Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Subaru Levorg je kombík s divným jménem a výtečným podvozkem

Subaru představuje stroj, který v dnešní době nemá obdoby. Lepší jízdní vlastnosti žádné sériově auto vyjma opravdových sporťáků nenabídne. Má podivné jméno, koupíte ho jen s automatem a přeplňovanou benzinovou jedna šestkou a vždy to bude kombík. Komu tato kombinace pasuje, dostane parádní řidičské auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44i70ř85í 13P67a35n70t83l74í77k 8933643284193

Jsem fanda subaru - mel jsem forestera a imprezu. Jsem v USA a moc se mi libi novej outback - motory jsou 2.5 nebo 3.6..... ta 1.6 v tom Levorgu nezni moc pekne.

0/0
10.10.2015 8:51

J47i44ř35í 77S24c53h68w48a93c38h 8718804568516

2.5 v Outbacku zní možná lépe, ale jede hůře (lenošněji) než 1.6T v Lavorgu

0/0
10.10.2015 21:39

J62a33r68o60s34l58a47v 17T19a40l64á35c50k80o 9322235546567

Jak se plánuje řazení u automatu?

0/0
8.10.2015 20:16

J79i19ř42í 66S55c30h53w65a70c94h 8768564408856

nejspíš je tím myšlena volba režimu převodovky ;-)

0/0
8.10.2015 22:27

Z78b29y31n51ě18k 42H40o68l71í39k 1347947235880

tak dobrý auta a mají tak hnusnej design... proč to dělají?

0/−4
8.10.2015 9:18

V12í87t 26S79t83r24o11u47h18a94l 1772487163672

Zajímalo by mně kolik diskutujících má zkušenost se Subaru....já už jezdím ve čtvrtém, nyní mám Forestera. A říkám - napřed se s tím svezu a pak se rozhodnu jestli koupím. Jinak měl jsem i Forestera benzín s turbem a to byl nářez :)

+2/0
7.10.2015 23:22

T87o51m40á61š 98Z77e56m31a58n 3805148214265

Kdo by si taky přál 2.0 atmosféru s manuálem?

0/0
7.10.2015 19:53

P20e47t13r 41F59e17i64g63l 5818783950722

já...i když ten manuál bych asi dokázal oželet...přecijen už jsem pohodlnej

+2/0
7.10.2015 22:17

P40a21v35e72l 69R36e71z80n29i97c71e95k 3445414804382

Asi kazdej... Evidentne netusite jaky to je, slapat na krk silne atmosfere a navic radit...

+2/0
7.10.2015 22:55

J75i71ř96í 89S10c14h62w28a41c51h 8148154728446

já bych si přál manuál, a klidně s tímto turbem, jen by to auto klidně mohlo být o něco menší a tedy hlavně o pár metráků lehčí.....;-)

0/0
7.10.2015 22:58

M88a82r92e26k 19N33e18t44o84l54i38c27k14ý 6684630718

Jako majitel auta od Subaru mohu říct jen tolik -  Levorg je krásné přibližovadlo, bohužel s tímhle motorem si ho nekoupí skoro nikdo. Poděkujme EU, že verze se silnějšími motory sem japonci prostě dovézt nemůžou ;-(

+2/−2
7.10.2015 15:33

A33n81d52r44e29j 10O28l93e40k16s71a 3545381837671

Ale to je nesmysl. Jistěže můžou, jako může prodávat AMG osmiválce a Amíci Humery :-)

0/0
7.10.2015 15:37

M56a62r82e23k 51N25e70t15o35l41i86c52k60ý 6814980928

Jak je to možné nevím, ale mimo EU mají nabídku motorizací rozhodně pestřejší.

0/0
7.10.2015 15:44

V64í68ť27a 31K61r37u25t87i63š 1970844135607

Klidně můžou, ale kombík se silnějším benzínem ve čtyřkolce je naprosto okrajová záležitost, pokud se bavíme o neevropské značce ...

