Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministerstvo prověří TDI škodovek. Otestovat chce i emise jiných značek

Ministerstvo dopravy chce provést vlastní emisní test vozidel Škoda s dieselovým motorem. Plánuje nezávislé změření jednoho nového typu plnícího současnou normu Euro 6 i vozidla s problematickým agregátem plnícím Euro 5 se softwarem, který upravuje chování motoru při testech v laboratoři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P91e92t77r 40M49i46c73h22a54l 2640304821402

"U vozidel po servisní úpravě by přitom podle Ťoka nemělo dojít k nárůstu spotřeby nebo snížení výkonu, kterého se někteří motoristé obávají."

...................

To jako myslí vážně? Kdyby to bylo tak jednoduché, tak by VW nemusel instalovat software, který rozpozná homologační měření a upraví režim motoru na snížení emisí, a auta by v pohodě prošla.

0/0
2.10.2015 11:12

M81a24r78e29k 57J51a68n38e73č64k60a 1627196483531

Mohli by ty prohlídky zavést celoplošně obzvláště u vozů typu Octavia a Passat a hlavně se přitom zaměřit i na přítomnost a funkčnost DPF filtrů. To by byla další kauzička na světě ;-D

+3/0
1.10.2015 23:41

J51i21n71d45ř59i13c97h 46Š15k73o97p13e61k 4675751900785

výrobce může za to, že majitel vyndá DPF, katalyzátor či jinou obdobnou kasičku na peníze ?

0/0
2.10.2015 9:36

M63a90r68e56k 85J23a17n58e73č21k28a 1377266763401

To určitě ne, ale když by to auto už na té pořádné prohlídce jednou bylo a nedělal tentokrát technickou nějakou známej z technické kontroly za svůj vedlejší příjem, tak by to přineslo i výsledky ;-)

0/0
2.10.2015 15:15

V97l29a69d43a 92S84i33m36o82n77i73k 3559593473175

Může mi někdo prosím rozumně vysvětlit, co tím gestem pan Ťok sleduje? Tohle není  a priori věc státu, ale soukromé firmy, která má před sebou úkol analyzovat co se stalo, jak se to stalo, v jakém rozsahu a v návaznosti na tato fakta (nikoliv domněnky politických troubů) musí předvést plán nápravných opatření. Jeidná možná cesta.

+1/0
1.10.2015 20:23

V69á96c73l80a98v 27F78e96r65e96š 9630852859910

Také nechápu... asi se chce zviditelnit. A komu tím pomůže? Servisům? 

Proč by tam lidi měli jezdit? ;-D

0/0
1.10.2015 23:03

K79a18r87e95l 66H15o41r97á42k 2978939393633

Přiznám se, že tuhle rádoby kauzu nechápu. K čemu že se to ti výrobci přiznávají a co chtějí napravovat. Homologaci k provozování mají.:-/

+4/0
1.10.2015 18:39

K85a77r22e67l 57K21o65v50a31n63d45a 9772229294

Docela by mě zajímalo, jak chtějí někoho přesvědčit, aby jel s autem do servisu a nechal si odstranit "problém", který mu dosud nevadil, nevadí a vadit nebude... Nebude to povinné a i kdyby bylo, tak půlku majitelů už stejně nikdo nedohledá (nový majitel, nejezdí do značkového servisu atd...).

Jestli to správně chápu, tak inkriminované motory nesplňují EURO V (i když by měly) a po "opravě" už budou splňovat. V době, kdy je v provozu spousta EURO I a II aut a dalších, které nesplňují ani to, je vskutku komická představa fronty nedočkavců v servisu čekajících na úpravu svého několik roků bez problému používaného auta, jen proto, aby konečně splňovali EURO V.

Jsem zvědavý, kolik lidí pan ministr svým vřelým doporučením přesvědčí.

+4/0
1.10.2015 18:09
Foto

V32a14c46l38a98v 47V44a12v68r84a 3587914415747

Už je otestováno, takže pokud chcete vyhazovat prachy, tak proč ne?

Kohopak těmi testy podojíte páni z ministerstva? Nejspíš stát. Koho jiného?

Takhle to ale v USA neděláme. Jen ty výsledky testů jsou na rozdíl od Evropy pravdivé.

+1/0
1.10.2015 16:59

M71i63c75h86a68l 63T91u28č52n38ý 9162743292513

Seru na vás.

