Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tříkolová motorka má střechu a stěrač. Čínská rarita je ideální do deště

Jako z pohádky O princezně koloběžce působí na silnici skútr Adiva AD3 300. Je jednostopý i vícestopý, otevřený ale s kabinou, má čelní sklo se stěračem, ale vyžaduje přilbu. A aby to přirovnání k české pohádce bylo dokonalé, stačí si uvědomit, že koloběžka se anglicky řekne „scooter“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L69u29k43á40š 91N73o46v52o31t26n96ý 6706417958218

To si koupím na léto Hondu PCX a jetou Fábku na zimu. Komfort vyšší a spotřeba nižší :)

0/−1
26.10.2015 15:21

J32a82n 59K35o35n73v30a37l74i23n17k26a 5210441441935

Ten stroj mi přijde až neskutečně hnusný. A drahý.

+1/−2
26.10.2015 13:08

V36l80a15d78i33m85í54r 47H34a46v52r20á69n25e93k 7266246610757

Ta cena je "trošku"mimo mísu..za to je malé auto i s klimoškou..proč potom takový žížalochroust?RvRvRv

+1/0
26.10.2015 12:58


Foto

J81i84ř62í 52H44e49g91e67r 3272836574352

Zlatý BMW C1!

0/−1
26.10.2015 12:00

F17r86a32n69t89i35s27e86k 45F38a22r11a 9876312191664

cinska s*acka za 180k Kč? ;-D

cca 6l/100km při 21kW  ;-D

+5/−2
26.10.2015 11:21

V59l28a90d12i58m68í61r 18F72i37b69i38g41e27r 5374621751214

No moje Gilera 200ccm bere cca 4,5 - 4,8 a má 14kw ale je tam sportovní variátor, takže jsou vyšší otáčky. Ale stojí to za to svezení je to super ve městě nemá konkurenci. Takovéhle menší skůtry se silnějším motorem se dnes nevyrábí většínou to končí na 125ccm nebo jsou ošklivé.

+1/0
26.10.2015 12:44

V44l32a47d54i13m89í95r 74F39i53b72i61g63e23r 5394341181974

Do číňana bych za takové prachy nešel, na těch fotkách ta kvaliza zpracování není moc dobrá, to bych raděj Piaggio MP3 za stejnou cenu, kdybych chtěl 3kolku sice bez stěrače a stříšky ale kvalitněji zpracovanou a slícovanou. 

Čínský skůtr jsem měl 3,5 roku pak se začal pomalu rozpadat. To co bylo z gumy se doslova drolilo na kousky.

0/0
26.10.2015 10:40

I92v55a75n 47M35a24n96t62a65s 8879544280111

Cena Piaggia je skoro dvojnásobná a nemá plexistřechu :-/  a že se vám něco začlo zrozpadat... mi na GS 1200 uletěl rozvod,  po dvou letech,  takže  je to individuální.

0/0
26.10.2015 11:25

R58i34c76h85a86r29d 15L25e11s15k82l39ý 6178445207727

Rozvod čeho? Kam uletěl? Kolik měla motorka najeto?

0/0
26.10.2015 11:54

V56l98a17d18i38m69í30r 44F95i96b33i56g50e34r 5184301201524

Dvojnásovná jo?

https://www.skutry-levne.cz/piaggio-mp3/60183-piaggio-mp3-300-lt-yourban-barva-cerna.html#60183

naprosto stejná ;-). Sice nemá stříšku a trochu slabší motor i když stejnou kubaturu, ale jinak je to to samé.

0/0
26.10.2015 12:41

J23a37n 86Z36a52p14l13e81t90a49l 3928189275786

5,7 lt./100 km, maximálka 118 km/h. 

Dvoumístné auto mívá menší spotřebu, kolem 4 lt/100 km a maximálku někde u 160 km/h.

Cena zhruba srovnatelná, mnohdy u auta ještě nižší, vzhledem k možnosti koupit dobrou ojetinu.

