Diskuze

Dieselgate: VW začne svolávat vozy v lednu, ve hře je i výměna auta

Německý koncern Volkswagen by měl začít svolávat vozy s naftovým motorem, kterých se týká emisní skandál, do servisů v lednu. Opravy by měly být dokončené do konce příštího roku. Řekl to v rozhovoru s německým listem Frankfurter Allgemeinen Zeitung generální ředitel Volkswagenu Matthias Müller.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hned bych si nechal domontovat systém do kterého se musí lit močovina a jako bonus si rád nechám zvýšit spotřebu a snížit výkon. Za mě samá pozitiva :-D

2 0
možnosti

J54a27n 31M84a68z11ů91r78e92k

9. 10. 2015 18:09

to je jen důsledek naivní ekoteroristické politiky, které ovládá současnou politiku.

1 1
možnosti

Pilné české včeličky už zacítily možnost přijít ke snadnému výdělku a tak chystají série žalob na VW za auta, která jim dosud dobře sloužila a nebýt té aféry, tak vůbec netušili, že něco takovýho je :-))))

2 0
možnosti

J64i50ř94í 18Z11ý52k78a

7. 10. 2015 22:42

tohle není specialita "českých včeliček", tihle "vychcánci" jsou po celém světě.

1 0
možnosti

Nějak tomu nerozumím ...budou potřebovat nové komponenty jako vstřikovače a katalyzátory...Mluví se také o dodatečné instalaci systému odlučování oxidů dusíku NOx pomocí selektivní katalytické redukce (SCR)...

Pak mi vychází že bude měněn oxidační katalyzátor, jiný tam není (o SCR se mluví jako o přidání), ale k čemu bude výměna oxidačního pro redukci NOx, to bude čím více kyslíku tím více Adidas. Domníval jsem se že oxidačním katalyzátorem se likvidují HC a CO.

No třeba to všechno bude ještě úplně jinak, a tyhle zaručené zprávy pouze uklidňují akciové trhy

2 0
možnosti

Průzkum společnosti REDEX ukázal na zajímavou skutečnost – při měření emisí častěji selžou benzínová, než dieselová auta. Důvodů přitom může být několik. Zaprvé - vozy poháněné benzinovým motorem firmy používají spíše pro krátké jízdy po městě, zatímco dieselové motory jsou velmi populární u podniků, jejichž řidiči najíždí stovky kilometrů po dálnicích. Naftové motory také pracují při nižších otáčkách, což znamená, že jsou méně namáhané ve srovnání s benzínovými jednotkami.

0 1
možnosti

A půjde ten software nahrát zase zpět?;-D

3 0
možnosti

J59a73n 76D81l34o72u75h59ý

8. 10. 2015 11:18

No taky na něm nevidím nic špatného. Prostě je to software, co omezí v nezátěžovém režimu produkci škodlivin... ;-D

1 0
možnosti

Vzhledem k scestným dotazům a nejasnostem to zkusím popsat znovu. Úprava SW dělala to, že při měření se zvedne spotřeba a tím se sníží emise NOx. Při běžné jízdě se spotřeba sníží, ale na úkor vyšších emisí. Přehráním SW se sníží emise tím, že se zvýší spotřeba. Takže motory budou splňovat emise, ale budou žrát víc. :-/

7 0
možnosti

jelikož se problém týká tzv. homologačního módu, ano, budou mít vyšší spotřebu  a nižší emise, ale pouze při měření. tento mod, jak již bylo mnohokrát uvedeno, se aktivuje pouze při měření emisí, nikoli při běžném provozu

0 0
možnosti

No a uz je nejaky spolehlivy navod, jak zjistim, zda ma moje ridici jednotka v sobe tu sekvenci?

0 0
možnosti

VIN na stránkách výrobce.

2 0
možnosti

To toho, co to prásknul, nemohli nějak uplatit? Nebo jinak umlčet? A byl by svatej klid.

3 1
možnosti

To prásknul sám VW. Celé je to komické, protože jedna americké společnost chtěla propagovat TDI od VW v USA a tak provedla měření pro doložení ekologičnosti těchto motorů. A tak se ukázalo, že při praktickém měření jsou emise 30x větší, než výrobce uvádí. Tak se zeptali VW a ten přiznal SW úpravu.

2 0
možnosti