Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový skautík od Škodovky. Fabia dostala plastové svaly

Fabia se prodává velmi dobře, Škoda chce ale prodeje podpořit. Kombík je na trhu necelý rok a už dostává další stylovou verzi. Po sportovně laděném Monte Carlu přijíždí outdoorově oblečený ScoutLine. Pohon všech kol sice nemá, na výlet mimo silnici nebo do hor často ale nepotřebujete bezpodmínečně čtyřkolku, stačí dobré obutí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30a13r46o30m47í39r 83B13l72i82n16k93a 6164605719814

Pořád stále stejná ošklivá Fabia

0/0
12.10.2015 18:25

K55a89r61e28l 46V44a55c10h37u25t 9583122159183

Opět zcela mimózní titulek... ;-D ... Svaly jsou přece něčím, co hýbe tělem! ... Takže srovnávat tyto plasty se svalama je blbina na kvadrát! ... ;-)

+1/0
9.10.2015 21:09

J71i69ř30í 10S84c20h41w94a49c23h 8988404658716

"svaly" hýbou tělem, "plastové svaly" třeba na dětským oblečku nějakýho supermana taky hýbou tělem?

+1/0
9.10.2015 22:21


T65o66m86á67š 81Z76e17m80a65n 3975368854565

Jedna věc mne na japonských autech vždy uchvátila - schopnost narvat pohon 4x4 i do takový bačkory jakou je Suzuki Ignis nebo ještě menší Wagon.

A Škoda dělá pseudo-terénní fabii aniž by se zmenilo cokoliv kromě nárazníků...

+1/0
9.10.2015 20:55

P46e92t31r 80Č81e97r64m20á45k 9728165759600

Tak technicky by to možné bylo, koncern nabízí v dané platformě i haldex, ale je to spíš otázka marketingu. Zatímco ty plasty stojí v nákladech minimum a prodávat se to dá za desítky tisíc navíc, tak haldex má poměr právě opačný. A smysl dávat čtyřkolku do městského auta, které fakticky nic jiného než suchý asfalt nepozná je skutečně diskutabilní...

0/0
10.10.2015 15:32

T49o59m50á47š 29K15u77c82h43a69ř 3387901308381

Tady na JM nových F2 combi až tak moc nejezdí, takže když jsem nedávno jednu dojížděl na dálnici, tak jsem si postupně  říkal:

"Jé, nová fábka":-)

"Hm, a už má nabořenej kufr.":-(

"Ale nějak moc pravidelně.."?

"Nebo to není fábka, ale nějaká nová Hyundaieeee?"?

No byla to fábka, ale proč to má vzadu ty lomený patvary..:-/

0/0
9.10.2015 17:57

K10a90r14e32l 72V98a63c94h12u28t 9423272429113

F2 už se nevyrábí, a "nové" vozy už jsou dávno vyprodané ... ;-) ... mj. nemá žádné lomené tvary, všechny křivky má docela hezky zaoblené!

+1/0
9.10.2015 19:17

J61a29r92o80m90í30r 36O56n39d27r77á31č17e72k 1124327928885

nalepíme tam pár bezcenných plastů, uděláme hezký plakát a hloupý čecháček za to s radostí vysolí o pade navíc... vivat skoda ;-D

+8/0
9.10.2015 17:52

J61a68n 63J29e41ž49e42k 3761965547575

Naštěstí je dost chytrých Ondráčků, kteří si nekoupí nic.

0/0
9.10.2015 20:50

M32i14l12a71n 75M31u23s76i56l 4983981112535

Jo, proto se jedná jestli je v ČR vůbec prodávat.8-o

0/0
12.10.2015 14:52

M60a85r53t51i90n 89H91o78r34ň53á64k 7731471422

Škoda že to nevyjede mokrý kopec.

