Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministerstvo prověří TDI škodovek. Otestovat chce i emise jiných značek

Ministerstvo dopravy chce provést vlastní emisní test vozidel Škoda s dieselovým motorem. Plánuje nezávislé změření jednoho nového typu plnícího současnou normu Euro 6 i vozidla s problematickým agregátem plnícím Euro 5 se softwarem, který upravuje chování motoru při testech v laboratoři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P81e67t79r 57M96i62c74h24a14l 2320874691152

"U vozidel po servisní úpravě by přitom podle Ťoka nemělo dojít k nárůstu spotřeby nebo snížení výkonu, kterého se někteří motoristé obávají."

...................

To jako myslí vážně? Kdyby to bylo tak jednoduché, tak by VW nemusel instalovat software, který rozpozná homologační měření a upraví režim motoru na snížení emisí, a auta by v pohodě prošla.

0/0
2.10.2015 11:12

M72a12r13e82k 73J56a16n16e45č48k24a 1737396793921

Mohli by ty prohlídky zavést celoplošně obzvláště u vozů typu Octavia a Passat a hlavně se přitom zaměřit i na přítomnost a funkčnost DPF filtrů. To by byla další kauzička na světě ;-D

+3/0
1.10.2015 23:41

J74i80n60d48ř23i50c97h 87Š94k55o74p17e27k 4785261150985

výrobce může za to, že majitel vyndá DPF, katalyzátor či jinou obdobnou kasičku na peníze ?

0/0
2.10.2015 9:36

M43a11r53e55k 50J68a19n67e96č49k45a 1287646833671

To určitě ne, ale když by to auto už na té pořádné prohlídce jednou bylo a nedělal tentokrát technickou nějakou známej z technické kontroly za svůj vedlejší příjem, tak by to přineslo i výsledky ;-)

0/0
2.10.2015 15:15

V82l81a49d32a 71S49i56m63o73n23i17k 3369983493885

Může mi někdo prosím rozumně vysvětlit, co tím gestem pan Ťok sleduje? Tohle není  a priori věc státu, ale soukromé firmy, která má před sebou úkol analyzovat co se stalo, jak se to stalo, v jakém rozsahu a v návaznosti na tato fakta (nikoliv domněnky politických troubů) musí předvést plán nápravných opatření. Jeidná možná cesta.

+1/0
1.10.2015 20:23

V37á29c43l25a39v 38F35e46r33e22š 9500802269110

Také nechápu... asi se chce zviditelnit. A komu tím pomůže? Servisům? 

Proč by tam lidi měli jezdit? ;-D

0/0
1.10.2015 23:03

K62a69r40e71l 16H34o44r38á92k 2438589863463

Přiznám se, že tuhle rádoby kauzu nechápu. K čemu že se to ti výrobci přiznávají a co chtějí napravovat. Homologaci k provozování mají.:-/

+4/0
1.10.2015 18:39

K79a41r43e41l 20K27o17v21a26n84d49a 9542399564

Docela by mě zajímalo, jak chtějí někoho přesvědčit, aby jel s autem do servisu a nechal si odstranit "problém", který mu dosud nevadil, nevadí a vadit nebude... Nebude to povinné a i kdyby bylo, tak půlku majitelů už stejně nikdo nedohledá (nový majitel, nejezdí do značkového servisu atd...).

Jestli to správně chápu, tak inkriminované motory nesplňují EURO V (i když by měly) a po "opravě" už budou splňovat. V době, kdy je v provozu spousta EURO I a II aut a dalších, které nesplňují ani to, je vskutku komická představa fronty nedočkavců v servisu čekajících na úpravu svého několik roků bez problému používaného auta, jen proto, aby konečně splňovali EURO V.

Jsem zvědavý, kolik lidí pan ministr svým vřelým doporučením přesvědčí.

+4/0
1.10.2015 18:09

V44a25c20l30a67v 40V62a21v53r76a 3647914245537

Už je otestováno, takže pokud chcete vyhazovat prachy, tak proč ne?

Kohopak těmi testy podojíte páni z ministerstva? Nejspíš stát. Koho jiného?

Takhle to ale v USA neděláme. Jen ty výsledky testů jsou na rozdíl od Evropy pravdivé.

+1/0
1.10.2015 16:59

M98i35c98h65a52l 90T55u15č89n79ý 9402623182883

Seru na vás.

