Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Skvělé svezení za pár tisíc. Dvacetileté BMW 3 okouzlí, ale taky zrezne

„Trojka“ generace E36 je dodnes nedoceněným vozem. Z hlediska techniky předběhla dobu a příznivce pohonu zadních kol uchvátí skvělou ovladatelností, za což vděčí výbornému rozložení hmotnosti. Tohle BMW, které koupíte za dvě výplaty, má ovšem jednu velkou bolest - rez.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L39u34d71v81í88k 16G15a24j83d31o78š62í53k 2465793764912

Tohle skvělé auto má ovšem u nás jednu opravdu velikou bolest - je totiž symbolem největších hovad na silnici.

Tohle si pořídit znamená to samé, jako nosit tričko s nápisem: "Uhněte, jsem vypatlanej kreten".

+1/0
13.11.2015 9:36

P23a62v88e26l 40Z51a68j15í42č21e55k 8244350196320

ja si teda nekupuju auta podle lidi

0/0
13.11.2015 9:43

J16a56n 34K64o43n19v88a93l70i14n13k96a 5300751181595

To je jako když řeknete, že Yetiho si koupí jen pošahaný myslivec.Kdybych podobnou logiku aplikoval na sebe, musel bych se považovat za gangstera, pasáka nebo tlustého cigánského páprdu z Chánova. ;-D 

Už dlouho postrádám nějaké sociometrické šetření, ve kterém by se ukázalo, jak dalece jsou značky a typy aut propojené s osobností majitele. Domnívám se, že bychom se dozvěděli zajímavé věci.

0/0
13.11.2015 10:55


P95e80t15r 62H81o34f29m98a82n12n 6759564945590

Skodu Yebeti si nikdo jiny, nez posahany myslivec ani koupit nemuze;-D.

0/0
13.11.2015 11:45

J10i57ř22í 56S55c96h21w24a43c82h 8338684278226

Hofoumanova povídačka?;-(;-(;-(

0/0
13.11.2015 23:54

Z36b53y48n39ě33k 60H58o43l29í55k 1507817375350

je to jediná laciná frajeřina za pár šupů, na kterou má dvacetiletej nevybouřenej testosteronem narvanej blbeček nebo menták z vesnice. takže proto.

0/0
13.11.2015 15:14

J20a14n 55K84o73n29v21a48l81i46n32k38a 5220161161715

Zkrátka a dobře. Tohle auto, pokud je v dobrém stavu, dokáže nabídnout daleko víc než kdejaká současná nová piksla. Už 1.8is jezdí skvěle (znám z coupé). A šestiválce s vanosem jsou sametové, silné a při dobré údržbě skoro nesmrtelné. U dieselu je zrovna ta 525tds pěkná volovina. Jedinou výhodu to má, že to ještě není CR, takže neřešíte vstřiky, čerpadla atp. Rády tomu praskají hlavy a odchází turba. Ideální je 323i nebo 325i. V klidovém režimu je spotřeba mezi 8-9. Dynamika je u takhle lehkého auta neuvěřitelná.

Už mám dva roky starší pětku (530d). S pořizovací cenou a počátečními investicemi jsem lehce pod cenou nové Fábie. Komfort? bezpečnost? jízdní vlastnosti? I nová oktávka, ve které jsem nedávno jel, je proti tomu hloupý plastový pelech s mizerným výkonem. Chápu, že ne každý by to udělal stejně, ale já jsem maximálně spokojený.

0/0
13.11.2015 7:51

J38i63ř46í 32S44c11h65w38a65c15h 8738684848426

a zase to srovnávání nového auta s ojetinou s vyšší třídy.

Jene, jak by asi dopadlo srovnání nového trojkového  báwa za cca 1.5mega a jetého Bentleye Flying Spur ve stejné ceně? Co by asi tak v té chvíli vypadalo jako "hloupý plastový pelech s mizerným výkonem"? 8-o

+2/0
13.11.2015 11:43

J12a50n 90K69o16n17v80a68l74i20n22k21a 5750961961265

No pochopitelně ta trojka. To je základ toho, o čem jsou moje příspěvky. Jediná výhoda nových obyčejných aut oproti starším lepším, je počáteční bezúdržbovost a možná levnější servis. Paušálně vzato si s ojetou prémiovkou kupuješ víc než s novou sockou. Až budu mít někdy na novou prémiovku, tak si ji koupím. Do té doby budu rád za to, že si jí koupí nějaký bohatý člověk na západě a mně ji pak prodá za cenu, kterou si budu moci dovolit. A já budu mít radost, že mám BMW a ne nějakou upatlanou uchcávku. O tom to celé je. Každý má priority jinde.

