Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový skautík od Škodovky. Fabia dostala plastové svaly

Fabia se prodává velmi dobře, Škoda chce ale prodeje podpořit. Kombík je na trhu necelý rok a už dostává další stylovou verzi. Po sportovně laděném Monte Carlu přijíždí outdoorově oblečený ScoutLine. Pohon všech kol sice nemá, na výlet mimo silnici nebo do hor často ale nepotřebujete bezpodmínečně čtyřkolku, stačí dobré obutí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30a80r92o84m20í15r 18B95l96i92n89k40a 6734225329414

Pořád stále stejná ošklivá Fabia

0/0
12.10.2015 18:25

K14a21r31e43l 98V52a20c10h14u20t 9523712799353

Opět zcela mimózní titulek... ;-D ... Svaly jsou přece něčím, co hýbe tělem! ... Takže srovnávat tyto plasty se svalama je blbina na kvadrát! ... ;-)

+1/0
9.10.2015 21:09

J46i65ř73í 68S46c11h53w30a39c35h 8268464368216

"svaly" hýbou tělem, "plastové svaly" třeba na dětským oblečku nějakýho supermana taky hýbou tělem?

+1/0
9.10.2015 22:21

T97o70m67á37š 74Z56e26m95a88n 3655918294765

Jedna věc mne na japonských autech vždy uchvátila - schopnost narvat pohon 4x4 i do takový bačkory jakou je Suzuki Ignis nebo ještě menší Wagon.

A Škoda dělá pseudo-terénní fabii aniž by se zmenilo cokoliv kromě nárazníků...

+1/0
9.10.2015 20:55

P81e42t47r 35Č82e58r41m29á31k 9928715679110

Tak technicky by to možné bylo, koncern nabízí v dané platformě i haldex, ale je to spíš otázka marketingu. Zatímco ty plasty stojí v nákladech minimum a prodávat se to dá za desítky tisíc navíc, tak haldex má poměr právě opačný. A smysl dávat čtyřkolku do městského auta, které fakticky nic jiného než suchý asfalt nepozná je skutečně diskutabilní...

0/0
10.10.2015 15:32

T12o77m94á84š 16K86u53c49h41a75ř 3457951558821

Tady na JM nových F2 combi až tak moc nejezdí, takže když jsem nedávno jednu dojížděl na dálnici, tak jsem si postupně  říkal:

"Jé, nová fábka":-)

"Hm, a už má nabořenej kufr.":-(

"Ale nějak moc pravidelně.."?

"Nebo to není fábka, ale nějaká nová Hyundaieeee?"?

No byla to fábka, ale proč to má vzadu ty lomený patvary..:-/

0/0
9.10.2015 17:57

K46a80r72e53l 90V64a68c16h94u56t 9753832279153

F2 už se nevyrábí, a "nové" vozy už jsou dávno vyprodané ... ;-) ... mj. nemá žádné lomené tvary, všechny křivky má docela hezky zaoblené!

+1/0
9.10.2015 19:17

J28a35r13o66m35í95r 60O40n89d11r21á52č87e11k 1464457908525

nalepíme tam pár bezcenných plastů, uděláme hezký plakát a hloupý čecháček za to s radostí vysolí o pade navíc... vivat skoda ;-D

+8/0
9.10.2015 17:52

J46a77n 68J75e39ž38e13k 3611165557115

Naštěstí je dost chytrých Ondráčků, kteří si nekoupí nic.

0/0
9.10.2015 20:50

M21i67l11a68n 28M46u74s50i48l 4453241922445

Jo, proto se jedná jestli je v ČR vůbec prodávat.8-o

0/0
12.10.2015 14:52

M68a29r64t89i28n 32H24o51r20ň97á25k 7501741882

Škoda že to nevyjede mokrý kopec.

