Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Opel Astra má skvělý podvozek a nejlepší tříválcový litr na trhu

Nová Astra je sympaticky racionální auto. Skvěle zatáčí a parádně mu to šlape s benzinovým tříválcem. Vyzkoušeli jsme ho ještě před příjezdem na český trh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79i20ř60í 72O64l86t 9841988962591

" nejlepší tříválcový litr" zní asi jako "hovno, co nejmíň smrdí" ;-D

0/0
7.10.2015 20:11

M28i56c66h85a71l 26F83r31e61i31s 3103164881699

mě by spíš zajímala dynamika s 1.4 atmosférou, tříválcové turbo si nechte !!Rv

0/0
7.10.2015 14:33

P55a27v77e45l 10V95o66r41l34í34č55e94k 6830597398

dokud to půjde, tak si litrový tříválec do auta nižší střední třídy nekoupím... :) s mým stylem jízdy bych měl spotřebu 10 l... ;-D

0/0
7.10.2015 9:15

J25o58s28e41f 77T58r17n68k67a 9269362817409

Měl jsem Kadetta 1.7D... Ok, to auto hnilo, ale jinak pracant.. Bez vrzání...po 500tis km a 16 letech samo odjelo na vrakac...až po dalších letech jsem se dozvěděl, že to auto nemá rozvodový řetěz, ale prý řemen....Pak Astra g...katastrofa, ale měl jsem ji rád. Nyní VW Jetta.....vše ok.. "Bez zbytečných nákladů", ale auto je bez duše...nevím čím to je. Určitě bych dnes kupoval německou značku mercedes nebo opět vw, škoda či Audi. Avšak věřím, že Astra si své "srdcaře" najde. Mají za ty prachy supr podvozky, řízení a charisma. I kvalita bude lepší než u Géčka....

0/0
6.10.2015 20:38

A20n23d60r78e13j 71O12l19e68k16s63a 3965621617241

Charisma??;-D

0/0
7.10.2015 7:57

J42a60r26d30a 98S70o31k15o50l 1866568911951

Čím dál menší kubatura je jen pro nahnání co nejmenších emisí ale v reálu se nic nemění coš je jednoduše poznat na spotřebě.

+2/0
6.10.2015 19:59

J19a18n 76N83o69v84á11k 9235208944265

Menší kubatura ušetří ve městě a žere víc na dálnicích.

Takže proto to v průměru dopadne nastejno.

0/0
6.10.2015 20:30

J79i87ř37í 16S88c21h77w80a95c55h 8548354648206

žere to víc jen při způsobu jízdy plyn na podlahu, brzda, plyn na podlahu, Při konstantní rychlosti okolo 130 to žere taky méně....

0/0
6.10.2015 20:46
Foto

M60a40r48t91i55n 37K26o25u20b22e59k 3979857228926

Nejlepší litrovej třívalec je polovina M52TUB20 nebo 33-GE od Toyoty... Pro dnešní auta by to byly úplně ideální motory.

0/0
6.10.2015 19:45
Foto

M75a22r29t50i30n 14K28o82u93b98e61k 3759787208986

sorry, 1G... Každopádně dvoulitrových řadových šestiválců je škoda.

0/0
6.10.2015 19:46

R63o63m51a29n 58Č33e70s73l28á48r 6871634721270

Sakryš vedle, reagoval jsem na příspěvek p.Michala Najmana. :-/

0/0
6.10.2015 18:19

R92o39m23a90n 68Č13e78s42l15á24r 6881564211640

Souhlasím, že reálná spotřeba není nic moc, ovšem tady o ni nejde, já psal o jízdních vlastnostech, moje průměrná spotřeba byla ve Fieste 8,4l/100km ovšem myslím, že tohle je strop (u Fiesty ve dvou). Jízdu jsem si opravdu užíval a hnal jsem motor, i auto, daleko za limity "normální jízdy". A jak jsem psal a vím, že nejsem jediný, jedná se o opravdu povedený a zábavný motor.

0/0
6.10.2015 18:16

M97i55c75h49a46e98l 23K94o43n44e91č43n52ý 6502543329809

No někdy před 18 lety jsem přešel na dvoulitry a nedovedu si představit , že bych měl jezdit s motorem do sekačky na trávu. Ale to není jen problém Opelu. Malé motory s nižší životností, výkonem  a v reálu vyšší spotřebou. A pak se divte, že se to musí látat nepravostmi v podobě podvodných prográmkůRvRvRv

+6/0
6.10.2015 16:53

Z26d63e20n75ě15k 31H61a86n50z95l 1841316452154

Tak hlavní jsou EMISE

0/0
6.10.2015 14:53

M68a76r58t18i29n 92Š21t24ě36p27á79n44e79k 3557753683361

Clovek si rika ze docela pekne auto uvnitr i venku a pak se docte o cervenem a modrem tlacitku a je konec. Musim si sve auto udrzet co nejdele.

