- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Diesel ekologický není a bez fint typu močka a filtry pevných částí už to prostě nejde. Elektromobil omezuje baterie, bez zásadního vývoje se neposuneme - nejen v kapacitě, ale i rychlosti nabíjení.
Takže elektromobily, hybridy a urychlení procesu snižování nákladů. "Skvělé" zprávy pro zákazníka
diesel je v osobních autech pomalu mrtvý hlavně kvůli extrémním požadavkům ekoteroristů.
K čemu je super moderní diesel, když vedle vás pojedete starý diesel a on emisemi projde a nové auto neprojde kvůli přisnějším požadavkům?
skoro by se dalo říct, že když už nás tráví stará auta, tak nám nevadí ani to, že nás budou trávit i auta nová, jenže většině lidí vadí že je auta tráví, se starýma holt nic neudělá, tak se snaží alepoň o ta nová, která taky jednou budou stará, mě na tom nic divnýho nepříjde
Teď už jezdime v retro autech.Na elektrinu budem jezdit
Rad slysim ze se zameri na elektrovozy :)
Druhá (nebo snad na krátký čas i první) největší automobilka lže jak když tiskne. Místo aby se regulérně omluvili, vyřešili problém, tak budou řešit věci, které se stejně už dávno řeší bez ohledu na situaci. :-(
A za co že se mají omlouvat? Za to, že má Amerika špatně nastavenou metodiku měření emisí? To snad ne?!
Nerozumím té strategii. Nedávno psali, že omezí výdaje na vývoj, dnes chtějí snížit investice (do čeho?). Investice obecně z větší části pokrývají vývoj. Současně ale tvrdí, že se zaměří na hybridy a vylepšení dieselu, což ale bez zvýšených investic do vývoje nelze. Že by nepotřebovali inovace a jsou schopni za současných technických znalostí vyrábět hybridní nebo čistě elektricky poháněná vozidla a vozidla s lepšími dieselovými motory? Když nepotřebují investice do vývoje, tak proč je už nevyrábí?
Protože ta strategie je marketingový žvást.
CNG je slepá větev. Má to stále více negativ než výhod. To už se raději zaměřit na LPG nebo na vodík. Ale ze všeho nejdříve by to chtělo zapracovat na kvalitě a spolehlivosti motorů TSI, protože v tomto velmi silně pokulhávají, i když spotřebu mají dobrou.
Proč si myslíte, že CNG je slepá větev a že je horší než LPG? CNG je lépe dostupný, je ho opravdu dost a dá se distribuovat podobným způsobem jako bezín a nafta. Elektřina není pro lidi co musí parkovat na ulici. A těch je opravdu hodně.
„Značka Volkswagen mění strategii. Stáváme se efektivnějšími, dáváme naší produktové řadě a našim nosným technologiím nový smysl,“
Kecy pro bezmozky