u69r74k26a 3700363111541

Dnes na CRO 1 Radižurnál říkali, že ve vyhledávačí cinknutých motorů vyskakují i letošní a současné modely. Tak nevím....

0/0
7.10.2015 15:12

J89a24n 21M75l89e12z76i60v70a 3922266659276

Redakce, prosím opravit!

Audi TT RS rozhodně nemá dieselovej motor. Pokud vim, tak druhá generace měla/má 2,5 litrovej benzínovej pětiválec. A třetí generace TT RS ještě není.

+1/0
30.9.2015 17:53

M27a15r13e12k 15H51r29u76b98y 6227842761218

Zajimala by mne jedna vec: aktualni motory nepodvadeji, podvadeji jinak nebo Euro 5 neplni? ;-)

0/0
30.9.2015 16:01

J66i38n81d35ř44i47c50h 71L22u78k70á88š 8877101280855

ty už by měli plnit dokonce o dost přísnější euro6

0/0
30.9.2015 16:12

M61a18r80e18k 33H27r64u71b23y 6647842801768

takze lzisoftware v. 2.0? ;-)

+1/0
30.9.2015 16:13

F89r12a35n98t78i44š47e78k 44N58o77v24á54k 6141355416231

Nebo jinak vymakaná obcházečka. Euro 6 neplní ani jediný motor, nemůže. Norma je zcela nesmyslná, nebere ohled na fyziku a chemii.

+4/0
30.9.2015 20:11

P27a50v11e89l 46O14d13r68a86z49i73l 6194229787620

Tyhle sazomety by měly přijít o TP, dokud to VW neopraví.!!

0/−6
30.9.2015 15:53

P68e93t31r 76M45i89c19h65a79l 2170264581122

Ale o saze tady nejde, jde o oxidy dusíku. ... A pokud není vykuchaný DPF, tak se ani žádné saze nekonají.

+5/0
30.9.2015 16:26

J92i77n22d38ř40i10c47h 43Š78k85o53p97e32k 4395901940725

zopakuj si chemii ze základky.

Saze nejsou tvořeny oxidy dusíku

+2/0
30.9.2015 21:23

P68e32t78r 25M55i59c81h57a94l 2320184841312

A nebyly ty tříválce 1,4?

0/0
30.9.2015 15:51

J82i30n54d10ř74i18c36h 45L78u21k40á28š 8897181770785

1.2 se vyráběly také, o 1.4 se zatím nemluví

0/0
30.9.2015 16:01

P22e59t27r 69M16i47c92h78a85l 2470284391802

To jsem právě nevěděl, že se dělaly i 1,2 TDi.

0/0
30.9.2015 16:25

D44a76v39i58d 57H12o32r52n 5310643818677

Já k tomu mohu jen podotknout, že jsem měl Octavii II s 1,6 TDI a "vůně" toho motoru byla (zvlášt po nastartování) opravdu hodně nepříjemná. Když to srovnám s klasikou 1,9 TDi, která má také svoje mouchy, tak zcela jistě více oxidů dusíku 1,6 TDi produkovala. Nyní mám benzín, protože jsem zjisit že se mě s nájezdem cca 25 - 30 000 km ročně diesel prostě nevyplatí.

+1/0
30.9.2015 15:43

P37a89v20l48a 96K64v51a14p77i82l72o89v24á 7249458364747

Jsem do teď nenaspala do diskuzí k této "aféře" - AFÉŘE ani slovo a ani jsem moc nečetla. Se ptám: Jsem jediná kdo nedokáže pochopit, že si sami (EU +USA civilizace) na sebe šijeme předpisy se stupidníma limitama a přitom tu vesele spotřebováváme mraky naprosto zbytného zboží, které vozí miliony kamionů po celé Evropě a Severní Americe? A to je jako normální????? 

A důvod této spotřeby je rostoucí ekonomika - rozměj - aby rostla ekonomika musíme spotřebovávat. Áha asi roste moc, no tak podřízneme jednu z nejvíc prosperujících evropských firem.

Pomóc já tomu nerozumím, umřel pan Petřina nebo pan Nebožtík?

+7/−2
30.9.2015 15:36

D23e36n89i96s 63W44i44t11z68k41u 3153541359907

doporučuji návštěvu Pekingu za zvýšené smogové situace a pochopíte k čemu jsou ty emisní limity

+1/−3
30.9.2015 15:44

P94e44t12r 78T57y81č40k88a 6815752359122

Tak tam jsou na vině hlavně uhelné elektrárny a vůbec topení uhlím.

+4/0
30.9.2015 15:54

P61a14v48l43a 43K66v95a77p17i37l90o70v72á 7549758464387

Asi jsem to ne úplně dobře napsala .. koukám. V pohodě Euro 3; Euro 4 .... ale proč Euro 6 atd? To jako budeme mít za chvíli Euro 19 a budeme předstírat, že jezdíme na vodu a se.eme Chanel no5 asi. Budeme si tím sami škodit, podrážet ekonomiku a právě Čína si vesele poroste a bude se nám všem smát.