Koupě takového skůtru je vítězstvím reklamy nad rozumem.:-/

+4/−2
26.10.2015 10:13

J71a88n 13H41a89v88r95d57a 2748766951628

nevim, jestli souhlasit přesně s vaším závěrem, ale argumenty jsou přesně takové. Zejména spotřeba a cena, to už si opravdu raději koupit menší auto...

Osobně bych významně a se zájměm pozvedl obočí, kdyby cena byla tak přibližně třetinová a spotřeba max 4 litry

+1/−1
26.10.2015 10:40

I28v63a30n 82M85a30n56t12a15s 8569774790511

Ve městech je skůtr lepší, a o to jde....  a spotřebu beru s rezervou,  nevím, jak pan testér na skůtru řádil ;-D, stačí mi, že píše  o tom, že na křižovatkách auta nechával za sebou...

0/0
26.10.2015 11:27

J86a79n 53J69í61c25h29a 8810110808341

Neni to nahodou tristope vozidlo? Jen reaguji na ten uvod clanku..

+1/0
26.10.2015 9:25

V33á55c45l63a17v 54M17a24š53e40k 5890636572148

Auto mám z nutnosti, motorku pro potěšení. Ovšem v tomhle hybridu se podařilo téměř dokonale skloubit nevýhody obého, takže ani omylem.

+2/−1
26.10.2015 9:02

J12a87r42o45s13l25a20v 32K88a12d19l51e87c 5231619762791

Pro vyznavače "motorek" bude mít přínos až dvojice kol vzadu. Zatím to beru jako nepovedený experiment. Tudy cesta nevede.

0/−5
26.10.2015 8:35

J26o82s95e58f 39V83o91s93i59c48k63y 4363217966253

Dvojice kol vzadu ??? To tu jiz bylo v 60.letech! Skutr Cezeta 175 - dodavka.

+2/0
26.10.2015 8:58

J95a65r58o37s85l46a96v 65K24a11d65l42e53c 5651669932621

Vůbec nic jste nepochopil. Jedná se o prototypy tříkolek až čtyřkolek s koly blízko u sebe, takže není potřeba stojánek na stání, ale chová se to jako klasický motocykl. Tyto nepublikované stroje od nejmenované firmy jsem měl možnost vyzkoušet a mají úžasné jízdní vlastnosti i s elektrickým pohonem v každém kole vlastním. Je to ještě daleká budoucnost.

0/0
26.10.2015 13:08

J75a59n 72K80r61p54e72c 5136493504532

toto ma nevyhody auta a motorky (scootru). nevidim duvod si neco takoveho porizovat. navic je to i dost siroke a tezke na klickovani mezi auty, a na daleke cestovani slabe. ve dvou lidech a nalozene to bude mit problem jet stabilne alespon 80kou.

+4/0
26.10.2015 8:34

J75a55n 94R77i14e92g54e32l 1634346895422

nebude lepsi citi go nebo jak se to prditko jmenuje? a udela jeste vice sluzeb nez tohle, za 90tis ok, x2 tolik je mimo misu.

+7/−1
26.10.2015 8:15

R28i26c80h57a73r50d 48L38e92s54k11l60ý 6608345447447

Střecha, která vlastně není tak moc střecha, protože vám stejně prší na ramena. Tak proč co ssebou tahat. No a 190.000,-? Za to už se sežene ojetý Smart.

+5/−1
26.10.2015 8:11

V20á85c33l46a95v 53H88o67s15c86h 8386608202441

ojeteho smarta jsem videl uz i za 60, ale asi hodne vypleteho.

0/0
26.10.2015 13:15

J39o38s84e27f 53Č63i79h96á97k 7611109220596

To je hrůza.

+4/−1
26.10.2015 7:48

M31a54r44t27i79n 57Š20í21p77k10o52v46s74k36ý 4225518851220

Cenu jsem čekal vysokou, ale 190 klacků je teda síla.

+9/0
26.10.2015 7:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.