- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Evropská klasika - dokud to jde, tvářit se, že se nic neděje. Na EUROx normy to hádám žádný vliv mít nebude, o úřednících kteří si myslí že jejich razitko je nad zákon nemluvě....
No a kdyby české normy byly porušeny, hned by je vládnoucí ksindl nechal změnit.
třeba si ve VW řekli, že nač odškodňovat celou republiku, když stačí "odškodnit" jednotlivce?
Tedy shrnuto - VW ma problem po celém světě, pouze v CR tomu tak není.
Nemůže to byt třeba tím, ze když bude mit problém Škoda, tak má problém vláda? Cili je to výrok politicky, nikoliv fakticky vecny a správný?
Už i v Česku se ovšem vyrojili právníci, kteří vidí v dosavadním vývoji kauzy potenciál.
Jinými slovy: zamnuli si ruce a čichají zisk.
No a. Kazdy si chce přijít na své. I jejich klienti jim budou platit ne proto, ze je trápí jejich auto, ale ze by mohla kapnout nějaká náhrada.
A na to pan ministr došel sám nebo mu to řekl nějakej pracovník z STK?
kolo je kulaté....
....a to je dobře nebo špatně?
Veškerá, takzvaná Eura 1 - já nevím kolik, jsou naprosto na nic. Každý spalovací motor má emise, tepelné ztráty, mechanické ztráty, jinak by nemohl fungovat, pokud by se nepohyboval v oblasti vakua, nulové gravitace, supravodivosti, nulového tření. Není pochyb, že zážehový motor je na tom nesrovnatelně lépe než vznětový, proč tato móda vůbec vešla v povědomí, je mi záhadou. Násobně složitější, dražší a poruchovější systém vznětového motoru byl vykoupen minimálně nižší spotřebou a minimálně nižší cenou paliva, přičemž největší část z ceny paliv tvoří daně. Pokud by se nějaké emise vůbec měly posuzovat, mělo by se jednat o skutečné emise v reálném provozu a ne podle jakýchsi tabulek.
Až do cca euro 3-4 to bylo i rozumné, opravdu to donutilo výrobce ke značné optimalizaci provozu. Ale víc prostě se současnými technologiemi nelze, nebo jen za cenu naprosto nepředstavitelných nákladů. Mluvím jak o benzínu, tak o naftě. Ovšem jinak máte pravdu, "aktivisté" za čistý vzduch si vysnili auto, které bude víc než jen perpetuum mobile. Dokonce má z ničeho získávat nadbytek energie.. A nikdo jim nevysvětlil, že to fyzikálně nejde, zato nějaký vtipný úředník určil normu a dostal prémie. Přitom automobilová doprava zdaleka není nejhorší zdroj zplodin a jinde by se dalo relativně snadno ušetřit mnohem víc.
http://auto.idnes.cz/specialni-priloha.aspx?y=automoto/adac-ecotest-oxidy-dusiku.htm
to je tabulka...proc autor jmenuje ty znacky,ktere nejsou v mereni mezi nejhorsimi???
Když jsem viděl výsledky ostatních výrobců, tak VW a Škoda jsou na tom skoro nejlíp
Jsem zvědavej na souseda z Nošovic a Žabonce