Diskuze
Policie kontroluje hloubku dezénu gum pohmatem a mozkovým měřením
Děkujeme za pochopení.
P49e92t43r 15V87y58s68l11o70u13ž52i93l
Ona otázka totiž není tak jednoznačná - většina výrobců totiž do dezénu vkládá trámce o výšce většinou o 0,1 mm nižší, než je povolená hloubka dezénu. Pokud jsou tyto trámce v úrovni s povrchem pneumatiky, nebo i zjevně ojeté, je na první pohled zřejmé, že hloubka dezénu neodpovídá. Je ale otázkou, jestli tohle může stačit k udělení pokuty. Jinak argumentace toho policisty je naprosto mimo mísu, je to groteska, s tím souhlasím.
V52í42t 35B67r58z44o12b37o75h16a29t84ý
Pro udělení blokové pokuty to samozřejmě stačit může, ovšem pokutovaný musí s takovou pokutou souhlasit. Jinak na tomhle případu jde krásně vidět, jak (ne)funguje celý systém počínaje dopravní policií konče úřadem, který vydal příkaz o zaplacení přestupku. Policie projevila svoji neschopnost dokonce dvakrát, kdy napřed policista postupoval v rozporu s metodikou a řekněme a krajské ředitelství, které se tohoto hrubě špatného postupu zastává. Úřad pak měl v první instanci toto smést ze stolu, ovšem naopak v první instanci žádá o zaplacení, až po podání odporu teprve začne konat podle zákona .......
L14u76k70á94š 92V70a74ň27u95r85a
To je dobrý výsměch řidičům. Měřič hloubky stojí v základu cca 50Kč a digitální profi kolem 200Kč. To snad není taková položky, aby ji policie nemohla fasovat. Je to totální selhání systému, kdy nějaký teoretik nahoře něco vymyslí, ale už neřeší, jak se to bude kontrolovat. Policie by měla fasovat měřič hloubky dezénu a podle něj jasně pokutovat. Tohle je těžký amatérismus.
J62i80ř72í 16M43a15k41o11ň
Ve Svitavách mi na gumy ani nesahal - jen se podíval a říkal 500. Tehdy jsem jim přispěl na jejich žold, dnes už bych jim nakakal. Je dobré mít takové informace - vytisknu a budu vozu s sebou kdybych náhodou zas potkal policistu s mozkovým myšlením, což popírá dávné pravidlo, že policista nemůže dostat mozkovou mrtvici.
P87e76t40r 18M16i49c60h68a38l
Poldové v Holešově mají asi poněkud jinou metodiku.
J90i49ř73í 45K84o75c45u50r23e96k
Policie pohledem zhodnotila a potěžkáním zhodnotila, že souprava osobního uatomobilu a vozíku překračuje 3,5 tuny. Řidiči byl vystaven zákaz další jízdy a byl předveden na policejní stanici pro podezření z trestného činu neoprávněného řízení.
Následně se zjistilo, že automobil měl celkovou hmotnost 1700 kg dle TP a vozík s nákladem dvou motocyklů dosahoval hmotnosti 380 kg.
Po 48 osmi hodinách byl řidič propuštěn, ale bez řidičáku. Nepodařilo se jej obvinit z žádného trestného činu a prokázat, že se chce vyhýbat stíhání. Automobil s vozíkem byl vrácem až ve druhém kole přestupkového řízení. Údajně vezené motocykly se nepodařilo najít.
Policista se snažil situaci zachránit tím, že řidiče obvinil z vraždy Jana T. neboť pohledem zjistil, že broky nalezené v těle oběti odpovídají ráži .45 ACP a obviněný řidič měl u sebe pistoli této ráže.
V41í44t 56B32r84z59o78b57o49h95a69t58ý
Cituju poslance Kudelu (KDU-ČSL) co pronesl k novele zákona o provozu na pozemních komunikacích: "Zadržení řidičského průkazu na jeden měsíc nikoho existenčně neohrozí. A myslím si, že bude nesmírně výchovné. Vezme si několik dní dovolenou a ve své podstatě než se vzpamatuje, tak ten jeden měsíc uběhne..." pozn. jedná se o fakt, že policie bude moci v některých případech při pouhém podezření moci zadržet řidičák či osvědčení o registraci vozidla.
D44e21n76i75s 78W68i76t31z78k61u
každá pneu má v hlavní drážce pár výstupků, u letních jsou vysoké 1,6mm a u zimních 4mm. na těch výstupcích jsou ještě malé drážky, aby člověk viděl, že už je dojíždí a je čas na výměnu.
M78i91l25o10š 86S33e52t54í21k
Jak ale toto vysvětlit policajtovi? Na jejich chápání asi příliš složité.
