Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skvělé svezení za pár tisíc. Dvacetileté BMW 3 okouzlí, ale taky zrezne

„Trojka“ generace E36 je dodnes nedoceněným vozem. Z hlediska techniky předběhla dobu a příznivce pohonu zadních kol uchvátí skvělou ovladatelností, za což vděčí výbornému rozložení hmotnosti. Tohle BMW, které koupíte za dvě výplaty, má ovšem jednu velkou bolest - rez.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L18u94d56v86í76k 13G40a11j16d12o64š57í31k 2165153854512

Tohle skvělé auto má ovšem u nás jednu opravdu velikou bolest - je totiž symbolem největších hovad na silnici.

Tohle si pořídit znamená to samé, jako nosit tričko s nápisem: "Uhněte, jsem vypatlanej kreten".

+1/0
13.11.2015 9:36

P20a15v61e96l 85Z63a83j59í34č88e22k 8574180666930

ja si teda nekupuju auta podle lidi

0/0
13.11.2015 9:43

J26a34n 46K47o91n46v31a36l92i79n59k81a 5660481831985

To je jako když řeknete, že Yetiho si koupí jen pošahaný myslivec.Kdybych podobnou logiku aplikoval na sebe, musel bych se považovat za gangstera, pasáka nebo tlustého cigánského páprdu z Chánova. ;-D 

Už dlouho postrádám nějaké sociometrické šetření, ve kterém by se ukázalo, jak dalece jsou značky a typy aut propojené s osobností majitele. Domnívám se, že bychom se dozvěděli zajímavé věci.

0/0
13.11.2015 10:55

P58e27t28r 89H19o63f59m32a41n72n 6379514245280

Skodu Yebeti si nikdo jiny, nez posahany myslivec ani koupit nemuze;-D.

0/0
13.11.2015 11:45

J52i97ř44í 69S41c95h69w67a92c15h 8888784678276

Hofoumanova povídačka?;-(;-(;-(

0/0
13.11.2015 23:54

Z36b81y26n21ě50k 88H63o40l88í75k 1847617745230

je to jediná laciná frajeřina za pár šupů, na kterou má dvacetiletej nevybouřenej testosteronem narvanej blbeček nebo menták z vesnice. takže proto.

0/0
13.11.2015 15:14

J15a29n 19K79o22n74v36a61l46i95n16k87a 5380901331225

Zkrátka a dobře. Tohle auto, pokud je v dobrém stavu, dokáže nabídnout daleko víc než kdejaká současná nová piksla. Už 1.8is jezdí skvěle (znám z coupé). A šestiválce s vanosem jsou sametové, silné a při dobré údržbě skoro nesmrtelné. U dieselu je zrovna ta 525tds pěkná volovina. Jedinou výhodu to má, že to ještě není CR, takže neřešíte vstřiky, čerpadla atp. Rády tomu praskají hlavy a odchází turba. Ideální je 323i nebo 325i. V klidovém režimu je spotřeba mezi 8-9. Dynamika je u takhle lehkého auta neuvěřitelná.

Už mám dva roky starší pětku (530d). S pořizovací cenou a počátečními investicemi jsem lehce pod cenou nové Fábie. Komfort? bezpečnost? jízdní vlastnosti? I nová oktávka, ve které jsem nedávno jel, je proti tomu hloupý plastový pelech s mizerným výkonem. Chápu, že ne každý by to udělal stejně, ale já jsem maximálně spokojený.

0/0
13.11.2015 7:51

J11i39ř94í 42S95c58h55w26a11c34h 8648224188686

a zase to srovnávání nového auta s ojetinou s vyšší třídy.

Jene, jak by asi dopadlo srovnání nového trojkového  báwa za cca 1.5mega a jetého Bentleye Flying Spur ve stejné ceně? Co by asi tak v té chvíli vypadalo jako "hloupý plastový pelech s mizerným výkonem"? 8-o

+2/0
13.11.2015 11:43

J84a78n 30K55o61n72v95a19l66i92n89k73a 5440291141615

No pochopitelně ta trojka. To je základ toho, o čem jsou moje příspěvky. Jediná výhoda nových obyčejných aut oproti starším lepším, je počáteční bezúdržbovost a možná levnější servis. Paušálně vzato si s ojetou prémiovkou kupuješ víc než s novou sockou. Až budu mít někdy na novou prémiovku, tak si ji koupím. Do té doby budu rád za to, že si jí koupí nějaký bohatý člověk na západě a mně ji pak prodá za cenu, kterou si budu moci dovolit. A já budu mít radost, že mám BMW a ne nějakou upatlanou uchcávku. O tom to celé je. Každý má priority jinde.

