Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zpřísnění emisních testů by mohlo zastavit výrobu dieselů

Některé osobní vozy s naftovým motorem by kvůli uspěchanému zpřísnění emisních testů mohly natolik zdražit, že by se staly pro zákazníky finančně nedostupnými a výrobci by je museli přestat vyrábět. Upozornilo na to Evropské sdružení výrobců automobilů (ACEA).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34i30ř98í 29B15o33č21e94k 6969414865626

to je dobře

+1/0
31.10.2015 19:50

M97a57r22e17k 57J54a91n29e23č20k46a 1297606573271

Že by konečně první vlaštovka? :-)   http://www.autorevue.cz/podil-dieselu-muze-v-evrope-klesnout-na-35--francie-jim-ted-zvysi-dane

+1/0
14.10.2015 23:17

P67e38t88r 43N24e57s44v64a91d93b41a 2254395936899

No už aby to bylo a stávající škopky s Naftovými motory šly co nejdřív do kytek. Nafta má opodstatnění v užitkových a nákladních autech. V osobácích ani trochu.

+1/0
14.10.2015 20:52

V48l72a12d29i89m22í82r 23C59i64h30l35a 8501238827783

Super, že by konec smradu na českých silnicích? ;-D

+4/0
14.10.2015 11:30

V68á57c16l53a66v 18J97e71b15a63v92ý 8300239253396

Prostě diesel nepatří do města, pod Euro V okamžitě vykázat. U benzínu pod Euro III. A hned by se dýchalo lépe.

Na dlouhé cesty osobákem bohatě stačí plyn. Diesel je vhodný do kamionů a stavebních strojů.

+4/−2
14.10.2015 0:33

J62i35n32d70ř73i27c40h 66Š14k83o24p38e77k 4935311930505

jakože kamiony a stavební stroje při spalování nafty neprodukují škodliviny ?

Zvláštní logika

+2/−1
14.10.2015 7:06

A19n24d71r66e33j 49O32l40e73k39s24a 3355291627101

Jakože kamiony nesmí do měst. Ani těch 14 zaoceánských lodí...

0/0
14.10.2015 10:56

J43i35ř66í 10B27a51r18t60á37k 9900115688514

no mas zvlastni logiku

0/0
14.10.2015 11:17

J78i30ř77í 82B69a51r21t97á53k 9710395848984

plyn ano, pokud je kde tankovat a pusti me s nim do garazi

0/0
14.10.2015 11:18

A40n10t87o26n40í84n 31S23c94h52i36n31d75l98e10r 8623447755319

no fakt je, že konec té posedlosti dieslama by nevadil... hlavně nevím proč je to tady takový lokální česko-německý fenomén...

+6/0
13.10.2015 23:49

P79a80v61e53l 60S41e65n77f50t 1128892626375

Baví mě jezdit velkým autem za 4 a půl

+1/−1
14.10.2015 2:43

T24o27m21á18š 72P21ř59i26b47y38l 7828767518602

Jo dokud se to nezacne sra..

+1/0
14.10.2015 3:21

P92a52v20e44l 18Z94a17j14í28č77e55k 8374830736160

Hmm to tezko velke auto ma vetsinou 3.0 diesel a snim se nejezdi za 4..

+1/0
14.10.2015 11:09

P79e21t14r 88N98e17s58v86a91d89b32a 2264155426529

A ne náhodou za 3,5Rv;-D. Ach jo jak jsou ti naftofilové trapní.

+1/0
14.10.2015 20:58

F77r75a19n80t71i34š40e66k 80N66o29v20o97t42n61ý 2454369846

ACEA je stejný paskvil jako OSN.

+1/0
13.10.2015 23:41

T19o66m26á78š 86M51o53r44a64v27č54í85k 3787116713755

Vždyť to je dobře, kdo to má dýchat?

+7/0
13.10.2015 23:07

P10e78t27r 13H12o81r48á53k 1339313789954

Je pro mne překvapením, že diesely nemají stejné normy jako benzín. Takže srovnat normy a skoncovat se smrdutými diesely je nejlepší volba.

+16/−1
13.10.2015 23:05

P59a53v39e54l 94O40b95d74r35ž98á88l66e37k 6376684228222

Benzíny mají zase problémy s CO a HC. A u nafty se dá dusík řešit pomocí AdBlue a saze filtrem, řešení problémů benzinu je jiná liga.

