Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Opel Astra má skvělý podvozek a nejlepší tříválcový litr na trhu

Nová Astra je sympaticky racionální auto. Skvěle zatáčí a parádně mu to šlape s benzinovým tříválcem. Vyzkoušeli jsme ho ještě před příjezdem na český trh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J56i91ř73í 29O12l38t 9771858142941

" nejlepší tříválcový litr" zní asi jako "hovno, co nejmíň smrdí" ;-D

0/0
7.10.2015 20:11

M87i85c25h46a24l 44F89r22e20i44s 3453564451299

mě by spíš zajímala dynamika s 1.4 atmosférou, tříválcové turbo si nechte !!Rv

0/0
7.10.2015 14:33

P36a29v64e23l 56V73o97r32l49í80č98e12k 6190977128

dokud to půjde, tak si litrový tříválec do auta nižší střední třídy nekoupím... :) s mým stylem jízdy bych měl spotřebu 10 l... ;-D

0/0
7.10.2015 9:15


J41o60s12e30f 75T13r14n26k15a 9679772347279

Měl jsem Kadetta 1.7D... Ok, to auto hnilo, ale jinak pracant.. Bez vrzání...po 500tis km a 16 letech samo odjelo na vrakac...až po dalších letech jsem se dozvěděl, že to auto nemá rozvodový řetěz, ale prý řemen....Pak Astra g...katastrofa, ale měl jsem ji rád. Nyní VW Jetta.....vše ok.. "Bez zbytečných nákladů", ale auto je bez duše...nevím čím to je. Určitě bych dnes kupoval německou značku mercedes nebo opět vw, škoda či Audi. Avšak věřím, že Astra si své "srdcaře" najde. Mají za ty prachy supr podvozky, řízení a charisma. I kvalita bude lepší než u Géčka....

0/0
6.10.2015 20:38

A69n87d23r10e56j 54O91l81e73k63s39a 3405951647451

Charisma??;-D

0/0
7.10.2015 7:57

J44a46r22d35a 91S19o78k82o43l 1356688251311

Čím dál menší kubatura je jen pro nahnání co nejmenších emisí ale v reálu se nic nemění coš je jednoduše poznat na spotřebě.

+2/0
6.10.2015 19:59

J12a58n 55N77o48v80á62k 9615678984545

Menší kubatura ušetří ve městě a žere víc na dálnicích.

Takže proto to v průměru dopadne nastejno.

0/0
6.10.2015 20:30

J63i15ř30í 66S96c71h89w79a47c68h 8818674548526

žere to víc jen při způsobu jízdy plyn na podlahu, brzda, plyn na podlahu, Při konstantní rychlosti okolo 130 to žere taky méně....

0/0
6.10.2015 20:46
Foto

M42a17r89t14i78n 73K87o38u70b79e24k 3189607908246

Nejlepší litrovej třívalec je polovina M52TUB20 nebo 33-GE od Toyoty... Pro dnešní auta by to byly úplně ideální motory.

0/0
6.10.2015 19:45
Foto

M12a83r76t47i66n 70K85o88u21b85e70k 3459887778626

sorry, 1G... Každopádně dvoulitrových řadových šestiválců je škoda.

0/0
6.10.2015 19:46

R30o90m10a35n 16Č73e71s56l87á34r 6661344441490

Sakryš vedle, reagoval jsem na příspěvek p.Michala Najmana. :-/

0/0
6.10.2015 18:19

R52o87m20a98n 64Č45e83s14l29á86r 6801554271780

Souhlasím, že reálná spotřeba není nic moc, ovšem tady o ni nejde, já psal o jízdních vlastnostech, moje průměrná spotřeba byla ve Fieste 8,4l/100km ovšem myslím, že tohle je strop (u Fiesty ve dvou). Jízdu jsem si opravdu užíval a hnal jsem motor, i auto, daleko za limity "normální jízdy". A jak jsem psal a vím, že nejsem jediný, jedná se o opravdu povedený a zábavný motor.

0/0
6.10.2015 18:16

M28i18c38h97a60e18l 58K33o17n35e84č49n39ý 6372883239109

No někdy před 18 lety jsem přešel na dvoulitry a nedovedu si představit , že bych měl jezdit s motorem do sekačky na trávu. Ale to není jen problém Opelu. Malé motory s nižší životností, výkonem  a v reálu vyšší spotřebou. A pak se divte, že se to musí látat nepravostmi v podobě podvodných prográmkůRvRvRv

+6/0
6.10.2015 16:53

Z45d50e49n67ě96k 59H46a33n41z77l 1251706222534

Tak hlavní jsou EMISE

0/0
6.10.2015 14:53

M59a56r92t37i78n 95Š67t73ě36p89á29n79e84k 3237243153551

Clovek si rika ze docela pekne auto uvnitr i venku a pak se docte o cervenem a modrem tlacitku a je konec. Musim si sve auto udrzet co nejdele.