0/−2
13.11.2015 11:50

J59i71ř16í 76S74c54h66w42a27c55h 8728914788866

mno, jedna  technická: ....ojetina je vždycky "upatlanější" než jakékoliv nové auto.....;-)

+1/0
13.11.2015 12:13

J20a24n 53K77o21n37v66a81l38i59n26k91a 5720121511315

To bezpochyby. Každé ojeté auto jde ihned na strojové mokré čištění interiéru, vyčištění klimatizace atd. Osobně jsem ještě desinfikoval veškeré ovladače, volant, volič převodovky a tak. Jezdit v nevyčištěném ojetém autě je jako spát v posteli po někom nebo jíst něčím příborem.

0/0
13.11.2015 12:46

J24i36ř21í 48S73c91h15w41a92c39h 8228874388156

takže uznáváš, že máš "upatlané" BMW a někdo novou neupatlanou jak to trapně puberťácky nazýváš "uchcávku"?

+2/0
13.11.2015 23:52

J98a13n 39K78o81n75v30a66l17i75n93k76a 5420561591815

Běž do hajzlu, Schwachu.

0/−1
16.11.2015 6:20

J80i63ř89í 94S41c46h80w39a23c28h 8188224838816

a jejda Jene, tak tomu se říká "nervy na pochodu" aneb "totální ztráta úrovně" .....Rv ....no měl jsem o tobě vyšší mínění....

.....sice bych tě mohl "napráskat adminovi za vulgarity", ale toto si tady nechám....na památku, jak jsem tě "dostal" ;-)

0/0
20.11.2015 20:24

J25a77n 53D33l59o22u61h93ý 7294759100569

Nepravidelny chod + zhasinani agregatu na LPG = odpalene ventily. Auto bylo provozovano na LPG bez flashlube (lajcky primazavani). Lze to vzdy opravit cca 15 tisic na 4 valci.

0/0
13.11.2015 1:08

P28e44t53r 95A58g58u80l21á57r 4577978430734

E36 je asi poslední řada BMW, která se mi líbila.

0/−2
12.11.2015 21:25

R62a32d10o65m63í66r 18A81l35b60e25r33t 1196951472309

Je to moc fajn, vidět jakákoliv auta, když o ně člověk s láskou pečuje. Já také pečuji o dnes již  třinácti letého miláčka, ale není to BMW. Jednou snad.:-)

0/0
12.11.2015 20:10

M86i44c23h93a84l 28O45t85t 7266699598405

e36 323i bylo mé první vlastní auto a doteď na něj s láskou vzpomínám.

0/0
12.11.2015 17:23

C72y33r66i79l 19P59a96v89e61l38k64a 4196902738925

Problém je, že dnešní auta zdaleka nevydrží to, co tyhle vozy. 

Ty byly auta, zajímavý s koulema. Ne ti současní bezpohlavní impotenti.!!

0/0
12.11.2015 16:51

J82i37ř71í 48S62c43h89w70a23c84h 8488874438866

to jakože všechna tato BMW co byla vyrobená a nebourala doposud jezdí? Že všechna se "dožila" nějakých 400kkm? Ano najdou se taková, ale sám si můžeš přečíst, že to vyžadovalo "slušné" zacházení a péči, například do zahřátí nevytáčet.....

Když můj známý sedne do svého TSI nastartuje a ihned a do kopce to vytočí ke 4000 do oblasti maximálního výkonu, tak je dost pravděpodobné, že se ten jeho motor 200kkm nedožije. Ale u něj by se toho nejspíše nedožilo ani toto báwo....;-)

A za 20 let se samozřejmě najdou dnešní opečovaná auta, co budou mít najeto 400kkm a někdo nich prohlásí: "....ty dnešní auta zdaleka nevydrží to co tyhle vozy (z roku 2015)....to byly auta s koulema...."

+2/−1
12.11.2015 21:12

C24y48r93i17l 77P19a11v93e45l24k59a 4976562688575

Ty máš dost! Nejde jen o tohle BMW a ... ale tady je zbytečný ;-D

+1/−1
12.11.2015 21:48

J78i13ř13í 20S34c61h57w53a30c95h 8968814628536

a.....nic.......Rv

0/−1
12.11.2015 22:09

J94i69ř70í 62S13c47h88w70a12c23h 8648904888916

mě by ale opravdu zajímalo v čem je třeba taková dnešní 330i (2.0 4R/ 258k / 400 Nm, zrychlení na 100 pod 6 sekund) "bezpohlavní impotent"?