+2/0
9.10.2015 17:02

J87i52ř47í 24S33c81h98w17a23c75h 8588404518886

pokud na ten "mokrý kopec" povede silnice, nevidím v tom problém, pokud na ten "mokrý kopec" silnice nepovede, nejspíš nebude mít většina majitelů důvod na ten kopec jezdit ;-)

+1/0
9.10.2015 23:15

Z55d45e89n62ě66k 20M67l55á95d90e84k 3166619776967

Já tam mám chatu, takže musím jít do Suzuki SX4 S-cross. I když bych za ty prachy raději Fábku 4x4 .....

0/0
12.10.2015 13:21

A60n46d97r38e88j 35O33l19e84k74s29a 3535531717761

Tak si S-cross nekupujte, to byste prohloupil, když to není škodovka. Budete mít to auto zbytečně velký, moc vybavený a nepatřičně spolehlivý. Když toužíte po malým autě 4x4, s nízkým podvozkem, jděte do Fiata Pandy R^

0/0
12.10.2015 14:49

Z91d59e47n13ě32k 87H62a12n16z37l 1731416562554

To je brko

+1/0
9.10.2015 17:02

J38u26l29i30a19n 61B39r60o12d62s62k31ý 8364158865472

Tohle auto budou vlastnit ty nejvetsi borci :-* levopruhari a ne a ne uhnout, asi odcizena zpetna zrcatka... Hele woe, jak mi to jede...

+5/0
9.10.2015 17:00

J65a24n82a 28N98o34v68á58k54o18v97á 6447919113244

Má to alespoň EDS?

0/0
9.10.2015 16:31

A93n76d62r55e57j 98O32l43e20k47s41a 3575841497111

Musím si zarejt, prostě to nevydržím. 16ky, nebo dokonce příplatkový 17ky kola se 40ti procentníma pryžema, to je skautská výbava do přírody po škodovsku?

+5/0
9.10.2015 16:30

P60a56v24e67l 70V59o57r38l56í13č57e69k 6740117638

a s litrovým motorem o výkonu "plných" 55 kW!!! vruuuuum... bžuuuuum... :D

+1/0
9.10.2015 19:17

L94u68b10o48š 68O54t73t 3586390470434

Kdyby to viděl major Terazky, asi by si povzdychl:"Pekné, veru pekné, iba hen ten  oný motor tomu chýbá....

+10/0
9.10.2015 15:29

P79e72t79r 67M76a82r18e53č56e50k 1293331409638

Přesně! Docela pěkné auto ale když už s turbem tak alespoň 1.6 ! A ne nějaké upocené "HTP".

+1/0
9.10.2015 16:25

J45i48ř16í 51S10c39h56w42a56c52h 8718574468806

s tím "upoceným HTP" má 1.2 TSI společné maximálně číslovku označující objem....

+4/0
9.10.2015 16:36

M55a86r97t84i30n 36B79e84n57e87š 4363741615310

vyprávějte volovi o sobotě, když jde v pátek na porážku..;-)

+2/0
9.10.2015 17:03

P53a22v74e45l 69Š84ť33a16s67t17n39ý 6184858474268

Plus bylo omylem...

0/0
9.10.2015 18:09

R36o94b28e46r37t 97B69o52u44k12a13l 4834595890

Když se to někomu líbí a klidně si za par plastu navic priplati . Proc ne ;-) Je super, že je z čeho vybírat a nemusime stat ve frontách jako na Favorita .

0/0
9.10.2015 15:13

A27n25d34r77e35j 87O43l77e36k87s61a 3575491297891

jo.... a rok 2000 sme taky přečkali..

0/0
9.10.2015 16:23

J54o22s49e41f 68K30r91o17u37p33a 1329822696398

Ve své kategorii dobré a pohodové autoR^

+2/−3
9.10.2015 15:06

A42n65d10r73e25j 49O90l14e40k60s58a 3815581687401

ehm, ehm!

+1/0
9.10.2015 16:24

J84i79ř57í 50S61c88h89w62a51c89h 8698344178956

ale má pravdu Andreji. F3 je opravdu velmi povedené auto a naprosto kunkurenceschopné čemukoliv ve svém segmentu.... ano i Mazdě 2 ;-)

+2/−2
9.10.2015 16:40

A53n12d15r72e48j 92O32l60e83k34s78a 3985501817881

Ale nemá. Je to jednoduchý, úsporně vyrobený, o něco hezčí auto než předcházející model, s krátkým rozvorem a ubohým interiérem, za přemrštěnou cenu.