0/−2
13.11.2015 11:50

J37i75ř30í 62S53c76h95w19a63c19h 8478264288676

mno, jedna  technická: ....ojetina je vždycky "upatlanější" než jakékoliv nové auto.....;-)

+1/0
13.11.2015 12:13

J54a51n 63K48o43n80v47a52l98i98n90k68a 5870351191325

To bezpochyby. Každé ojeté auto jde ihned na strojové mokré čištění interiéru, vyčištění klimatizace atd. Osobně jsem ještě desinfikoval veškeré ovladače, volant, volič převodovky a tak. Jezdit v nevyčištěném ojetém autě je jako spát v posteli po někom nebo jíst něčím příborem.

0/0
13.11.2015 12:46

J34i68ř40í 49S76c97h48w31a88c35h 8548814158966

takže uznáváš, že máš "upatlané" BMW a někdo novou neupatlanou jak to trapně puberťácky nazýváš "uchcávku"?

+2/0
13.11.2015 23:52

J68a63n 49K16o65n70v57a37l62i25n78k84a 5750311711835

Běž do hajzlu, Schwachu.

0/−1
16.11.2015 6:20

J87i69ř98í 41S84c78h85w78a90c56h 8128414598186

a jejda Jene, tak tomu se říká "nervy na pochodu" aneb "totální ztráta úrovně" .....Rv ....no měl jsem o tobě vyšší mínění....

.....sice bych tě mohl "napráskat adminovi za vulgarity", ale toto si tady nechám....na památku, jak jsem tě "dostal" ;-)

0/0
20.11.2015 20:24

J36a65n 46D11l39o36u28h81ý 7694489730969

Nepravidelny chod + zhasinani agregatu na LPG = odpalene ventily. Auto bylo provozovano na LPG bez flashlube (lajcky primazavani). Lze to vzdy opravit cca 15 tisic na 4 valci.

0/0
13.11.2015 1:08

P15e24t70r 90A31g27u58l15á46r 4837818730224

E36 je asi poslední řada BMW, která se mi líbila.

0/−2
12.11.2015 21:25

R89a77d70o25m19í67r 26A77l54b88e22r47t 1736911452649

Je to moc fajn, vidět jakákoliv auta, když o ně člověk s láskou pečuje. Já také pečuji o dnes již  třinácti letého miláčka, ale není to BMW. Jednou snad.:-)

0/0
12.11.2015 20:10

M16i10c59h67a87l 72O70t18t 7986349848825

e36 323i bylo mé první vlastní auto a doteď na něj s láskou vzpomínám.

0/0
12.11.2015 17:23

C54y70r51i82l 72P88a48v58e57l65k60a 4806572298605

Problém je, že dnešní auta zdaleka nevydrží to, co tyhle vozy. 

Ty byly auta, zajímavý s koulema. Ne ti současní bezpohlavní impotenti.!!

0/0
12.11.2015 16:51

J35i57ř53í 56S35c23h49w40a83c31h 8158344278166

to jakože všechna tato BMW co byla vyrobená a nebourala doposud jezdí? Že všechna se "dožila" nějakých 400kkm? Ano najdou se taková, ale sám si můžeš přečíst, že to vyžadovalo "slušné" zacházení a péči, například do zahřátí nevytáčet.....

Když můj známý sedne do svého TSI nastartuje a ihned a do kopce to vytočí ke 4000 do oblasti maximálního výkonu, tak je dost pravděpodobné, že se ten jeho motor 200kkm nedožije. Ale u něj by se toho nejspíše nedožilo ani toto báwo....;-)

A za 20 let se samozřejmě najdou dnešní opečovaná auta, co budou mít najeto 400kkm a někdo nich prohlásí: "....ty dnešní auta zdaleka nevydrží to co tyhle vozy (z roku 2015)....to byly auta s koulema...."

