Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mitsubishi Outlander se vrací k atletice. Ztichl a má samosvor

Že písmeno S ve zkratce SUV znamená „sport“, se nám marketingoví kouzelníci automobilek snaží namluvit stále vehementněji. Pokud to znamená naložení kola nebo plavek a cestu za sportem, mají pravdu. Jsou ale i SUV, která si vystačí bez oslího můstku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M29i16c38h32a75l 70M78i84l75l19e77r 9196362709442

3 litrovy, 6 valcovy (V6) 4WD Outlander je mnohem lepsi.

0/0
15.10.2015 19:58

M42i68l30a21n 39V67o66t56a49v72a 5204356721572

Palubka se od posledni generace moc nezmenila a je v podstate porad stejne oskliva. To ji predchudce, rocnik 2010 mel hezci. Ten predek je moc divokej, zbytecne komplikovanej.  Co se tyce prostoru, tak tam se nezmenilo nic, vcetne prostoru za treti radou sedacek. Naopka jako posun k horsimu zde vidim treba absenci vyklopne nakladove hrany. Takove ty spodni mensi dvere kufru. Dalo se na ne sednout, kdyz se clovek potreboval prezout treba na lyzich. Opravdu prijemna vec. Ale to zrusili take v nasledujici generaci, nenoli predchudci tohoto. Nevim nevim, jestli se vyvoj posouva dopredu v prakticnosti a nebo jen ve zbytecnostech

0/0
15.10.2015 3:03

R52u94d43o87l22f 44T82r18n59a34v79s21k20y 8807976455154

Jo, v pate generaci konecne automobilka dokoncila vyvoj se zakazniky v roli pokusnych kraliku..., kteri ji za to navic jeste platili jako za premiovy produkt... Diky nechte si ten srot pro dalsi silence, co si ho koupi.

+1/0
14.10.2015 23:15

J17i83ř46í 58S87c33h49w15a36c78h 8428274958136

ty motory u Outlandera stejně jako u Outbacku prodávaný v Evropě jsou na tak velká a těžká a drahá auta poměrně slaboučký. Nedávno zde posměšky častovaná Fabia ve stylu, že jí jako "chybí motor", tak ta Fabia "bez motoru" nebo  v lepším případě s "motorem do sekačky" v dynamice strčí tato velká a drahá auta do kapsy! Rv

0/0
14.10.2015 22:27

J23i35ř89í 41Z30a64p74l52e61t83a17l 2876199108586

To je samozřejmě nesmysl, evidentně jste v Outlanderu nikdy nejel. Navíc, asi jste v článku přehlédl, jaká je pohotovostní hmotnost Outlanderu. Na to je 150 k naprosto dostačující, pokud tedy nechcete na našich silnicích závodit.

0/0
14.10.2015 22:57

J68i30ř51í 41S87c73h76w83a33c13h 8888164188786

co je nesmysl? Že 9,5 sekundy na sto ve Fabii "bez motoru" je méně jak 10.5 sekundy v Outlanderu s motorem?

0/0
14.10.2015 23:48

M27a85r14e46k 97Š89n78o88b25r 9330925520334

Dovolím si nesouhlasit. Mám Outlandera 3G, tedy model před tímto "faceliftem", motor 110 KW/150 K, čtyřkolka a jede to parádně. Navíc bych neřekl, že auto je drahé. Ty uváděné ceny jsou ceníkové, ale Mitsubishi mělo velké slevy, které sice nazývala akčními, ale které byly velmi dlouhodobé. U mnou kupovaného modelu byla ceníková cena dle výrobce nějakých 757.000 Kč, reálně jsem ale kupoval o více jak 100.000 Kč levněji. Výbava Intense sice není nejnovějším výstřelkem designu, ale pokud je někdo konzervativní, jako já, tak mu to nevadí.

