Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Opel Astra má skvělý podvozek a nejlepší tříválcový litr na trhu

Nová Astra je sympaticky racionální auto. Skvěle zatáčí a parádně mu to šlape s benzinovým tříválcem. Vyzkoušeli jsme ho ještě před příjezdem na český trh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15i83ř40í 31O76l23t 9581278312171

" nejlepší tříválcový litr" zní asi jako "hovno, co nejmíň smrdí" ;-D

0/0
7.10.2015 20:11

M96i88c97h29a29l 86F87r94e97i38s 3183704881459

mě by spíš zajímala dynamika s 1.4 atmosférou, tříválcové turbo si nechte !!Rv

0/0
7.10.2015 14:33

P59a66v44e75l 30V39o77r83l79í63č58e22k 6690777938

dokud to půjde, tak si litrový tříválec do auta nižší střední třídy nekoupím... :) s mým stylem jízdy bych měl spotřebu 10 l... ;-D

0/0
7.10.2015 9:15

J43o57s66e64f 39T58r41n17k23a 9909942947339

Měl jsem Kadetta 1.7D... Ok, to auto hnilo, ale jinak pracant.. Bez vrzání...po 500tis km a 16 letech samo odjelo na vrakac...až po dalších letech jsem se dozvěděl, že to auto nemá rozvodový řetěz, ale prý řemen....Pak Astra g...katastrofa, ale měl jsem ji rád. Nyní VW Jetta.....vše ok.. "Bez zbytečných nákladů", ale auto je bez duše...nevím čím to je. Určitě bych dnes kupoval německou značku mercedes nebo opět vw, škoda či Audi. Avšak věřím, že Astra si své "srdcaře" najde. Mají za ty prachy supr podvozky, řízení a charisma. I kvalita bude lepší než u Géčka....

0/0
6.10.2015 20:38

A28n15d38r26e48j 80O63l41e47k38s86a 3525321277341

Charisma??;-D

0/0
7.10.2015 7:57

J49a17r58d18a 93S60o50k71o52l 1406398141521

Čím dál menší kubatura je jen pro nahnání co nejmenších emisí ale v reálu se nic nemění coš je jednoduše poznat na spotřebě.

+2/0
6.10.2015 19:59

J52a53n 79N34o15v58á78k 9505468194415

Menší kubatura ušetří ve městě a žere víc na dálnicích.

Takže proto to v průměru dopadne nastejno.

0/0
6.10.2015 20:30

J16i46ř55í 15S69c23h42w22a33c90h 8988634818116

žere to víc jen při způsobu jízdy plyn na podlahu, brzda, plyn na podlahu, Při konstantní rychlosti okolo 130 to žere taky méně....

0/0
6.10.2015 20:46
Foto

M43a82r56t61i97n 86K44o38u20b86e66k 3139817938536

Nejlepší litrovej třívalec je polovina M52TUB20 nebo 33-GE od Toyoty... Pro dnešní auta by to byly úplně ideální motory.

0/0
6.10.2015 19:45
Foto

M75a87r39t75i52n 71K47o55u79b57e20k 3279157228526

sorry, 1G... Každopádně dvoulitrových řadových šestiválců je škoda.

0/0
6.10.2015 19:46

R88o71m78a89n 32Č11e26s52l59á74r 6131944591870

Sakryš vedle, reagoval jsem na příspěvek p.Michala Najmana. :-/

0/0
6.10.2015 18:19

R12o87m29a88n 45Č45e61s33l21á19r 6621874121980

Souhlasím, že reálná spotřeba není nic moc, ovšem tady o ni nejde, já psal o jízdních vlastnostech, moje průměrná spotřeba byla ve Fieste 8,4l/100km ovšem myslím, že tohle je strop (u Fiesty ve dvou). Jízdu jsem si opravdu užíval a hnal jsem motor, i auto, daleko za limity "normální jízdy". A jak jsem psal a vím, že nejsem jediný, jedná se o opravdu povedený a zábavný motor.

0/0
6.10.2015 18:16

M51i79c80h31a84e31l 24K87o22n58e91č36n33ý 6372633719579

No někdy před 18 lety jsem přešel na dvoulitry a nedovedu si představit , že bych měl jezdit s motorem do sekačky na trávu. Ale to není jen problém Opelu. Malé motory s nižší životností, výkonem  a v reálu vyšší spotřebou. A pak se divte, že se to musí látat nepravostmi v podobě podvodných prográmkůRvRvRv

+6/0
6.10.2015 16:53

Z22d58e53n91ě38k 30H81a68n59z28l 1761626262124

Tak hlavní jsou EMISE

0/0
6.10.2015 14:53

M30a12r74t71i78n 52Š27t72ě44p10á88n39e36k 3627223183961

Clovek si rika ze docela pekne auto uvnitr i venku a pak se docte o cervenem a modrem tlacitku a je konec. Musim si sve auto udrzet co nejdele.