Mazdu 2 bych sem vůbec netahal, ještě tak Kiu Rio, Opel Corsu, nebo Fiata Punto - ten by ovšem vyhrál.

+2/0
9.10.2015 16:48

J81i85ř71í 33S76c52h53w74a42c18h 8498524128586

ale samozřejmě, že má.....i na M2

F3 třeba má sice kratší rozvor, než M2, ale světe div se, na zadním sedadle mají lidi více místa na kolena v F3.....  

V M2 motor s konkurence schopným výkonem k TSI 1.2/81 kW stojí asi o 30 tisíc více, jo pak třeba dostaneš dobrý auto ale holt si musíš dost připlatit.....

A řízením a podvozkem Fabia3 M2 stíhá naprosto v pohodě, ne není lepší ale ani viditelně horší.....jj je to prostě tak....

+1/0
9.10.2015 17:07

V82í54ť25a 83K17r85u57t53i19š 1200744185347

O 30 tisíc? To bych pak těch M2 jezdilo po našich cestách víc (letošní prodeje cca. 130 ks ...). Realita je taková, že FIII lze ceníkově pořídit od 297tKč., zatímco G115 lze pořídit pouze a jen v top výbavě za 473 ... Delta 176.

0/0
9.10.2015 17:20

J95i33ř70í 62S48c18h73w69a13c96h 8118404538986

já jsem benevolentnější a jako "konkurenceschopnou" motorizaci je započetl už G90 (s o něco lepší výbavou oproti F3, ale jen 5-kvaltem) za cca 340 tisíc ;-)

+1/0
9.10.2015 17:34

A37n71d64r97e50j 29O12l10e78k63s25a 3435941407371

Renault Clio jsem zapomněl - můj favorit proti Fabii III. Rozhodně mnohem zajímavější auto, má šmrnc, je pěkný i v interiéru.

Mazda 2 ke srovnání nepatří, to je auto pro dva, ne na stěhování jablek a klecí se slepicema. S tou se může měřit Ford Fiesta.R^

0/0
9.10.2015 19:08

J76i61ř57í 68S28c57h51w70a55c11h 8448374878786

Clio se mi celkem líbí, ale s jediným motorem  o kterém bych uvažoval čtyřválcem  TCE 120 začíná někde na 350 tisících a to je už poměrně dost navíc....asi tam bude navíc nějaká výbava, kterou ale nejspíš klidně oželím....

+1/0
9.10.2015 22:44

A57n23d52r62e86j 30O80l54e21k34s87a 3325941537171

U nás tohle auto vidí opravdu vzácně, je to prostě dyzajn pro jiný trhy. Předchozí "dvojka" pak byla vyloženě pro dva, byla i v třídvéřovým provedení a podobala se Fordu Ka.

0/0
9.10.2015 19:18

J47i14ř22í 42S41c36h45w52a70c34h 8508854108186

v "dyzajnu" bych neviděl problém, ten se podle mně líbí, více je to ve vyšší ceně a malém servisním "zázemí", i spolehlivé auto potřebuje servis....

0/0
10.10.2015 0:14

M95a15r90e23k 30J31a49n71e79č18k20a 1567316493331

A čím prosím? Pouze vzhledem a momentálně fungujícím motorem, nebo i spolehlivostí a kvalitou?

0/0
9.10.2015 23:35

J79i95ř62í 96S63c18h95w31a94c56h 8528214708816

vším....

0/0
9.10.2015 23:47

M38a45r43e79k 45J24a29n95e18č73k32a 1667746343141

Ach ta naivita, ale pobavil jste mě ;-D

0/0
10.10.2015 12:20

J31i84ř14í 95S29c90h38w87a87c46h 8108104828956

to je asi tak vše, co proti tomu naděláte :-P

0/0
15.10.2015 0:07

M66a77r19e77k 89J51a71n76e75č85k34a 1147826863871

Pohon všech kol sice nemá, na výlet mimo silnici nebo do hor často ale nepotřebujete bezpodmínečně čtyřkolku, stačí dobré obutí.

