Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mitsubishi Outlander se vrací k atletice. Ztichl a má samosvor

Že písmeno S ve zkratce SUV znamená „sport“, se nám marketingoví kouzelníci automobilek snaží namluvit stále vehementněji. Pokud to znamená naložení kola nebo plavek a cestu za sportem, mají pravdu. Jsou ale i SUV, která si vystačí bez oslího můstku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M56i41c30h50a14l 67M44i96l49l72e90r 9516292319852

3 litrovy, 6 valcovy (V6) 4WD Outlander je mnohem lepsi.

0/0
15.10.2015 19:58

M19i80l30a17n 15V78o94t27a83v93a 5714166201392

Palubka se od posledni generace moc nezmenila a je v podstate porad stejne oskliva. To ji predchudce, rocnik 2010 mel hezci. Ten predek je moc divokej, zbytecne komplikovanej.  Co se tyce prostoru, tak tam se nezmenilo nic, vcetne prostoru za treti radou sedacek. Naopka jako posun k horsimu zde vidim treba absenci vyklopne nakladove hrany. Takove ty spodni mensi dvere kufru. Dalo se na ne sednout, kdyz se clovek potreboval prezout treba na lyzich. Opravdu prijemna vec. Ale to zrusili take v nasledujici generaci, nenoli predchudci tohoto. Nevim nevim, jestli se vyvoj posouva dopredu v prakticnosti a nebo jen ve zbytecnostech

0/0
15.10.2015 3:03

R29u20d96o96l39f 95T65r11n20a78v84s69k94y 8877836345234

Jo, v pate generaci konecne automobilka dokoncila vyvoj se zakazniky v roli pokusnych kraliku..., kteri ji za to navic jeste platili jako za premiovy produkt... Diky nechte si ten srot pro dalsi silence, co si ho koupi.

+1/0
14.10.2015 23:15

J43i56ř55í 96S11c52h45w54a41c61h 8248464558426

ty motory u Outlandera stejně jako u Outbacku prodávaný v Evropě jsou na tak velká a těžká a drahá auta poměrně slaboučký. Nedávno zde posměšky častovaná Fabia ve stylu, že jí jako "chybí motor", tak ta Fabia "bez motoru" nebo  v lepším případě s "motorem do sekačky" v dynamice strčí tato velká a drahá auta do kapsy! Rv

0/0
14.10.2015 22:27

J60i33ř66í 30Z61a93p53l89e35t30a18l 2706509328446

To je samozřejmě nesmysl, evidentně jste v Outlanderu nikdy nejel. Navíc, asi jste v článku přehlédl, jaká je pohotovostní hmotnost Outlanderu. Na to je 150 k naprosto dostačující, pokud tedy nechcete na našich silnicích závodit.

0/0
14.10.2015 22:57

J82i17ř43í 58S80c38h59w64a41c27h 8678604518966

co je nesmysl? Že 9,5 sekundy na sto ve Fabii "bez motoru" je méně jak 10.5 sekundy v Outlanderu s motorem?

0/0
14.10.2015 23:48

M44a50r63e63k 46Š34n46o37b66r 9310395680524

Dovolím si nesouhlasit. Mám Outlandera 3G, tedy model před tímto "faceliftem", motor 110 KW/150 K, čtyřkolka a jede to parádně. Navíc bych neřekl, že auto je drahé. Ty uváděné ceny jsou ceníkové, ale Mitsubishi mělo velké slevy, které sice nazývala akčními, ale které byly velmi dlouhodobé. U mnou kupovaného modelu byla ceníková cena dle výrobce nějakých 757.000 Kč, reálně jsem ale kupoval o více jak 100.000 Kč levněji. Výbava Intense sice není nejnovějším výstřelkem designu, ale pokud je někdo konzervativní, jako já, tak mu to nevadí.

