Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ministerstvo prověří TDI škodovek. Otestovat chce i emise jiných značek

Ministerstvo dopravy chce provést vlastní emisní test vozidel Škoda s dieselovým motorem. Plánuje nezávislé změření jednoho nového typu plnícího současnou normu Euro 6 i vozidla s problematickým agregátem plnícím Euro 5 se softwarem, který upravuje chování motoru při testech v laboratoři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P52e66t24r 54M15i93c77h70a35l 2710904781912

"U vozidel po servisní úpravě by přitom podle Ťoka nemělo dojít k nárůstu spotřeby nebo snížení výkonu, kterého se někteří motoristé obávají."

...................

To jako myslí vážně? Kdyby to bylo tak jednoduché, tak by VW nemusel instalovat software, který rozpozná homologační měření a upraví režim motoru na snížení emisí, a auta by v pohodě prošla.

0/0
2.10.2015 11:12

M77a85r61e39k 94J52a31n40e52č83k57a 1147676863971

Mohli by ty prohlídky zavést celoplošně obzvláště u vozů typu Octavia a Passat a hlavně se přitom zaměřit i na přítomnost a funkčnost DPF filtrů. To by byla další kauzička na světě ;-D

+3/0
1.10.2015 23:41

J67i90n16d26ř13i77c87h 35Š18k11o89p31e22k 4655291380985

výrobce může za to, že majitel vyndá DPF, katalyzátor či jinou obdobnou kasičku na peníze ?

0/0
2.10.2015 9:36


M29a33r44e94k 57J21a24n95e42č80k98a 1817656493461

To určitě ne, ale když by to auto už na té pořádné prohlídce jednou bylo a nedělal tentokrát technickou nějakou známej z technické kontroly za svůj vedlejší příjem, tak by to přineslo i výsledky ;-)

0/0
2.10.2015 15:15

V17l79a12d43a 64S73i75m23o89n59i53k 3379143313195

Může mi někdo prosím rozumně vysvětlit, co tím gestem pan Ťok sleduje? Tohle není  a priori věc státu, ale soukromé firmy, která má před sebou úkol analyzovat co se stalo, jak se to stalo, v jakém rozsahu a v návaznosti na tato fakta (nikoliv domněnky politických troubů) musí předvést plán nápravných opatření. Jeidná možná cesta.

+1/0
1.10.2015 20:23

V74á32c55l57a83v 44F51e13r19e78š 9910302709960

Také nechápu... asi se chce zviditelnit. A komu tím pomůže? Servisům? 

Proč by tam lidi měli jezdit? ;-D

0/0
1.10.2015 23:03

K88a53r51e60l 53H23o42r62á84k 2728359533193

Přiznám se, že tuhle rádoby kauzu nechápu. K čemu že se to ti výrobci přiznávají a co chtějí napravovat. Homologaci k provozování mají.:-/

+4/0
1.10.2015 18:39

K54a44r14e83l 19K73o33v16a75n35d17a 9652129644

Docela by mě zajímalo, jak chtějí někoho přesvědčit, aby jel s autem do servisu a nechal si odstranit "problém", který mu dosud nevadil, nevadí a vadit nebude... Nebude to povinné a i kdyby bylo, tak půlku majitelů už stejně nikdo nedohledá (nový majitel, nejezdí do značkového servisu atd...).

Jestli to správně chápu, tak inkriminované motory nesplňují EURO V (i když by měly) a po "opravě" už budou splňovat. V době, kdy je v provozu spousta EURO I a II aut a dalších, které nesplňují ani to, je vskutku komická představa fronty nedočkavců v servisu čekajících na úpravu svého několik roků bez problému používaného auta, jen proto, aby konečně splňovali EURO V.

Jsem zvědavý, kolik lidí pan ministr svým vřelým doporučením přesvědčí.

+4/0
1.10.2015 18:09

V75a92c64l72a53v 14V26a10v16r12a 3767604185757

Už je otestováno, takže pokud chcete vyhazovat prachy, tak proč ne?

Kohopak těmi testy podojíte páni z ministerstva? Nejspíš stát. Koho jiného?

Takhle to ale v USA neděláme. Jen ty výsledky testů jsou na rozdíl od Evropy pravdivé.

+1/0
1.10.2015 16:59

M21i46c81h32a39l 35T96u68č15n94ý 9822553472893

Seru na vás.