0/0
6.10.2015 14:51

J90a60n 91H17a39v56r54d31a 3506544872586

... za rozumných 35 litrů pořídíte LED světla ... To nemá chybu.

+2/0
6.10.2015 14:26

J58o26s20e22f 98D86o74l75e91ž45a12l 1876157491

V porovnání s tím kolik chce konkurence třeba za xenony, mi 35tis nepřijde nijak přepalené, navíc za 40tis nabízí Opel ty světla v balíčku s navigací například.

+1/0
6.10.2015 17:21

Z83d58e35n85ě81k 40H74a37n57z40l 1831236612464

Diesel nechcete,tak trivalec pěkně

+2/0
6.10.2015 13:58

A11n63d96r51e65j 35O76l67e62k33s66a 3565881937591

Už víme, co změníme příště...* Očekávejte osmistovku dvouválec s odpojováním přebytečných válců :-)

* - parafráze sloganu z reklamy na BMW

+4/−1
6.10.2015 14:00

K98r25y88š28t34o17f 69L71a24n67í15k 1279820885615

sorry, vedle :-(

0/0
6.10.2015 17:13

M81a24r73t23i38n 89S80t14e46h48l24í16k 1904710621240

To jsem zvědavý co dají do OPC? Litrový turbo? Kam ten svět spěje, emise jak v poslední době víme jsou prakticky stejný jak u dvoulitrového atmosféru, spotřeba je taky stejná akorát se ten menší motor samozřejmě dřív zničí, ať žije technologický pokrok.

+5/0
6.10.2015 13:52

V83í85ť43a 96K40r68u33t42i21š 1930924355367

Zvědavý být nemusíte, motor pro nové OPC už není žádným tajemstvím.

0/0
6.10.2015 22:14

J96a29k58u83b 73V71a84l42e24š 8800306197433

A co emise, mají se kde filtrovat?

0/0
6.10.2015 12:57

J83i81ř84í 91K62o80c52u15r90e43k 6965554635508

Tak určitě se dieselgate týká benzínových motorů...

0/0
6.10.2015 23:26

V55í49t 79O27ž94a86n78a 1198508935574

Opel, zbyl z něj jen popel ...

+4/−1
6.10.2015 11:07

J16a96n 90P38e51k70a 5613753313

Může mi někdo vysvětlit, jaké výhody skýtá přechod od 1,4 - 1,6 čtyřválců na 1,0l tříválce ... ? Nevidím přidanou hodnotu. Jen snížení životnosti, komfortu a zvýšení spotřeby.

+14/−1
6.10.2015 10:30
Foto

M34i48c59h35a11l 40N53a83j91m38a25n 7869283176440

U specifických testů spotřeby a následném vyhodnocování emisí vychází tyto motůrky lépe než klasické. 

To, že v realitě mají naopak spotřebu vyšší a životnost poloviční nikdo neřeší.

+7/0
6.10.2015 10:40

M85i73r10o13s23l56a15v 72Š44i97m15k74o 7555243622915

Výhody jsou pro výrobce. Tříválec je levnější, je z méně součástek. Ve velkosérii jsou to obrovské peníze.

+2/0
6.10.2015 10:51

F36r92a86n28t31i11š30e90k 92N56o34v34á58k 6651415286771

A díky nesmyslné metodice testování spotřeby a emisí ten motor vypadá jako EKO, takže výrobce dostane od úředníka pochvalu. Ano, samozřejmě, v reálu to pak vypadá naprosto jinak, když musí litrový motoreček táhnout 1500 kg. Ale úředník je spokojený, automobilka plní plán..

+4/0
6.10.2015 11:00
Foto

M82i92c64h95a61l 72N18a76j43m86a90n 7139343786380

Pro výrobce je ten malý motůrek s turbem skoro drží než třeba normální čtyřválcová 1,6. Ten třívalec bude muset mít navíc vyvažovací hřídel, samozřejmě turbodmychadlo.....

+1/0
6.10.2015 12:08

J76a75r32o59m35í29r 26K64r72á78l 4220309984799

Ale zas nevydrží 400 tisíc, jako ty čtyřválce.

0/0
6.10.2015 19:48

P47e84t42r 73M55i76c40h68a36l 2390404241202

Další výhoda pro výrobce, prodá víc motorů.