0/0
14.10.2015 23:46

J31i34ř88í 40S11c23h20w57a54c80h 8868744148116

samozřejmě vám to může stačit a podle vašeho mínění to jede parádně (a já proti tomu v podstatě nic nemám ;-)),  ale třeba v novém Superbu je jako základní motorizace motor, co má taky 150 koní auto je o 200 kilo lehčí (jede tedy ještě lépe) a přesto se místním expertům zdá tato základní motorizace jako naprosto nedostatečná.... a o tom je tento i můj předešlý příspěvek ;-)

0/0
15.10.2015 0:05

M68a35r12e93k 42Š12n91o89b78r 9530165140974

Tohle vše je věc názoru. Samozřejmě je trochu rozdíl mezi větším SUV a sedanem či kombíkem vyšší střední třídy. Každé auto má nějaké výhody a může být línější nebo živější i když má motor o stejném výkonu. Co je dobré pro jedno auto, nemusí být dostačující pro jiné.

0/0
15.10.2015 1:42

M97a54r49e21k 29J21a84n37e39č51k86a 1657476413491

Vy jste vážně zábavný škodovkomil ;-D Všichni už zajisté ví, že pro vás je stěžejní údaj zrychlení z 0 na 100 a nová Fábie je váš sen, ale pro druhé jsou podstatnější i jiné parametry vozu a hlavně, jak dlouho mu ten motor bude bez problémů sloužit a nepapat třeba olej po 100tkm nebo dokonce po 50tkm, jako je tomu u ruské rulety s označením TSI. Takže vše je to pouze o preferencích zákazníka;-)

+2/0
15.10.2015 1:39

J89i69ř75í 88S41c33h76w12a63c37h 8958664608406

a mě zase dojímají "k slzám" ty nářky škoda-haters nad tím jak Fabii chybí motor, nebo že je to "lenochod", nebo jak základní motorizace (150 koní) v Superbu je naprosto nedostatečná pro tak velké auto. A když konstatuji, že obě auta mají lepší dynamiku než Outlander, či Outback, tak pro haters nějaký "zrychlení" je v tématu o DYNAMICE(!) naprosto nepodstatný údaj, zato imaginární spotřeba oleje je mnohem důležitější....

0/0
15.10.2015 13:37

M54a44r33e96k 25J21a13n14e68č67k62a 1287726383821

A zase to vaše zrychlení :-) Jste se s tím už nějak zasekl ne? Tak imaginární spotřeba oleje pravíte? Inu čtěte praktické zkušenosti uživatelů toho vašeho trháku zvané TS, protože jsem to nenazval ruskou ruletou náhodou, viz.  http://www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw-trapi-spotreba-oleje-pojistovna-uz-je-nepojisti/?forum

0/0
15.10.2015 19:33

J25i37ř94í 69S52c10h19w77a27c71h 8748304528856

bože to jsou bláboly v tom článku. Ten článek je v podstatě HOAX jak to pod ním trefně vystihl jeden z diskutérů. A vy ho tu neustále dokola šíříte. Samozřejmě, že výkonné verze motorů žerou více oleje, to se samozřejmě týká i výkonnějších atmosfér, třeba těch od Alfa Romeo, jejich majitelé by mohli referovat....

Spotřeba oleje je samozřejmě závislá hlavně na tom, jak se majitel k motoru chová. Spousta lidí dnes vůbec netuší, jak se má k autu, chovat. Mám známého, tomu nedělá vůbec žádný problém sednou do auta (Fabia TSI) a ihned motor po 100 metrech do prudkého kopce vytočit k omezovači. Samozřejmě, že takový motor bude po 50.000 km žrát více oleje. A pravděpodobnost, že ho zapomene dolít a způsobí tím ON fatální závadu motoru je větší. Pravděpodobnost, že se o tom dočtu na internetu je úměrná počtu prodaných vozů u nás tedy asi tak 20 krát vyšší u škodovky (VW) než u Subaru nebo Hondy....