+9/0
1.10.2015 16:41

P57e65t68r 30P10a80v49l91a53t38a 7116160577651

Určitě bych plýtval časem proto, abych si nechal zmršit dobře fungující auto ;-D

+9/0
1.10.2015 16:41

M93a39r53t83i35n 75K67ř17í86ž 9683892970657

Dobře fungující auto? Tohle se ale týká škodovek :-D

+1/−8
1.10.2015 16:48

J36i87ř87í 67S80m19e59t20a52n26a 7805519892428

R^R^R^;-D;-D

0/−1
1.10.2015 18:32

J53i40n13d87ř34i88c90h 94Š82k73o58p69e74k 4895581800615

ano, proto je zbytečné psát o dobře fungujících autech, protože škodovky fungují bez problémů (ač to soused ze zelného pole nikdy nepřizná)

0/0
2.10.2015 9:47

P20e82t82r 65M64i49c43h35a47l 2150454511232

... říká hrdý majitel čeho?

0/0
2.10.2015 11:21

P71e42t44r 43S23e76d83i79v64y 6187748415157

Aby to vubec k necemu bylo a aby se dychalo lepe, je treba zajistit, aby si to lide do aut vubec nechali nainstalovat. Jak to chce prosim ministerstvo zajistit? Bez odpovedi na tuto zasadni otazku to cele nema moc vyznam a po mestech budou stale jezdit auta nesplnujici homologacni kriteria.

0/0
1.10.2015 16:39

L23a18d21a 44N69o61v70a63k 4702673167

já teda s felicíí na emisích nemam nikdy žádný problém..., ale docela nerad tam jezdim, anžto mi vždycky zmizej z kaslíku nějaké peníze...:-/

+2/0
1.10.2015 16:36

P76a88v89e69l 62N86o82v54á52k 7681126259343

Zrovna Felicie s emisema často problém nemívají což považuji zázrak :)

0/0
1.10.2015 16:51

P40e75t80r 96M80i55c73h18a33l 2580354341232

A proto možná nemáš ten problém. :-)

0/0
2.10.2015 11:14

P45e83t80r 58S11t74e38j66s34k86a23l 3279778344296

Vite to pekne, ze budou merit nova auta, ale kdo bude kontrolovat auta ktera uz jezdi? Vsechny ty stare"TDI" co kouri po nacipovani nebo poruse? Dale sechny ty se zaslepenym EGR a hlavne s vytlucenym DPF?Uz se zacinaji prodvat i emulatory SCR. 

Toto nikdo u nas neresi. STK/emise jenom vybira svich 500 korun za mereni niceho. Neni schopna poznat ani odstraneny DPF, kde je norma 0.5PM, ale oni pracuji s odchylkou 1.0 na pristrojich nekdy z roku 1994 !!, coz byla mozna norma EU1, kde diesel mel jenom paprda v Mercedesu co nikam nejezdil.

0/0
1.10.2015 16:28

P76e49t88r 44S22e24d41i36v97y 6517138175747

Oni to poznaji, ale nechaji projit aby priste neprisly o svuj kseft. To ze se nemeri je vseobecne znama skutecnost. Na tomhle by melo take ministerstvo zapracovat a bez diskuze zavirat STK, ktera podvadi.

0/0
1.10.2015 16:41

V89í39t 51P85r88o29k47o53p 8180179272

....a dopadne to stejně jako u VW.

0/0
1.10.2015 16:19

M49a14r22t84i95n 67T63e44s25a68ř 2659593573703

Opět nějak nechápu: Co mají emise na STK společného s homologací? Jakože po odstranění jedné režimové mapy v ŘJ a po "našroubování" mechanického udělátka kvůli NOx můžou vzrůst emise CO na STK? Jestli jsem to správně pochopil, NOx se stejně na STK neměří.

To je jako porovnávat jabka a pomeranče. Obojí má trochu jiné složení i chuť a jen jedno z toho je nějak cinknuté.

+6/0
1.10.2015 16:18

O94n82d33ř78e92j 24L82e43v62ý 7900750886397

http://www.autorevue.cz/plivat-jen-po-volkswagenu-je-nefer-proc-ostatni-vyrobci-radeji-mlci

+2/0
1.10.2015 16:09

J47i12ř75í 92N94o86v37á43k 3493859398846

Nejnovější testy ADACu u motorů EURO 6: Nejhůře dopadly motory 1,6 DCi od Renaultu.  BMW i VW dopadly dobře.

0/0
1.10.2015 18:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.