Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Subaru Levorg je kombík s divným jménem a výtečným podvozkem

Subaru představuje stroj, který v dnešní době nemá obdoby. Lepší jízdní vlastnosti žádné sériově auto vyjma opravdových sporťáků nenabídne. Má podivné jméno, koupíte ho jen s automatem a přeplňovanou benzinovou jedna šestkou a vždy to bude kombík. Komu tato kombinace pasuje, dostane parádní řidičské auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57i78ř96í 41P61a87n29t37l75í56k 8543123544893

Jsem fanda subaru - mel jsem forestera a imprezu. Jsem v USA a moc se mi libi novej outback - motory jsou 2.5 nebo 3.6..... ta 1.6 v tom Levorgu nezni moc pekne.

0/0
10.10.2015 8:51

J20i36ř19í 46S11c88h70w81a23c42h 8978304238176

2.5 v Outbacku zní možná lépe, ale jede hůře (lenošněji) než 1.6T v Lavorgu

0/0
10.10.2015 21:39

J29a91r51o82s19l96a97v 77T28a28l59á54c22k67o 9972535466347

Jak se plánuje řazení u automatu?

0/0
8.10.2015 20:16


J17i25ř52í 55S60c24h34w74a10c75h 8648634428406

nejspíš je tím myšlena volba režimu převodovky ;-)

0/0
8.10.2015 22:27

Z74b22y18n82ě15k 70H92o56l90í41k 1187907865560

tak dobrý auta a mají tak hnusnej design... proč to dělají?

0/−4
8.10.2015 9:18

V76í12t 83S69t94r73o22u96h63a72l 1402367573432

Zajímalo by mně kolik diskutujících má zkušenost se Subaru....já už jezdím ve čtvrtém, nyní mám Forestera. A říkám - napřed se s tím svezu a pak se rozhodnu jestli koupím. Jinak měl jsem i Forestera benzín s turbem a to byl nářez :)

+2/0
7.10.2015 23:22

T95o32m22á63š 85Z28e78m10a59n 3245488744415

Kdo by si taky přál 2.0 atmosféru s manuálem?

0/0
7.10.2015 19:53

P59e34t21r 47F69e37i77g97l 5978913940672

já...i když ten manuál bych asi dokázal oželet...přecijen už jsem pohodlnej

+2/0
7.10.2015 22:17

P67a27v77e58l 45R52e77z22n58i60c68e29k 3535144684762

Asi kazdej... Evidentne netusite jaky to je, slapat na krk silne atmosfere a navic radit...

+2/0
7.10.2015 22:55

J75i52ř68í 31S30c42h61w72a51c34h 8708984798446

já bych si přál manuál, a klidně s tímto turbem, jen by to auto klidně mohlo být o něco menší a tedy hlavně o pár metráků lehčí.....;-)

0/0
7.10.2015 22:58

M96a39r26e94k 27N10e11t50o23l70i69c61k81ý 6984640908

Jako majitel auta od Subaru mohu říct jen tolik -  Levorg je krásné přibližovadlo, bohužel s tímhle motorem si ho nekoupí skoro nikdo. Poděkujme EU, že verze se silnějšími motory sem japonci prostě dovézt nemůžou ;-(

+2/−2
7.10.2015 15:33

A93n64d67r10e31j 55O32l73e47k34s65a 3155161207811

Ale to je nesmysl. Jistěže můžou, jako může prodávat AMG osmiválce a Amíci Humery :-)

0/0
7.10.2015 15:37

M78a42r23e62k 39N12e57t86o68l75i35c38k97ý 6604670608

Jak je to možné nevím, ale mimo EU mají nabídku motorizací rozhodně pestřejší.

0/0
7.10.2015 15:44

V62í17ť60a 40K15r40u78t23i51š 1160524575917

Klidně můžou, ale kombík se silnějším benzínem ve čtyřkolce je naprosto okrajová záležitost, pokud se bavíme o neevropské značce ...

