Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříkolová motorka má střechu a stěrač. Čínská rarita je ideální do deště

Jako z pohádky O princezně koloběžce působí na silnici skútr Adiva AD3 300. Je jednostopý i vícestopý, otevřený ale s kabinou, má čelní sklo se stěračem, ale vyžaduje přilbu. A aby to přirovnání k české pohádce bylo dokonalé, stačí si uvědomit, že koloběžka se anglicky řekne „scooter“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L86u29k39á46š 27N52o12v87o63t13n20ý 6496667698858

To si koupím na léto Hondu PCX a jetou Fábku na zimu. Komfort vyšší a spotřeba nižší :)

0/−1
26.10.2015 15:21

J17a25n 14K70o37n31v78a12l69i32n65k56a 5250321391585

Ten stroj mi přijde až neskutečně hnusný. A drahý.

+1/−2
26.10.2015 13:08

V34l26a39d73i62m12í96r 38H80a40v23r72á20n84e39k 7746556170527

Ta cena je "trošku"mimo mísu..za to je malé auto i s klimoškou..proč potom takový žížalochroust?RvRvRv

+1/0
26.10.2015 12:58
Foto

J62i63ř45í 18H90e17g26e68r 3242606954862

Zlatý BMW C1!

0/−1
26.10.2015 12:00

F64r33a53n84t33i37s95e33k 14F28a75r89a 9966172161904

cinska s*acka za 180k Kč? ;-D

cca 6l/100km při 21kW  ;-D

+5/−2
26.10.2015 11:21

V84l91a90d11i17m79í75r 94F87i17b48i66g45e43r 5824761841534

No moje Gilera 200ccm bere cca 4,5 - 4,8 a má 14kw ale je tam sportovní variátor, takže jsou vyšší otáčky. Ale stojí to za to svezení je to super ve městě nemá konkurenci. Takovéhle menší skůtry se silnějším motorem se dnes nevyrábí většínou to končí na 125ccm nebo jsou ošklivé.

+1/0
26.10.2015 12:44

V57l48a66d98i16m47í59r 83F48i44b87i55g21e82r 5114351831314

Do číňana bych za takové prachy nešel, na těch fotkách ta kvaliza zpracování není moc dobrá, to bych raděj Piaggio MP3 za stejnou cenu, kdybych chtěl 3kolku sice bez stěrače a stříšky ale kvalitněji zpracovanou a slícovanou. 

Čínský skůtr jsem měl 3,5 roku pak se začal pomalu rozpadat. To co bylo z gumy se doslova drolilo na kousky.

0/0
26.10.2015 10:40

I69v93a78n 84M57a58n95t26a87s 8389864700451

Cena Piaggia je skoro dvojnásobná a nemá plexistřechu :-/  a že se vám něco začlo zrozpadat... mi na GS 1200 uletěl rozvod,  po dvou letech,  takže  je to individuální.

0/0
26.10.2015 11:25

R98i14c53h59a66r34d 84L85e52s51k33l40ý 6418165427947

Rozvod čeho? Kam uletěl? Kolik měla motorka najeto?

0/0
26.10.2015 11:54

V64l64a20d58i60m16í89r 73F72i90b17i13g88e58r 5304951771984

Dvojnásovná jo?

https://www.skutry-levne.cz/piaggio-mp3/60183-piaggio-mp3-300-lt-yourban-barva-cerna.html#60183

naprosto stejná ;-). Sice nemá stříšku a trochu slabší motor i když stejnou kubaturu, ale jinak je to to samé.

0/0
26.10.2015 12:41

J88a50n 67Z33a44p10l97e45t26a52l 3558549255516

5,7 lt./100 km, maximálka 118 km/h. 

Dvoumístné auto mívá menší spotřebu, kolem 4 lt/100 km a maximálku někde u 160 km/h.

Cena zhruba srovnatelná, mnohdy u auta ještě nižší, vzhledem k možnosti koupit dobrou ojetinu.

