Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mitsubishi Outlander se vrací k atletice. Ztichl a má samosvor

Že písmeno S ve zkratce SUV znamená „sport“, se nám marketingoví kouzelníci automobilek snaží namluvit stále vehementněji. Pokud to znamená naložení kola nebo plavek a cestu za sportem, mají pravdu. Jsou ale i SUV, která si vystačí bez oslího můstku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M78i58c26h11a25l 86M33i82l77l37e70r 9616522939832

3 litrovy, 6 valcovy (V6) 4WD Outlander je mnohem lepsi.

0/0
15.10.2015 19:58

M53i12l24a37n 88V73o49t28a58v70a 5674186891882

Palubka se od posledni generace moc nezmenila a je v podstate porad stejne oskliva. To ji predchudce, rocnik 2010 mel hezci. Ten predek je moc divokej, zbytecne komplikovanej.  Co se tyce prostoru, tak tam se nezmenilo nic, vcetne prostoru za treti radou sedacek. Naopka jako posun k horsimu zde vidim treba absenci vyklopne nakladove hrany. Takove ty spodni mensi dvere kufru. Dalo se na ne sednout, kdyz se clovek potreboval prezout treba na lyzich. Opravdu prijemna vec. Ale to zrusili take v nasledujici generaci, nenoli predchudci tohoto. Nevim nevim, jestli se vyvoj posouva dopredu v prakticnosti a nebo jen ve zbytecnostech

0/0
15.10.2015 3:03

R59u91d25o67l57f 58T96r21n28a46v56s36k56y 8767916105654

Jo, v pate generaci konecne automobilka dokoncila vyvoj se zakazniky v roli pokusnych kraliku..., kteri ji za to navic jeste platili jako za premiovy produkt... Diky nechte si ten srot pro dalsi silence, co si ho koupi.

+1/0
14.10.2015 23:15


J88i51ř24í 38S42c90h39w40a66c40h 8578774438936

ty motory u Outlandera stejně jako u Outbacku prodávaný v Evropě jsou na tak velká a těžká a drahá auta poměrně slaboučký. Nedávno zde posměšky častovaná Fabia ve stylu, že jí jako "chybí motor", tak ta Fabia "bez motoru" nebo  v lepším případě s "motorem do sekačky" v dynamice strčí tato velká a drahá auta do kapsy! Rv

0/0
14.10.2015 22:27

J80i33ř12í 59Z77a26p95l52e27t25a69l 2376919908126

To je samozřejmě nesmysl, evidentně jste v Outlanderu nikdy nejel. Navíc, asi jste v článku přehlédl, jaká je pohotovostní hmotnost Outlanderu. Na to je 150 k naprosto dostačující, pokud tedy nechcete na našich silnicích závodit.

0/0
14.10.2015 22:57

J93i74ř17í 33S98c48h41w19a26c11h 8858364898286

co je nesmysl? Že 9,5 sekundy na sto ve Fabii "bez motoru" je méně jak 10.5 sekundy v Outlanderu s motorem?

0/0
14.10.2015 23:48

M48a43r84e51k 68Š55n32o74b41r 9310485910984

Dovolím si nesouhlasit. Mám Outlandera 3G, tedy model před tímto "faceliftem", motor 110 KW/150 K, čtyřkolka a jede to parádně. Navíc bych neřekl, že auto je drahé. Ty uváděné ceny jsou ceníkové, ale Mitsubishi mělo velké slevy, které sice nazývala akčními, ale které byly velmi dlouhodobé. U mnou kupovaného modelu byla ceníková cena dle výrobce nějakých 757.000 Kč, reálně jsem ale kupoval o více jak 100.000 Kč levněji. Výbava Intense sice není nejnovějším výstřelkem designu, ale pokud je někdo konzervativní, jako já, tak mu to nevadí.