+2/−1
12.11.2015 21:12

C62y26r83i81l 43P32a83v47e39l74k83a 4526862178495

Ty máš dost! Nejde jen o tohle BMW a ... ale tady je zbytečný ;-D

+1/−1
12.11.2015 21:48

J49i78ř20í 67S21c45h60w55a76c59h 8688144398666

a.....nic.......Rv

0/−1
12.11.2015 22:09

J60i67ř64í 31S51c93h49w75a98c24h 8958764868286

mě by ale opravdu zajímalo v čem je třeba taková dnešní 330i (2.0 4R/ 258k / 400 Nm, zrychlení na 100 pod 6 sekund) "bezpohlavní impotent"?

V čem je 340i  (3.0 6R/ 326k /  450 Nm při 1250 1/min, na stovce pod 5 sekund) "bezpohlavní impotent"?

0/0
13.11.2015 12:09
Foto

P78a71v81l36a 42N90o44v52á 7948650158705

Víte, jak se v Německu říká starým BMW 3er? Türkomat.

To asi mluví za vše. :-)

+2/−2
12.11.2015 16:43

J12i70n17d32ř73i28c53h 79L77u17k29á31š 8447221980725

bohužel je to jejich smutný úděl... už i tady se z e46 pomalu stává cigánwágen:-/

0/0
12.11.2015 21:12

J78o95s71e44f 57V41o76n14d76r42á71k 2482326183718

316i dovezená z Italie 180t .r.97 absolutně bez koroze za 2 platy nemá to chybu doufám že to nezakřiknu R^.

+4/0
12.11.2015 16:17

A98l25e80š 91J78a68n76á49č76e33k 3173494716523

316 je sociál ne BMW. Do BMW patří řadový 6vál.

0/0
12.11.2015 23:59

P60e90t29r 90M70a72j98e92r 7702226691931

Jo M3 je jiný level. Kdo nezažil, nepochopí:-)

0/0
12.11.2015 15:19

J12o54s41e55f 14V56o69s44i30c16k63y 4293307146123

No tak autor clanku zazil za 10 let pouze 60000 km, spousty "spotrebniho" materialu, starosti a rezu. Taky jej jednou museli odtahnout !

0/0
12.11.2015 15:31

J55a93r20o50s91l14a60v 26V50y51c57h61o44d72i15l 8534675325

Žádám autora, aby mi svůj familiérní obrat "za dvě výplaty" převedl na fotbalová hřiště nebo počet osob, které se vejdou do fábie. Takto z toho nejsem příliš moudrý, děkuji.

+16/0
12.11.2015 14:36

P84e65t31r 18M31i28c59h79a36l 2320544361982

Moc hezké auto. S 318i jsem se kdysi trochu svezl a moc se mi to líbilo.

0/0
12.11.2015 13:23

J70a65r70o52s98l59a71v 77P88r50u38s89a 9132550942344

no ja mel hned po autoskole e30 2litry 6valec a jako zadokolka dobra ale nejak sem ju este neumel ocenit hlavne kdyz na mokru kazdou druhou zatacku jel clovek driftem ;-D

0/0
12.11.2015 13:03

J70a24r61o95s96l44a48v 80P46r72u90s89a 9212770382714

i kdyz nechtel dodam ;-D

+1/0
12.11.2015 13:03

T23o52m86á94š 73K29u16c92h95a54ř 3957241928271

To ještě auta vypadala jako auta a ne jako animované příšerky z korejského animáku, nebo jako zmenšené vysoké autobusy. :-/

+17/−3
12.11.2015 12:11

V27á72c64l54a65v 17S91v40o12b35o27d89a 3151359680800

tohle auto v tom stavu jako je úvodní fotka za dvě výplaty? tak možná v německu za dvě jejich výplaty :-)

+8/0
12.11.2015 11:59

D65e20j22a65n 75T60a68d98i60c 7502186677987

E36 zacala ma laska k trojkovym Baworakum, kdyz me v IS svezl kamarad. Koupil jsem si uz ctyri generace a budu urcite pokracovat dal. Ta auta jsou super, dokonce jim i odpustite to, ze v zime vas nikam nevyveze a na ceskych silnicich dostavate porad neskutecne rany do volantu (extremne tvrdy podvozek).