V čem je 340i  (3.0 6R/ 326k /  450 Nm při 1250 1/min, na stovce pod 5 sekund) "bezpohlavní impotent"?

0/0
13.11.2015 12:09
Foto

P57a87v63l85a 31N23o43v80á 7458770188345

Víte, jak se v Německu říká starým BMW 3er? Türkomat.

To asi mluví za vše. :-)

+2/−2
12.11.2015 16:43

J65i94n72d20ř79i36c48h 50L50u53k88á45š 8537311670175

bohužel je to jejich smutný úděl... už i tady se z e46 pomalu stává cigánwágen:-/

0/0
12.11.2015 21:12

J11o88s55e43f 71V65o94n42d42r21á60k 2482196233348

316i dovezená z Italie 180t .r.97 absolutně bez koroze za 2 platy nemá to chybu doufám že to nezakřiknu R^.

+4/0
12.11.2015 16:17

A91l53e77š 80J93a97n90á43č37e52k 3483504146973

316 je sociál ne BMW. Do BMW patří řadový 6vál.

0/0
12.11.2015 23:59

P28e41t10r 54M36a78j56e31r 7742616101981

Jo M3 je jiný level. Kdo nezažil, nepochopí:-)

0/0
12.11.2015 15:19

J40o77s68e74f 98V41o36s29i95c90k75y 4493737196203

No tak autor clanku zazil za 10 let pouze 60000 km, spousty "spotrebniho" materialu, starosti a rezu. Taky jej jednou museli odtahnout !

0/0
12.11.2015 15:31

J55a27r89o33s24l90a43v 23V79y60c93h81o44d77i69l 8784255805

Žádám autora, aby mi svůj familiérní obrat "za dvě výplaty" převedl na fotbalová hřiště nebo počet osob, které se vejdou do fábie. Takto z toho nejsem příliš moudrý, děkuji.

+16/0
12.11.2015 14:36

P94e66t23r 74M61i52c17h24a84l 2120374641592

Moc hezké auto. S 318i jsem se kdysi trochu svezl a moc se mi to líbilo.

0/0
12.11.2015 13:23

J80a26r68o10s13l84a38v 85P18r96u63s87a 9232140582914

no ja mel hned po autoskole e30 2litry 6valec a jako zadokolka dobra ale nejak sem ju este neumel ocenit hlavne kdyz na mokru kazdou druhou zatacku jel clovek driftem ;-D

0/0
12.11.2015 13:03

J50a35r22o60s68l78a52v 96P80r64u46s26a 9982160412854

i kdyz nechtel dodam ;-D

+1/0
12.11.2015 13:03

T24o11m23á65š 74K76u65c93h86a94ř 3867691588851

To ještě auta vypadala jako auta a ne jako animované příšerky z korejského animáku, nebo jako zmenšené vysoké autobusy. :-/

+17/−3
12.11.2015 12:11

V48á48c57l32a43v 75S25v14o90b11o73d71a 3291489470210

tohle auto v tom stavu jako je úvodní fotka za dvě výplaty? tak možná v německu za dvě jejich výplaty :-)

+8/0
12.11.2015 11:59

D85e11j65a76n 73T22a90d91i26c 7732696277727

E36 zacala ma laska k trojkovym Baworakum, kdyz me v IS svezl kamarad. Koupil jsem si uz ctyri generace a budu urcite pokracovat dal. Ta auta jsou super, dokonce jim i odpustite to, ze v zime vas nikam nevyveze a na ceskych silnicich dostavate porad neskutecne rany do volantu (extremne tvrdy podvozek).

0/0
12.11.2015 10:17

M73a91r81e47k 94J26a97n67e76č71k64a 1707196203211

Řekl bych, co uvádíte, je dosti silný argument, tyto auta nebrat :-)

+1/0
12.11.2015 13:44

D90e13j56a27n 55T74a18d84i13c 7812216357567

Nejsou to auta pro kazdeho. Podvozek je extremne tvrdy, pri prejizdeni nerovnosti je to jak s motokarou ale v zatackach drzi auto jak prilepene. Sedan ma strasne malou diru do kufru a u E46 mne neslo sklopit sedacky. U ridice a spolujezdce je malo mista pro nohy ale auto tak pusobi robustneji. Nejvetsi problem je snih, ani ruzna elektronika nepomuze do kopce, proste vam zacne problikavat prokluz a auto se nehne (xdrive jsem nikdy nemel). Co se mi nelibi na poslednich dvou generacich jsou runflat pneumatiky, jinak je to srdecni zalezitost a nemenil bych, kazdemu vyhovuje neco jineho. :-)