0/0
6.10.2015 20:45

J53i67ř43í 98S88c32h55w95a80c89h 8188684528626

nikdo neví jak dlouho při dobré péči ten motor vydrží.....

ale už se třeba ví, že ne každý čtyřválec vydržel 400 tisíc, dokonce ani každý 6-válec nevydržel 400 tisíc....;-)

0/0
6.10.2015 21:05

V76í10ť33a 81K59r86u77t62i48š 1160704605327

A vy máte takový nájezd, že potřebujete, aby auto nejezdilo 400tkm? Nebo jen kupujete takové olitane plecky v ceně jedné výplaty a stáří 15+?

Průměrný řidič v Cesku ujede 12tkm ročně, takže mi pořád uniká, proč má vlastně auto vydržet půl Mega, když v té době je to obvykle totální šrot už jen fyzickým zastaranim.

0/0
6.10.2015 22:09
Foto

M60i45c16h95a30l 93N15a16j20m15a45n 7229403766330

No já třeba ujedu ročně 50 tis. km jedním autem. A pokud auto drží, tak nemám potřebu ho každé tři roky měnit. Současné auto má najeto 360 tis. km. A teď se koukám pomalu po náhradě....

0/0
7.10.2015 7:47

V50í13ť52a 64K86r33u76t91i36š 1160574635327

Tudíž jste statistivky velmi mimo průměrného řidiče a jeho potřeby. Někdo Váš nájezd, a znám jich dost, najede klidně za 8-10 let ... A naopak velká část lidí s vysokým nájezdem auta běžně mění mezi 200-250 tkm, kdy je auto prostě již "olítané" ... Ale skutečně neznám nikoho, kdo od jednoho auta chce a potřebuje nájezd 0,5M.

+1/0
7.10.2015 11:03

J75a14n 93B92u28b70i33k 9452451822227

Splnění EUfetiš limitu CO2. Nic více.

+2/0
6.10.2015 13:37

R47o57b57e69r88t 27T46o47m56e10c38z96e12k 8281954452375

Na 1,5 tuny šílené motory. Buď se plížíte, nebo jedete za 10l na sto.

+8/0
6.10.2015 10:14

P67e24t68r 23M45i50c83h44a10l 2500284211162

Další zmršené auto díky paskvilu místo motoru. A ta úžasná spotřeba. :-D Mně jezdí dvoulitr za pět.

+3/0
6.10.2015 9:51

J10i15ř67í 68Z51ý48k74a 9299313471870

jenže to máte naftu, ne? To nelze srovnávat ...

0/0
6.10.2015 10:32

M21i26r74o75s74l95a90v 10Š74i87m18k76o 7685533342215

I dvoulitr benzin jede za pět, když točíte okolo 2 000 1/min. A jeho životnost je jinde...

+1/0
6.10.2015 10:53

J17a85n 54B26u94b28i44k 9932381912437

jenže těch "emisí". TO se Bruselu nelíbí .....EU

0/0
6.10.2015 13:37

J58i53ř95í 61K48o91c31u34r34e34k 6195684355548

Není nad to vztáhnout emise turbodieslu na benzínový motor.

0/0
6.10.2015 23:29

M37a21r40e22k 96J90a10n97e24č63k22a 1457916713261

Máme v rodině mimo jiné dva dvoulitrové benzíny atmo, ale abych je takhle trápil, to bych si sám musel nafackovat.

0/0
6.10.2015 22:02

P96e39t81r 46M14i56c50h31a90l 2550374751312

Jasně, mám naftu. Kolega má dvoulitr benzín a jezdí lehce přes 5,5.

0/0
6.10.2015 11:11

J98a86k81u76b 84F90e50i89f33a62r 7269949526589

jaký výkon?

0/0
6.10.2015 17:06

P54e81t97r 36M56i38c62h17a37l 2780864881492

Tak to nevím. Odhadem 130 - 150 koní.

0/0
6.10.2015 17:38

J80i69ř19í 30S50c62h34w75a24c75h 8398684168796

ten motor se ale nad 2000 otáček asi nikdy nepodívá, takže odhaduji, že cca 100 koní trvale "spí" ;-)

+1/0
6.10.2015 20:59

P75e16t15r 28M29i19c13h91a75l 2180574111282

Kdyby se benzín nepodíval nad 2000 otáček, tak nepojede.

0/0
7.10.2015 12:26

J92a46k78u54b 96F97e12i10f19a62r 7529949536899

já mám Astru 2.0 CDTI hatchback a pod 5,9 se dlouhobě nedostanu.

0/0
6.10.2015 17:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.