Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Subaru Levorg je kombík s divným jménem a výtečným podvozkem

Subaru představuje stroj, který v dnešní době nemá obdoby. Lepší jízdní vlastnosti žádné sériově auto vyjma opravdových sporťáků nenabídne. Má podivné jméno, koupíte ho jen s automatem a přeplňovanou benzinovou jedna šestkou a vždy to bude kombík. Komu tato kombinace pasuje, dostane parádní řidičské auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J86i57ř20í 75P70a24n86t31l50í44k 8383843134353

Jsem fanda subaru - mel jsem forestera a imprezu. Jsem v USA a moc se mi libi novej outback - motory jsou 2.5 nebo 3.6..... ta 1.6 v tom Levorgu nezni moc pekne.

0/0
10.10.2015 8:51

J37i85ř77í 58S48c65h13w53a44c98h 8758664158926

2.5 v Outbacku zní možná lépe, ale jede hůře (lenošněji) než 1.6T v Lavorgu

0/0
10.10.2015 21:39

J82a74r82o53s84l31a22v 11T87a22l11á61c36k64o 9622245716337

Jak se plánuje řazení u automatu?

0/0
8.10.2015 20:16


J78i39ř90í 28S78c27h42w68a65c51h 8578434188646

nejspíš je tím myšlena volba režimu převodovky ;-)

0/0
8.10.2015 22:27

Z31b13y56n66ě89k 52H63o90l34í48k 1727767955210

tak dobrý auta a mají tak hnusnej design... proč to dělají?

0/−4
8.10.2015 9:18

V11í50t 38S72t75r95o37u23h74a14l 1562507843282

Zajímalo by mně kolik diskutujících má zkušenost se Subaru....já už jezdím ve čtvrtém, nyní mám Forestera. A říkám - napřed se s tím svezu a pak se rozhodnu jestli koupím. Jinak měl jsem i Forestera benzín s turbem a to byl nářez :)

+2/0
7.10.2015 23:22

T78o64m66á78š 57Z78e58m79a96n 3715708184425

Kdo by si taky přál 2.0 atmosféru s manuálem?

0/0
7.10.2015 19:53

P54e89t28r 50F81e15i40g28l 5378783810462

já...i když ten manuál bych asi dokázal oželet...přecijen už jsem pohodlnej

+2/0
7.10.2015 22:17

P80a50v56e98l 98R26e15z34n83i36c67e69k 3255964474412

Asi kazdej... Evidentne netusite jaky to je, slapat na krk silne atmosfere a navic radit...

+2/0
7.10.2015 22:55

J14i77ř67í 64S42c51h47w94a33c31h 8508194658906

já bych si přál manuál, a klidně s tímto turbem, jen by to auto klidně mohlo být o něco menší a tedy hlavně o pár metráků lehčí.....;-)

0/0
7.10.2015 22:58

M10a81r29e96k 16N32e58t79o80l66i45c33k16ý 6864290128

Jako majitel auta od Subaru mohu říct jen tolik -  Levorg je krásné přibližovadlo, bohužel s tímhle motorem si ho nekoupí skoro nikdo. Poděkujme EU, že verze se silnějšími motory sem japonci prostě dovézt nemůžou ;-(

+2/−2
7.10.2015 15:33

A53n43d73r36e49j 69O24l48e94k43s55a 3335761587161

Ale to je nesmysl. Jistěže můžou, jako může prodávat AMG osmiválce a Amíci Humery :-)

0/0
7.10.2015 15:37

M48a43r83e53k 47N72e19t74o88l60i32c21k31ý 6404360648

Jak je to možné nevím, ale mimo EU mají nabídku motorizací rozhodně pestřejší.

0/0
7.10.2015 15:44

V27í91ť79a 87K75r81u26t30i84š 1420344635607

Klidně můžou, ale kombík se silnějším benzínem ve čtyřkolce je naprosto okrajová záležitost, pokud se bavíme o neevropské značce ...