+2/0
9.10.2015 17:02

J50i59ř79í 93S49c72h87w42a91c16h 8228604968106

pokud na ten "mokrý kopec" povede silnice, nevidím v tom problém, pokud na ten "mokrý kopec" silnice nepovede, nejspíš nebude mít většina majitelů důvod na ten kopec jezdit ;-)

+1/0
9.10.2015 23:15

Z75d59e11n18ě48k 20M48l20á79d46e63k 3456139946267

Já tam mám chatu, takže musím jít do Suzuki SX4 S-cross. I když bych za ty prachy raději Fábku 4x4 .....

0/0
12.10.2015 13:21

A35n78d95r94e24j 69O53l94e51k14s12a 3755221527391

Tak si S-cross nekupujte, to byste prohloupil, když to není škodovka. Budete mít to auto zbytečně velký, moc vybavený a nepatřičně spolehlivý. Když toužíte po malým autě 4x4, s nízkým podvozkem, jděte do Fiata Pandy R^

0/0
12.10.2015 14:49

Z30d32e48n91ě18k 88H75a40n35z78l 1511136942444

To je brko

+1/0
9.10.2015 17:02

J90u53l56i61a62n 95B21r96o89d53s14k34ý 8554978415362

Tohle auto budou vlastnit ty nejvetsi borci :-* levopruhari a ne a ne uhnout, asi odcizena zpetna zrcatka... Hele woe, jak mi to jede...

+5/0
9.10.2015 17:00

J67a19n89a 57N97o71v36á23k28o84v10á 6987549903294

Má to alespoň EDS?

0/0
9.10.2015 16:31

A35n62d50r93e51j 49O79l11e54k49s75a 3275231467191

Musím si zarejt, prostě to nevydržím. 16ky, nebo dokonce příplatkový 17ky kola se 40ti procentníma pryžema, to je skautská výbava do přírody po škodovsku?

+5/0
9.10.2015 16:30

P57a49v72e26l 88V92o15r33l17í77č35e70k 6610627518

a s litrovým motorem o výkonu "plných" 55 kW!!! vruuuuum... bžuuuuum... :D

+1/0
9.10.2015 19:17

L29u77b63o90š 62O39t13t 3586610350234

Kdyby to viděl major Terazky, asi by si povzdychl:"Pekné, veru pekné, iba hen ten  oný motor tomu chýbá....

+10/0
9.10.2015 15:29

P68e23t40r 84M35a26r65e78č22e82k 1203601859948

Přesně! Docela pěkné auto ale když už s turbem tak alespoň 1.6 ! A ne nějaké upocené "HTP".

+1/0
9.10.2015 16:25

J28i83ř25í 32S88c85h38w80a75c84h 8848634828426

s tím "upoceným HTP" má 1.2 TSI společné maximálně číslovku označující objem....

+4/0
9.10.2015 16:36

M60a94r24t58i56n 75B62e30n96e89š 4213551585770

vyprávějte volovi o sobotě, když jde v pátek na porážku..;-)

+2/0
9.10.2015 17:03

P52a89v43e82l 45Š16ť47a17s23t72n33ý 6534478834378

Plus bylo omylem...

0/0
9.10.2015 18:09

R75o11b91e65r69t 64B62o36u43k97a65l 4964375720

Když se to někomu líbí a klidně si za par plastu navic priplati . Proc ne ;-) Je super, že je z čeho vybírat a nemusime stat ve frontách jako na Favorita .

0/0
9.10.2015 15:13

A69n73d20r42e47j 46O92l49e78k26s75a 3285861717691

jo.... a rok 2000 sme taky přečkali..

0/0
9.10.2015 16:23

J21o72s48e85f 28K15r34o51u90p94a 1519192916778

Ve své kategorii dobré a pohodové autoR^

+2/−3
9.10.2015 15:06

A84n17d43r76e42j 13O40l84e16k53s43a 3585591357731

ehm, ehm!

+1/0
9.10.2015 16:24

J78i96ř93í 51S63c94h21w47a91c13h 8308774778686

ale má pravdu Andreji. F3 je opravdu velmi povedené auto a naprosto kunkurenceschopné čemukoliv ve svém segmentu.... ano i Mazdě 2 ;-)

+2/−2
9.10.2015 16:40

A33n54d68r17e42j 44O48l42e25k56s86a 3625661387881

Ale nemá. Je to jednoduchý, úsporně vyrobený, o něco hezčí auto než předcházející model, s krátkým rozvorem a ubohým interiérem, za přemrštěnou cenu.

Mazdu 2 bych sem vůbec netahal, ještě tak Kiu Rio, Opel Corsu, nebo Fiata Punto - ten by ovšem vyhrál.

+2/0
9.10.2015 16:48

J35i91ř41í 55S53c95h53w87a23c79h 8408914148226

ale samozřejmě, že má.....i na M2

F3 třeba má sice kratší rozvor, než M2, ale světe div se, na zadním sedadle mají lidi více místa na kolena v F3.....  

V M2 motor s konkurence schopným výkonem k TSI 1.2/81 kW stojí asi o 30 tisíc více, jo pak třeba dostaneš dobrý auto ale holt si musíš dost připlatit.....

A řízením a podvozkem Fabia3 M2 stíhá naprosto v pohodě, ne není lepší ale ani viditelně horší.....jj je to prostě tak....

+1/0
9.10.2015 17:07

V98í64ť43a 17K39r47u45t11i23š 1210924575317

O 30 tisíc? To bych pak těch M2 jezdilo po našich cestách víc (letošní prodeje cca. 130 ks ...). Realita je taková, že FIII lze ceníkově pořídit od 297tKč., zatímco G115 lze pořídit pouze a jen v top výbavě za 473 ... Delta 176.

0/0
9.10.2015 17:20

J20i40ř83í 34S15c84h54w60a57c76h 8808344808196

já jsem benevolentnější a jako "konkurenceschopnou" motorizaci je započetl už G90 (s o něco lepší výbavou oproti F3, ale jen 5-kvaltem) za cca 340 tisíc ;-)

+1/0
9.10.2015 17:34

A74n38d25r38e32j 49O77l81e49k56s25a 3305371757241

Renault Clio jsem zapomněl - můj favorit proti Fabii III. Rozhodně mnohem zajímavější auto, má šmrnc, je pěkný i v interiéru.

Mazda 2 ke srovnání nepatří, to je auto pro dva, ne na stěhování jablek a klecí se slepicema. S tou se může měřit Ford Fiesta.R^

0/0
9.10.2015 19:08

J98i82ř33í 42S64c69h63w18a93c85h 8418554458276

Clio se mi celkem líbí, ale s jediným motorem  o kterém bych uvažoval čtyřválcem  TCE 120 začíná někde na 350 tisících a to je už poměrně dost navíc....asi tam bude navíc nějaká výbava, kterou ale nejspíš klidně oželím....

+1/0
9.10.2015 22:44

A40n62d97r64e18j 30O72l89e70k25s75a 3815631257621

U nás tohle auto vidí opravdu vzácně, je to prostě dyzajn pro jiný trhy. Předchozí "dvojka" pak byla vyloženě pro dva, byla i v třídvéřovým provedení a podobala se Fordu Ka.

0/0
9.10.2015 19:18

J95i38ř70í 54S77c34h43w25a63c27h 8108794528836

v "dyzajnu" bych neviděl problém, ten se podle mně líbí, více je to ve vyšší ceně a malém servisním "zázemí", i spolehlivé auto potřebuje servis....

0/0
10.10.2015 0:14

M81a86r32e46k 28J51a91n16e10č64k84a 1537836173501

A čím prosím? Pouze vzhledem a momentálně fungujícím motorem, nebo i spolehlivostí a kvalitou?

0/0
9.10.2015 23:35

J78i49ř17í 66S78c33h40w63a31c11h 8118754448966

vším....

0/0
9.10.2015 23:47

M84a65r46e89k 13J48a77n56e40č71k18a 1617416533261

Ach ta naivita, ale pobavil jste mě ;-D

0/0
10.10.2015 12:20

J69i69ř82í 64S75c56h59w31a55c21h 8308604848306

to je asi tak vše, co proti tomu naděláte :-P

0/0
15.10.2015 0:07

M70a83r53e16k 50J62a73n81e14č16k59a 1207166413541

Pohon všech kol sice nemá, na výlet mimo silnici nebo do hor často ale nepotřebujete bezpodmínečně čtyřkolku, stačí dobré obutí.

