Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slavná trojka slaví kulatiny. Nejryzejší BMW bylo pro značku přelomové

Za čtyři desetiletí se BMW řady 3 vyrobilo více než 14 milionů kusů. Trojka ale není pouze nejúspěšnější modelovou řadou své značky, je také modelem, který stále zůstává ztělesněním její filozofie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44a97k64u76b 71K70o84s 3906722360804

Nejkrásnější je ta 2. generace, pak už to ztratilo vyjímečnost.

0/0
18.10.2015 18:33

R40a30d97i70m 71S62v31o52b17o82d26a 9253279356642

posledni dve jsou dizajnem karoserie tragicke

0/0
17.10.2015 23:37

V76í28ť31a 86N34o96v18á47k 1758453405361

E46 R^ doteď cítím tu vůni .

0/0
17.10.2015 23:04


P15e44t10r 85M82i84c78h35a16l 2880814661332

Kdo umí, ten umí.

0/0
17.10.2015 19:08

R15a14d89o24m29í80r 39A22l94b52e63r13t 1476381722919

3.R^.;-).

+1/0
17.10.2015 19:07

R53u62d40i 45G57a85š51p30a10r 3419469909283

Měl sem to červený....akorát 318, fantastický auto.

+1/0
17.10.2015 18:44

P74e93t60r 96M81i30c17h92a28l 2940154271412

Já jsem se kdysi párkrát svezl s 318 druhé generace (E30). Měl jsem z toho podobné pocity.

+1/0
17.10.2015 19:43

J61o80s96e48f 53V22o85s81i53c58k46y 4193477626823

Nejak se vam z toho seznamu vytratilo BMW 2002. To prece bylo prvni, ne? To take zalozilu tu tradici male auto - velky motor. V te dobe vetsina aut jezdila s hodne malymi motory, dnes ma velky motor kazdy !

0/0
17.10.2015 16:41

P89e81t81r 88M20i46c10h91a66l 2300274311782

Vždyť tam je řada 02 jako nultá série trojky.

0/0
17.10.2015 19:11

R73o58m56a22n 14R94e15i54n81i55s29c59h 5197747266570

Jo, žralok to je prostě klasika ;-DR^

+6/0
17.10.2015 15:52

J58a29n 46K26r21p45e16c 5936803404692

E30 je skutecne krasne auto a uz i technicky vyspele. Rozhodne ma lepsi jizdni vlastnosti a motory nez mnohe dnesni vozy. A jsem jeho hrdym majitelem, lec udrzet toto cozidlo v chodu a perfektnim stavu je velice narocne. U E36 je nepresnost. Verze M nikdy nebyla sedan a to ani u tohoto modelu. Sedan sice dostal motor z verze M, ale byl to pouze motor a to az pote, co Mko tohoto typu dostalo novy, silnejsi. Posledni bmw rady 3 bylo vyjimecne uzasne E46.

+6/0
17.10.2015 9:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.