Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slavná trojka slaví kulatiny. Nejryzejší BMW bylo pro značku přelomové

Za čtyři desetiletí se BMW řady 3 vyrobilo více než 14 milionů kusů. Trojka ale není pouze nejúspěšnější modelovou řadou své značky, je také modelem, který stále zůstává ztělesněním její filozofie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95a36k17u26b 46K44o85s 3436272150974

Nejkrásnější je ta 2. generace, pak už to ztratilo vyjímečnost.

0/0
18.10.2015 18:33

R95a81d36i11m 83S65v12o32b46o91d40a 9313669246862

posledni dve jsou dizajnem karoserie tragicke

0/0
17.10.2015 23:37

V21í33ť49a 28N12o18v55á82k 1118763835131

E46 R^ doteď cítím tu vůni .

0/0
17.10.2015 23:04

P32e26t45r 15M98i66c81h93a92l 2740614141912

Kdo umí, ten umí.

0/0
17.10.2015 19:08

R68a25d12o72m86í79r 33A25l69b60e81r21t 1106681912969

3.R^.;-).

+1/0
17.10.2015 19:07

R24u53d16i 89G89a50š28p54a33r 3249289929363

Měl sem to červený....akorát 318, fantastický auto.

+1/0
17.10.2015 18:44

P17e86t17r 78M66i30c96h55a23l 2180784681592

Já jsem se kdysi párkrát svezl s 318 druhé generace (E30). Měl jsem z toho podobné pocity.

+1/0
17.10.2015 19:43

J25o35s55e64f 80V22o58s79i74c81k34y 4953147606463

Nejak se vam z toho seznamu vytratilo BMW 2002. To prece bylo prvni, ne? To take zalozilu tu tradici male auto - velky motor. V te dobe vetsina aut jezdila s hodne malymi motory, dnes ma velky motor kazdy !

0/0
17.10.2015 16:41

P44e52t89r 34M19i16c89h90a31l 2940734231372

Vždyť tam je řada 02 jako nultá série trojky.

0/0
17.10.2015 19:11

R25o11m93a36n 25R18e25i31n50i71s77c82h 5497457826760

Jo, žralok to je prostě klasika ;-DR^

+6/0
17.10.2015 15:52

J11a88n 75K97r11p80e10c 5806623674642

E30 je skutecne krasne auto a uz i technicky vyspele. Rozhodne ma lepsi jizdni vlastnosti a motory nez mnohe dnesni vozy. A jsem jeho hrdym majitelem, lec udrzet toto cozidlo v chodu a perfektnim stavu je velice narocne. U E36 je nepresnost. Verze M nikdy nebyla sedan a to ani u tohoto modelu. Sedan sice dostal motor z verze M, ale byl to pouze motor a to az pote, co Mko tohoto typu dostalo novy, silnejsi. Posledni bmw rady 3 bylo vyjimecne uzasne E46.

+6/0
17.10.2015 9:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.