Diskuze

Měli by vrátit řidičák: parkuje jak mamlas, blokuje dálnici

Štve to asi každého řidiče: auto obsadí levý pruh úplně prázdné dálnice a ne a ne se z něj hnout. Policie by to postihnout mohla, ale není v dohledu. Nezbude než čekat, až se dotyčný vrátí, kam má.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Existují i úmyslní provokatéři. Jednou jsem dojel na d1 pežot 205, po 5 min jízdy v levém pruhu, mi řidič ukázal, ať ho předjedu pravým, násladně jeho spolujezdec již připraveným mobilem vše natáčel a ihned odeslal na PČR, která mi po chvíli volala do auta na mobil. Situaci jsem jim popsal a oni to dále neřešili. Takové tu máme spoluvoliče.

0 0
možnosti
KV

Byl ten pravý pruh sjízdný?

0 0
možnosti
MU

dvakrat zablikam, pak zatroubim a kdyz nereaguje, predjedu ho pravym. Dost cast pak vidim sofera, ktery sedi tzv. na sovu, takze je jasne, ze ani nemuze vedet, ze nekdo jede za nim...

0 0
možnosti
BN

Já myslím že až budou naše silnice v takovém stavu že pravý pruh nebude vymlácený a nebude mít vyjeté koleje od kamionů, tak se do něj řidiči co teď jezdí levým pruhem rádi zase zpátky zařadí. :-)

6 2
možnosti
MU

betonova dalnice zadne vyjete koleje nema :)

0 0
možnosti
JH

Tohle nepochopím, ale nesnáším, když předjíždím kamion ve 140 - takže za hranou a za mě se lepí blázen a bliká jak trotl!!!

6 1
možnosti
MU

obcas nekteri blikaji i v kolone za rallye hungary, abyste jim uhnul a pustil vasnostu pred sebe

0 0
možnosti
JH

J97a19n 14H50o55l14i27c11k47ý

26. 10. 2015 13:02

Je tu spousta názorů, že bez větších problémů předjíždíme vpravo. To je přeci ale blbě a nebezpečný...chápu lidi kteří, zejména na dosud neopravené D1, to valí vlevym bo vpravo pokud nemusim ani já na těch místech nejezdim. Já si raději počkam a po většinou po chvilce auto vlevym po chvíli uhne... Spíš mne zarazilo onehdá, když jsem na D1 dojel starší dodávku která si to "valila" po D1 vlevym 100km/h a i přes blikání troubení nikterak nechtěla uhnout... Vrchol toho byl, když na mě ten řidič zablikal levyma blinkrama že ho mam podjet a pak se mi přes přední sklo omlouval. Tomudle slovenskému volovi bych ty papíry sebral a doživotně roztrhal ihned, bo to nejni řidič, nýbrž čistokrevný debil!

1 0
možnosti

Toho jsem taky potkal :-) Zajímalo by mě jak podjíždění řeší policie - nelze předjíždění zprava takřka vždy svést na souběžnou jízdu? S tím že si za přede mnou v dálce jedoucím vozidlem vpravém pruhu držím jen delší rozestup? A taky v případě nehody, jaká je moje míra zavinění-auto přejíždějící z pruhu do pruhu nesmí ohrozit ani omezit auto jedoucí v pruhu, do kterého přejíždí - jedno jestli v obci nebo mimo obec.

0 0
možnosti
PO

P57a32v47e51l 96O93t14a

26. 10. 2015 12:20

vůbec tyhle d.e.b.i.l.y neřeším . dávám pozor a jdu bez jakéhokoliv všímání pravým.

policie to neřeší, hlavně , že honí na prázdné dálnici rychlou jízdu.

0 0
možnosti
PN

P73a54v39e24l 32N79o71v32á28k

26. 10. 2015 11:11

Ono to az tak bezduvodne neni... Delam to taky..  (i kdyz samosebou uhybam, autum co jedou nepovolenou rychosti) V pravem pruhu se proste jet neda.. je to o auto a i dost nebezpecne..

11 1
možnosti
MS

jezdím po ČR i zahraničí - v Čechách dělám to samé ( včetně toho , že když nekdo více pospíchá tak mu uhnu) ale např. v SRN není problém jet v pruhu pro kamiony

0 0
možnosti
MM

Levý pruh je jen pro VIP, pochopte některé řidiče, že se jim do pravého nechce, to je pro ně prostě nedůstojné a naopak, že pokud jim v tom VIP pruhu jede nějaká lůza, rozčílí je to natolik, že musí blikat, troubit a dělat na vás veselá gesta :-)

4 0
možnosti
Foto

J55i51ř11í 53P55a17j58k

26. 10. 2015 10:04

Nedávno mne ve vesnici ráno slimáčím tempem předjížděl v nevýhodné zatáčce osobák nacpaný mladými kluky jedoucími do práce. Sotva se stihli schovat před protijedoucím náklaďákem. To vše pár metrů od památníčku u silnice, věnované jiným mladým klukům, kteří za stejné situace před pár lety komplet zemřeli. :-(

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...