0/0
7.10.2015 21:16

M97a80r31e73k 27N12e49t62o48l56i92c77k54ý 6224140378

Jasný, ale ono to nebude jen u Levorgu.

0/0
7.10.2015 21:51

J47i82r22i 40F25i62n53k 6887819347328

Škoda že s použitou převodovkou CVT je pohon 4x4 realiován jen přes (v podstatě) haldex. Výrobcem není haldex, ale princip je stejný.

Jsem v tomto trochu staromilec a Subaru bych vždycky radši bras s klasickým středovým diferenciálem - s manuálem ho Subaru nabízí pořád..

+2/0
7.10.2015 13:39

M22a97r20e23k 18J58a75n17e39č57k93a 1287906723251

Až na jeden velmi podstatný rozdíl, který mnoho lidí a zřejmě ani vy netuší. U Subaru se v případě AT nepřipojují zadní kola, jako je tomu u haldexu, ale jsou v záběru trvale. Přesněji Subaru s AT má místo mezinápravového diferenciálu elektronicky řízenou hydraulickou lamelovou spojku. Tato kombinace má v normálních podmínkách poměr 90:10 ve prospěch přední nápravy. Toto provedení je daleko více sofistikovanější, protože její funkci ovlivňují jasně definované stavy (zařazený rychlostní stupeň, rychlost automobilu, natočení volantu atd.. Dokáže poměr upravit na 50:50. Spousta lidí, ale z neznalosti bude dále tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

+2/0
7.10.2015 19:13

T69o98m11á42š 63Z76e88m81a12n 3305938474965

A haldex je asi tak co, podle vás?

+1/0
7.10.2015 19:54

J54i91r48i 49F94i88n50k 6517359477448

Fungování Haldexu jste popsal přesně ;-)

On i ten ten haldex (třeba i v Oktávce)nepřipojuje zadní kola, ale posílá na ně nějakou část výkonu pořád a v případě potřeby klidně i většinu. Takže budu dál tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

0/0
8.10.2015 7:00

M11a46r81e56k 42J29a90n48e24č54k63a 1517556283561

To mi chcete namluvit, že Haldex má trvale v záběru i zadní kola, byť jenom z 10%, jako má standardně Subaru? Sice netuším, jak je to u poslední generace haldexu, ale předešlé to určitě neměli a zadní kola se připojovala až v případě potřeby, čili tam byl běžně poměr 100:0, čili jako klasická předokolka.

0/0
9.10.2015 1:24

J42i39r94i 89F28i70n60k 6317259897178

Fungování Haldexu jste popsal přesně;-)

Takže budu dál tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

0/0
8.10.2015 7:03

M98i38l49a31n 89K32r63á98l 8953808301551

kdyby tam nacpali 2 litr atmosféru, 170 koni by to určitě mělo, spotřebu cca stejnou, ne-li menší, a bylo by to auto o kterém bych uvažoval. Takhle opět budu čekat na zázrak s 7 letým autem zda ten hloupý downsizing nezmizí a nezačnou opět dělat auta s větším obsahem

+6/0
7.10.2015 11:09

A62n21d80r78e91j 43O12l45e30k91s61a 3595551617161

Nezmizí. Kupte si Mazdu 3, to je taky super kára, o pár set tisíc levnější a má ten dvoulitr v atmosféře :-)

0/0
7.10.2015 11:57

M76i83l79a31n 90K48r43á89l 8503278341321

Do mazdy 3 nedám kolo :-(,  a mazda 6 v automatu je zase až moc drahá

0/0
7.10.2015 13:05

A98n52d59r46e36j 86O75l83e18k49s77a 3275281797691

A co CX5? Známej má ale CX7 a stejně vozí kola na střeše. Kolo dáte do VW Caddyho :-)

