Diskuze

VW sníží investice o miliardu eur, vsadí na elektřinu a vylepší diesely

Německá značka Volkswagen sníží investice o zhruba miliardu eur ročně (27,1 miliardy korun) oproti původnímu plánu a urychlí proces snižování nákladů. Koncern Volkswagen představil plán, který reaguje na ztráty způsobené obviněním z podvodů při emisních testech jejích naftových vozů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

F60i74l62i87p 60D66o30n70é

19. 10. 2015 18:34

Diesel ekologický není a bez fint typu močka a filtry pevných částí už to prostě nejde. Elektromobil omezuje baterie, bez zásadního vývoje se neposuneme - nejen v kapacitě, ale i rychlosti nabíjení.

0 0
možnosti

Takže elektromobily, hybridy a urychlení procesu snižování nákladů. "Skvělé" zprávy pro zákazníka ;-€

0 0
možnosti

J30i23ř27í 49K17r27a53m71p68l

15. 10. 2015 14:30

diesel je v osobních autech pomalu mrtvý hlavně kvůli extrémním požadavkům ekoteroristů.

K čemu je super moderní diesel, když vedle vás pojedete starý diesel a on emisemi projde a nové auto neprojde kvůli přisnějším požadavkům?

1 0
možnosti

skoro by se dalo říct, že když už nás tráví stará auta, tak nám nevadí ani to, že nás budou trávit i auta nová, jenže většině lidí vadí že je auta tráví, se starýma holt nic neudělá, tak se snaží alepoň o ta nová, která taky jednou budou stará, mě na tom nic divnýho nepříjde

0 0
možnosti

Věřím ze to VW zvládne

2 0
možnosti

Teď už jezdime v retro autech.Na elektrinu budem jezdit

2 1
možnosti

Rad slysim ze se zameri na elektrovozy :)

2 4
možnosti

Druhá (nebo snad na krátký čas i první) největší automobilka lže jak když tiskne. Místo aby se regulérně omluvili, vyřešili problém, tak budou řešit věci, které se stejně už dávno řeší bez ohledu na situaci. :-(

1 3
možnosti

K82a37r15e42l 34H30o44r30á34k

15. 10. 2015 10:59

A za co že se mají omlouvat? Za to, že má Amerika špatně nastavenou metodiku měření emisí? To snad ne?!

4 0
možnosti

Nerozumím té strategii. Nedávno psali, že omezí výdaje na vývoj, dnes chtějí snížit investice (do čeho?). Investice obecně z větší části pokrývají vývoj. Současně ale tvrdí, že se zaměří na hybridy a vylepšení dieselu, což ale bez zvýšených investic do vývoje nelze. Že by nepotřebovali inovace a jsou schopni za současných technických znalostí vyrábět hybridní nebo čistě elektricky poháněná vozidla a vozidla s lepšími dieselovými motory? Když nepotřebují investice do vývoje, tak proč je už nevyrábí?

1 1
možnosti

K64a96r75e91l 19H59o44r45á40k

15. 10. 2015 10:37

Protože ta strategie je marketingový žvást.

1 1
možnosti

CNG je slepá větev. Má to stále více negativ než výhod. To už se raději zaměřit na LPG nebo na vodík. Ale ze všeho nejdříve by to chtělo zapracovat na kvalitě a spolehlivosti motorů TSI, protože v tomto velmi silně pokulhávají, i když spotřebu mají dobrou.

0 1
možnosti

Proč si myslíte, že CNG je slepá větev a že je horší než LPG? CNG je lépe dostupný, je ho opravdu dost a dá se distribuovat podobným způsobem jako bezín a nafta. Elektřina není pro lidi co musí parkovat na ulici. A těch je opravdu hodně.

0 0
možnosti

T42o44m13á96š 77B36í53l51ý

15. 10. 2015 9:37

„Značka Volkswagen mění strategii. Stáváme se efektivnějšími, dáváme naší produktové řadě a našim nosným technologiím nový smysl,“

Kecy pro bezmozky;-D;-D;-D

2 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!