- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
polonez se sem ani nedovážel asi sssr zakázala
Prototyp připomíná nejmenší Audi. Ale na těch záběrech není moc vidět. Vzadu přilepený kufr je jistě retro- rekvizita. V Polsku se může ujmout šikovné kombíčko a na kráse moc nezáleží, spíš na ceně. Zatím tam jedou rumunské Renaulty, takže na nich se i ten polský vývoj musí orientovat- cenou, spotřebou, užitnou hodnotou.
Původní Syrena byla dvojníkem českého vozu Jawa Minor, ten zase odvozen od DKW. Na rozdíl od DKW ale oba vozy, polský i český, měly kovovou karoserii.
Tím se staly ale těžší a v provozu pomalejší. Trabant, ze stejných genů, tu váhu řešil slisovanými starými hadry s pryskyřicí- takové auto, téměř výhradně z odpadků, zatím nikde na světě nevyrobili.
S tou cenou to půjde na dračku... Takových pokusů už bylo více...
Zpracování asi nebude nejsilnější stránkou auta. Nějak mi tam nesedí obě kapoty, nelícujou ani dveře a ten vršek dveří je taky nějakej divnej.
No to má vše po své předchůdkyni. Stačí se podívat.
No škoda, že na videu není pořádně vidět jak to auto celkově vypadá. Záběry na prd