- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Výstiž název by byl Škoda Grcak, hnus fialovy
Za zmínku též stojí nádražní budova Mladá Boleslav - město, která tam už od roku 2007 nestojí. Krása
To auto jsem v r. 1969 koupil v Německu, tam se jmenovalo Škoda Popular. Čtyři roky staré auto mělo vykloktané svislé čepy vpředu a převodovka se občas zasekla.
Tehdejší současník, VW brouk, měl ty čepy už samomazné.
Nicméně to bylo první auto z ČSR, které se v zahraničí stalo dobře prodejné, jeho vzhled je ještě dnes svěží.
Pozdější Škoda MB byl propadák, ale zřejmě vynucen RVHP, protože Rusko mělo už Moskvič s motorem vpředu a pohonem vzadu- konkurence musela vypadnout.
1000 MB rozhodně nebylo vynuceno RVHP a hovořit o likvidaci konkurence v rámci věčně hladového socialistického trhu je mírně řečeno úsměvné. Moskviče 408 byly o třídu vyšší automobily než embéčka.
Teda redakce, nemůžu si pomoci, ale když už uvedete větu stylem, že chcete vůz popsat po stránce technické a následuje věta "byl to nevelký čtyřmístný..." - upřímně, čekal bych třeba rozměry, slovo nevelký nemá v technickém popisu skutečně co dělat.
panečku do rumunska s octavii 3dny spani pod širakem zpet pres bulharsko to byla dovča zadny spech zastavilo se vsude pokoupalo se v tersilvanskych alpach dychali bouraky jen octavia jela do tech kopcu pomalu ale furt krasny vzpominky i na filmu z kamery admira8 dnes prepsane na dvd a harddisk
Komunistickej chudobinec. Ani dost aut neuměli vyrobit pro tolik hlásanou "dělnickou třídu"
Už nikdy více
Jó, v tý době se měli na západě lépe...
nesouhlasím s obdivnými reakcemi takový normální lidový vozítko . díru do světa s tímto strojem udělat nešlo ......motor bída , brzdy špatný a celkové jízdní vlastnosti nic moc . jidině design exteriéru jakž takž ....
Poslední čs. auto, které sneslo do pádu bolševika nějaká přísnější měřítka.
A co Š 1000 MB, přezdívaná "československé Porsche"? Případně legendární Š 110 R?
Felicia je jedno z nejkrásnějších aut v celé historii a jsem přesvědčen, ža pokud by se vyráběla i dnes s moderní technikou, byl by zájem obrovský.
hcyba byla ze komousi nemodernizovali auta ob rok jina jsme byli ve vyyrobe nekde jinde i ta audina zminovana vvyse by zaostavala
Hernajs, asi stárnu. Začínala jsem se Spartakem v roce 1961. Vyzkoušela jsem od té doby všechny Škodovky kromě Superbu. Ten znám jenom ze zkušebních jízd.
Ale snímek Š 440 s Troskami v pozadí mně připomněl, že se museli ze všech obchodů v republice stáhnou všechny zápalky, na kterých byly Trosky a pod nimi nápis xxx let(nevím přesné datum) budování socialismu. Lid by to mohl špatně pochopit.
...že se muselY stáhnout... teď se červenám.