Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový skautík od Škodovky. Fabia dostala plastové svaly

Fabia se prodává velmi dobře, Škoda chce ale prodeje podpořit. Kombík je na trhu necelý rok a už dostává další stylovou verzi. Po sportovně laděném Monte Carlu přijíždí outdoorově oblečený ScoutLine. Pohon všech kol sice nemá, na výlet mimo silnici nebo do hor často ale nepotřebujete bezpodmínečně čtyřkolku, stačí dobré obutí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29a65r67o53m90í56r 40B35l74i41n54k17a 6534365959744

Pořád stále stejná ošklivá Fabia

0/0
12.10.2015 18:25

K60a38r77e80l 65V44a90c40h43u98t 9483702369193

Opět zcela mimózní titulek... ;-D ... Svaly jsou přece něčím, co hýbe tělem! ... Takže srovnávat tyto plasty se svalama je blbina na kvadrát! ... ;-)

+1/0
9.10.2015 21:09

J48i15ř47í 70S28c10h19w71a79c87h 8478924268826

"svaly" hýbou tělem, "plastové svaly" třeba na dětským oblečku nějakýho supermana taky hýbou tělem?

+1/0
9.10.2015 22:21

T32o19m71á27š 44Z16e81m70a74n 3325728384355

Jedna věc mne na japonských autech vždy uchvátila - schopnost narvat pohon 4x4 i do takový bačkory jakou je Suzuki Ignis nebo ještě menší Wagon.

A Škoda dělá pseudo-terénní fabii aniž by se zmenilo cokoliv kromě nárazníků...

+1/0
9.10.2015 20:55

P34e53t52r 85Č14e25r35m35á17k 9468355369860

Tak technicky by to možné bylo, koncern nabízí v dané platformě i haldex, ale je to spíš otázka marketingu. Zatímco ty plasty stojí v nákladech minimum a prodávat se to dá za desítky tisíc navíc, tak haldex má poměr právě opačný. A smysl dávat čtyřkolku do městského auta, které fakticky nic jiného než suchý asfalt nepozná je skutečně diskutabilní...

0/0
10.10.2015 15:32

T13o80m50á40š 86K49u60c67h30a70ř 3807141648541

Tady na JM nových F2 combi až tak moc nejezdí, takže když jsem nedávno jednu dojížděl na dálnici, tak jsem si postupně  říkal:

"Jé, nová fábka":-)

"Hm, a už má nabořenej kufr.":-(

"Ale nějak moc pravidelně.."?

"Nebo to není fábka, ale nějaká nová Hyundaieeee?"?

No byla to fábka, ale proč to má vzadu ty lomený patvary..:-/

0/0
9.10.2015 17:57

K47a73r81e73l 41V92a75c64h28u92t 9823312679893

F2 už se nevyrábí, a "nové" vozy už jsou dávno vyprodané ... ;-) ... mj. nemá žádné lomené tvary, všechny křivky má docela hezky zaoblené!

+1/0
9.10.2015 19:17

J74a84r83o45m40í40r 34O40n40d86r82á21č69e14k 1624717488315

nalepíme tam pár bezcenných plastů, uděláme hezký plakát a hloupý čecháček za to s radostí vysolí o pade navíc... vivat skoda ;-D

+8/0
9.10.2015 17:52

J58a77n 61J52e43ž14e42k 3591315837865

Naštěstí je dost chytrých Ondráčků, kteří si nekoupí nic.

0/0
9.10.2015 20:50

M66i19l29a58n 85M81u46s35i50l 4723391232175

Jo, proto se jedná jestli je v ČR vůbec prodávat.8-o

0/0
12.10.2015 14:52

M85a98r61t71i87n 22H91o79r71ň33á52k 7151461412

Škoda že to nevyjede mokrý kopec.

