Diskuze
Za všechno můžou pomatení aktivisté, zastal se Clarkson Volkswagenu
Děkujeme za pochopení.
V81o63j53t26ě96c45h 15T55i91c11h70ý
Já jen čekám, až s tímhle přijdou na letecký průmysl, bo letecké motory to tu taky pěkně sviní, že jo? Čuňátka jedna. No, doufám že pak airbus nacpe všechno ekochytráky do letadla s motory běžícími přesně podle jejich nesmyslných norem a pošle je do vzduchu. A bude klid :)
M84i58r47e40k 10M83o86u11r13e40k
Souhlasím s ním. Ekologové nutí automobilky zvyšovat spotřebu aut a snižovat emise, vkládat dlouhé převody, startstopy, hybridy. Správná cesta je jinde - zlepšit parametry motorů a celých aut za nízké spotřeby
A76l33e41š 30V67í53t32e33k
Mimochodem, elektro auta vůbec nechápu, proč se dělají. Stejně je nutné elektřinu někde vyrobit. A pak budou auta limitována dojezdem. A kolik cyklů nabití vydrží baterie? Mi v notebooku odejde baterie vždy po dvou letech. No a zrovna např. Audi, tedy člen VW, vyvíjí technologii větrných elektráren v Balském moři, za pomocí jejich energie se elektrolýzou vody vyrobí vodík a následně metan, tedy umělý zemní plyn. No a auta na CNG jezdí úplně stejně dobře jako ta na benzín, akorát ještě méně kouří. Není např. tohle aktivita, za kterou by koncern VW měl být pochválen? Navíc, takové větrné elektrárny nedestabilizují síť, když nefouká, prostě jen nevyrobí plyn a když fouká, tak ho vyrobí do zásoby..
M74a27r43v16i80n 96G87j17e45p21a69l32i
Emise možná většinu uživatelů opravdu nezajímá, ale nemyslím si, že řešením je tvrdit, že nějaký deklarovaný parametr je nepodstatný.
Myslím, že problém je hlavně v tom jakým způsobem se měří emise při homologaci a pak v STK. Automobilky plní zadání norem, kdy nesmí za určitých cyklů zrychlení/zpomalení překročit nějaké meze emisí. Pokud normy nemyslí na chod v silničním provozu (tím nemyslím testování vozu v reálných podmínkách) a stanovují pouze splnění těchto testů za dostačující, tak je chyba hlavně v normách.
Je hezký, že za určitých podmínek mají automobily jezdit s malými emisemi, ale pokud si někdo koupí sporťák, tak nebude mít zrovna lehkou nohu a emise určitě předčí několikanásobně běžný vůz. Myslím si, že absolutní maximum emisí žádná norma neřeší.
Emise co se měří v STK jsou bez zátěže - vyřazená rychlost a motor akceleruje/deceleruje tzv naprázdno a to kvůli technické náročnosti testů... pak se ale takové výsledky nemůžou ani trošku blížit realitě.
No závěrem si myslím, že celá kauza ohledně emisí má počátek ve špatné metodologii měření a ne v neschopnosti automobilek. Jestli jsou normy emisí jako takové nesplnitelné a nereálné, které si aktivisté vycucali z prstu, to netuším, každopádně by to odhalila lepší metodologie měření.
D63a33v64i23d 15K40o21p94e39č91e82k
proc vas to zajima? platite to snad ze sveho?
P40e80t67r 33K64o12l93a43ř52í46k
neznám nikoho jinýho kdo by tak usilovně pracoval na zničení této planety jako jsou zelení ... a to nejen zničení životního prostředí ale i mezilidských a mezistátních vztahů ... bolševici jsou proti těmto zelenejm zaslepenejm teroristům trapný béčko ...
O50d66s90t57r94a49n80ě77n48ý 50U35ž84i12v56a55t59e42l
R24a87d92i82m 55Š80o74t19o11l95a
Celá tahle kauza je jen o tom, že státy přisly o peníze z emisních povolenek. Tady nejde o čisté ovzduší a ekologický provoz.
R45a55d14o30s26l37a21v 58G93a96b96r93h61e42l26í97k
Takže pan Clarkson může sprostě nadávat, lidi urážet, chovat se sprostě, schvalovat podvody VW a to je v pořádku, ještě mu tady defakto jede reklama a když člověk užije jeho slov, tak je mu příspěvek smazán. To je smutné!
R78a98d47o87s92l14a21v 96G74a27b66r20h19e81l84í48k
To je zvláštní, jak se tady všichni radujete nad tím, že je v pořádku podvádět!
P83a39v12e93l 30V64o85n29d43r10á47k
Nevím, jestli se dá označit za podvod, když připravíte automobil na zkoušku tak, aby prošel zkouškou co nejlépe. Stejným podvodem je, když auto před STK necháte prohlédnout v servisu a seřídit, místo abyste s ním najel na přezkoušení v tom stavu, v jakém ho běžně používáte. Za podvod bych označil následně i to, když studenti před maturitou dostanou týden volna, aby se mohli připravit k maturitní zkoušce, místo aby ji šli skládat tak jak normálně chodí každý den do školy ...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha