Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříkolová motorka má střechu a stěrač. Čínská rarita je ideální do deště

Jako z pohádky O princezně koloběžce působí na silnici skútr Adiva AD3 300. Je jednostopý i vícestopý, otevřený ale s kabinou, má čelní sklo se stěračem, ale vyžaduje přilbu. A aby to přirovnání k české pohádce bylo dokonalé, stačí si uvědomit, že koloběžka se anglicky řekne „scooter“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L19u11k22á14š 96N58o87v44o28t34n47ý 6796457318158

To si koupím na léto Hondu PCX a jetou Fábku na zimu. Komfort vyšší a spotřeba nižší :)

0/−1
26.10.2015 15:21

J86a14n 21K73o80n70v97a93l13i56n79k17a 5670801771325

Ten stroj mi přijde až neskutečně hnusný. A drahý.

+1/−2
26.10.2015 13:08

V88l30a75d67i64m43í62r 98H98a44v69r61á12n84e43k 7736186710257

Ta cena je "trošku"mimo mísu..za to je malé auto i s klimoškou..proč potom takový žížalochroust?RvRvRv

+1/0
26.10.2015 12:58
Foto

J70i19ř72í 28H81e86g95e35r 3982856844162

Zlatý BMW C1!

0/−1
26.10.2015 12:00

F72r29a39n43t33i64s24e47k 16F36a88r83a 9596942391394

cinska s*acka za 180k Kč? ;-D

cca 6l/100km při 21kW  ;-D

+5/−2
26.10.2015 11:21

V68l93a79d17i33m20í26r 29F14i85b12i59g91e27r 5914881361254

No moje Gilera 200ccm bere cca 4,5 - 4,8 a má 14kw ale je tam sportovní variátor, takže jsou vyšší otáčky. Ale stojí to za to svezení je to super ve městě nemá konkurenci. Takovéhle menší skůtry se silnějším motorem se dnes nevyrábí většínou to končí na 125ccm nebo jsou ošklivé.

+1/0
26.10.2015 12:44

V86l73a16d58i44m86í33r 65F52i50b79i38g94e26r 5724571291714

Do číňana bych za takové prachy nešel, na těch fotkách ta kvaliza zpracování není moc dobrá, to bych raděj Piaggio MP3 za stejnou cenu, kdybych chtěl 3kolku sice bez stěrače a stříšky ale kvalitněji zpracovanou a slícovanou. 

Čínský skůtr jsem měl 3,5 roku pak se začal pomalu rozpadat. To co bylo z gumy se doslova drolilo na kousky.

0/0
26.10.2015 10:40

I95v10a55n 76M88a10n73t39a84s 8169244940191

Cena Piaggia je skoro dvojnásobná a nemá plexistřechu :-/  a že se vám něco začlo zrozpadat... mi na GS 1200 uletěl rozvod,  po dvou letech,  takže  je to individuální.

0/0
26.10.2015 11:25

R69i79c72h92a79r47d 51L11e89s80k17l33ý 6528225547517

Rozvod čeho? Kam uletěl? Kolik měla motorka najeto?

0/0
26.10.2015 11:54

V24l36a36d74i51m19í96r 30F69i10b57i39g71e90r 5324191741604

Dvojnásovná jo?

https://www.skutry-levne.cz/piaggio-mp3/60183-piaggio-mp3-300-lt-yourban-barva-cerna.html#60183

naprosto stejná ;-). Sice nemá stříšku a trochu slabší motor i když stejnou kubaturu, ale jinak je to to samé.

0/0
26.10.2015 12:41

J78a63n 64Z41a66p43l34e62t35a29l 3818839195616

5,7 lt./100 km, maximálka 118 km/h. 

Dvoumístné auto mívá menší spotřebu, kolem 4 lt/100 km a maximálku někde u 160 km/h.

Cena zhruba srovnatelná, mnohdy u auta ještě nižší, vzhledem k možnosti koupit dobrou ojetinu.