0/0
14.10.2015 23:46

J95i22ř72í 62S46c49h64w46a81c69h 8208934488486

samozřejmě vám to může stačit a podle vašeho mínění to jede parádně (a já proti tomu v podstatě nic nemám ;-)),  ale třeba v novém Superbu je jako základní motorizace motor, co má taky 150 koní auto je o 200 kilo lehčí (jede tedy ještě lépe) a přesto se místním expertům zdá tato základní motorizace jako naprosto nedostatečná.... a o tom je tento i můj předešlý příspěvek ;-)

0/0
15.10.2015 0:05

M23a84r57e91k 89Š16n34o77b81r 9840845320444

Tohle vše je věc názoru. Samozřejmě je trochu rozdíl mezi větším SUV a sedanem či kombíkem vyšší střední třídy. Každé auto má nějaké výhody a může být línější nebo živější i když má motor o stejném výkonu. Co je dobré pro jedno auto, nemusí být dostačující pro jiné.

0/0
15.10.2015 1:42

M78a29r43e84k 83J16a48n44e96č53k48a 1497866343811

Vy jste vážně zábavný škodovkomil ;-D Všichni už zajisté ví, že pro vás je stěžejní údaj zrychlení z 0 na 100 a nová Fábie je váš sen, ale pro druhé jsou podstatnější i jiné parametry vozu a hlavně, jak dlouho mu ten motor bude bez problémů sloužit a nepapat třeba olej po 100tkm nebo dokonce po 50tkm, jako je tomu u ruské rulety s označením TSI. Takže vše je to pouze o preferencích zákazníka;-)

+2/0
15.10.2015 1:39

J65i72ř73í 56S30c16h19w88a83c39h 8588854738286

a mě zase dojímají "k slzám" ty nářky škoda-haters nad tím jak Fabii chybí motor, nebo že je to "lenochod", nebo jak základní motorizace (150 koní) v Superbu je naprosto nedostatečná pro tak velké auto. A když konstatuji, že obě auta mají lepší dynamiku než Outlander, či Outback, tak pro haters nějaký "zrychlení" je v tématu o DYNAMICE(!) naprosto nepodstatný údaj, zato imaginární spotřeba oleje je mnohem důležitější....

0/0
15.10.2015 13:37

M39a86r76e23k 14J85a26n48e84č35k86a 1987146263411

A zase to vaše zrychlení :-) Jste se s tím už nějak zasekl ne? Tak imaginární spotřeba oleje pravíte? Inu čtěte praktické zkušenosti uživatelů toho vašeho trháku zvané TS, protože jsem to nenazval ruskou ruletou náhodou, viz.  http://www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw-trapi-spotreba-oleje-pojistovna-uz-je-nepojisti/?forum

0/0
15.10.2015 19:33

J19i52ř12í 80S51c21h19w20a38c12h 8388694398586

bože to jsou bláboly v tom článku. Ten článek je v podstatě HOAX jak to pod ním trefně vystihl jeden z diskutérů. A vy ho tu neustále dokola šíříte. Samozřejmě, že výkonné verze motorů žerou více oleje, to se samozřejmě týká i výkonnějších atmosfér, třeba těch od Alfa Romeo, jejich majitelé by mohli referovat....

Spotřeba oleje je samozřejmě závislá hlavně na tom, jak se majitel k motoru chová. Spousta lidí dnes vůbec netuší, jak se má k autu, chovat. Mám známého, tomu nedělá vůbec žádný problém sednou do auta (Fabia TSI) a ihned motor po 100 metrech do prudkého kopce vytočit k omezovači. Samozřejmě, že takový motor bude po 50.000 km žrát více oleje. A pravděpodobnost, že ho zapomene dolít a způsobí tím ON fatální závadu motoru je větší. Pravděpodobnost, že se o tom dočtu na internetu je úměrná počtu prodaných vozů u nás tedy asi tak 20 krát vyšší u škodovky (VW) než u Subaru nebo Hondy....