0/0
7.10.2015 15:39

J24i46r78i 93B68e82c54v79a28r 7742889806

Ve Frankfurtu mne velmi zaujala Mazda Koeru:

http://www.auto.cz/mazda-koeru-koncept-styloveho-crossoveru-89130

0/0
7.10.2015 13:32

A21n72d69r62e54j 68O43l59e84k82s65a 3745821707521

No, tomu říkám arogance designu.... husí kůži mám ;-D

0/0
7.10.2015 15:41

M66a97r65e61k 50J31a33n95e20č55k58a 1507776293331

Ani se vám nedivím. Jsem spokojený uživatel Legacy 4 generace (ne Outback) s motorem 2.0R atmosféra, které bych za nic nevyměnil a to ani za nové Legacy, ale Levorg je důstojný nástupce, protože je nejvíce podobný na 4G Legacy, která byla dle mě i nejpěknější. Turba u Subaru bych se ale nebál. Motory nejsou s krátkou životností, ani to nežere olej po vzoru TSI motorů ;-D Akorát mě štve, že bezrámové dveře už Subaru opustilo a nemá je ani Levorg, který vypadá jinak skvěle.

0/0
7.10.2015 19:26

P84a57v54e74l 13R23e55z93n19i82c68e93k 3855584714952

4.generace je asi nejhezci auto jaky znam, at uz jako klasickej kombik anebo Outback ;) nemluve a motorech a pohonu 4 kol.... Japonci proste umi

0/0
7.10.2015 22:59

M33a25r26e55k 23J66a33n67e56č25k61a 1247136133901

Mám Lego v kombíku s automatem v černé barvě, které je dle mě i pěknější než sedan. Outback už se mi tak nelíbí, právě díky té výšce. Hlavně potřebuji vozit i rozměrnější věci a třeba 2m dveře není žádný problém a v pohodě se zavře i kufr, takže i délka je optimální. Tohle třeba u Octávky je bez šance a čouhá to minimálně 20cm ven z auta, protože je na délku menší. Ten bezrám je taky taková moc hezká parádička, zvláště v létě se občas stane, že lidi koukaj, když si otevřou dveře a je stažené okno, kde je zbytek rámu dveří a to jak u předních, tak i u zadních a pak ten zvuk, když se motor dostane do otáček, prostě návyková záležitost a hlavně ta japonská spolehlivost. Jako celek prostě velmi podařené auto. Akorát spotřeba benzínu, může některé vyděsit, ale s originál LPG nástavbou to jezdí za 1,30 až 1,50 / 1km. Takže autu nemám co bych vytkl, snad jedině nelogicky umístěná regulace vyhřívání sedaček, jinak vše na správném místě, takže věřím, že Levorg bude na tom stejně, ne-li ještě líp.

0/0
9.10.2015 1:44

M24a36r98e35k 21J98a78n57e96č71k88a 1827926553441

Ještě jsem zapomněl, podvozek je naprosto úžasný a celkem mě baví si v zatáčkách vychutnávat ty rovinkové sprintery :-)

+1/0
9.10.2015 1:48

J74a34k24u32b 42V34a31l15e65š 8610896967593

Auto hezké, rozhodně bude stát za to se poohlédnout mimo EU na nabídku Subaru; a úsporu v ceně věnovat na obálku úředníkovi, a spokojeností nad možným větším výběrem jinde.

+1/0
7.10.2015 10:59
Foto

P50e98t51r 90F27o68u42s93e59k 6468727261744

subaru upadá už řadu let, velká konkurence a to že všichni dnes dělají všechno

+1/0
7.10.2015 10:51

D28o53b65r40o73m76i32l 80K90a47u90t70s77k68y 7182692474457

upadkem myslis strme rostouci prodeje v usa?

