- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každý středoškolsky vzdělaný člověk slyšel o zákonu zachování energie. Takže pokud nejsme zelení, nebo politici, musíme vědět, že energie uložená v benzínu či naftě nemůže překročit 100% a vždy když jí získáváme chemickou cestou, vzniká nějaký nespotřebitelný odpad zpravidla chemický. Takže pokud nám Brusel předepíše nějaké normy EURO, mělo by nám být jasné, jak moc jsou vymahatelné. Ano krátkodobě vám mohou představit i "perpetuum mobile", ale až se zastaví, pak už jej nic nerozhýbe. Chceme-li myslet zeleně, musíme se dívat jiným směrem. Spalovací motory mají sice rezervy, ale ty se opírají o nové materiály a ty nám zatím nejsou dostupné za takovou cenu, aby jsme ji mohli akceptovat. Já osobně nejsem fanda VW, ale v téhle story zcela jistě stojím na jejich straně, neboť ti udělali jen a pouze to co po nich chtěli a co stáda ovcí chtěla slyšet. A jistě nebyli jediní.
Pokud se domníváte, že zákazníci koncernu VW vyžadují podvod pro získání konkurenční výhody - pak asi máte pravdu. Ještě že nejsou všichni automobilisti takoví...
Tak to dopadá, když normu neurčuje vědec, ale "aktivista". Norma se už před kolika lety rozešla s realitou.
Vy děláte do spalovacích procesů?
Při jízdě z kopce vzniká nejvíc škodlivin na km? Tak prostě zakázat zpomalovat a jet stále pod plynem! Nebo je to měření tak odtržené od praxe, že jde pouze vytřískání financí ber kde ber.
Ne. Z kopce vyřadit kvalt. A tůrovat a tůrovat ??
U jednoho toho "moderního přímovstřikového motoru" jsme při výměně lambdy inspekční kamerou zjistili, že povrch výfuku je uvnitř v mnohem lepším stavu než zvenku - o sazích ani řeč. Ale v tv říkali něco jinýho tak to musí být pravda :)
Dokud budou u moci diktátoři z Bruselu, tak líp v evropě nebude.
A příští rok do Chorvatska jen vlakem,auta povinně nechat doma
Zatím je obviněný VW a náznaky jsou o BMW. Kdo jsou ti ostatní ? Už to vidím, že to budou auta z USA . U motocyklů to taky moc nechápu, proč Japonské motocykly mají pro USA čtyři rychlosti a pro Evropu pět a je to u starších modelů, které jsou bez katalyzátoru, s klasickým karburátorem.
"Studií, které ovšem poukazují na škodlivost (nejen) dieselových motorů, je podstatně více".
Myslet si, že z výfuků automobilů vycházejí pouze neškodné emise, může jen velmi naivní (vhodnější je použití jiného synonyma) člověk.
A není pro to (že se jedná o škodlivé emise) zapotřebí ani žádných studií....
Organizaci pro premalovavani skutecnosti na ruzovo (=EU) se hrouti jedna Potemkinova vesnicka, predpokladam, ze za to budou potrestani ti, kteri se tvarili, ze ruzovemu snu veri
Eurourednici si najdou nejaky dalsi odbor, ktery budou premalovavat - ted je v mode snaha o zakryvani skutecneho poctu migrantu