Koupě takového skůtru je vítězstvím reklamy nad rozumem.:-/

+4/−2
26.10.2015 10:13

J63a30n 32H73a76v21r83d91a 2248786851758

nevim, jestli souhlasit přesně s vaším závěrem, ale argumenty jsou přesně takové. Zejména spotřeba a cena, to už si opravdu raději koupit menší auto...

Osobně bych významně a se zájměm pozvedl obočí, kdyby cena byla tak přibližně třetinová a spotřeba max 4 litry

+1/−1
26.10.2015 10:40

I26v81a95n 93M31a36n62t41a27s 8909374410301

Ve městech je skůtr lepší, a o to jde....  a spotřebu beru s rezervou,  nevím, jak pan testér na skůtru řádil ;-D, stačí mi, že píše  o tom, že na křižovatkách auta nechával za sebou...

0/0
26.10.2015 11:27

J19a60n 25J89í46c28h28a 8740640488681

Neni to nahodou tristope vozidlo? Jen reaguji na ten uvod clanku..

+1/0
26.10.2015 9:25

V35á55c28l66a25v 96M36a87š46e67k 5820266482328

Auto mám z nutnosti, motorku pro potěšení. Ovšem v tomhle hybridu se podařilo téměř dokonale skloubit nevýhody obého, takže ani omylem.

+2/−1
26.10.2015 9:02

J31a28r90o83s34l72a91v 90K52a67d60l68e12c 5761599672101

Pro vyznavače "motorek" bude mít přínos až dvojice kol vzadu. Zatím to beru jako nepovedený experiment. Tudy cesta nevede.

0/−5
26.10.2015 8:35

J61o42s36e67f 74V17o95s26i30c63k48y 4933617356433

Dvojice kol vzadu ??? To tu jiz bylo v 60.letech! Skutr Cezeta 175 - dodavka.

+2/0
26.10.2015 8:58

J75a66r25o10s36l90a40v 75K75a44d12l60e16c 5551939592381

Vůbec nic jste nepochopil. Jedná se o prototypy tříkolek až čtyřkolek s koly blízko u sebe, takže není potřeba stojánek na stání, ale chová se to jako klasický motocykl. Tyto nepublikované stroje od nejmenované firmy jsem měl možnost vyzkoušet a mají úžasné jízdní vlastnosti i s elektrickým pohonem v každém kole vlastním. Je to ještě daleká budoucnost.

0/0
26.10.2015 13:08

J77a67n 31K82r21p63e56c 5206943664142

toto ma nevyhody auta a motorky (scootru). nevidim duvod si neco takoveho porizovat. navic je to i dost siroke a tezke na klickovani mezi auty, a na daleke cestovani slabe. ve dvou lidech a nalozene to bude mit problem jet stabilne alespon 80kou.

+4/0
26.10.2015 8:34

J18a53n 95R90i41e26g91e44l 1614596415182

nebude lepsi citi go nebo jak se to prditko jmenuje? a udela jeste vice sluzeb nez tohle, za 90tis ok, x2 tolik je mimo misu.

+7/−1
26.10.2015 8:15

R30i66c60h33a71r56d 89L69e35s14k20l26ý 6938145607637

Střecha, která vlastně není tak moc střecha, protože vám stejně prší na ramena. Tak proč co ssebou tahat. No a 190.000,-? Za to už se sežene ojetý Smart.

+5/−1
26.10.2015 8:11

V12á67c88l41a33v 36H66o32s47c21h 8286888632591

ojeteho smarta jsem videl uz i za 60, ale asi hodne vypleteho.

0/0
26.10.2015 13:15

J96o77s46e58f 10Č25i60h40á83k 7631149960776

To je hrůza.

+4/−1
26.10.2015 7:48

M14a42r79t96i37n 65Š38í41p92k70o98v83s93k10ý 4375858601370

Cenu jsem čekal vysokou, ale 190 klacků je teda síla.

+9/0
26.10.2015 7:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.