0/0
7.10.2015 21:16

M44a95r43e13k 88N89e29t67o45l35i88c46k77ý 6984340958

Jasný, ale ono to nebude jen u Levorgu.

0/0
7.10.2015 21:51

J27i34r22i 79F73i12n96k 6557799757478

Škoda že s použitou převodovkou CVT je pohon 4x4 realiován jen přes (v podstatě) haldex. Výrobcem není haldex, ale princip je stejný.

Jsem v tomto trochu staromilec a Subaru bych vždycky radši bras s klasickým středovým diferenciálem - s manuálem ho Subaru nabízí pořád..

+2/0
7.10.2015 13:39

M62a10r21e32k 58J10a93n33e79č90k34a 1187706473911

Až na jeden velmi podstatný rozdíl, který mnoho lidí a zřejmě ani vy netuší. U Subaru se v případě AT nepřipojují zadní kola, jako je tomu u haldexu, ale jsou v záběru trvale. Přesněji Subaru s AT má místo mezinápravového diferenciálu elektronicky řízenou hydraulickou lamelovou spojku. Tato kombinace má v normálních podmínkách poměr 90:10 ve prospěch přední nápravy. Toto provedení je daleko více sofistikovanější, protože její funkci ovlivňují jasně definované stavy (zařazený rychlostní stupeň, rychlost automobilu, natočení volantu atd.. Dokáže poměr upravit na 50:50. Spousta lidí, ale z neznalosti bude dále tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

+2/0
7.10.2015 19:13

T27o81m70á93š 36Z41e54m27a34n 3815408764285

A haldex je asi tak co, podle vás?

+1/0
7.10.2015 19:54

J41i98r86i 33F22i52n65k 6667349137398

Fungování Haldexu jste popsal přesně ;-)

On i ten ten haldex (třeba i v Oktávce)nepřipojuje zadní kola, ale posílá na ně nějakou část výkonu pořád a v případě potřeby klidně i většinu. Takže budu dál tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

0/0
8.10.2015 7:00

M46a83r74e54k 14J91a26n51e41č80k84a 1247846853491

To mi chcete namluvit, že Haldex má trvale v záběru i zadní kola, byť jenom z 10%, jako má standardně Subaru? Sice netuším, jak je to u poslední generace haldexu, ale předešlé to určitě neměli a zadní kola se připojovala až v případě potřeby, čili tam byl běžně poměr 100:0, čili jako klasická předokolka.

0/0
9.10.2015 1:24

J15i18r82i 85F49i28n32k 6757919807138

Fungování Haldexu jste popsal přesně;-)

Takže budu dál tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

0/0
8.10.2015 7:03

M11i94l27a81n 35K91r78á40l 8563528661101

kdyby tam nacpali 2 litr atmosféru, 170 koni by to určitě mělo, spotřebu cca stejnou, ne-li menší, a bylo by to auto o kterém bych uvažoval. Takhle opět budu čekat na zázrak s 7 letým autem zda ten hloupý downsizing nezmizí a nezačnou opět dělat auta s větším obsahem

+6/0
7.10.2015 11:09

A23n42d65r87e44j 46O56l83e12k47s72a 3465571837471

Nezmizí. Kupte si Mazdu 3, to je taky super kára, o pár set tisíc levnější a má ten dvoulitr v atmosféře :-)

0/0
7.10.2015 11:57

M62i21l23a18n 82K73r10á89l 8303338591551

Do mazdy 3 nedám kolo :-(,  a mazda 6 v automatu je zase až moc drahá

0/0
7.10.2015 13:05

A91n45d53r38e95j 48O17l69e53k83s39a 3875381447951

A co CX5? Známej má ale CX7 a stejně vozí kola na střeše. Kolo dáte do VW Caddyho :-)

