Diskuze
Zetor chystá nový traktor, oblékl ho krejčí Ferrari, slavný Pininfarina
Děkujeme za pochopení.
P30r74o16u60z96a 55Z52d91e30n56ě40k
Zetoru fandím, v Crystalu bych sic raději český motor 6V, ovšem chápu, že vývoj a předpokládaná produkce se musí vyplatit. Jinak jsem si myslel, že po představení nejmenšího Majora, zlevní staré Zetory. Bohužel 6911 z roku 1978 má cenu okolo 100000, nebo 7745 okolo roku 1990 250000 a to nemluvím pokud mají speciální nástavbu nebo PVH (mluvím o strojích plně funkčních s doklady), starý vlek BSS 50tisíc atp. Před krizí byli paradoxně ojetiny mladší a levnější oproti stavu současnému, neví někdo kde je zakopaný pes?
J72i60n60d44ř83i41c44h 91Š74k18o15p29e26k
staré a starší Zetory si drží cenu z několika důvodů
1) jedná se o jednoduché stroje, které lze díky unifikaci celé řady bezproblémů opravovat
2) opravy stojí pár korun a zvládne je každný doma na koleně
3) jedná se o osvědčené stroje. Proč se zbavovat starého, vyzkoušeného, byť bez klimy a kupovat nový traktor plný elektroniky ?
J88o38s32e60f 31S86k64l91e75n53á63ř
Není Lambo jako Lambo. Lamborghini je supersport, ale traktor Lamborghini je superšrot. Proč myslíte že jich " tolik " brázdí česká pole .............?
To že jsou na našich polích v převaze zahraniční značky, hlavně John Deer, Fendt, New Holladn.....atd., je důkaz toho, že jsou tyto stroje kvalitní, spolehlivé a mají v poměru k výkonu nízké provozní náklady. Mluvím z vlastní zkušenosti, kdysi jsem Zetor vlastnil a po skončení leasingu "šel rychle z domu". Dnes již čtvrtým rokem provozuji John Deer bez jediné poruchy. Pravda je, že servis a díly jsou mírně dražší, ale spolehlivost a odolnost to lehce vyrovnává.
J66o48s15e57f 19V95o29l18f41í26k
Tak to jeďte do Irska a na nějaké jejich ostrovy. Já tam byl a když jsem jel asi okolo páté farmy (měl jsem půjčené kolo) a ve čtyřech byly Zetory (nové i staré), tak mi to nedalo a na jedné farmě se zastavil a chtěl vědět, jak to, že tam je samý Zetor? U nás vidím JD, NH, DF, Valtra, Case... Ta mi to vysvětlili. Zetor je absolutně spolehlivý, vydrží všechno, opraví ho každý druhý, připojí se k němu všechno, není drahý. Rozhodně dávají přednost Zetoru, před světovými značkami. Já byl v šoku.
J50a25n 51E30n52t34e49r
Domnívám se, že zemědělci na traktoru ocení především jeho funkčnost, než tvarování vnějších plastů a plechů.
J46i81n21d69ř86i44c17h 27Š30k40o98p68e74k
vedle funkčnosti určitě spolehlivost a jednoduchost na opravy
P78a96v16e95l 77J44e36ř85á82b78e88k
Docela tu čtu, že vidíte na polích John Deere. Taky je vhodně vídám, ale taky občas od lidí ze zemědělství slýchám o jejich ceně a servisu.
Tak je mi trochu divné, že tyto traktory kupují i obce do komunálních služeb.
Ale po posledním článku někde z oblasti jižních Čech, kde se psalo o podobném nákupu traktoru pro obecní služby si myslím, že úspěch JD nebude vždy úplně přímočarý.
Uvidíme - třeba jednou i v Čechách dojdeme k tomu, že abychom se měli lépe, musíme si sami pomoci v nákupu našeho zboží které je přiměřeně srovnatelné se zahraničním.
J96i86ř10í 48N23e79u40m78e62i25s55t92e42r
Batista Farina zvaný Pinin už není. Takže "ten" Pininfarina už žádný traktor neoblékne. Ale studio Pininfarina běžně designuje cokoliv. Třeba bicykl.
M93a79r14t96i40n 88L64a30c48o
Lambo robí traktory a superšporty. Už sa teším na superšport Zetor.
P98e43t68r 14K49e98i30s16l59e32r
Krásný... ještě aby ho dokázali prodat a zajistit dostatečný servis...
J13i34n86d70ř64i61c91h 89Š19k31o79p69e37k
v prodejích se drží na prvních 2 místech (v ČR).
Ohledně servisu těžko říct, jak na tom budou nároky na servis při rostoucím % elektroniky a dovozových dílů
T96o54m33á10š 55C17h10r87u63d35i34m53s50k90ý
Takovej pěknej traktor, škoda s ním ten brambor orat.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Netradiční skladové prostory
Praha
15 000 Kč/měsíc