Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slavná trojka slaví kulatiny. Nejryzejší BMW bylo pro značku přelomové

Za čtyři desetiletí se BMW řady 3 vyrobilo více než 14 milionů kusů. Trojka ale není pouze nejúspěšnější modelovou řadou své značky, je také modelem, který stále zůstává ztělesněním její filozofie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J78a63k52u30b 88K94o62s 3276342340854

Nejkrásnější je ta 2. generace, pak už to ztratilo vyjímečnost.

0/0
18.10.2015 18:33

R73a85d92i84m 95S89v54o87b87o91d95a 9973269296932

posledni dve jsou dizajnem karoserie tragicke

0/0
17.10.2015 23:37

V77í58ť17a 43N95o96v53á65k 1988233465351

E46 R^ doteď cítím tu vůni .

0/0
17.10.2015 23:04

P17e33t72r 28M15i92c14h80a55l 2270174271312

Kdo umí, ten umí.

0/0
17.10.2015 19:08

R47a34d48o54m82í65r 36A10l94b26e13r20t 1906371882309

3.R^.;-).

+1/0
17.10.2015 19:07

R30u92d70i 59G64a47š63p24a73r 3899149219483

Měl sem to červený....akorát 318, fantastický auto.

+1/0
17.10.2015 18:44

P47e59t51r 88M21i58c71h14a20l 2260574201352

Já jsem se kdysi párkrát svezl s 318 druhé generace (E30). Měl jsem z toho podobné pocity.

+1/0
17.10.2015 19:43

J21o16s68e18f 24V65o25s59i34c34k45y 4673657106693

Nejak se vam z toho seznamu vytratilo BMW 2002. To prece bylo prvni, ne? To take zalozilu tu tradici male auto - velky motor. V te dobe vetsina aut jezdila s hodne malymi motory, dnes ma velky motor kazdy !

0/0
17.10.2015 16:41

P33e80t91r 60M24i60c56h66a61l 2310784781262

Vždyť tam je řada 02 jako nultá série trojky.

0/0
17.10.2015 19:11

R25o19m76a22n 49R39e35i56n54i64s75c47h 5957887226350

Jo, žralok to je prostě klasika ;-DR^

+6/0
17.10.2015 15:52

J15a31n 55K57r12p80e38c 5336953944732

E30 je skutecne krasne auto a uz i technicky vyspele. Rozhodne ma lepsi jizdni vlastnosti a motory nez mnohe dnesni vozy. A jsem jeho hrdym majitelem, lec udrzet toto cozidlo v chodu a perfektnim stavu je velice narocne. U E36 je nepresnost. Verze M nikdy nebyla sedan a to ani u tohoto modelu. Sedan sice dostal motor z verze M, ale byl to pouze motor a to az pote, co Mko tohoto typu dostalo novy, silnejsi. Posledni bmw rady 3 bylo vyjimecne uzasne E46.

+6/0
17.10.2015 9:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.