0/0
15.10.2015 23:41

M55a34r29e74k 26J66a65n70e35č81k47a 1647276873481

Dal jsem vám odkaz na praktické zkušenosti majitelů koncernu, samotný článek není tak výmluvný. Chápu, že vás to štve, když motory TSI nejsou tak skvělé, jak se snažíte všude v diskuzích o koncernových vozech šířit, ale bohužel dřívější německá kvalita je ta tam. Jenom malej příklad, mám atmosféru boxer, který po 140tkm nežere vůbec žádný olej a to jsou motory, u kterých je mnohem větší předpoklad žravosti oleje a to ten motor sem tam pořádně proženu. Staré Škodovky, které máme v rodině, taky žádná spotřeba oleje, ani dosti háklivej Renault s tím problém nemá. O vysokých nájezdech si TSI motory mohou taky nechat pouze zdát. Nechci vám brát vaše iluze o dokonalosti aut od koncernu, ale taková je realita, čili příliš velké riziko poruchovosti pohonné jednotky u ne zrovna levných vozů. Takže to, že díky turbu táhne hezky vodspoda je sice fajn, ale jak dojde k problémům s motorem, co pak pane? Rozumný člověk, který má auto na delší dobu, nebo větší nájezd km se těmto motorům raději obloukem vyhne. Takže pro vás je důležitý parametr zrychlení, pro jiné výdrž a spolehlivost a vo tom to je ;-)

+1/0
16.10.2015 10:32

A68n31d12r91e57j 73O86l56e15k31s16a 3295761487211

Pokud přistoupíte ke značce Škoda tak, jako její hlavní tuzemský zákazník - tedy firma, pak nemáte problém s nějakou životností po garanci. Je to zvláštní, že tenhle přístup tak často kopírují starší jednotlivci s chorobnou fixací na značku.

Parametr zrychlení pan Schwach neustále vyzdvihuje, protože to je jediný parametr k vyzdvihování na jinak v podstatě užitkovém autě.

0/0
16.10.2015 11:14

J75i26ř86í 88S38c10h67w34a86c58h 8748474278296

Andreji, znovu to opakuji, řeč v tomto vláknu je o dostatku výkonu pro to které auto, ten parametr zrychlení vyzdvihuji coby názorný atribut výkon/hmotnost jako reakci na ty kecy "odborníků", že F3 nebo Sup3 mají nedostatečnou, slabou motorizaci! Zatímco tady (u těchto japonců) je motorizace (s horším poměrem kg/kW) naprosto "v pořádku"! ;-)

A jako reakci dostanu co? Cosi o oleji či spolehlivosti, o které momentálně stejně vědí prd....protože motory 4-6 let staré jsou asi o dvě generace různých "vylepšení" mimo....

0/0
16.10.2015 14:26

M43a86r93e31k 71J68a80n35e76č81k84a 1677776243521

Jen tak pod čarou, když už stále tady operujete s tím vašim oblíbeným zrychlením, tak pokud budu chtít nadbytek výkonu a přitom spolehlivý rodinný vůz a zároveň dosti dobré jízdní vlastnosti a ke všemu 4x4, pořídím si Mazdu 6 MPS a ne něco poruchového od koncernu.

0/0
16.10.2015 16:12

J20i47ř88í 32S23c16h30w77a37c58h 8478114958256

a proč ne? Copak někde tvrdím, že "poruchová" auta "bez motoru" jsou tvou jedinou volbou. To samozřejmě určitě ne! 

Já tu jen neustále musím opakovat, že občas holt "lépe jedou", ale někdo to neustále ne a ne pochopit, o čem je vlastně řeč.:-(

0/0
16.10.2015 22:51

M42a81r35e69k 36J71a44n21e97č15k79a 1407496483141

Ty oturbené motůrky lépe jedou pouze do té doby, než u výkonnější atmosféry nepodřadíš, čili je dostaneš do otáček.

+1/0
17.10.2015 21:03

J14i70ř32í 52S81c76h21w85a25c13h 8238224198666

výkonnější motor prostě musí jet lépe, budeme-li něco srovnávat, tak srovnávejme srovnatelené, tedy motory s přibližně stejným maximálním výkonem ;-)

0/0
18.10.2015 23:01

J71i33ř66í 83S20c43h98w58a96c51h 8528174978486

nebo stejným poměrem kg/kW

0/0
18.10.2015 23:05

A83n51d81r66e80j 72O32l86e25k58s24a 3485311957191

Takže to máme skvělou odezvu řízení, celkově mechanického auta s s fantómovým elektronickým "samosvorem". Hmmm, hmmm.

+1/0
14.10.2015 15:00

M65i23l59a35n 54K35r80á22l 8563398151151

za 600 s automatem bych ho bral, takhle ne e

+1/0
14.10.2015 13:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.