0/0
7.10.2015 21:16

M15a10r86e62k 70N51e85t49o30l17i21c47k18ý 6874220748

Jasný, ale ono to nebude jen u Levorgu.

0/0
7.10.2015 21:51

J43i57r16i 77F88i68n66k 6457239287478

Škoda že s použitou převodovkou CVT je pohon 4x4 realiován jen přes (v podstatě) haldex. Výrobcem není haldex, ale princip je stejný.

Jsem v tomto trochu staromilec a Subaru bych vždycky radši bras s klasickým středovým diferenciálem - s manuálem ho Subaru nabízí pořád..

+2/0
7.10.2015 13:39

M93a58r52e39k 67J53a71n35e86č65k97a 1217576173241

Až na jeden velmi podstatný rozdíl, který mnoho lidí a zřejmě ani vy netuší. U Subaru se v případě AT nepřipojují zadní kola, jako je tomu u haldexu, ale jsou v záběru trvale. Přesněji Subaru s AT má místo mezinápravového diferenciálu elektronicky řízenou hydraulickou lamelovou spojku. Tato kombinace má v normálních podmínkách poměr 90:10 ve prospěch přední nápravy. Toto provedení je daleko více sofistikovanější, protože její funkci ovlivňují jasně definované stavy (zařazený rychlostní stupeň, rychlost automobilu, natočení volantu atd.. Dokáže poměr upravit na 50:50. Spousta lidí, ale z neznalosti bude dále tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

+2/0
7.10.2015 19:13

T47o20m20á24š 29Z36e74m87a64n 3365958824735

A haldex je asi tak co, podle vás?

+1/0
7.10.2015 19:54

J45i43r50i 49F52i13n90k 6907769777538

Fungování Haldexu jste popsal přesně ;-)

On i ten ten haldex (třeba i v Oktávce)nepřipojuje zadní kola, ale posílá na ně nějakou část výkonu pořád a v případě potřeby klidně i většinu. Takže budu dál tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

0/0
8.10.2015 7:00

M92a45r61e35k 19J45a46n57e69č74k31a 1567356973971

To mi chcete namluvit, že Haldex má trvale v záběru i zadní kola, byť jenom z 10%, jako má standardně Subaru? Sice netuším, jak je to u poslední generace haldexu, ale předešlé to určitě neměli a zadní kola se připojovala až v případě potřeby, čili tam byl běžně poměr 100:0, čili jako klasická předokolka.

0/0
9.10.2015 1:24

J20i28r70i 87F12i70n70k 6977889527248

Fungování Haldexu jste popsal přesně;-)

Takže budu dál tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

0/0
8.10.2015 7:03

M57i67l53a25n 33K69r41á65l 8313828741491

kdyby tam nacpali 2 litr atmosféru, 170 koni by to určitě mělo, spotřebu cca stejnou, ne-li menší, a bylo by to auto o kterém bych uvažoval. Takhle opět budu čekat na zázrak s 7 letým autem zda ten hloupý downsizing nezmizí a nezačnou opět dělat auta s větším obsahem

+6/0
7.10.2015 11:09

A77n29d89r48e22j 97O24l86e25k50s53a 3925721297881

Nezmizí. Kupte si Mazdu 3, to je taky super kára, o pár set tisíc levnější a má ten dvoulitr v atmosféře :-)

0/0
7.10.2015 11:57

M74i81l32a47n 71K81r94á86l 8783138541511

Do mazdy 3 nedám kolo :-(,  a mazda 6 v automatu je zase až moc drahá

0/0
7.10.2015 13:05

A60n24d68r76e25j 45O78l91e68k22s32a 3575981737651

A co CX5? Známej má ale CX7 a stejně vozí kola na střeše. Kolo dáte do VW Caddyho :-)