+2/0
14.10.2015 0:23

J94a87n 27H48o32p42a 6821279333826

skvěle umístěná kontextová reklama pod článkem :D

Víte, co je DPF?

V každém novém dieselu je DPF, který snižuje životnost a výkon! http://www.odstranenidpf.cz/?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=obsah

+2/0
13.10.2015 22:57

J36i28ř71í 55E65r72b56e83n 1203874986897

A když si ho nějaké hovado vykuchá, tak z toho má motoru stěží Euro II a všichni, kdo jedou za ním nebo stojí okolo silnice, ti "užívají". Takových dehtovačů a sazometů bývá na každé křižovatce k vidění docela dost.

+5/0
14.10.2015 8:10

L47a15d95i50s10l89a60v 75H73a22š35k41a 4373436601570

to je tak nechutná fraška...aby nebyl CO2 vypustímě víc NOX...ale zase nesmíme moc NOX, bububu...fakt humus

+5/0
13.10.2015 22:48

J37i21ř55í 37E71r57b68e56n 1623534336927

Problém je v tom, že aut je prostě moc a některé rodiny se nespokojí ani se dvěma vozy.

0/0
14.10.2015 8:11

E79v52z57e34n 22S14o49u22k51u80p 1427924656568

To je šaškárna kolem emisí...............

14 největších lodí na světě "vytvoří" za jeden rok více "emisí" než všechny auta v Evropě a USA....

+3/0
13.10.2015 19:14

P18e23t91r 39T27. 31D22v97o56ř98á41k 4714288893

Po republice jezdí černá sanitka a unáší lidi kvůli orgánům.

+1/0
13.10.2015 21:02

E45v49z86e56n 66S66o94u31k64u11p 1297324926478

Kam vás odvezli ??

+2/0
13.10.2015 21:13

P16e55t77r 62T70. 24D48v54o64ř32á36k 4114808813

Tam kam každého, kdo věří poudačkám o lodích.

0/0
13.10.2015 21:17

E95v57z92e49n 85S58o75u12k93u85p 1357984616868

Tak přeji brzký návrat ;-)

0/0
13.10.2015 21:26

J58a89n 20K93r37p73e90c 5106313774112

ale nejzedi po vaclavaku a vozi vam levne zbozi z ciny...

0/0
13.10.2015 21:13

E13v51z89e83n 64S30o64u84k23u35p 1167174786468

vzduch z ciny k vam doputuje...

+1/0
13.10.2015 21:14

P43e71t14r 61H91o36r70á62k 1619953739224

Ale prach předtím padne do moře.

+1/0
13.10.2015 23:07

J41i72ř17í 89B94a36r25t48á81k 9170845278384

nepovidej

0/0
14.10.2015 11:19

E64v70z23e47n 60S52o82u40k57u92p 1127864486388

di ty brebto

0/0
14.10.2015 12:44

K50a39r50e88l 93J20o51a87c91h77i32m40s78t91á40l 8636362857856

Benzín už v životě ne nafta do toho !!

+1/−5
13.10.2015 16:29

F32r36a65n57t24i10š52e90k 81N83o78v15á12k 6551975736181

JÓÓÓ, konečně. Konečně šnace se zbavit smraďochů z měst.

+14/−8
13.10.2015 15:59

J40a27n 89F17r86o76l77í45k 6256300725894

Že by konečně diesely montovali tam kam patří? Do traktorů?;-D

+11/−9
13.10.2015 14:32

L98u92d66v25í11k 25G11a83j81d36o88š51í28k 2695143224722

Tomu se není moc co divit.

Je celkem logické, že snaha ekologů je, aby se indivuduální automobilové doprava stala výsadou a nebyla nezadatelným právem "lidových mas".

To je totiž nejefektivnější způsob, jak emise škodlivin z automobilů snížit.

Bezkonkurenčně nejekologičtější auto je totiž to, které se nikdy nevyrobí.