Fakt pobavili, aneb jak koncernový marketing funguje na plné obrátky a za každou cenu. Doufám, že na toho "teréňáka" budou dlouhé pořadníky ;-D Kdo nebude chtít čekat, dá si lepší obutí na svůj stávající vůz, ale bez těch plastíků, to prostě nebude ono. Chápu, ta diesel aférka bude něco stát a je potřeba si na ní vydělat. Nechápu ale, kdo je ochoten dát peníze za takový nesmysl.

+6/−5
9.10.2015 14:55

J74i95ř42í 71S27c72h70w47a25c51h 8898984568546

do terénu je to stejné šméčko jako většina SUV (ty jsou taky coby dvoukolky), ale nemá to tu nevýhodu, že je to vysoké, takže na silnici, kde to stráví 99% času to sedí mnohem lépe, než to SUV a těch 99% času to nežere jako 4kolka nebo to vysoké SUV. ;-)

+7/−2
9.10.2015 15:42

M43a44r24e45k 10J51a95n22e87č84k82a 1427546193281

SUV je kapitola sama o sobě ;-) Takže užitná hodnota takového "vylepšení" = 0, ale nový packet nebo řada je na světě. Kdyby raději chlapci zapracovali na zlepšení kvality vozu jako takového a hlavně používali kvalitnější díly v motoru, které něco vydrží, jako staré MPi nezmary, nebo sedačky, na kterých se dá sedět i delší jízdu, protože jsou tvrdé jako dřevěná lavice. Ale asi jsem se zmlsal kvalitou a praktičností u konkurence a nechápu tyhle cool vychytávky ;-)

0/0
9.10.2015 22:59

J70i25ř17í 50S10c23h49w67a37c65h 8328944398936

ale chlapci zapracovali, sedadla už nejsou dřevěné, rozvodový řetěz se nenatahuje a podvozek je o třídu lepší jako u F2 ;-)

+1/0
9.10.2015 23:53

M36a98r51e24k 31J41a50n19e67č82k45a 1907626173561

Hezky mě balamutíte a rád bych vám to věřil, ale když jsem měl možnost jet na delší vzdálenost v novém Rapidu, tak jsem si myslel, že je sedím na plastové sedačce potažené látkou. Pochybuji, že F3 bude mít sedačky jiné. Ano, rozvodový řetěz už chlapci vyřešili, ale co nadměrnou spotřebu oleje po 50 nebo dokonce 100tkm? Nebo to stále řeší v servisech pouze hláškou "to je normální", aby nemuseli tohle řešit? A předpokládám, že benzínové vstřiky jsou nadále výměnné pouze generálkou motoru. Tohle sice běžného uživatele moc trápit nemusí, ale zájemce o zplynování vozu raději ano.

0/0
10.10.2015 12:40

J87i83ř28í 61S29c54h35w81a58c56h 8418924768856

Marku já taky poznámky ve stylu dřevěné lavice či plastové sedačce potažené látkou považuji jen za hrubé "balamucení" a pokud někdo takto "balamutí" v jedné věci nevěřím mu většinou ani to ostatní.....;-)

0/0
10.10.2015 19:18

J78a76n 56J66í27l61o85v41e27c 7323760764601

Lidi se radi smějí, proto se jich tolik prodává;-D

+3/−1
9.10.2015 14:43

C56y34r15i18l 60P41a21v49e81l14k42a 4206492108265

Ježíší to je krása!

0/0
9.10.2015 14:37

E91r67i89c48h 73L33o88r15m88a34n 9442554695567

3x rozny diesel a 3x rozny benzin -> nestacila by napr. vychytana atmosfera 1.5 ? spotreba by sa v takom auticku nad 6l nedostala ...

0/0
9.10.2015 14:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.