+2/0
9.10.2015 17:02

J80i51ř84í 18S55c47h72w31a66c33h 8358864668366

pokud na ten "mokrý kopec" povede silnice, nevidím v tom problém, pokud na ten "mokrý kopec" silnice nepovede, nejspíš nebude mít většina majitelů důvod na ten kopec jezdit ;-)

+1/0
9.10.2015 23:15

Z74d90e45n70ě74k 52M81l42á53d47e39k 3136249426657

Já tam mám chatu, takže musím jít do Suzuki SX4 S-cross. I když bych za ty prachy raději Fábku 4x4 .....

0/0
12.10.2015 13:21

A24n22d54r11e94j 50O42l27e90k49s85a 3285751357831

Tak si S-cross nekupujte, to byste prohloupil, když to není škodovka. Budete mít to auto zbytečně velký, moc vybavený a nepatřičně spolehlivý. Když toužíte po malým autě 4x4, s nízkým podvozkem, jděte do Fiata Pandy R^

0/0
12.10.2015 14:49

Z30d84e70n15ě79k 87H81a40n92z58l 1471966472774

To je brko

+1/0
9.10.2015 17:02

J51u32l39i64a52n 20B80r84o71d85s87k57ý 8104948845562

Tohle auto budou vlastnit ty nejvetsi borci :-* levopruhari a ne a ne uhnout, asi odcizena zpetna zrcatka... Hele woe, jak mi to jede...

+5/0
9.10.2015 17:00

J76a55n57a 32N61o67v97á44k54o82v83á 6287949633964

Má to alespoň EDS?

0/0
9.10.2015 16:31

A13n63d74r68e20j 30O75l64e54k97s58a 3985821567791

Musím si zarejt, prostě to nevydržím. 16ky, nebo dokonce příplatkový 17ky kola se 40ti procentníma pryžema, to je skautská výbava do přírody po škodovsku?

+5/0
9.10.2015 16:30

P92a96v82e26l 13V88o74r84l20í53č87e84k 6810687918

a s litrovým motorem o výkonu "plných" 55 kW!!! vruuuuum... bžuuuuum... :D

+1/0
9.10.2015 19:17

L85u31b74o82š 33O82t40t 3846630790214

Kdyby to viděl major Terazky, asi by si povzdychl:"Pekné, veru pekné, iba hen ten  oný motor tomu chýbá....

+10/0
9.10.2015 15:29

P10e59t72r 62M84a50r63e60č85e10k 1113901739318

Přesně! Docela pěkné auto ale když už s turbem tak alespoň 1.6 ! A ne nějaké upocené "HTP".

+1/0
9.10.2015 16:25

J27i53ř31í 80S34c48h16w72a68c76h 8838254588736

s tím "upoceným HTP" má 1.2 TSI společné maximálně číslovku označující objem....

+4/0
9.10.2015 16:36

M49a18r42t12i15n 12B39e11n32e34š 4123341345940

vyprávějte volovi o sobotě, když jde v pátek na porážku..;-)

+2/0
9.10.2015 17:03

P68a89v93e57l 52Š65ť79a60s59t59n25ý 6734478414818

Plus bylo omylem...

0/0
9.10.2015 18:09
Foto

R88o46b36e75r24t 52B52o96u95k87a43l 4304935290

Když se to někomu líbí a klidně si za par plastu navic priplati . Proc ne ;-) Je super, že je z čeho vybírat a nemusime stat ve frontách jako na Favorita .

0/0
9.10.2015 15:13

A28n55d10r52e47j 82O73l29e40k59s78a 3235881577271

jo.... a rok 2000 sme taky přečkali..

0/0
9.10.2015 16:23

J38o67s69e56f 21K85r96o35u19p81a 1529702936158

Ve své kategorii dobré a pohodové autoR^

+2/−3
9.10.2015 15:06

A23n32d70r59e41j 13O59l72e35k64s67a 3625581857571

ehm, ehm!

+1/0
9.10.2015 16:24

J62i34ř93í 35S67c38h28w86a18c18h 8318924468286

ale má pravdu Andreji. F3 je opravdu velmi povedené auto a naprosto kunkurenceschopné čemukoliv ve svém segmentu.... ano i Mazdě 2 ;-)

+2/−2
9.10.2015 16:40

A98n75d88r67e15j 18O88l28e80k84s97a 3535121127121

Ale nemá. Je to jednoduchý, úsporně vyrobený, o něco hezčí auto než předcházející model, s krátkým rozvorem a ubohým interiérem, za přemrštěnou cenu.