+1/0
7.10.2015 14:21

M23a48r37e57k 54J80a71n24e59č60k83a 1387606963561

Ani bych neřekl. Spíše je neobvyklé, že automobilka chce zůstat malou automobilkou, oproti třeba koncernu, který nemá nikdy dost ;-)

0/0
7.10.2015 19:30

P24a79v64e74l 90R83e66z25n68i13c17e80k 3225584594712

To vidim jako pozitivum. Delaji co umi a obcas zkusi neco bokem... Ale drzi se sveho kopyta a nejsou nenazrani :)

0/0
7.10.2015 23:01

Z56d24e33n33ě87k 27F72l72i93n26t23a 9252473521394

proč má ten volant tak málo čudlíků? ;-D

0/0
7.10.2015 10:50

M49i44c55h96a13e43l 77H62a77m96a 1792344502733

"Klasická mechanická se sice nelíbí designérům, ale ve všech ohledech je lepší lanko než drát." Nemohli by si uz redaktori takovato jednostranna prohlaseni odpustit? Na "dratu" se mi libi napr. to, ze jsem se rucni brzdy uz nemusel 2 roky vubec dotknout.

+1/0
7.10.2015 10:19

L67u22d63v87í14k 69G14a37j19d39o51š17í70k 2575773684292

Taky mě tak rezolutní tvrzení udivilo.

Drát je konstrukčně jednodušší, dnes minimálně stejně spolehlivý, designérsky vděčnější a hlavně uživatelsky neskonale přívětivější.

Co se komu líbí na lanku mi nějak uniká.

+2/−1
7.10.2015 12:40

P61a35v21e76l 47R12e40z14n14i89c42e85k 3105934584352

Vite o tom ze se rucni brzda da vyuzit i jinak nez jen jako parkovaci brzda? Asi nevite... A proto nechapete proc pan redaktor pise ze lanko je lepsi nez drat...

0/0
7.10.2015 23:03

J50a69r76o48s52l67a48v 93T20a34l78á82c54k62o 9522115886957

Mechanická ruční brzda se dá využít při zatáčení, elektrická nikoli. To je ten podstatný rozdíl.

0/0
8.10.2015 20:21

P51a57v51e33l 36O33t68a 6309344224395

já mám zapamatovaný Subaru s 3 litrovým motorem- nádhera

+1/0
7.10.2015 10:15

J92a10k86u10b 13F92e98i59f61a23r 7239419106529

Já si nemohu pomoct, ale mě se ten motor zdá málo. Pokud v tom pojedu sám, pak určitě bude stačit, na druhou stranu pak nemusím mít velký kombík....

+8/0
7.10.2015 9:58

D68a28v84i50d 60D87o52s89t58á45l 8166118238468

A má taky software ? :oD

0/0
7.10.2015 9:48

J18a27n 28K55o19v10á20ř 8474781799617

To není diesel

0/0
7.10.2015 17:26
Foto

P63a91v49e75l 82M19a56r98t64i17n47e27k 9695455681493

Hezke. Ale asi zustanu u Forestera s dvema litry. Miluju ten zvuk.

0/0
7.10.2015 9:40

M44a63r79e97k 88N56e89t42o42l66i13c40k89ý 6154880488

Chápu vás. Já mám Forestera turbínu 2,5 litru. Miluju downsizing :-)

0/0
7.10.2015 16:36

M33a86r68t48i76n 17S48t87e16h45l15í97k 1904570821860

Vzhledově se mi moc líbí a uvažoval bych nad ním jako náhradu nad naší starou Insignii. Bohužel jen ten jeden motor a převodovka bez možnosti výběru, tím si Subaru snížil počet zájemců jen na ty komu ta kombinace nevadí a pro příznivce Subaru. :-/

+2/0
7.10.2015 9:22

J69a65n 55M66i79n89a14ř73í59k 1164185786783

Auto je to nádherný a nemám pochyby o tom, že bude kvalitní. Ale 1) proč JENOM motor 1.6T?, 2) proč JENOM automat?, 3) proč JENOM kombi? :-/

+1/0
7.10.2015 9:21

O66n93d74ř68e24j 40N11o96v90á41k 9957744729629

protože hlavní trh je kde? zkuste přemýšlet ...

+3/0
7.10.2015 9:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.