- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem fanda subaru - mel jsem forestera a imprezu. Jsem v USA a moc se mi libi novej outback - motory jsou 2.5 nebo 3.6..... ta 1.6 v tom Levorgu nezni moc pekne.
2.5 v Outbacku zní možná lépe, ale jede hůře (lenošněji) než 1.6T v Lavorgu
Jak se plánuje řazení u automatu?
nejspíš je tím myšlena volba režimu převodovky
tak dobrý auta a mají tak hnusnej design... proč to dělají?
Zajímalo by mně kolik diskutujících má zkušenost se Subaru....já už jezdím ve čtvrtém, nyní mám Forestera. A říkám - napřed se s tím svezu a pak se rozhodnu jestli koupím. Jinak měl jsem i Forestera benzín s turbem a to byl nářez :)
Kdo by si taky přál 2.0 atmosféru s manuálem?
já...i když ten manuál bych asi dokázal oželet...přecijen už jsem pohodlnej
Jako majitel auta od Subaru mohu říct jen tolik - Levorg je krásné přibližovadlo, bohužel s tímhle motorem si ho nekoupí skoro nikdo. Poděkujme EU, že verze se silnějšími motory sem japonci prostě dovézt nemůžou
Ale to je nesmysl. Jistěže můžou, jako může prodávat AMG osmiválce a Amíci Humery
Škoda že s použitou převodovkou CVT je pohon 4x4 realiován jen přes (v podstatě) haldex. Výrobcem není haldex, ale princip je stejný.
Jsem v tomto trochu staromilec a Subaru bych vždycky radši bras s klasickým středovým diferenciálem - s manuálem ho Subaru nabízí pořád..
Až na jeden velmi podstatný rozdíl, který mnoho lidí a zřejmě ani vy netuší. U Subaru se v případě AT nepřipojují zadní kola, jako je tomu u haldexu, ale jsou v záběru trvale. Přesněji Subaru s AT má místo mezinápravového diferenciálu elektronicky řízenou hydraulickou lamelovou spojku. Tato kombinace má v normálních podmínkách poměr 90:10 ve prospěch přední nápravy. Toto provedení je daleko více sofistikovanější, protože její funkci ovlivňují jasně definované stavy (zařazený rychlostní stupeň, rychlost automobilu, natočení volantu atd.. Dokáže poměr upravit na 50:50. Spousta lidí, ale z neznalosti bude dále tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce
kdyby tam nacpali 2 litr atmosféru, 170 koni by to určitě mělo, spotřebu cca stejnou, ne-li menší, a bylo by to auto o kterém bych uvažoval. Takhle opět budu čekat na zázrak s 7 letým autem zda ten hloupý downsizing nezmizí a nezačnou opět dělat auta s větším obsahem
Nezmizí. Kupte si Mazdu 3, to je taky super kára, o pár set tisíc levnější a má ten dvoulitr v atmosféře
Auto hezké, rozhodně bude stát za to se poohlédnout mimo EU na nabídku Subaru; a úsporu v ceně věnovat na obálku úředníkovi, a spokojeností nad možným větším výběrem jinde.
subaru upadá už řadu let, velká konkurence a to že všichni dnes dělají všechno
upadkem myslis strme rostouci prodeje v usa?