0/0
6.10.2015 14:51

J25a16n 86H44a15v77r20d30a 3586914742296

... za rozumných 35 litrů pořídíte LED světla ... To nemá chybu.

+2/0
6.10.2015 14:26

J39o43s62e94f 80D34o92l46e98ž20a26l 1416717241

V porovnání s tím kolik chce konkurence třeba za xenony, mi 35tis nepřijde nijak přepalené, navíc za 40tis nabízí Opel ty světla v balíčku s navigací například.

+1/0
6.10.2015 17:21

Z58d48e27n73ě32k 18H35a31n10z63l 1341186542774

Diesel nechcete,tak trivalec pěkně

+2/0
6.10.2015 13:58

A81n17d29r14e92j 54O96l56e66k84s13a 3885311687561

Už víme, co změníme příště...* Očekávejte osmistovku dvouválec s odpojováním přebytečných válců :-)

* - parafráze sloganu z reklamy na BMW

+4/−1
6.10.2015 14:00

K15r89y55š72t89o29f 71L13a83n69í65k 1929170435975

sorry, vedle :-(

0/0
6.10.2015 17:13

M70a71r79t25i64n 91S89t22e47h27l27í11k 1814410701420

To jsem zvědavý co dají do OPC? Litrový turbo? Kam ten svět spěje, emise jak v poslední době víme jsou prakticky stejný jak u dvoulitrového atmosféru, spotřeba je taky stejná akorát se ten menší motor samozřejmě dřív zničí, ať žije technologický pokrok.

+5/0
6.10.2015 13:52

V86í66ť74a 93K73r78u45t63i58š 1200144455437

Zvědavý být nemusíte, motor pro nové OPC už není žádným tajemstvím.

0/0
6.10.2015 22:14

J37a60k88u23b 67V24a40l19e16š 8130646257763

A co emise, mají se kde filtrovat?

0/0
6.10.2015 12:57

J17i54ř72í 27K88o70c23u36r77e35k 6415484345908

Tak určitě se dieselgate týká benzínových motorů...

0/0
6.10.2015 23:26

V36í25t 65O54ž87a53n77a 1208658375864

Opel, zbyl z něj jen popel ...

+4/−1
6.10.2015 11:07

J20a78n 95P71e90k90a 5403303423

Může mi někdo vysvětlit, jaké výhody skýtá přechod od 1,4 - 1,6 čtyřválců na 1,0l tříválce ... ? Nevidím přidanou hodnotu. Jen snížení životnosti, komfortu a zvýšení spotřeby.

+14/−1
6.10.2015 10:30
Foto

M31i17c58h35a56l 74N42a32j14m92a49n 7589753706970

U specifických testů spotřeby a následném vyhodnocování emisí vychází tyto motůrky lépe než klasické. 

To, že v realitě mají naopak spotřebu vyšší a životnost poloviční nikdo neřeší.

+7/0
6.10.2015 10:40

M95i87r44o40s74l52a83v 12Š96i72m31k68o 7385283452335

Výhody jsou pro výrobce. Tříválec je levnější, je z méně součástek. Ve velkosérii jsou to obrovské peníze.

+2/0
6.10.2015 10:51

F35r33a54n32t70i61š40e79k 22N80o94v34á39k 6411135436181

A díky nesmyslné metodice testování spotřeby a emisí ten motor vypadá jako EKO, takže výrobce dostane od úředníka pochvalu. Ano, samozřejmě, v reálu to pak vypadá naprosto jinak, když musí litrový motoreček táhnout 1500 kg. Ale úředník je spokojený, automobilka plní plán..

+4/0
6.10.2015 11:00
Foto

M97i75c12h55a10l 55N89a47j14m60a62n 7359153146130

Pro výrobce je ten malý motůrek s turbem skoro drží než třeba normální čtyřválcová 1,6. Ten třívalec bude muset mít navíc vyvažovací hřídel, samozřejmě turbodmychadlo.....

+1/0
6.10.2015 12:08

J68a68r24o35m31í48r 37K43r56á64l 4270929574589

Ale zas nevydrží 400 tisíc, jako ty čtyřválce.

0/0
6.10.2015 19:48

P71e65t68r 86M60i39c52h42a77l 2350774641832

Další výhoda pro výrobce, prodá víc motorů.