Fakt pobavili, aneb jak koncernový marketing funguje na plné obrátky a za každou cenu. Doufám, že na toho "teréňáka" budou dlouhé pořadníky ;-D Kdo nebude chtít čekat, dá si lepší obutí na svůj stávající vůz, ale bez těch plastíků, to prostě nebude ono. Chápu, ta diesel aférka bude něco stát a je potřeba si na ní vydělat. Nechápu ale, kdo je ochoten dát peníze za takový nesmysl.

+6/−5
9.10.2015 14:55

J35i35ř17í 69S92c47h46w34a29c84h 8758394538266

do terénu je to stejné šméčko jako většina SUV (ty jsou taky coby dvoukolky), ale nemá to tu nevýhodu, že je to vysoké, takže na silnici, kde to stráví 99% času to sedí mnohem lépe, než to SUV a těch 99% času to nežere jako 4kolka nebo to vysoké SUV. ;-)

+7/−2
9.10.2015 15:42

M39a27r27e17k 72J85a64n66e98č66k71a 1227636203721

SUV je kapitola sama o sobě ;-) Takže užitná hodnota takového "vylepšení" = 0, ale nový packet nebo řada je na světě. Kdyby raději chlapci zapracovali na zlepšení kvality vozu jako takového a hlavně používali kvalitnější díly v motoru, které něco vydrží, jako staré MPi nezmary, nebo sedačky, na kterých se dá sedět i delší jízdu, protože jsou tvrdé jako dřevěná lavice. Ale asi jsem se zmlsal kvalitou a praktičností u konkurence a nechápu tyhle cool vychytávky ;-)

0/0
9.10.2015 22:59

J57i43ř11í 34S94c48h51w36a22c48h 8948504978776

ale chlapci zapracovali, sedadla už nejsou dřevěné, rozvodový řetěz se nenatahuje a podvozek je o třídu lepší jako u F2 ;-)

+1/0
9.10.2015 23:53

M76a96r46e44k 63J86a98n86e33č51k73a 1557676633931

Hezky mě balamutíte a rád bych vám to věřil, ale když jsem měl možnost jet na delší vzdálenost v novém Rapidu, tak jsem si myslel, že je sedím na plastové sedačce potažené látkou. Pochybuji, že F3 bude mít sedačky jiné. Ano, rozvodový řetěz už chlapci vyřešili, ale co nadměrnou spotřebu oleje po 50 nebo dokonce 100tkm? Nebo to stále řeší v servisech pouze hláškou "to je normální", aby nemuseli tohle řešit? A předpokládám, že benzínové vstřiky jsou nadále výměnné pouze generálkou motoru. Tohle sice běžného uživatele moc trápit nemusí, ale zájemce o zplynování vozu raději ano.

0/0
10.10.2015 12:40

J15i82ř74í 87S89c27h59w79a89c12h 8888264788316

Marku já taky poznámky ve stylu dřevěné lavice či plastové sedačce potažené látkou považuji jen za hrubé "balamucení" a pokud někdo takto "balamutí" v jedné věci nevěřím mu většinou ani to ostatní.....;-)

0/0
10.10.2015 19:18

J65a73n 17J86í69l62o32v17e34c 7643320484161

Lidi se radi smějí, proto se jich tolik prodává;-D

+3/−1
9.10.2015 14:43

C69y55r66i41l 53P45a53v47e60l15k33a 4486962858945

Ježíší to je krása!

0/0
9.10.2015 14:37

E56r27i84c64h 43L22o26r63m14a92n 9442554695507

3x rozny diesel a 3x rozny benzin -> nestacila by napr. vychytana atmosfera 1.5 ? spotreba by sa v takom auticku nad 6l nedostala ...

0/0
9.10.2015 14:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.