Diskuze
Dieselgate: VW začne svolávat vozy v lednu, ve hře je i výměna auta
Děkujeme za pochopení.
M92i62c73h44a24l 92D83o21l90e14ž60a64l
Hned bych si nechal domontovat systém do kterého se musí lit močovina a jako bonus si rád nechám zvýšit spotřebu a snížit výkon. Za mě samá pozitiva :-D
J59a45n 48M37a36z92ů57r28e45k
to je jen důsledek naivní ekoteroristické politiky, které ovládá současnou politiku.
A30l82e57š 96L36i86s31o75v82s13k22ý
Pilné české včeličky už zacítily možnost přijít ke snadnému výdělku a tak chystají série žalob na VW za auta, která jim dosud dobře sloužila a nebýt té aféry, tak vůbec netušili, že něco takovýho je :-))))
J59i55ř46í 41Z18ý39k55a
tohle není specialita "českých včeliček", tihle "vychcánci" jsou po celém světě.
P28e66t84r 85V28i71n97t87r28l50í22k
http://www.skoda-auto.cz/mini-apps/informace-pro-zakazniky/
web pro Škodováky
J48a55n 39M77a72t72o79u25š46e87k
Nějak tomu nerozumím ...budou potřebovat nové komponenty jako vstřikovače a katalyzátory...Mluví se také o dodatečné instalaci systému odlučování oxidů dusíku NOx pomocí selektivní katalytické redukce (SCR)...
Pak mi vychází že bude měněn oxidační katalyzátor, jiný tam není (o SCR se mluví jako o přidání), ale k čemu bude výměna oxidačního pro redukci NOx, to bude čím více kyslíku tím více Adidas. Domníval jsem se že oxidačním katalyzátorem se likvidují HC a CO.
No třeba to všechno bude ještě úplně jinak, a tyhle zaručené zprávy pouze uklidňují akciové trhy
L28u96k47á38š 60V60a43ň64u84r98a
Průzkum společnosti REDEX ukázal na zajímavou skutečnost – při měření emisí častěji selžou benzínová, než dieselová auta. Důvodů přitom může být několik. Zaprvé - vozy poháněné benzinovým motorem firmy používají spíše pro krátké jízdy po městě, zatímco dieselové motory jsou velmi populární u podniků, jejichž řidiči najíždí stovky kilometrů po dálnicích. Naftové motory také pracují při nižších otáčkách, což znamená, že jsou méně namáhané ve srovnání s benzínovými jednotkami.
J72a61n 91D91l66o22u13h48ý
No taky na něm nevidím nic špatného. Prostě je to software, co omezí v nezátěžovém režimu produkci škodlivin...
L77u27k34á92š 84V30a43ň92u50r17a
Vzhledem k scestným dotazům a nejasnostem to zkusím popsat znovu. Úprava SW dělala to, že při měření se zvedne spotřeba a tím se sníží emise NOx. Při běžné jízdě se spotřeba sníží, ale na úkor vyšších emisí. Přehráním SW se sníží emise tím, že se zvýší spotřeba. Takže motory budou splňovat emise, ale budou žrát víc.
J10i26n21d39ř25i40c47h 49Š47k80o81p72e52k
jelikož se problém týká tzv. homologačního módu, ano, budou mít vyšší spotřebu a nižší emise, ale pouze při měření. tento mod, jak již bylo mnohokrát uvedeno, se aktivuje pouze při měření emisí, nikoli při běžném provozu
D32a30n34i55e35l 14K79r26o56n21e65r
No a uz je nejaky spolehlivy navod, jak zjistim, zda ma moje ridici jednotka v sobe tu sekvenci?
P70e43t45r 61K54n27ě73b32o66r14t
To toho, co to prásknul, nemohli nějak uplatit? Nebo jinak umlčet? A byl by svatej klid.
L74u69k69á64š 94V87a67ň46u36r82a
To prásknul sám VW. Celé je to komické, protože jedna americké společnost chtěla propagovat TDI od VW v USA a tak provedla měření pro doložení ekologičnosti těchto motorů. A tak se ukázalo, že při praktickém měření jsou emise 30x větší, než výrobce uvádí. Tak se zeptali VW a ten přiznal SW úpravu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!