Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po 50 letech se vrací polské auto. Syrena je malé retro kupé

Polský autoprůmysl stál dlouhé roky hlavně na licenční výrobě fiatů. Originálních polských aut moc nebylo. Skupinka nadšenců se chce pokusit vrátit na silnice malou syrenu. Novinka se chce svézt na vlně zájmu o retro design.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P64e20t39r 76N68ě93m21e28č51e37k 1842614652453

Tak tomu říkám ohavnost.....Rv

0/−1
12.10.2015 9:59

M29i19c39h47a97l 42H52o33r86s87k18y 2122666356970

polonez se sem ani nedovážel asi sssr zakázala;-D

0/0
11.10.2015 22:10
Foto

K28a92r20e86l 19B33a48r28t85a86k 9916701425666

330-390 tisíc korun? No nevím.

+3/0
11.10.2015 20:29


Foto

M73i82r63o98s44l14a30v 64S42t91e52i53n41e33r 1505675658373

Prototyp připomíná nejmenší Audi. Ale na těch záběrech  není moc vidět. Vzadu přilepený kufr je jistě retro- rekvizita. V Polsku se může ujmout šikovné kombíčko a na kráse moc nezáleží, spíš na ceně. Zatím tam jedou rumunské Renaulty, takže na nich se i ten polský vývoj musí orientovat- cenou, spotřebou, užitnou hodnotou.

Původní Syrena byla dvojníkem českého vozu Jawa Minor, ten zase odvozen od DKW. Na rozdíl od DKW ale oba vozy, polský i český, měly kovovou karoserii.

Tím se staly ale těžší a v provozu pomalejší. Trabant, ze stejných genů, tu váhu řešil slisovanými starými hadry s pryskyřicí- takové auto, téměř výhradně z odpadků, zatím nikde na světě nevyrobili.

0/0
11.10.2015 19:10

M85i30r32o44s73l73a56v 22Š80i90m53k60o 7155703192665

S tou cenou to půjde na dračku... Takových pokusů už bylo více...

+2/0
11.10.2015 17:50

J22a14k54u13b 31N31o76v62á60k 8280433640912

Zpracování asi nebude nejsilnější stránkou auta. Nějak mi tam nesedí obě kapoty, nelícujou ani dveře a ten vršek dveří je taky nějakej divnej.

0/0
11.10.2015 16:37

J24o76s27e30f 64P84o22r43t39i19k 8887519314

No to má vše po své předchůdkyni. Stačí se podívat.

0/0
11.10.2015 23:17

M32i39c21h80a85e81l 43K74o21n46e22č62n16ý 6632523689839

No škoda, že na videu není pořádně vidět jak to auto celkově vypadá. Záběry na prd

+5/0
11.10.2015 15:22

J54o39s90e30f 65P23o35r39t50i84k 8967329814

záměr. Investor se teprve hledá.

+1/0
11.10.2015 23:14

D94a65v60i98d 97M47a51l78i42n61a 1310263130403

https://en.m.wikipedia.org/wiki/FSO_Syrena

0/0
13.10.2015 18:39

P14e67t57r 30M68i73c54h63a58l 2600104661262

Tak to už raději korejce ...

+8/0
11.10.2015 6:32

J84a51n 44J95e46ž52e38k 3501565117165

Máš Hyundai nebo KIA?

0/−1
11.10.2015 14:18

P65e14t27r 15M22i77c68h13a61l 2810304711922

Fuj ...

+1/0
11.10.2015 18:57

J63a37r57o36m40í16r 98K97r40á31l 4650379964659

Proč ?  Náhodou Polonez byl okolo roku 1988 dobré auto.  Kam se na něj hrabala škodovka.

0/0
11.10.2015 18:08
Foto

M84i73r74o88s57l65a51v 64S63t56e49i51n80e90r 1965155438633

Tenkrát.

0/0
11.10.2015 19:11

L78a51d41i18s93l11a20v 49P11o17l34i82c60k76ý 5246225831387

A kdy jindy?:-P

0/0
11.10.2015 20:10

P85e92t72r 16M50i98c72h10a85l 2870354171112

Přestavěný licenční Polský Fiat 125 P. Takže nic polského ani převratného, o kvalitě bych si také dovolil pochybovat, byť jsem v tom v životě nejel.

0/0
11.10.2015 22:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.