Diskuze

Subaru Levorg je kombík s divným jménem a výtečným podvozkem

Subaru představuje stroj, který v dnešní době nemá obdoby. Lepší jízdní vlastnosti žádné sériově auto vyjma opravdových sporťáků nenabídne. Má podivné jméno, koupíte ho jen s automatem a přeplňovanou benzinovou jedna šestkou a vždy to bude kombík. Komu tato kombinace pasuje, dostane parádní řidičské auto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Jsem fanda subaru - mel jsem forestera a imprezu. Jsem v USA a moc se mi libi novej outback - motory jsou 2.5 nebo 3.6..... ta 1.6 v tom Levorgu nezni moc pekne.

0 0
možnosti
JS

2.5 v Outbacku zní možná lépe, ale jede hůře (lenošněji) než 1.6T v Lavorgu

0 0
možnosti
JT

Jak se plánuje řazení u automatu?

0 0
možnosti
JS

nejspíš je tím myšlena volba režimu převodovky ;-)

0 0
možnosti
ZH

tak dobrý auta a mají tak hnusnej design... proč to dělají?

0 4
možnosti
VS

Zajímalo by mně kolik diskutujících má zkušenost se Subaru....já už jezdím ve čtvrtém, nyní mám Forestera. A říkám - napřed se s tím svezu a pak se rozhodnu jestli koupím. Jinak měl jsem i Forestera benzín s turbem a to byl nářez :)

2 0
možnosti
TZ

Kdo by si taky přál 2.0 atmosféru s manuálem?

0 0
možnosti
PF

P86e23t76r 43F10e59i84g75l

7. 10. 2015 22:17

já...i když ten manuál bych asi dokázal oželet...přecijen už jsem pohodlnej

2 0
možnosti
MN

Jako majitel auta od Subaru mohu říct jen tolik -  Levorg je krásné přibližovadlo, bohužel s tímhle motorem si ho nekoupí skoro nikdo. Poděkujme EU, že verze se silnějšími motory sem japonci prostě dovézt nemůžou ;-(

2 2
možnosti
AO

Ale to je nesmysl. Jistěže můžou, jako může prodávat AMG osmiválce a Amíci Humery :-)

0 0
možnosti
JF

J32i46r67i 93F21i29n52k

7. 10. 2015 13:39

Škoda že s použitou převodovkou CVT je pohon 4x4 realiován jen přes (v podstatě) haldex. Výrobcem není haldex, ale princip je stejný.

Jsem v tomto trochu staromilec a Subaru bych vždycky radši bras s klasickým středovým diferenciálem - s manuálem ho Subaru nabízí pořád..

2 0
možnosti
MJ

Až na jeden velmi podstatný rozdíl, který mnoho lidí a zřejmě ani vy netuší. U Subaru se v případě AT nepřipojují zadní kola, jako je tomu u haldexu, ale jsou v záběru trvale. Přesněji Subaru s AT má místo mezinápravového diferenciálu elektronicky řízenou hydraulickou lamelovou spojku. Tato kombinace má v normálních podmínkách poměr 90:10 ve prospěch přední nápravy. Toto provedení je daleko více sofistikovanější, protože její funkci ovlivňují jasně definované stavy (zařazený rychlostní stupeň, rychlost automobilu, natočení volantu atd.. Dokáže poměr upravit na 50:50. Spousta lidí, ale z neznalosti bude dále tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

2 0
možnosti
MK

M47i92l92a11n 91K94r24á26l

7. 10. 2015 11:09

kdyby tam nacpali 2 litr atmosféru, 170 koni by to určitě mělo, spotřebu cca stejnou, ne-li menší, a bylo by to auto o kterém bych uvažoval. Takhle opět budu čekat na zázrak s 7 letým autem zda ten hloupý downsizing nezmizí a nezačnou opět dělat auta s větším obsahem

6 0
možnosti
AO

Nezmizí. Kupte si Mazdu 3, to je taky super kára, o pár set tisíc levnější a má ten dvoulitr v atmosféře :-)

0 0
možnosti
JV

J61a29k80u36b 29V31a14l86e55š

7. 10. 2015 10:59

Auto hezké, rozhodně bude stát za to se poohlédnout mimo EU na nabídku Subaru; a úsporu v ceně věnovat na obálku úředníkovi, a spokojeností nad možným větším výběrem jinde.

1 0
možnosti
Foto

P74e39t44r 75F97o95u12s38e80k

7. 10. 2015 10:51

subaru upadá už řadu let, velká konkurence a to že všichni dnes dělají všechno

1 0
možnosti
DK

upadkem myslis strme rostouci prodeje v usa?

1 0
možnosti