0/0
6.10.2015 14:51

J60a63n 96H13a44v20r69d30a 3976214712666

... za rozumných 35 litrů pořídíte LED světla ... To nemá chybu.

+2/0
6.10.2015 14:26

J54o61s70e20f 38D88o60l60e58ž20a54l 1836767571

V porovnání s tím kolik chce konkurence třeba za xenony, mi 35tis nepřijde nijak přepalené, navíc za 40tis nabízí Opel ty světla v balíčku s navigací například.

+1/0
6.10.2015 17:21

Z72d66e56n21ě24k 36H35a92n95z14l 1941306582434

Diesel nechcete,tak trivalec pěkně

+2/0
6.10.2015 13:58

A48n96d61r91e65j 66O81l22e52k84s67a 3435771167481

Už víme, co změníme příště...* Očekávejte osmistovku dvouválec s odpojováním přebytečných válců :-)

* - parafráze sloganu z reklamy na BMW

+4/−1
6.10.2015 14:00

K61r78y71š69t45o43f 28L48a29n17í40k 1929640685975

sorry, vedle :-(

0/0
6.10.2015 17:13

M24a57r37t21i89n 35S87t67e25h18l82í29k 1814880771460

To jsem zvědavý co dají do OPC? Litrový turbo? Kam ten svět spěje, emise jak v poslední době víme jsou prakticky stejný jak u dvoulitrového atmosféru, spotřeba je taky stejná akorát se ten menší motor samozřejmě dřív zničí, ať žije technologický pokrok.

+5/0
6.10.2015 13:52

V30í85ť41a 27K41r34u83t24i24š 1980774535607

Zvědavý být nemusíte, motor pro nové OPC už není žádným tajemstvím.

0/0
6.10.2015 22:14

J72a11k23u23b 38V37a39l31e86š 8800606937633

A co emise, mají se kde filtrovat?

0/0
6.10.2015 12:57

J63i85ř25í 61K39o70c82u85r53e60k 6475364725398

Tak určitě se dieselgate týká benzínových motorů...

0/0
6.10.2015 23:26

V42í22t 21O21ž80a36n93a 1238948695904

Opel, zbyl z něj jen popel ...

+4/−1
6.10.2015 11:07

J53a58n 55P58e49k34a 5463633773

Může mi někdo vysvětlit, jaké výhody skýtá přechod od 1,4 - 1,6 čtyřválců na 1,0l tříválce ... ? Nevidím přidanou hodnotu. Jen snížení životnosti, komfortu a zvýšení spotřeby.

+14/−1
6.10.2015 10:30
Foto

M47i68c62h84a38l 94N66a16j21m63a85n 7509973946260

U specifických testů spotřeby a následném vyhodnocování emisí vychází tyto motůrky lépe než klasické. 

To, že v realitě mají naopak spotřebu vyšší a životnost poloviční nikdo neřeší.

+7/0
6.10.2015 10:40

M20i74r98o34s98l49a67v 26Š33i17m80k25o 7335463282235

Výhody jsou pro výrobce. Tříválec je levnější, je z méně součástek. Ve velkosérii jsou to obrovské peníze.

+2/0
6.10.2015 10:51

F83r57a35n69t79i37š82e26k 23N30o81v59á19k 6291925586411

A díky nesmyslné metodice testování spotřeby a emisí ten motor vypadá jako EKO, takže výrobce dostane od úředníka pochvalu. Ano, samozřejmě, v reálu to pak vypadá naprosto jinak, když musí litrový motoreček táhnout 1500 kg. Ale úředník je spokojený, automobilka plní plán..

+4/0
6.10.2015 11:00
Foto

M45i82c49h10a47l 23N20a30j45m54a14n 7229703306860

Pro výrobce je ten malý motůrek s turbem skoro drží než třeba normální čtyřválcová 1,6. Ten třívalec bude muset mít navíc vyvažovací hřídel, samozřejmě turbodmychadlo.....

+1/0
6.10.2015 12:08

J96a78r37o24m37í24r 88K36r58á84l 4130279894589

Ale zas nevydrží 400 tisíc, jako ty čtyřválce.

0/0
6.10.2015 19:48

P96e39t57r 48M79i50c95h28a75l 2690474141342

Další výhoda pro výrobce, prodá víc motorů.

