Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po 50 letech se vrací polské auto. Syrena je malé retro kupé

Polský autoprůmysl stál dlouhé roky hlavně na licenční výrobě fiatů. Originálních polských aut moc nebylo. Skupinka nadšenců se chce pokusit vrátit na silnice malou syrenu. Novinka se chce svézt na vlně zájmu o retro design.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P36e37t21r 31N35ě64m32e44č41e35k 1192554822283

Tak tomu říkám ohavnost.....Rv

0/−1
12.10.2015 9:59

M84i73c57h79a41l 54H25o78r62s62k92y 2432946366700

polonez se sem ani nedovážel asi sssr zakázala;-D

0/0
11.10.2015 22:10

K87a38r34e18l 67B16a75r25t31a83k 9466591765916

330-390 tisíc korun? No nevím.

+3/0
11.10.2015 20:29
Foto

M70i15r97o72s28l39a47v 55S58t70e29i63n80e22r 6428684723705

Prototyp připomíná nejmenší Audi. Ale na těch záběrech  není moc vidět. Vzadu přilepený kufr je jistě retro- rekvizita. V Polsku se může ujmout šikovné kombíčko a na kráse moc nezáleží, spíš na ceně. Zatím tam jedou rumunské Renaulty, takže na nich se i ten polský vývoj musí orientovat- cenou, spotřebou, užitnou hodnotou.

Původní Syrena byla dvojníkem českého vozu Jawa Minor, ten zase odvozen od DKW. Na rozdíl od DKW ale oba vozy, polský i český, měly kovovou karoserii.

Tím se staly ale těžší a v provozu pomalejší. Trabant, ze stejných genů, tu váhu řešil slisovanými starými hadry s pryskyřicí- takové auto, téměř výhradně z odpadků, zatím nikde na světě nevyrobili.

0/0
11.10.2015 19:10

M29i85r69o32s38l96a62v 52Š57i90m78k59o 7955863222435

S tou cenou to půjde na dračku... Takových pokusů už bylo více...

+2/0
11.10.2015 17:50

J19a51k77u85b 15N13o31v10á43k 8510113810372

Zpracování asi nebude nejsilnější stránkou auta. Nějak mi tam nesedí obě kapoty, nelícujou ani dveře a ten vršek dveří je taky nějakej divnej.

0/0
11.10.2015 16:37

J38o90s88e64f 53P21o43r22t82i12k 8487599514

No to má vše po své předchůdkyni. Stačí se podívat.

0/0
11.10.2015 23:17

M50i20c72h35a78e59l 30K79o69n30e10č27n10ý 6422793669109

No škoda, že na videu není pořádně vidět jak to auto celkově vypadá. Záběry na prd

+5/0
11.10.2015 15:22

J37o62s21e51f 75P62o49r67t16i32k 8677329744

záměr. Investor se teprve hledá.

+1/0
11.10.2015 23:14

D39a94v83i65d 52M78a58l33i78n75a 1120763170203

https://en.m.wikipedia.org/wiki/FSO_Syrena

0/0
13.10.2015 18:39

P29e43t52r 92M43i78c12h45a48l 2310884391682

Tak to už raději korejce ...

+8/0
11.10.2015 6:32

J95a71n 39J90e24ž57e11k 3961355877155

Máš Hyundai nebo KIA?

0/−1
11.10.2015 14:18

P58e23t23r 31M78i39c42h75a73l 2850424571852

Fuj ...

+1/0
11.10.2015 18:57

J87a24r39o41m59í91r 47K27r30á89l 4290639814139

Proč ?  Náhodou Polonez byl okolo roku 1988 dobré auto.  Kam se na něj hrabala škodovka.

0/0
11.10.2015 18:08
Foto

M72i84r91o62s28l46a27v 15S38t30e87i32n26e52r 6598964923325

Tenkrát.

0/0
11.10.2015 19:11

L85a95d43i37s69l85a67v 92P37o22l20i95c91k41ý 5596745591717

A kdy jindy?:-P

0/0
11.10.2015 20:10

P11e10t49r 94M67i51c96h34a13l 2390144251102

Přestavěný licenční Polský Fiat 125 P. Takže nic polského ani převratného, o kvalitě bych si také dovolil pochybovat, byť jsem v tom v životě nejel.

0/0
11.10.2015 22:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.