0/0
14.10.2015 23:46

J75i57ř49í 86S74c79h84w84a47c53h 8538284298886

samozřejmě vám to může stačit a podle vašeho mínění to jede parádně (a já proti tomu v podstatě nic nemám ;-)),  ale třeba v novém Superbu je jako základní motorizace motor, co má taky 150 koní auto je o 200 kilo lehčí (jede tedy ještě lépe) a přesto se místním expertům zdá tato základní motorizace jako naprosto nedostatečná.... a o tom je tento i můj předešlý příspěvek ;-)

0/0
15.10.2015 0:05

M32a11r35e22k 84Š57n65o57b46r 9180975400214

Tohle vše je věc názoru. Samozřejmě je trochu rozdíl mezi větším SUV a sedanem či kombíkem vyšší střední třídy. Každé auto má nějaké výhody a může být línější nebo živější i když má motor o stejném výkonu. Co je dobré pro jedno auto, nemusí být dostačující pro jiné.

0/0
15.10.2015 1:42

M42a45r37e98k 18J22a25n37e95č58k33a 1137316703341

Vy jste vážně zábavný škodovkomil ;-D Všichni už zajisté ví, že pro vás je stěžejní údaj zrychlení z 0 na 100 a nová Fábie je váš sen, ale pro druhé jsou podstatnější i jiné parametry vozu a hlavně, jak dlouho mu ten motor bude bez problémů sloužit a nepapat třeba olej po 100tkm nebo dokonce po 50tkm, jako je tomu u ruské rulety s označením TSI. Takže vše je to pouze o preferencích zákazníka;-)

+2/0
15.10.2015 1:39

J72i66ř84í 56S75c88h52w76a39c75h 8368934858666

a mě zase dojímají "k slzám" ty nářky škoda-haters nad tím jak Fabii chybí motor, nebo že je to "lenochod", nebo jak základní motorizace (150 koní) v Superbu je naprosto nedostatečná pro tak velké auto. A když konstatuji, že obě auta mají lepší dynamiku než Outlander, či Outback, tak pro haters nějaký "zrychlení" je v tématu o DYNAMICE(!) naprosto nepodstatný údaj, zato imaginární spotřeba oleje je mnohem důležitější....

0/0
15.10.2015 13:37

M59a19r75e41k 43J57a84n38e41č37k90a 1327406973961

A zase to vaše zrychlení :-) Jste se s tím už nějak zasekl ne? Tak imaginární spotřeba oleje pravíte? Inu čtěte praktické zkušenosti uživatelů toho vašeho trháku zvané TS, protože jsem to nenazval ruskou ruletou náhodou, viz.  http://www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw-trapi-spotreba-oleje-pojistovna-uz-je-nepojisti/?forum

0/0
15.10.2015 19:33

J13i51ř60í 83S98c72h88w42a18c86h 8448124688106

bože to jsou bláboly v tom článku. Ten článek je v podstatě HOAX jak to pod ním trefně vystihl jeden z diskutérů. A vy ho tu neustále dokola šíříte. Samozřejmě, že výkonné verze motorů žerou více oleje, to se samozřejmě týká i výkonnějších atmosfér, třeba těch od Alfa Romeo, jejich majitelé by mohli referovat....

Spotřeba oleje je samozřejmě závislá hlavně na tom, jak se majitel k motoru chová. Spousta lidí dnes vůbec netuší, jak se má k autu, chovat. Mám známého, tomu nedělá vůbec žádný problém sednou do auta (Fabia TSI) a ihned motor po 100 metrech do prudkého kopce vytočit k omezovači. Samozřejmě, že takový motor bude po 50.000 km žrát více oleje. A pravděpodobnost, že ho zapomene dolít a způsobí tím ON fatální závadu motoru je větší. Pravděpodobnost, že se o tom dočtu na internetu je úměrná počtu prodaných vozů u nás tedy asi tak 20 krát vyšší u škodovky (VW) než u Subaru nebo Hondy....