0/0
7.10.2015 15:39

J11i63r32i 80B33e50c53v25a29r 7432449826

Ve Frankfurtu mne velmi zaujala Mazda Koeru:

http://www.auto.cz/mazda-koeru-koncept-styloveho-crossoveru-89130

0/0
7.10.2015 13:32

A36n22d51r44e64j 83O90l63e47k58s18a 3765961497241

No, tomu říkám arogance designu.... husí kůži mám ;-D

0/0
7.10.2015 15:41

M93a77r80e35k 78J47a76n98e35č96k52a 1367146483301

Ani se vám nedivím. Jsem spokojený uživatel Legacy 4 generace (ne Outback) s motorem 2.0R atmosféra, které bych za nic nevyměnil a to ani za nové Legacy, ale Levorg je důstojný nástupce, protože je nejvíce podobný na 4G Legacy, která byla dle mě i nejpěknější. Turba u Subaru bych se ale nebál. Motory nejsou s krátkou životností, ani to nežere olej po vzoru TSI motorů ;-D Akorát mě štve, že bezrámové dveře už Subaru opustilo a nemá je ani Levorg, který vypadá jinak skvěle.

0/0
7.10.2015 19:26

P33a93v61e65l 80R56e11z49n74i13c47e80k 3585514544552

4.generace je asi nejhezci auto jaky znam, at uz jako klasickej kombik anebo Outback ;) nemluve a motorech a pohonu 4 kol.... Japonci proste umi

0/0
7.10.2015 22:59

M82a82r36e58k 47J48a18n64e45č58k23a 1257466213571

Mám Lego v kombíku s automatem v černé barvě, které je dle mě i pěknější než sedan. Outback už se mi tak nelíbí, právě díky té výšce. Hlavně potřebuji vozit i rozměrnější věci a třeba 2m dveře není žádný problém a v pohodě se zavře i kufr, takže i délka je optimální. Tohle třeba u Octávky je bez šance a čouhá to minimálně 20cm ven z auta, protože je na délku menší. Ten bezrám je taky taková moc hezká parádička, zvláště v létě se občas stane, že lidi koukaj, když si otevřou dveře a je stažené okno, kde je zbytek rámu dveří a to jak u předních, tak i u zadních a pak ten zvuk, když se motor dostane do otáček, prostě návyková záležitost a hlavně ta japonská spolehlivost. Jako celek prostě velmi podařené auto. Akorát spotřeba benzínu, může některé vyděsit, ale s originál LPG nástavbou to jezdí za 1,30 až 1,50 / 1km. Takže autu nemám co bych vytkl, snad jedině nelogicky umístěná regulace vyhřívání sedaček, jinak vše na správném místě, takže věřím, že Levorg bude na tom stejně, ne-li ještě líp.

0/0
9.10.2015 1:44

M85a25r27e35k 23J24a41n67e66č92k38a 1167316413651

Ještě jsem zapomněl, podvozek je naprosto úžasný a celkem mě baví si v zatáčkách vychutnávat ty rovinkové sprintery :-)

+1/0
9.10.2015 1:48

J27a56k80u51b 68V52a77l88e82š 8830856957293

Auto hezké, rozhodně bude stát za to se poohlédnout mimo EU na nabídku Subaru; a úsporu v ceně věnovat na obálku úředníkovi, a spokojeností nad možným větším výběrem jinde.

+1/0
7.10.2015 10:59
Foto

P31e42t84r 12F62o54u61s65e41k 6268407401514

subaru upadá už řadu let, velká konkurence a to že všichni dnes dělají všechno

+1/0
7.10.2015 10:51

D25o68b65r18o42m85i33l 78K41a66u44t94s52k15y 7172362444507

upadkem myslis strme rostouci prodeje v usa?