Mazdu 2 bych sem vůbec netahal, ještě tak Kiu Rio, Opel Corsu, nebo Fiata Punto - ten by ovšem vyhrál.

+2/0
9.10.2015 16:48

J92i62ř98í 49S72c84h86w27a13c64h 8868364238616

ale samozřejmě, že má.....i na M2

F3 třeba má sice kratší rozvor, než M2, ale světe div se, na zadním sedadle mají lidi více místa na kolena v F3.....  

V M2 motor s konkurence schopným výkonem k TSI 1.2/81 kW stojí asi o 30 tisíc více, jo pak třeba dostaneš dobrý auto ale holt si musíš dost připlatit.....

A řízením a podvozkem Fabia3 M2 stíhá naprosto v pohodě, ne není lepší ale ani viditelně horší.....jj je to prostě tak....

+1/0
9.10.2015 17:07

V38í48ť66a 41K72r59u75t98i56š 1490964385807

O 30 tisíc? To bych pak těch M2 jezdilo po našich cestách víc (letošní prodeje cca. 130 ks ...). Realita je taková, že FIII lze ceníkově pořídit od 297tKč., zatímco G115 lze pořídit pouze a jen v top výbavě za 473 ... Delta 176.

0/0
9.10.2015 17:20

J48i95ř80í 64S35c25h92w54a19c80h 8298604408816

já jsem benevolentnější a jako "konkurenceschopnou" motorizaci je započetl už G90 (s o něco lepší výbavou oproti F3, ale jen 5-kvaltem) za cca 340 tisíc ;-)

+1/0
9.10.2015 17:34

A72n33d80r78e93j 36O89l42e28k66s80a 3525361137461

Renault Clio jsem zapomněl - můj favorit proti Fabii III. Rozhodně mnohem zajímavější auto, má šmrnc, je pěkný i v interiéru.

Mazda 2 ke srovnání nepatří, to je auto pro dva, ne na stěhování jablek a klecí se slepicema. S tou se může měřit Ford Fiesta.R^

0/0
9.10.2015 19:08

J23i12ř20í 90S45c90h46w47a38c71h 8428684528566

Clio se mi celkem líbí, ale s jediným motorem  o kterém bych uvažoval čtyřválcem  TCE 120 začíná někde na 350 tisících a to je už poměrně dost navíc....asi tam bude navíc nějaká výbava, kterou ale nejspíš klidně oželím....

+1/0
9.10.2015 22:44

A28n15d10r90e86j 51O28l77e54k69s48a 3485301387101

U nás tohle auto vidí opravdu vzácně, je to prostě dyzajn pro jiný trhy. Předchozí "dvojka" pak byla vyloženě pro dva, byla i v třídvéřovým provedení a podobala se Fordu Ka.

0/0
9.10.2015 19:18

J22i98ř22í 56S41c17h69w37a25c48h 8448344938186

v "dyzajnu" bych neviděl problém, ten se podle mně líbí, více je to ve vyšší ceně a malém servisním "zázemí", i spolehlivé auto potřebuje servis....

0/0
10.10.2015 0:14

M45a35r83e42k 23J22a65n88e65č83k84a 1677676413711

A čím prosím? Pouze vzhledem a momentálně fungujícím motorem, nebo i spolehlivostí a kvalitou?

0/0
9.10.2015 23:35

J52i25ř61í 46S34c39h59w85a37c45h 8858894898616

vším....

0/0
9.10.2015 23:47

M55a61r57e19k 41J29a85n15e35č17k72a 1207566243371

Ach ta naivita, ale pobavil jste mě ;-D

0/0
10.10.2015 12:20

J87i72ř74í 97S84c98h86w97a98c63h 8588594968486

to je asi tak vše, co proti tomu naděláte :-P

0/0
15.10.2015 0:07

M56a32r32e14k 42J13a36n74e36č47k55a 1657266183871

Pohon všech kol sice nemá, na výlet mimo silnici nebo do hor často ale nepotřebujete bezpodmínečně čtyřkolku, stačí dobré obutí.