+2/0
12.11.2015 14:12

M64a15r68e16k 96J40a27n19e90č33k34a 1317486533181

Proč si pořizovat vůz, který v zimě má problém vyjet kopec díky zadnímu náhonu mi nějak uniká. Tohle je pak spíše k zlosti, než radosti. Mám sice japonskou 4x4 AWD, se kterou si v zatáčkách mohu dovolit velmi hodně a pokud si doslova nelehnu na břicho vyjedu vše, ale taky to není žádný pérák na kolech, ale že by to mělo tvrdý podvozek, taky nemohu říci, protože jsem měl vůz se sportovním a dosti tvrdým podvozkem. Takže je to spíše o tom fandovství ke značce.

0/0
12.11.2015 15:23

D39e10j15a64n 12T78a11d23i27c 7512716977647

Pri nejvetsim extremu pomuzou retezy, nebo posadit nekoho dozadu.  E46 a E90 byly poradne tvrde, F30 uz je umirnenejsi ale trosku ztratila ten sportovni feeling.

0/0
12.11.2015 16:09

M16i78r64o82s90l50a12v 71Š12i58m73k77o 7915113102785

U těchto letitých aut to chce sehnat "leštěnku" s nízkým nájezdem. Garážovaný kus ježděný jen za pěkného počasí na chalupu. U aut přes 200 tis. km jsou výměny toho nebo onoho zákonitostí.

+3/0
12.11.2015 10:17

M31a95r16e31k 10S54l13a75b56i32h77o63u91d51e63k 7348421612123

Trojková báwa si taky často kupovaly babičky v Bavorsku výhradně na ježdění do kostela. Alespoň to tvrdí deset z devíti bazarníků.;-)

+21/0
12.11.2015 12:14

C22y68r51i39l 97P50a46v36e50l41k85a 4196772108435

Ale dají se sehnat pěkný kousky, musí se hledat a není to hned.

0/0
12.11.2015 16:52

M94a54r64e76k 63S61l74a88b36i67h72o47u78d60e93k 7488451402973

Jj, nemělo by mít najeto víc než 120.130 tisíc. Ale to se dá zařídit - v dobrém bazaru vám počítadlo km zdarma stočí!

+2/0
12.11.2015 19:05

J87a20n 79J65a18n80e62č28e61k 9440693220986

"Z hlediska techniky předběhla dobu" - no, zas tolik nepřehánějte ;-)

0/0
12.11.2015 9:07
Foto

L63u57k56á19š 69M65e96i50s46t78n24e70r 5345122669755

Článek dobrý, autor má zjevně toto auto rád. A kdo ne, že ano!

+7/0
12.11.2015 8:33

D91e50n78i78s 22W33i24t87z55k95u 3103421239547

tak na rovinu, každé 20tileté auto má takové problémy, zvlášť když je určeno pro každodenní ježdění. horší je, že dnes si koupíš nové auto a do 5ti let měníš už díly na výuku

+12/−1
12.11.2015 8:05
Foto

I65v54a72n 83K30o13p84t78a 5797422561507

Nevím jak jste na to přišel, ale jedna z firemních oktávek, r.v.2006 najeto 510.000km a výfuk je tam původní.

Možná tak u těch aut co jezdí kolem komína, motor se ani nezahřeje a ve výfuku zůstává kondenzát.

+1/−1
12.11.2015 14:16

D40e65n94i83s 77W95i52t16z51k29u 3433301509347

a ten zbytek?navíc je rok 2015

0/0
12.11.2015 16:57
Foto

I41v30a23n 69K96o18p33t34a 5577252601277

s výfuky ani jinými částmi aut nemáme problémy. Pokud vezmu tak třeba Fabie rv2007 rovněž původní výfuk, stejně tak 6 let starý Passat. nyní již prodané Clio také bez problémů. No a když pujdu k faktu tak škodovky mají výfuky sériově nerezové.

Ani u jiných třeb i již prodaných aut, s nájezdy mezi 250.000-500.000 km si nepamatuju závažnější problémy. Například ani u jednoho se neměnilo turbo, většina to odjezdila i s původní spojkou atd. To je o tom jak se k autu chováte

0/−1
12.11.2015 19:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.