0/0
6.10.2015 20:45

J65i10ř77í 54S17c76h90w65a70c26h 8778224698706

nikdo neví jak dlouho při dobré péči ten motor vydrží.....

ale už se třeba ví, že ne každý čtyřválec vydržel 400 tisíc, dokonce ani každý 6-válec nevydržel 400 tisíc....;-)

0/0
6.10.2015 21:05

V41í54ť90a 81K61r41u88t41i94š 1920474535737

A vy máte takový nájezd, že potřebujete, aby auto nejezdilo 400tkm? Nebo jen kupujete takové olitane plecky v ceně jedné výplaty a stáří 15+?

Průměrný řidič v Cesku ujede 12tkm ročně, takže mi pořád uniká, proč má vlastně auto vydržet půl Mega, když v té době je to obvykle totální šrot už jen fyzickým zastaranim.

0/0
6.10.2015 22:09
Foto

M35i90c88h56a65l 63N70a42j78m20a20n 7269663916110

No já třeba ujedu ročně 50 tis. km jedním autem. A pokud auto drží, tak nemám potřebu ho každé tři roky měnit. Současné auto má najeto 360 tis. km. A teď se koukám pomalu po náhradě....

0/0
7.10.2015 7:47

V48í89ť74a 90K68r21u87t86i52š 1260324945337

Tudíž jste statistivky velmi mimo průměrného řidiče a jeho potřeby. Někdo Váš nájezd, a znám jich dost, najede klidně za 8-10 let ... A naopak velká část lidí s vysokým nájezdem auta běžně mění mezi 200-250 tkm, kdy je auto prostě již "olítané" ... Ale skutečně neznám nikoho, kdo od jednoho auta chce a potřebuje nájezd 0,5M.

+1/0
7.10.2015 11:03

J14a83n 16B62u12b40i40k 9782371302557

Splnění EUfetiš limitu CO2. Nic více.

+2/0
6.10.2015 13:37

R15o98b97e74r79t 70T44o74m95e40c56z13e72k 8621144482465

Na 1,5 tuny šílené motory. Buď se plížíte, nebo jedete za 10l na sto.

+8/0
6.10.2015 10:14

P14e45t40r 43M68i46c37h93a14l 2570244351612

Další zmršené auto díky paskvilu místo motoru. A ta úžasná spotřeba. :-D Mně jezdí dvoulitr za pět.

+3/0
6.10.2015 9:51

J31i20ř69í 28Z85ý69k22a 9229163801810

jenže to máte naftu, ne? To nelze srovnávat ...

0/0
6.10.2015 10:32

M57i98r92o57s80l42a98v 96Š90i92m74k91o 7895223462625

I dvoulitr benzin jede za pět, když točíte okolo 2 000 1/min. A jeho životnost je jinde...

+1/0
6.10.2015 10:53

J70a80n 75B23u29b48i43k 9182461432537

jenže těch "emisí". TO se Bruselu nelíbí .....EU

0/0
6.10.2015 13:37

J76i44ř36í 34K97o64c58u85r68e52k 6795224705578

Není nad to vztáhnout emise turbodieslu na benzínový motor.

0/0
6.10.2015 23:29

M27a44r67e56k 28J78a16n48e16č51k41a 1397666613181

Máme v rodině mimo jiné dva dvoulitrové benzíny atmo, ale abych je takhle trápil, to bych si sám musel nafackovat.

0/0
6.10.2015 22:02

P64e84t21r 47M88i32c61h63a68l 2760364411362

Jasně, mám naftu. Kolega má dvoulitr benzín a jezdí lehce přes 5,5.

0/0
6.10.2015 11:11

J76a19k89u67b 15F65e12i14f75a60r 7279639466379

jaký výkon?

0/0
6.10.2015 17:06

P91e68t96r 95M76i14c66h68a74l 2800344641792

Tak to nevím. Odhadem 130 - 150 koní.

0/0
6.10.2015 17:38

J79i90ř47í 79S71c96h60w72a33c11h 8598134888346

ten motor se ale nad 2000 otáček asi nikdy nepodívá, takže odhaduji, že cca 100 koní trvale "spí" ;-)

+1/0
6.10.2015 20:59

P92e83t51r 94M34i78c75h17a39l 2440584711522

Kdyby se benzín nepodíval nad 2000 otáček, tak nepojede.

0/0
7.10.2015 12:26

J31a92k33u40b 47F34e76i80f35a26r 7669659406339

já mám Astru 2.0 CDTI hatchback a pod 5,9 se dlouhobě nedostanu.

0/0
6.10.2015 17:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.