0/0
7.10.2015 15:39

J98i17r24i 60B52e13c80v65a82r 7972449126

Ve Frankfurtu mne velmi zaujala Mazda Koeru:

http://www.auto.cz/mazda-koeru-koncept-styloveho-crossoveru-89130

0/0
7.10.2015 13:32

A66n82d41r21e44j 67O56l63e71k55s73a 3385561927371

No, tomu říkám arogance designu.... husí kůži mám ;-D

0/0
7.10.2015 15:41

M30a62r59e73k 48J97a26n95e78č63k52a 1117476793571

Ani se vám nedivím. Jsem spokojený uživatel Legacy 4 generace (ne Outback) s motorem 2.0R atmosféra, které bych za nic nevyměnil a to ani za nové Legacy, ale Levorg je důstojný nástupce, protože je nejvíce podobný na 4G Legacy, která byla dle mě i nejpěknější. Turba u Subaru bych se ale nebál. Motory nejsou s krátkou životností, ani to nežere olej po vzoru TSI motorů ;-D Akorát mě štve, že bezrámové dveře už Subaru opustilo a nemá je ani Levorg, který vypadá jinak skvěle.

0/0
7.10.2015 19:26

P84a77v79e42l 21R18e36z11n86i89c51e20k 3925524434852

4.generace je asi nejhezci auto jaky znam, at uz jako klasickej kombik anebo Outback ;) nemluve a motorech a pohonu 4 kol.... Japonci proste umi

0/0
7.10.2015 22:59

M13a58r74e59k 13J33a34n95e14č50k86a 1627566913651

Mám Lego v kombíku s automatem v černé barvě, které je dle mě i pěknější než sedan. Outback už se mi tak nelíbí, právě díky té výšce. Hlavně potřebuji vozit i rozměrnější věci a třeba 2m dveře není žádný problém a v pohodě se zavře i kufr, takže i délka je optimální. Tohle třeba u Octávky je bez šance a čouhá to minimálně 20cm ven z auta, protože je na délku menší. Ten bezrám je taky taková moc hezká parádička, zvláště v létě se občas stane, že lidi koukaj, když si otevřou dveře a je stažené okno, kde je zbytek rámu dveří a to jak u předních, tak i u zadních a pak ten zvuk, když se motor dostane do otáček, prostě návyková záležitost a hlavně ta japonská spolehlivost. Jako celek prostě velmi podařené auto. Akorát spotřeba benzínu, může některé vyděsit, ale s originál LPG nástavbou to jezdí za 1,30 až 1,50 / 1km. Takže autu nemám co bych vytkl, snad jedině nelogicky umístěná regulace vyhřívání sedaček, jinak vše na správném místě, takže věřím, že Levorg bude na tom stejně, ne-li ještě líp.

0/0
9.10.2015 1:44

M18a83r24e69k 94J57a24n80e28č93k61a 1727836953861

Ještě jsem zapomněl, podvozek je naprosto úžasný a celkem mě baví si v zatáčkách vychutnávat ty rovinkové sprintery :-)

+1/0
9.10.2015 1:48

J32a52k45u77b 48V52a72l29e54š 8610536827383

Auto hezké, rozhodně bude stát za to se poohlédnout mimo EU na nabídku Subaru; a úsporu v ceně věnovat na obálku úředníkovi, a spokojeností nad možným větším výběrem jinde.

+1/0
7.10.2015 10:59
Foto

P70e31t73r 53F94o34u43s36e78k 6818477371884

subaru upadá už řadu let, velká konkurence a to že všichni dnes dělají všechno

+1/0
7.10.2015 10:51

D76o55b65r51o60m49i10l 26K27a43u26t77s53k23y 7452632694187

upadkem myslis strme rostouci prodeje v usa?

