- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pořadí v testech závisí hlavně na výši příspěvku od výrobce. Nejenom ve fotbale, všude rozhodují sponzoři.
Zásadně se vynechávají kvalitní, ale příliš levné čínské výrobky, pod značkou Goodride SW608 nebo Westlake SW608. Ově značky patří Hangšou Zhongce Rubber v severovýchodní Číně. Jezdím na nich i v létě raději, než na originálních Continental od Škody.
mám Wintercontact, nejsou špatné, ale předchozí Dunlopky byly na sněhu rozhodně lepší. Je trochu divné, když je v testu jedna značka nejlepší ve všem. Na sucho potřebuji velkou kontaktní plochu, na sníh hrubší vzorek, na mokro dobrý odvod vody, každý model má něco lepší, něco horší
Doporučuji vyzkoušet Vraník Green Diamond. Skvělé gumy na zimu. Vyjel jsem všechno. Kašlu na "značkové" gumy.
Počkejte, on vám to pan Róth vysvětlí, to se budete divit
Jezdím na Dunlop Wintersport 4D (dříve 3D) a spokojenost. Ale řekl bych, že když člověk koupí nějakou normální značku a ne čínský lagric, tak nemůže prohloupit.
Pouzivam univerzalni nebo celorocni pneu (neplest, je v nich rozdil) a plna spokojenost. Dojedu tam co ostatni. Jeste nezradily. Pouzivam Pirelli, Nokian nebo Falken.
To jako někdo čekal, že ty čínské gumy za třetinovou cenu značkových je převálcují, nebo co? Nezapomenu jak jsem před časem na základě testu koupil letní R17 Pirelli a větší šunty z hlediska přilnavosti a držení stopy na suchém povrchu jsem na voze nezažil. Důležitý je pro mě fakt, jak se auto na těch pneu chová. Mám v tom celkem jasno, na léto Dunlop, na zimu Nokian a nějaké testy jsou mě ukradený. Na dalších dvou nákupních taškách čistě do města celoročně zimní Sava a není co řešit.
Vzhledem k našim na sníh bídným zimám (vloni u nás v okolí nebyl na silnicích sníh ani jeden jediný den - myšleno 24 hod) mi to vychází na celoroční gumy.
Největší čínský výrobce pneumatik- Hangšou Zhongce Rubber, založeno 1958, má v Evrope značky Goodride nebo Westlake. Westlake mám na autě už třetí zimu, na sněhu, ledu a blátě ideální.
Všechny testy se jim vyhýbají, protože ta firma žádné "příspěvky" neposkytuje.
Dobrý.
Ale musíte s autem v garáži popojet, jinak se za ty roky stání pneu zdeformují.
Já už po všech svých zkušenostech na podobné testy nedám. V zimě nekompromisně obouvám Nokian Hakkapeliitta a nad ničím nepřemýšlím. Ano, vyhrají jen málokterý test, holt asi neplatí za inzerci dost, ale fungují skvěle a vydrží. Když jsem byl v zimě ve Švédsku, byla to jasně dominantní guma, na které jezdily nejenom osobáky (a že tam jsou podmínky tvrdší než u nás). Vyzkoušel jsem skoro všechny gumy, ale s Nokianama jsem happy nejvíc. Třeba Pirelli mi v létě z auta zmizely, že jsem ani okem mrknout nestačil. Nicméně v zimě je zapotřebí hlavně myslet, protože ani sebelepší guma a 4x4 nepřeperou fyzikální zákony......
Jistěže! - V severských zemích mají na silnicích úplně jiný povrch a ten vyžaduje také úplně jinou směs do pneu, jinak je oholíte, ani nestačíte okem mrknout!
Potvrdil mi to jeden známý, přijel tam v létě s našimi gumami a po pár stovkách KM je musel vyměnit za "místní"!
Gumy jste akorát tak vy! Aspoň nadpisu by slušely pneumatiky.