Fakt pobavili, aneb jak koncernový marketing funguje na plné obrátky a za každou cenu. Doufám, že na toho "teréňáka" budou dlouhé pořadníky ;-D Kdo nebude chtít čekat, dá si lepší obutí na svůj stávající vůz, ale bez těch plastíků, to prostě nebude ono. Chápu, ta diesel aférka bude něco stát a je potřeba si na ní vydělat. Nechápu ale, kdo je ochoten dát peníze za takový nesmysl.

+6/−5
9.10.2015 14:55

J35i77ř25í 32S97c63h69w86a15c89h 8738574618926

do terénu je to stejné šméčko jako většina SUV (ty jsou taky coby dvoukolky), ale nemá to tu nevýhodu, že je to vysoké, takže na silnici, kde to stráví 99% času to sedí mnohem lépe, než to SUV a těch 99% času to nežere jako 4kolka nebo to vysoké SUV. ;-)

+7/−2
9.10.2015 15:42

M59a81r32e46k 58J12a83n68e77č52k86a 1617606353291

SUV je kapitola sama o sobě ;-) Takže užitná hodnota takového "vylepšení" = 0, ale nový packet nebo řada je na světě. Kdyby raději chlapci zapracovali na zlepšení kvality vozu jako takového a hlavně používali kvalitnější díly v motoru, které něco vydrží, jako staré MPi nezmary, nebo sedačky, na kterých se dá sedět i delší jízdu, protože jsou tvrdé jako dřevěná lavice. Ale asi jsem se zmlsal kvalitou a praktičností u konkurence a nechápu tyhle cool vychytávky ;-)

0/0
9.10.2015 22:59

J42i67ř90í 97S72c31h48w36a60c42h 8778684278426

ale chlapci zapracovali, sedadla už nejsou dřevěné, rozvodový řetěz se nenatahuje a podvozek je o třídu lepší jako u F2 ;-)

+1/0
9.10.2015 23:53

M39a84r50e43k 25J54a25n18e16č24k33a 1297576343371

Hezky mě balamutíte a rád bych vám to věřil, ale když jsem měl možnost jet na delší vzdálenost v novém Rapidu, tak jsem si myslel, že je sedím na plastové sedačce potažené látkou. Pochybuji, že F3 bude mít sedačky jiné. Ano, rozvodový řetěz už chlapci vyřešili, ale co nadměrnou spotřebu oleje po 50 nebo dokonce 100tkm? Nebo to stále řeší v servisech pouze hláškou "to je normální", aby nemuseli tohle řešit? A předpokládám, že benzínové vstřiky jsou nadále výměnné pouze generálkou motoru. Tohle sice běžného uživatele moc trápit nemusí, ale zájemce o zplynování vozu raději ano.

0/0
10.10.2015 12:40

J69i47ř38í 50S54c46h97w75a84c40h 8538324308886

Marku já taky poznámky ve stylu dřevěné lavice či plastové sedačce potažené látkou považuji jen za hrubé "balamucení" a pokud někdo takto "balamutí" v jedné věci nevěřím mu většinou ani to ostatní.....;-)

0/0
10.10.2015 19:18

J68a89n 84J51í39l91o11v53e46c 7153200204351

Lidi se radi smějí, proto se jich tolik prodává;-D

+3/−1
9.10.2015 14:43

C53y67r77i24l 95P20a65v23e14l37k24a 4806432628105

Ježíší to je krása!

0/0
9.10.2015 14:37

E20r88i91c33h 35L49o26r39m80a89n 9642324835337

3x rozny diesel a 3x rozny benzin -> nestacila by napr. vychytana atmosfera 1.5 ? spotreba by sa v takom auticku nad 6l nedostala ...

0/0
9.10.2015 14:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.