Diskuze

České normy VW nejspíš neporušil, říká český ministr dopravy

Dosavadní vyšetřování emisního skandálu naznačuje, že VW možná vůbec neporušil české zákony ani pravidla EU. „Česko proto nejspíš nebude požadovat odškodné,“ říká český ministr dopravy Dan Ťok v rozhovoru pro Lidové noviny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M27a48r45e15k 32H21r70u92b42y

10. 10. 2015 23:31

Evropská klasika - dokud to jde, tvářit se, že se nic neděje. Na EUROx normy to hádám žádný vliv mít nebude, o úřednících kteří si myslí že jejich razitko je nad zákon nemluvě....

0 0
možnosti

No a kdyby české normy byly porušeny, hned by je vládnoucí ksindl nechal změnit.

0 0
možnosti

J42i68ř29í 26Z51ý43k98a

10. 10. 2015 12:26

třeba si ve VW řekli, že nač odškodňovat celou republiku, když stačí "odškodnit" jednotlivce? ;-D

0 0
možnosti

Tedy shrnuto - VW ma problem po celém světě, pouze v CR tomu tak není.

Nemůže to byt třeba tím, ze když bude mit problém Škoda, tak má problém vláda? Cili je to výrok politicky, nikoliv fakticky vecny a správný?

0 0
možnosti

Už i v Česku se ovšem vyrojili právníci, kteří vidí v dosavadním vývoji kauzy potenciál.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/rozhovor-ministr-dopravy-dan-tok-o-emisich-fk2-/automoto.aspx?c=A151009_155559_automoto_fdv

Jinými slovy: zamnuli si ruce a čichají zisk. Rv

0 0
možnosti

No a. Kazdy si chce přijít na své. I jejich klienti jim budou platit ne proto, ze je trápí jejich auto, ale ze by mohla kapnout nějaká náhrada.

0 0
možnosti

J68a37r93d91a 31S86o35k12o76l

10. 10. 2015 8:55

A na to pan ministr došel sám nebo mu to řekl nějakej pracovník z STK?

0 0
možnosti

J54o57s69e28f 50J48a38n71e89k

9. 10. 2015 23:30

A to je dobře nebo špatně?

0 0
možnosti

kolo je kulaté....

....a to je dobře nebo špatně?

0 0
možnosti

Veškerá, takzvaná Eura 1 - já nevím kolik, jsou naprosto na nic. Každý spalovací motor má emise, tepelné ztráty, mechanické ztráty, jinak by nemohl fungovat, pokud by se nepohyboval v oblasti vakua, nulové gravitace, supravodivosti, nulového tření. Není pochyb, že zážehový motor je na tom nesrovnatelně lépe než vznětový, proč tato móda vůbec vešla v povědomí, je mi záhadou. Násobně složitější, dražší a poruchovější systém vznětového motoru byl vykoupen minimálně nižší spotřebou a minimálně nižší cenou paliva, přičemž největší část z ceny paliv tvoří daně. Pokud by se nějaké emise vůbec měly posuzovat, mělo by se jednat o skutečné emise v reálném provozu a ne podle jakýchsi tabulek.

0 1
možnosti

Až do cca euro 3-4 to bylo i rozumné, opravdu to donutilo výrobce ke značné optimalizaci provozu. Ale víc prostě se současnými technologiemi nelze, nebo jen za cenu naprosto nepředstavitelných nákladů. Mluvím jak o benzínu, tak o naftě. Ovšem jinak máte pravdu, "aktivisté" za čistý vzduch si vysnili auto, které bude víc než jen perpetuum mobile. Dokonce má z ničeho získávat nadbytek energie.. A nikdo jim nevysvětlil, že to fyzikálně nejde, zato nějaký vtipný úředník určil normu a dostal prémie. Přitom automobilová doprava zdaleka není nejhorší zdroj zplodin a jinde by se dalo relativně snadno ušetřit mnohem víc.

2 1
možnosti

http://auto.idnes.cz/specialni-priloha.aspx?y=automoto/adac-ecotest-oxidy-dusiku.htm

to je tabulka...proc autor jmenuje ty znacky,ktere nejsou v mereni mezi nejhorsimi???

0 0
možnosti

Když jsem viděl výsledky ostatních výrobců, tak VW a Škoda jsou na tom skoro nejlíp R^

Jsem zvědavej na souseda z Nošovic a Žabonce 8-o

6 1
možnosti