0/0
13.10.2015 13:13

A29n83d80r27e32j 32O18l94e78k45s59a 3865221977781

Ale jděte, že by zrovna dýzlák bylo to nejdostupnější auto pro masy? Právě naopak. Nafouknuté SUV v dýzlu je to, co veřejnost vnímá jako atribut středních stavů.:-P

0/0
13.10.2015 15:33

F79r10a81n89t22i88š11e39k 95L88u36p14í38n48e87k 8261726656712

Diesel smrdi a do osobaku nepatri.

+17/−8
13.10.2015 12:22

I94v46a91n71a 76V69e58s30e31l79á 2511953699375

rekl Lupinek ...

+2/−3
13.10.2015 22:57

F19r70a28n87t23i10š83e27k 53J83o38s94e28f 8785555906287

to snad rekne kazdy komu pred nosem projede auto na naftu...

+7/−1
13.10.2015 23:00

R86a31d49i12m 42P87o37l14á30š62e67k 9796583549919

To aby němci znova spustili své jaderné elektrárny. ;-D;-D;-D Mají li do budoucnosti  množství emisí CO2 plánované původně ušetřit jejich podporou dieselů oproti benziňákům.;-D;-D;-D

+3/0
13.10.2015 11:36

J66a76n 29F77r68o38l58í64k 6876770915174

To nejde. Příjde zemětřesení a tsunami a co pak? Jsem včera ve zprávách koukal, že Temelín investoval 3/4 miliardy do zabezpečení proti zemětřesení, které je v Čechách tak běžné.;-D

+2/0
13.10.2015 14:33

J43i80ř51í 78K74o40c61u63r74e29k 6345754825898

Blbé to bude s tsunami. Máme totiž takový problém. Nezabezpečili jsme pobřeží proti tsunami. Narozdíl od Rakušanů nám tedy tsunami hrozí. ;-D

+1/0
13.10.2015 23:17

J82a92r46o25s47l93a38v 45P38o50s58p77í31š89i37l 8665600346

Nikdo mi zatím nevysvětlil, proč si velká část motoristů kupuje luxusní auta za milion i dva a nechá si pak do tohoto skvostu namontovat motor z traktoru...?  Žeby pro nízkou spotřebu ?

     Anebo to jsou operátoři bagrů, náklaďáků, lokomotiv či jiných mašin, kteří s nimi jezdí co nejúsporněji, aby si nějaký ten litřík nafty ušetřili ???

+8/−8
13.10.2015 11:28

L50u79d93v33í77k 82G92a49j96d90o27š46í51k 2535933784552

Je to celkem jednoduché: ojeté nafťáky ztrácí daleko méně na ceně než benzíňáky.

+1/0
13.10.2015 13:04

A65n28d71r39e96j 78O96l51e10k30s95a 3185711367181

To je kouzlo módou deformovaného trhu. Kupte si ojetej dýzl, je to jako chalupa na cizím pozemku a s dřevomorkou v trámech. No to je přece kauf.

+1/−1
13.10.2015 15:26

T67o98m34á13š 95M59a24t62ě32j 9975968473282

Pro nízkou spotřebu - v kombinaci s chováním motoru. 

Diesel je prostě účinnější ... o dost účinnější než benzín.

+2/−1
13.10.2015 14:30

J91a98n 15F83r52o44l71í47k 6876940525104

Nejsem žádný ekolog ale koupil jsem si na to běžné popojíždění C1. Za 8 let jsem spotřeboval 3482 litrů benzinu za průměrnou cenu 32,67 kč tedy 113 tis. kč. Kdybych si pořídil traktor jak závratnou částku bych ušetřil? To nemluvím o tom, že jednoduchý atmosférický tříhrnek nepotřebuje žádnou údržbu a opravy a je mě srdečně jedno kde tankuji a nerozlišuji zimu a léto což u nafty zas tak jednoznačné není.

+5/−1
13.10.2015 14:39
Foto

I95v80a77n 62K96o40p35t63a 5197772521287

Vy prakticky nic. Ale to co najedete podle těch litru benzinu za 8 let. Třeba ha najezdil za jeden rok. A psj uz to jsou jine pocty. V mem pripade bych za to mel tu Vaši C1 novou.

+3/0
13.10.2015 20:02

V89í81t 94O50ž64a49n41a 1108408785584

chování motoru = hluk a smrad?

0/0
13.10.2015 15:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.