0/0
15.10.2015 23:41

M82a32r54e34k 96J84a16n62e68č32k29a 1467856113171

Dal jsem vám odkaz na praktické zkušenosti majitelů koncernu, samotný článek není tak výmluvný. Chápu, že vás to štve, když motory TSI nejsou tak skvělé, jak se snažíte všude v diskuzích o koncernových vozech šířit, ale bohužel dřívější německá kvalita je ta tam. Jenom malej příklad, mám atmosféru boxer, který po 140tkm nežere vůbec žádný olej a to jsou motory, u kterých je mnohem větší předpoklad žravosti oleje a to ten motor sem tam pořádně proženu. Staré Škodovky, které máme v rodině, taky žádná spotřeba oleje, ani dosti háklivej Renault s tím problém nemá. O vysokých nájezdech si TSI motory mohou taky nechat pouze zdát. Nechci vám brát vaše iluze o dokonalosti aut od koncernu, ale taková je realita, čili příliš velké riziko poruchovosti pohonné jednotky u ne zrovna levných vozů. Takže to, že díky turbu táhne hezky vodspoda je sice fajn, ale jak dojde k problémům s motorem, co pak pane? Rozumný člověk, který má auto na delší dobu, nebo větší nájezd km se těmto motorům raději obloukem vyhne. Takže pro vás je důležitý parametr zrychlení, pro jiné výdrž a spolehlivost a vo tom to je ;-)

+1/0
16.10.2015 10:32

A35n22d59r48e28j 47O10l11e95k17s39a 3455661167341

Pokud přistoupíte ke značce Škoda tak, jako její hlavní tuzemský zákazník - tedy firma, pak nemáte problém s nějakou životností po garanci. Je to zvláštní, že tenhle přístup tak často kopírují starší jednotlivci s chorobnou fixací na značku.

Parametr zrychlení pan Schwach neustále vyzdvihuje, protože to je jediný parametr k vyzdvihování na jinak v podstatě užitkovém autě.

0/0
16.10.2015 11:14

J49i90ř59í 27S84c45h17w93a74c53h 8758614678726

Andreji, znovu to opakuji, řeč v tomto vláknu je o dostatku výkonu pro to které auto, ten parametr zrychlení vyzdvihuji coby názorný atribut výkon/hmotnost jako reakci na ty kecy "odborníků", že F3 nebo Sup3 mají nedostatečnou, slabou motorizaci! Zatímco tady (u těchto japonců) je motorizace (s horším poměrem kg/kW) naprosto "v pořádku"! ;-)

A jako reakci dostanu co? Cosi o oleji či spolehlivosti, o které momentálně stejně vědí prd....protože motory 4-6 let staré jsou asi o dvě generace různých "vylepšení" mimo....

0/0
16.10.2015 14:26

M50a16r24e18k 69J90a58n24e81č33k47a 1827306583261

Jen tak pod čarou, když už stále tady operujete s tím vašim oblíbeným zrychlením, tak pokud budu chtít nadbytek výkonu a přitom spolehlivý rodinný vůz a zároveň dosti dobré jízdní vlastnosti a ke všemu 4x4, pořídím si Mazdu 6 MPS a ne něco poruchového od koncernu.

0/0
16.10.2015 16:12

J66i48ř49í 56S44c81h38w85a67c25h 8718284278846

a proč ne? Copak někde tvrdím, že "poruchová" auta "bez motoru" jsou tvou jedinou volbou. To samozřejmě určitě ne! 

Já tu jen neustále musím opakovat, že občas holt "lépe jedou", ale někdo to neustále ne a ne pochopit, o čem je vlastně řeč.:-(

0/0
16.10.2015 22:51

M93a51r85e41k 38J55a11n25e37č95k24a 1747356183361

Ty oturbené motůrky lépe jedou pouze do té doby, než u výkonnější atmosféry nepodřadíš, čili je dostaneš do otáček.

+1/0
17.10.2015 21:03

J79i12ř25í 57S77c17h14w36a15c32h 8898214298556

výkonnější motor prostě musí jet lépe, budeme-li něco srovnávat, tak srovnávejme srovnatelené, tedy motory s přibližně stejným maximálním výkonem ;-)

0/0
18.10.2015 23:01

J91i97ř72í 40S38c86h80w61a50c91h 8138244518216

nebo stejným poměrem kg/kW

0/0
18.10.2015 23:05

A52n41d68r56e29j 58O87l23e55k69s49a 3765891257791

Takže to máme skvělou odezvu řízení, celkově mechanického auta s s fantómovým elektronickým "samosvorem". Hmmm, hmmm.

+1/0
14.10.2015 15:00

M18i47l43a81n 68K44r97á50l 8433958311551

za 600 s automatem bych ho bral, takhle ne e

+1/0
14.10.2015 13:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.