+9/0
1.10.2015 16:41

P58e54t52r 28P53a85v19l93a95t68a 7936910297821

Určitě bych plýtval časem proto, abych si nechal zmršit dobře fungující auto ;-D

+9/0
1.10.2015 16:41

M19a36r19t64i78n 89K77ř66í87ž 9573192580367

Dobře fungující auto? Tohle se ale týká škodovek :-D

+1/−8
1.10.2015 16:48

J13i60ř17í 31S33m27e92t53a24n42a 7405479552658

R^R^R^;-D;-D

0/−1
1.10.2015 18:32

J77i67n16d91ř75i44c18h 19Š25k29o51p95e38k 4725901650935

ano, proto je zbytečné psát o dobře fungujících autech, protože škodovky fungují bez problémů (ač to soused ze zelného pole nikdy nepřizná)

0/0
2.10.2015 9:47

P18e94t58r 16M42i88c47h70a74l 2360384941932

... říká hrdý majitel čeho?

0/0
2.10.2015 11:21

P77e26t32r 34S98e98d81i64v43y 6237278925447

Aby to vubec k necemu bylo a aby se dychalo lepe, je treba zajistit, aby si to lide do aut vubec nechali nainstalovat. Jak to chce prosim ministerstvo zajistit? Bez odpovedi na tuto zasadni otazku to cele nema moc vyznam a po mestech budou stale jezdit auta nesplnujici homologacni kriteria.

0/0
1.10.2015 16:39

L86a79d36a 88N29o62v57a47k 4312523957

já teda s felicíí na emisích nemam nikdy žádný problém..., ale docela nerad tam jezdim, anžto mi vždycky zmizej z kaslíku nějaké peníze...:-/

+2/0
1.10.2015 16:36

P58a44v77e68l 31N11o18v79á24k 7301506349723

Zrovna Felicie s emisema často problém nemívají což považuji zázrak :)

0/0
1.10.2015 16:51

P13e72t90r 83M39i73c80h41a22l 2960114661432

A proto možná nemáš ten problém. :-)

0/0
2.10.2015 11:14

P84e16t75r 46S56t56e73j36s74k63a30l 3229438424156

Vite to pekne, ze budou merit nova auta, ale kdo bude kontrolovat auta ktera uz jezdi? Vsechny ty stare"TDI" co kouri po nacipovani nebo poruse? Dale sechny ty se zaslepenym EGR a hlavne s vytlucenym DPF?Uz se zacinaji prodvat i emulatory SCR. 

Toto nikdo u nas neresi. STK/emise jenom vybira svich 500 korun za mereni niceho. Neni schopna poznat ani odstraneny DPF, kde je norma 0.5PM, ale oni pracuji s odchylkou 1.0 na pristrojich nekdy z roku 1994 !!, coz byla mozna norma EU1, kde diesel mel jenom paprda v Mercedesu co nikam nejezdil.

0/0
1.10.2015 16:28

P47e78t23r 46S54e62d84i55v70y 6737188565707

Oni to poznaji, ale nechaji projit aby priste neprisly o svuj kseft. To ze se nemeri je vseobecne znama skutecnost. Na tomhle by melo take ministerstvo zapracovat a bez diskuze zavirat STK, ktera podvadi.

0/0
1.10.2015 16:41

V64í45t 47P76r11o86k25o11p 8140779732

....a dopadne to stejně jako u VW.

0/0
1.10.2015 16:19

M93a60r46t37i18n 69T70e94s41a75ř 2939433833643

Opět nějak nechápu: Co mají emise na STK společného s homologací? Jakože po odstranění jedné režimové mapy v ŘJ a po "našroubování" mechanického udělátka kvůli NOx můžou vzrůst emise CO na STK? Jestli jsem to správně pochopil, NOx se stejně na STK neměří.

To je jako porovnávat jabka a pomeranče. Obojí má trochu jiné složení i chuť a jen jedno z toho je nějak cinknuté.

+6/0
1.10.2015 16:18

O21n79d98ř59e14j 72L47e98v12ý 7700380266537

http://www.autorevue.cz/plivat-jen-po-volkswagenu-je-nefer-proc-ostatni-vyrobci-radeji-mlci

+2/0
1.10.2015 16:09

J21i56ř26í 13N43o11v49á51k 3933259578476

Nejnovější testy ADACu u motorů EURO 6: Nejhůře dopadly motory 1,6 DCi od Renaultu.  BMW i VW dopadly dobře.

0/0
1.10.2015 18:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.