+9/0
1.10.2015 16:41

P45e83t89r 27P76a76v98l22a82t22a 7906550827671

Určitě bych plýtval časem proto, abych si nechal zmršit dobře fungující auto ;-D

+9/0
1.10.2015 16:41

M87a66r76t27i13n 63K22ř90í84ž 9833112470117

Dobře fungující auto? Tohle se ale týká škodovek :-D

+1/−8
1.10.2015 16:48

J39i35ř40í 88S14m31e73t75a69n85a 7475249472538

R^R^R^;-D;-D

0/−1
1.10.2015 18:32

J85i51n86d73ř95i17c86h 27Š33k12o22p59e54k 4755531970155

ano, proto je zbytečné psát o dobře fungujících autech, protože škodovky fungují bez problémů (ač to soused ze zelného pole nikdy nepřizná)

0/0
2.10.2015 9:47

P25e39t75r 69M86i52c33h85a33l 2190914271792

... říká hrdý majitel čeho?

0/0
2.10.2015 11:21

P39e13t64r 19S36e49d97i19v14y 6397248215117

Aby to vubec k necemu bylo a aby se dychalo lepe, je treba zajistit, aby si to lide do aut vubec nechali nainstalovat. Jak to chce prosim ministerstvo zajistit? Bez odpovedi na tuto zasadni otazku to cele nema moc vyznam a po mestech budou stale jezdit auta nesplnujici homologacni kriteria.

0/0
1.10.2015 16:39

L37a75d54a 76N97o31v70a80k 4312843717

já teda s felicíí na emisích nemam nikdy žádný problém..., ale docela nerad tam jezdim, anžto mi vždycky zmizej z kaslíku nějaké peníze...:-/

+2/0
1.10.2015 16:36

P82a97v98e62l 87N71o97v93á98k 7531726199933

Zrovna Felicie s emisema často problém nemívají což považuji zázrak :)

0/0
1.10.2015 16:51

P44e49t14r 98M95i20c98h60a57l 2850244561402

A proto možná nemáš ten problém. :-)

0/0
2.10.2015 11:14

P56e21t70r 56S98t17e27j92s35k37a49l 3459308414406

Vite to pekne, ze budou merit nova auta, ale kdo bude kontrolovat auta ktera uz jezdi? Vsechny ty stare"TDI" co kouri po nacipovani nebo poruse? Dale sechny ty se zaslepenym EGR a hlavne s vytlucenym DPF?Uz se zacinaji prodvat i emulatory SCR. 

Toto nikdo u nas neresi. STK/emise jenom vybira svich 500 korun za mereni niceho. Neni schopna poznat ani odstraneny DPF, kde je norma 0.5PM, ale oni pracuji s odchylkou 1.0 na pristrojich nekdy z roku 1994 !!, coz byla mozna norma EU1, kde diesel mel jenom paprda v Mercedesu co nikam nejezdil.

0/0
1.10.2015 16:28

P30e22t56r 63S65e59d42i57v26y 6707838205847

Oni to poznaji, ale nechaji projit aby priste neprisly o svuj kseft. To ze se nemeri je vseobecne znama skutecnost. Na tomhle by melo take ministerstvo zapracovat a bez diskuze zavirat STK, ktera podvadi.

0/0
1.10.2015 16:41

V20í35t 22P84r15o56k25o86p 8330529542

....a dopadne to stejně jako u VW.

0/0
1.10.2015 16:19

M65a90r10t19i21n 64T63e74s78a67ř 2409453383603

Opět nějak nechápu: Co mají emise na STK společného s homologací? Jakože po odstranění jedné režimové mapy v ŘJ a po "našroubování" mechanického udělátka kvůli NOx můžou vzrůst emise CO na STK? Jestli jsem to správně pochopil, NOx se stejně na STK neměří.

To je jako porovnávat jabka a pomeranče. Obojí má trochu jiné složení i chuť a jen jedno z toho je nějak cinknuté.

+6/0
1.10.2015 16:18

O89n80d24ř62e53j 84L24e95v42ý 7820100256647

http://www.autorevue.cz/plivat-jen-po-volkswagenu-je-nefer-proc-ostatni-vyrobci-radeji-mlci

+2/0
1.10.2015 16:09

J39i73ř26í 53N95o68v12á96k 3743589328456

Nejnovější testy ADACu u motorů EURO 6: Nejhůře dopadly motory 1,6 DCi od Renaultu.  BMW i VW dopadly dobře.

0/0
1.10.2015 18:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.