+9/0
30.9.2015 16:00

B32o46h58d51a90n 76M54a22r44e87k 5535436347534

Euro 6 určitě naší ekonomiku nepodráží. Co má své rezervy je způsob, jakým se emise a spotřeba měří :-/

0/−4
30.9.2015 17:02

J24i70ř61í 81E40r61b34e97n 1473584576837

No, už motory Euro 6 teoreticky vyfukují čistší vzduch než nasávají :-)

+4/0
30.9.2015 20:14

J66i53n40d15ř12i16c93h 59Š59k39o76p59e70k 4365921310975

Já na těch motorech nic problematického nevidím.

Problém vidím už dávno v tom, že legislativa umožńuje uvádět v TP nereálné spotřeby PHM.

+12/0
30.9.2015 14:29

M78a51r44t81i82n 76K98ř21í71ž 9443832130347

Na konci článku mi chybí ten jejich reklamní slogan. Simply clever :-D

+2/−2
30.9.2015 14:08

J97o10s93e16f 19S11v80o38b84o47d49a 4731938836934

Nezapomeňte děkovat bruselským papalášům za salámovou likvidaci automobilizmu.

+1/0
30.9.2015 15:18

P12a21v14e68l 12O98d68r16a23z11i83l 6754409937390

Jakou? Aut neustále přibývá. Kromě toho, pravověrný automobilista jezdí na benzín.

+2/−2
30.9.2015 15:54

J70i19ř55í 34E41r75b64e63n 1263914506687

Bruselským? Odkdy je Brusel v USA, voni mysliteli? Kdo přišel na ten podvod, Evropané nebo Američané?

+1/−1
30.9.2015 20:15

P92a14v93e17l 87R91e15z19n60i40c25e11k 3345384934802

kdo na nej prisel je jedna vec, ale kvuli cemu ten povod vznikl je druha.. a tam je pricinou prave Brusel... tzv emisni normy ktere jsou zcela nerealne pri zachovani ceny a koupeschopnosti vozu... to je ten duvod proc s vubec podvadi...

0/0
1.10.2015 10:32

M15a35r34e49k 44Š54t75ě39t28k69a 4521278462573

Další důvod proč si ponechat legendární 1,9TDi - parádní spotřeba (navíc reálná  odpovídá údajům ve velkém TP), nájezd minimálně půl miliónu kilometrů bez větších oprav (pouze výměny spotřebního materiálu, tj. olej, destičky apod.) a normu Euro 4 plní také, takže se bez problémů dostanu do všech měst, která výhledově chytají omezení pro vjezd starších vozů:-)

+7/0
30.9.2015 13:38

J86a76n 61J39a74n11e28č93e94k 9820353840786

Po půl milionu km se olej vyměňovat nemusí, protože se ho průběžně dolévá víc než dost a ty destičky mají s legendárním 1.9TDI taky hodně společného ;-D

+1/−1
30.9.2015 13:51

M40a92r54t98i12n 81Š83i58m90e66k 4100344478385

Stará rotačka splňovala v nejlepším provedení Euro 3. PD už Váš popis nesplňuje

0/0
30.9.2015 14:06

M64a88r28e48k 86Š71t12ě53t48k48a 4941638922623

Tak ano, vypadlo mi tam to označení PD, ale většina "dvojkových" Oktávek jezdí právě s těmito motory a popis víceméně taky sedí, je to podobný "držák" jako jeho předchůdce, jak v nájezdu km, tak spolehlivosti, alespoň o těch co vím kolem sebe (soukromé vozy), ty žádné problémy nemají.

+1/0
30.9.2015 14:19

A20n39d50r24e59j 75M45a45s72a69r50y45k 9620983956190

hlavne ten zvuk :) ten je vyborny. Ked vedla mna zastavi na krizovatke neke TDi tak ma hned rozboli hlava. A tie vyborne vibracie to je taka masaz na kazdej krizovatke pred dalsou jazdou. Upchane vstrekovace alebo spatna vaha vzduchu to su tiez prijemne veci a uplne najprijemnejsia je vymena turba R^ Auto ma viac o 70kg na prednej naprave to prispieva tiez k dobrym jadznym vlastnostam. Kazdy chudak ktory musi nasledovat neakeho rozvasneneho TDickara ktory prida pod kotol a v tu chvilu je za nim dymova clona s prijemnym oderom spalenej nafty miesajucej sa so spalenym olejom.... ano to teda je legendarne TDi

+4/−3
30.9.2015 14:15

M61a15r36e71k 63J14a75n44e47č22k75a 1857546163141

Všem řidičům aut s motory 1,9 TDI bych výfuk hnal otevřeně přes kabinu, aby věděli, co musí za nimi druzí dýchat, pak by to možná pochopili ;-)

+5/−4
30.9.2015 14:24

J47i88n30d47ř60i25c85h 73Š71k92o28p25e58k 4975501190135

;-D

0/0
30.9.2015 21:25

P57a38v86e88l 36J30e98ř15á62b16e75k 7471102584907

Problém je v tom, že co vypouštějí benzinové motory v době kdy není katalyzátor funkční, tak jsou to horší jedy než saze z nafty.

+2/0
30.9.2015 23:15

J66i64ř12í 56S41c60h44w93a74c40h 8648784448876

katalyzátor není funkční tak minutu, či dvě.....

0/0
30.9.2015 23:51

D27e45n96i12s 72W38i25t28z25k20u 3673311419967

přesně, po 100k km vykuchat kat a protáhnout středem trubku

0/−1
30.9.2015 14:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.