0/0
6.10.2015 20:45

J34i33ř70í 55S92c42h83w79a80c14h 8648434528186

nikdo neví jak dlouho při dobré péči ten motor vydrží.....

ale už se třeba ví, že ne každý čtyřválec vydržel 400 tisíc, dokonce ani každý 6-válec nevydržel 400 tisíc....;-)

0/0
6.10.2015 21:05

V34í63ť96a 29K33r60u32t15i96š 1640414295337

A vy máte takový nájezd, že potřebujete, aby auto nejezdilo 400tkm? Nebo jen kupujete takové olitane plecky v ceně jedné výplaty a stáří 15+?

Průměrný řidič v Cesku ujede 12tkm ročně, takže mi pořád uniká, proč má vlastně auto vydržet půl Mega, když v té době je to obvykle totální šrot už jen fyzickým zastaranim.

0/0
6.10.2015 22:09
Foto

M68i30c18h88a19l 13N89a64j65m12a91n 7699423196770

No já třeba ujedu ročně 50 tis. km jedním autem. A pokud auto drží, tak nemám potřebu ho každé tři roky měnit. Současné auto má najeto 360 tis. km. A teď se koukám pomalu po náhradě....

0/0
7.10.2015 7:47

V92í74ť23a 95K70r26u42t30i55š 1460854805287

Tudíž jste statistivky velmi mimo průměrného řidiče a jeho potřeby. Někdo Váš nájezd, a znám jich dost, najede klidně za 8-10 let ... A naopak velká část lidí s vysokým nájezdem auta běžně mění mezi 200-250 tkm, kdy je auto prostě již "olítané" ... Ale skutečně neznám nikoho, kdo od jednoho auta chce a potřebuje nájezd 0,5M.

+1/0
7.10.2015 11:03

J36a68n 38B35u69b73i63k 9702901932607

Splnění EUfetiš limitu CO2. Nic více.

+2/0
6.10.2015 13:37

R53o86b52e31r71t 36T86o24m82e39c40z82e67k 8701134892475

Na 1,5 tuny šílené motory. Buď se plížíte, nebo jedete za 10l na sto.

+8/0
6.10.2015 10:14

P74e71t13r 37M84i62c95h36a76l 2310954781472

Další zmršené auto díky paskvilu místo motoru. A ta úžasná spotřeba. :-D Mně jezdí dvoulitr za pět.

+3/0
6.10.2015 9:51

J85i97ř23í 69Z19ý28k93a 9699933681320

jenže to máte naftu, ne? To nelze srovnávat ...

0/0
6.10.2015 10:32

M13i51r86o52s10l67a31v 79Š36i88m98k87o 7655753892895

I dvoulitr benzin jede za pět, když točíte okolo 2 000 1/min. A jeho životnost je jinde...

+1/0
6.10.2015 10:53

J25a54n 49B40u18b75i96k 9402271232587

jenže těch "emisí". TO se Bruselu nelíbí .....EU

0/0
6.10.2015 13:37

J51i19ř29í 52K15o48c98u85r96e19k 6955684545518

Není nad to vztáhnout emise turbodieslu na benzínový motor.

0/0
6.10.2015 23:29

M68a89r47e96k 42J47a79n29e12č48k29a 1637596563161

Máme v rodině mimo jiné dva dvoulitrové benzíny atmo, ale abych je takhle trápil, to bych si sám musel nafackovat.

0/0
6.10.2015 22:02

P20e69t39r 51M25i21c59h82a82l 2590874791772

Jasně, mám naftu. Kolega má dvoulitr benzín a jezdí lehce přes 5,5.

0/0
6.10.2015 11:11

J79a93k56u98b 97F70e28i37f98a97r 7799439386499

jaký výkon?

0/0
6.10.2015 17:06

P69e98t88r 55M91i92c75h37a79l 2530534431912

Tak to nevím. Odhadem 130 - 150 koní.

0/0
6.10.2015 17:38

J85i16ř87í 19S62c68h98w34a55c49h 8318924418286

ten motor se ale nad 2000 otáček asi nikdy nepodívá, takže odhaduji, že cca 100 koní trvale "spí" ;-)

+1/0
6.10.2015 20:59

P17e21t89r 95M22i75c50h59a93l 2360674941132

Kdyby se benzín nepodíval nad 2000 otáček, tak nepojede.

0/0
7.10.2015 12:26

J50a10k49u13b 65F16e84i21f49a88r 7459209436139

já mám Astru 2.0 CDTI hatchback a pod 5,9 se dlouhobě nedostanu.

0/0
6.10.2015 17:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.