+1/0
7.10.2015 14:21

M51a74r84e20k 96J29a17n76e59č61k60a 1537706973501

Ani bych neřekl. Spíše je neobvyklé, že automobilka chce zůstat malou automobilkou, oproti třeba koncernu, který nemá nikdy dost ;-)

0/0
7.10.2015 19:30

P58a74v26e62l 12R11e13z81n21i53c86e56k 3755514214962

To vidim jako pozitivum. Delaji co umi a obcas zkusi neco bokem... Ale drzi se sveho kopyta a nejsou nenazrani :)

0/0
7.10.2015 23:01

Z71d18e73n94ě61k 14F66l58i45n43t82a 9892473651734

proč má ten volant tak málo čudlíků? ;-D

0/0
7.10.2015 10:50

M72i27c37h93a47e29l 10H66a16m48a 1912734652193

"Klasická mechanická se sice nelíbí designérům, ale ve všech ohledech je lepší lanko než drát." Nemohli by si uz redaktori takovato jednostranna prohlaseni odpustit? Na "dratu" se mi libi napr. to, ze jsem se rucni brzdy uz nemusel 2 roky vubec dotknout.

+1/0
7.10.2015 10:19

L72u41d34v48í64k 87G44a95j13d87o53š17í66k 2275673274222

Taky mě tak rezolutní tvrzení udivilo.

Drát je konstrukčně jednodušší, dnes minimálně stejně spolehlivý, designérsky vděčnější a hlavně uživatelsky neskonale přívětivější.

Co se komu líbí na lanku mi nějak uniká.

+2/−1
7.10.2015 12:40

P44a54v79e24l 38R47e56z72n77i71c51e66k 3555684394112

Vite o tom ze se rucni brzda da vyuzit i jinak nez jen jako parkovaci brzda? Asi nevite... A proto nechapete proc pan redaktor pise ze lanko je lepsi nez drat...

0/0
7.10.2015 23:03

J48a72r12o58s51l82a77v 38T75a24l48á49c39k61o 9822975886367

Mechanická ruční brzda se dá využít při zatáčení, elektrická nikoli. To je ten podstatný rozdíl.

0/0
8.10.2015 20:21

P57a28v85e94l 43O92t76a 6749854254915

já mám zapamatovaný Subaru s 3 litrovým motorem- nádhera

+1/0
7.10.2015 10:15

J39a56k28u24b 16F27e53i64f68a69r 7609769506479

Já si nemohu pomoct, ale mě se ten motor zdá málo. Pokud v tom pojedu sám, pak určitě bude stačit, na druhou stranu pak nemusím mít velký kombík....

+8/0
7.10.2015 9:58

D24a98v16i42d 26D87o52s77t29á21l 8216248538388

A má taky software ? :oD

0/0
7.10.2015 9:48

J19a80n 76K95o61v45á45ř 8664291359327

To není diesel

0/0
7.10.2015 17:26
Foto

P43a38v43e29l 65M96a51r45t57i29n92e69k 9415695371493

Hezke. Ale asi zustanu u Forestera s dvema litry. Miluju ten zvuk.

0/0
7.10.2015 9:40

M61a37r17e12k 91N73e24t55o87l92i63c24k14ý 6114560798

Chápu vás. Já mám Forestera turbínu 2,5 litru. Miluju downsizing :-)

0/0
7.10.2015 16:36

M80a19r81t59i19n 57S62t24e68h78l95í19k 1254200441360

Vzhledově se mi moc líbí a uvažoval bych nad ním jako náhradu nad naší starou Insignii. Bohužel jen ten jeden motor a převodovka bez možnosti výběru, tím si Subaru snížil počet zájemců jen na ty komu ta kombinace nevadí a pro příznivce Subaru. :-/

+2/0
7.10.2015 9:22

J34a95n 83M39i21n32a40ř69í24k 1864415726423

Auto je to nádherný a nemám pochyby o tom, že bude kvalitní. Ale 1) proč JENOM motor 1.6T?, 2) proč JENOM automat?, 3) proč JENOM kombi? :-/

+1/0
7.10.2015 9:21

O37n41d55ř72e23j 88N31o87v76á40k 9137744929439

protože hlavní trh je kde? zkuste přemýšlet ...

+3/0
7.10.2015 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.