Koupě takového skůtru je vítězstvím reklamy nad rozumem.:-/

+4/−2
26.10.2015 10:13

J32a37n 93H35a16v71r66d57a 2348316781538

nevim, jestli souhlasit přesně s vaším závěrem, ale argumenty jsou přesně takové. Zejména spotřeba a cena, to už si opravdu raději koupit menší auto...

Osobně bych významně a se zájměm pozvedl obočí, kdyby cena byla tak přibližně třetinová a spotřeba max 4 litry

+1/−1
26.10.2015 10:40

I20v75a59n 79M82a85n62t51a63s 8259794320131

Ve městech je skůtr lepší, a o to jde....  a spotřebu beru s rezervou,  nevím, jak pan testér na skůtru řádil ;-D, stačí mi, že píše  o tom, že na křižovatkách auta nechával za sebou...

0/0
26.10.2015 11:27

J27a98n 90J39í43c64h37a 8430240148181

Neni to nahodou tristope vozidlo? Jen reaguji na ten uvod clanku..

+1/0
26.10.2015 9:25

V64á13c36l90a50v 27M41a37š47e40k 5360616952778

Auto mám z nutnosti, motorku pro potěšení. Ovšem v tomhle hybridu se podařilo téměř dokonale skloubit nevýhody obého, takže ani omylem.

+2/−1
26.10.2015 9:02

J94a60r14o65s50l55a77v 23K51a30d18l24e92c 5181509562491

Pro vyznavače "motorek" bude mít přínos až dvojice kol vzadu. Zatím to beru jako nepovedený experiment. Tudy cesta nevede.

0/−5
26.10.2015 8:35

J92o76s68e49f 49V30o34s18i49c20k70y 4663107896183

Dvojice kol vzadu ??? To tu jiz bylo v 60.letech! Skutr Cezeta 175 - dodavka.

+2/0
26.10.2015 8:58

J49a22r11o37s89l12a86v 52K22a86d17l74e85c 5841759842581

Vůbec nic jste nepochopil. Jedná se o prototypy tříkolek až čtyřkolek s koly blízko u sebe, takže není potřeba stojánek na stání, ale chová se to jako klasický motocykl. Tyto nepublikované stroje od nejmenované firmy jsem měl možnost vyzkoušet a mají úžasné jízdní vlastnosti i s elektrickým pohonem v každém kole vlastním. Je to ještě daleká budoucnost.

0/0
26.10.2015 13:08

J33a87n 16K52r80p83e85c 5206573254572

toto ma nevyhody auta a motorky (scootru). nevidim duvod si neco takoveho porizovat. navic je to i dost siroke a tezke na klickovani mezi auty, a na daleke cestovani slabe. ve dvou lidech a nalozene to bude mit problem jet stabilne alespon 80kou.

+4/0
26.10.2015 8:34

J78a19n 72R12i98e83g16e53l 1964786885492

nebude lepsi citi go nebo jak se to prditko jmenuje? a udela jeste vice sluzeb nez tohle, za 90tis ok, x2 tolik je mimo misu.

+7/−1
26.10.2015 8:15

R12i67c28h37a47r91d 43L15e61s67k58l78ý 6918255327637

Střecha, která vlastně není tak moc střecha, protože vám stejně prší na ramena. Tak proč co ssebou tahat. No a 190.000,-? Za to už se sežene ojetý Smart.

+5/−1
26.10.2015 8:11

V46á26c78l66a23v 79H98o40s12c30h 8646378692281

ojeteho smarta jsem videl uz i za 60, ale asi hodne vypleteho.

0/0
26.10.2015 13:15

J16o48s59e85f 17Č68i74h40á88k 7401689740546

To je hrůza.

+4/−1
26.10.2015 7:48

M21a89r45t63i16n 49Š10í90p38k30o19v57s86k44ý 4645898311230

Cenu jsem čekal vysokou, ale 190 klacků je teda síla.

+9/0
26.10.2015 7:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.