0/0
15.10.2015 23:41

M14a31r54e65k 28J30a27n88e55č45k41a 1917456753611

Dal jsem vám odkaz na praktické zkušenosti majitelů koncernu, samotný článek není tak výmluvný. Chápu, že vás to štve, když motory TSI nejsou tak skvělé, jak se snažíte všude v diskuzích o koncernových vozech šířit, ale bohužel dřívější německá kvalita je ta tam. Jenom malej příklad, mám atmosféru boxer, který po 140tkm nežere vůbec žádný olej a to jsou motory, u kterých je mnohem větší předpoklad žravosti oleje a to ten motor sem tam pořádně proženu. Staré Škodovky, které máme v rodině, taky žádná spotřeba oleje, ani dosti háklivej Renault s tím problém nemá. O vysokých nájezdech si TSI motory mohou taky nechat pouze zdát. Nechci vám brát vaše iluze o dokonalosti aut od koncernu, ale taková je realita, čili příliš velké riziko poruchovosti pohonné jednotky u ne zrovna levných vozů. Takže to, že díky turbu táhne hezky vodspoda je sice fajn, ale jak dojde k problémům s motorem, co pak pane? Rozumný člověk, který má auto na delší dobu, nebo větší nájezd km se těmto motorům raději obloukem vyhne. Takže pro vás je důležitý parametr zrychlení, pro jiné výdrž a spolehlivost a vo tom to je ;-)

+1/0
16.10.2015 10:32

A26n76d90r48e34j 78O91l37e31k95s34a 3505311417381

Pokud přistoupíte ke značce Škoda tak, jako její hlavní tuzemský zákazník - tedy firma, pak nemáte problém s nějakou životností po garanci. Je to zvláštní, že tenhle přístup tak často kopírují starší jednotlivci s chorobnou fixací na značku.

Parametr zrychlení pan Schwach neustále vyzdvihuje, protože to je jediný parametr k vyzdvihování na jinak v podstatě užitkovém autě.

0/0
16.10.2015 11:14

J74i56ř80í 16S86c70h72w11a22c19h 8518674198676

Andreji, znovu to opakuji, řeč v tomto vláknu je o dostatku výkonu pro to které auto, ten parametr zrychlení vyzdvihuji coby názorný atribut výkon/hmotnost jako reakci na ty kecy "odborníků", že F3 nebo Sup3 mají nedostatečnou, slabou motorizaci! Zatímco tady (u těchto japonců) je motorizace (s horším poměrem kg/kW) naprosto "v pořádku"! ;-)

A jako reakci dostanu co? Cosi o oleji či spolehlivosti, o které momentálně stejně vědí prd....protože motory 4-6 let staré jsou asi o dvě generace různých "vylepšení" mimo....

0/0
16.10.2015 14:26

M47a32r20e72k 64J27a47n19e33č76k72a 1827356293251

Jen tak pod čarou, když už stále tady operujete s tím vašim oblíbeným zrychlením, tak pokud budu chtít nadbytek výkonu a přitom spolehlivý rodinný vůz a zároveň dosti dobré jízdní vlastnosti a ke všemu 4x4, pořídím si Mazdu 6 MPS a ne něco poruchového od koncernu.

0/0
16.10.2015 16:12

J95i88ř87í 24S97c64h34w15a73c13h 8608134678486

a proč ne? Copak někde tvrdím, že "poruchová" auta "bez motoru" jsou tvou jedinou volbou. To samozřejmě určitě ne! 

Já tu jen neustále musím opakovat, že občas holt "lépe jedou", ale někdo to neustále ne a ne pochopit, o čem je vlastně řeč.:-(

0/0
16.10.2015 22:51

M80a24r21e53k 14J21a33n68e33č83k31a 1157966823971

Ty oturbené motůrky lépe jedou pouze do té doby, než u výkonnější atmosféry nepodřadíš, čili je dostaneš do otáček.

+1/0
17.10.2015 21:03

J80i66ř55í 75S22c34h93w53a13c84h 8618724298596

výkonnější motor prostě musí jet lépe, budeme-li něco srovnávat, tak srovnávejme srovnatelené, tedy motory s přibližně stejným maximálním výkonem ;-)

0/0
18.10.2015 23:01

J68i96ř77í 66S93c22h33w68a70c12h 8598914228666

nebo stejným poměrem kg/kW

0/0
18.10.2015 23:05

A82n27d24r65e52j 48O28l36e47k78s72a 3945771397581

Takže to máme skvělou odezvu řízení, celkově mechanického auta s s fantómovým elektronickým "samosvorem". Hmmm, hmmm.

+1/0
14.10.2015 15:00

M79i84l60a64n 71K54r27á37l 8923738241361

za 600 s automatem bych ho bral, takhle ne e

+1/0
14.10.2015 13:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.