Diskuze
Projeli jsme prezidentský koráb. BMW 7 umí hýčkat i dráždit
Děkujeme za pochopení.
M80a62r26t63i33n 50B31u37r57i11x 88B59u33r23i41a53n
zkrátka auto na prd
V52á78c92l91a94v 28P81o75l93á90k
Presidentské auto - už vidím to bílé čalounění pobryndané od becherovky, propálené od cigaret a zasviněné popelem. Jinak auto OK.
B68o89h74u52s73l18a78v 29B50i22n88k61a
Zemana fakt nemusím, ale tahat ho do každé diskuse mi přijde zbytečné.
J27i39ř87í 89G34a78b49r86i77e11l
Jako limusina s řidičem super luxus. Ale jinak, k čemu to je? Hrát si s ním jako řidič nemohu (plno elektroniky a ruční brzda chybí), a samo taky ještě řídit nedokáže. Leda bych si potřeboval koupit image a seběvědomí, a to nepotřebuji. Ale jako technik před tvůrci smekám.
K85a77r17e54l 29P49e58c51k92a
Mně se líbí, že to zvenku vypadá pro laika jako normální bavorák celkem. Chudina mě neobtěžuje civěním, závistivý lid si hledí svého a já se mám vevnitř dobře, to je moje představa šťastného bohatství.
J22o70s87e81f 83K60r85o79u91p65a
Jste asi trochu jednodušší, že . Ale i s tím se dá v BMW jezdit, tedy vzadu
J38a15r12o31s90l60a62v 13K14a93d12l35e16c
No, na starý kolena by to chtělo něco vyššího.
A89d39a56m 14W38e47i98s56s
...změřil jsem si garáž a musím konstatovat,že v BMW mají smůlu...
...musel bych nechávat otevřená vrata...
...ale ono je to jedno,stejně si mi nelíbí klíček od toho auta...
F31i49l95i83p 55T26ř92e65b45a
Ty bavoráky jsou s každou generací ošklivější a ošklivější...
No ale jinak samozřejmě čirá závist
J54o57s89e85f 63N75o25v79a64k
Krása. Škoda, že si na to neumím vydělat.
Jezdil jsem starou E32, to auto mělo duši - a servisní náklady byly relativně rozumný. Tohle bych ale jako ojetinu nechtěl. Servisovat tu hromadu elektroniky bude hodně drahá sranda.
J50o60z13e36f 67N16o82w55á10k
Z Karlových Varů po dálnici směr Ostrov nad Ohří prý po dálnici.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...