R98a21d30o37v60a82n 40D60l13u10g60o73s64z
Miroslav Joch 32138
No ono to není tak jednoduché. Aby to nebylo napadnutelné, musí být měřák cejchovaný a ověřený metrologickým institutem a ověřování se musí pravidelně opakovat. A to už stojí nějaké peníze, když to bude muset mít každá hlídka
Vážený diskutére. Takovou ubohou obhajobu jsem dlouho nečetl. 1) pravidelně metrologický kalibrované přístroje nemá pouze PČR, ale i HZS či ZZS (abychom zůstali u kolegů). 2) Zrušíme třeba záchranářům defibrilátory, pulsmetry, oxymetry, tlakoměry, teploměry, aby jsme ušetřili? 3) PČR musí nechávat kalibrovat minimálně dragëry, které motorizovaná hlídka má v 99 % u sebe, nevidím tedy časovou zbytečnost s kalibrováním.
Chápu, tonoucí se stébla chytá. Ale takto hloupě propříště opravdu ne. Děkuji
L54a42d15i61s67l18a95v 75K72a91l28o78u64s
Na jedné straně je správné kontrolovat stav vozidla. To dělají na STK. Pokud policie chce suplovat STK, tak na to musí být vybavena. Zrovna hloubkoměr je záležitost max. za 500,- a pokud za to chtějí pokutovat, tak ho mít musí. Pokud pneumatika se bude vyhazovat dříve, než je nezbytně nutné, tak je to neekonomické, proti ekologii. Pokud z toho již leze kordový drát, tak je to bez diskuse. Jinak to může působit, jako šikana. Jinak jsou i jiné vlivy, které mohou vést až k nehodě a tím je fakt, že guma ztvrdne. Přitom bude mít vzorek třeba 8 mm. Takto jsem vyhodil pneu po 2 letech, byly tak tvrdé, že při vjetí do díry to bylo jako narazit do betonu, a na mokru ani nedržely směr, přitom "mozkovým pozorováním" byla v pořádku.
M63i17r83o71s55l14a94v 83B70u46d24a
Po dvou letech vám pneumatiky neztvrdnou ani náhodou! Asi jste je moc natlakoval
J82a25n 92Z48a18p72l30e27t86a24l
Vysvětlení policajtova myšlení a všelikých "mozkových měření" je prosté.
Policajt je úkolován, aby vybral určité kvantum financí na pokutách. Nevybere, bude špatně hodnocen nadřízenými.
Z toho důvodu vyhledává příležitost něco vybrat, jde též do sporných kauz, protože jak víme, tak proti vybrané pokutě v blokovém řízení není opravného prostředku, ostatně je to napsáno též na pokutovém bločku.
Policajt proto zkouší, jestli řidič neznejistí, v některých případech dá slevu, aby řidiče motivoval zaplatit, prostě má to doma a to se počítá.
Ne, řidič musí znát předpisy a svá práva. Nepodezírám policajta, že by neznal předpisy, on jen někdy úmyslně fabuluje ve snaze vyrazit z řidiče nějakou tu kačku navíc i když někdy za hranicí práva. Je to boj a někdo to vzdá bez boje, zvláště když policajt na řidiče nasadí své finty, například ironický podtón, lehký výsměch a podobně. Řidič pak znejistí a zaplatí i když neměl a to je chyba řidičova a výhra nepoctivého policajta. Časté je nerespektování §2, odst.2 Přestupkového zákona a nejen to. Metodika měření vzorku pneumatik, ta je taky málo známa. Tady to policajt už velmi přehnal a tak sklidil jen posměch, ale přikládání měřáků na nesprávné místo (okraj pneumatiky), kde není vzorek tak hluboký je klasika. Od neznalých řidičů lze vyrazit hodně peněz tím způsobem, neoprávněně. Tak na to bacha. Jak jednou odkoupíte bloček, není opravného prostředku a na to hřeší nepoctiví policajti, kterých je pořád hodně. Nepodezírám, že by neznali metodiku, to jen oni obětují pověst svoji a pověst svých kolegů jenom proto, aby vybrali více pokut.
M46a81r93e35k 64H43r58u44b36y
Problem je prave v tom ukolovani na mnozstvi vybranych pokut - toh je ukazatel, ktery nas odlisuje od civilizovanych zemi. Policie ma predevsim pomahat a chranit, ne buzerovat a rejzovat.
A dokud se tohle nezmeni, policie nikdy nebude mit respekt.
K29a11r58e94l 28P32a75n41c53e55r
Policista ma rozum policejni a ne selsky. Neda se mluvit o mozkove cinnosti.
M78i79l83o95š 89S77e51t25í57k
Obávám sed, že tento policista neměl žádný.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...