+1/0
7.10.2015 14:21

M37a27r21e45k 33J18a36n52e76č78k10a 1857396493211

Ani bych neřekl. Spíše je neobvyklé, že automobilka chce zůstat malou automobilkou, oproti třeba koncernu, který nemá nikdy dost ;-)

0/0
7.10.2015 19:30

P27a36v18e32l 73R51e10z72n49i89c75e49k 3165204494532

To vidim jako pozitivum. Delaji co umi a obcas zkusi neco bokem... Ale drzi se sveho kopyta a nejsou nenazrani :)

0/0
7.10.2015 23:01

Z39d96e75n13ě22k 39F78l44i56n81t88a 9192533781544

proč má ten volant tak málo čudlíků? ;-D

0/0
7.10.2015 10:50

M36i94c83h34a77e97l 13H69a98m36a 1542714552573

"Klasická mechanická se sice nelíbí designérům, ale ve všech ohledech je lepší lanko než drát." Nemohli by si uz redaktori takovato jednostranna prohlaseni odpustit? Na "dratu" se mi libi napr. to, ze jsem se rucni brzdy uz nemusel 2 roky vubec dotknout.

+1/0
7.10.2015 10:19

L68u29d42v36í35k 69G88a63j45d97o86š57í73k 2745913614892

Taky mě tak rezolutní tvrzení udivilo.

Drát je konstrukčně jednodušší, dnes minimálně stejně spolehlivý, designérsky vděčnější a hlavně uživatelsky neskonale přívětivější.

Co se komu líbí na lanku mi nějak uniká.

+2/−1
7.10.2015 12:40

P29a69v44e48l 53R32e84z70n55i36c36e75k 3755674674322

Vite o tom ze se rucni brzda da vyuzit i jinak nez jen jako parkovaci brzda? Asi nevite... A proto nechapete proc pan redaktor pise ze lanko je lepsi nez drat...

0/0
7.10.2015 23:03

J86a87r61o56s81l28a19v 65T72a59l84á46c30k34o 9372775476467

Mechanická ruční brzda se dá využít při zatáčení, elektrická nikoli. To je ten podstatný rozdíl.

0/0
8.10.2015 20:21

P35a11v20e18l 24O95t56a 6659784434625

já mám zapamatovaný Subaru s 3 litrovým motorem- nádhera

+1/0
7.10.2015 10:15

J86a68k40u29b 34F85e86i39f14a18r 7109609786759

Já si nemohu pomoct, ale mě se ten motor zdá málo. Pokud v tom pojedu sám, pak určitě bude stačit, na druhou stranu pak nemusím mít velký kombík....

+8/0
7.10.2015 9:58

D93a47v47i50d 30D98o57s38t39á41l 8666228778738

A má taky software ? :oD

0/0
7.10.2015 9:48

J64a98n 26K48o74v13á84ř 8894531279947

To není diesel

0/0
7.10.2015 17:26
Foto

P48a49v48e42l 37M34a49r41t42i29n58e19k 9255585441143

Hezke. Ale asi zustanu u Forestera s dvema litry. Miluju ten zvuk.

0/0
7.10.2015 9:40

M57a38r97e62k 22N17e22t73o14l90i61c85k74ý 6894130928

Chápu vás. Já mám Forestera turbínu 2,5 litru. Miluju downsizing :-)

0/0
7.10.2015 16:36

M30a54r81t58i19n 95S11t17e26h79l45í53k 1154890111890

Vzhledově se mi moc líbí a uvažoval bych nad ním jako náhradu nad naší starou Insignii. Bohužel jen ten jeden motor a převodovka bez možnosti výběru, tím si Subaru snížil počet zájemců jen na ty komu ta kombinace nevadí a pro příznivce Subaru. :-/

+2/0
7.10.2015 9:22

J40a97n 36M61i55n64a81ř40í37k 1734375456713

Auto je to nádherný a nemám pochyby o tom, že bude kvalitní. Ale 1) proč JENOM motor 1.6T?, 2) proč JENOM automat?, 3) proč JENOM kombi? :-/

+1/0
7.10.2015 9:21

O63n65d51ř26e65j 87N69o75v85á94k 9617364899459

protože hlavní trh je kde? zkuste přemýšlet ...

+3/0
7.10.2015 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.