0/0
12.11.2015 10:17

M86a28r55e28k 35J65a22n30e78č82k49a 1607766833231

Řekl bych, co uvádíte, je dosti silný argument, tyto auta nebrat :-)

+1/0
12.11.2015 13:44

D79e34j25a88n 84T11a36d51i65c 7132656927247

Nejsou to auta pro kazdeho. Podvozek je extremne tvrdy, pri prejizdeni nerovnosti je to jak s motokarou ale v zatackach drzi auto jak prilepene. Sedan ma strasne malou diru do kufru a u E46 mne neslo sklopit sedacky. U ridice a spolujezdce je malo mista pro nohy ale auto tak pusobi robustneji. Nejvetsi problem je snih, ani ruzna elektronika nepomuze do kopce, proste vam zacne problikavat prokluz a auto se nehne (xdrive jsem nikdy nemel). Co se mi nelibi na poslednich dvou generacich jsou runflat pneumatiky, jinak je to srdecni zalezitost a nemenil bych, kazdemu vyhovuje neco jineho. :-)

+2/0
12.11.2015 14:12

M98a34r40e59k 86J92a12n85e79č49k55a 1987976903861

Proč si pořizovat vůz, který v zimě má problém vyjet kopec díky zadnímu náhonu mi nějak uniká. Tohle je pak spíše k zlosti, než radosti. Mám sice japonskou 4x4 AWD, se kterou si v zatáčkách mohu dovolit velmi hodně a pokud si doslova nelehnu na břicho vyjedu vše, ale taky to není žádný pérák na kolech, ale že by to mělo tvrdý podvozek, taky nemohu říci, protože jsem měl vůz se sportovním a dosti tvrdým podvozkem. Takže je to spíše o tom fandovství ke značce.

0/0
12.11.2015 15:23

D92e21j17a31n 76T37a37d42i83c 7622626317607

Pri nejvetsim extremu pomuzou retezy, nebo posadit nekoho dozadu.  E46 a E90 byly poradne tvrde, F30 uz je umirnenejsi ale trosku ztratila ten sportovni feeling.

0/0
12.11.2015 16:09

M76i88r25o69s72l96a31v 53Š51i88m73k83o 7805363102845

U těchto letitých aut to chce sehnat "leštěnku" s nízkým nájezdem. Garážovaný kus ježděný jen za pěkného počasí na chalupu. U aut přes 200 tis. km jsou výměny toho nebo onoho zákonitostí.

+3/0
12.11.2015 10:17

M68a88r85e20k 48S58l54a94b43i25h86o71u91d56e96k 7338711512193

Trojková báwa si taky často kupovaly babičky v Bavorsku výhradně na ježdění do kostela. Alespoň to tvrdí deset z devíti bazarníků.;-)

+21/0
12.11.2015 12:14

C89y34r85i36l 11P69a43v50e31l43k47a 4956102378575

Ale dají se sehnat pěkný kousky, musí se hledat a není to hned.

0/0
12.11.2015 16:52

M25a73r75e21k 21S28l44a29b35i56h20o59u61d94e91k 7498221392273

Jj, nemělo by mít najeto víc než 120.130 tisíc. Ale to se dá zařídit - v dobrém bazaru vám počítadlo km zdarma stočí!

+2/0
12.11.2015 19:05

J19a60n 82J61a84n49e15č17e32k 9600943290866

"Z hlediska techniky předběhla dobu" - no, zas tolik nepřehánějte ;-)

0/0
12.11.2015 9:07
Foto

L43u44k41á33š 56M59e39i90s55t14n59e79r 5895202809555

Článek dobrý, autor má zjevně toto auto rád. A kdo ne, že ano!

+7/0
12.11.2015 8:33

D39e93n35i65s 81W27i95t41z21k90u 3713151209227

tak na rovinu, každé 20tileté auto má takové problémy, zvlášť když je určeno pro každodenní ježdění. horší je, že dnes si koupíš nové auto a do 5ti let měníš už díly na výuku

+12/−1
12.11.2015 8:05
Foto

I67v39a36n 33K25o27p63t67a 5917612981367

Nevím jak jste na to přišel, ale jedna z firemních oktávek, r.v.2006 najeto 510.000km a výfuk je tam původní.

Možná tak u těch aut co jezdí kolem komína, motor se ani nezahřeje a ve výfuku zůstává kondenzát.

+1/−1
12.11.2015 14:16

D63e55n32i81s 94W38i33t61z91k66u 3693621149257

a ten zbytek?navíc je rok 2015

0/0
12.11.2015 16:57
Foto

I47v98a22n 65K86o33p79t42a 5467292521657

s výfuky ani jinými částmi aut nemáme problémy. Pokud vezmu tak třeba Fabie rv2007 rovněž původní výfuk, stejně tak 6 let starý Passat. nyní již prodané Clio také bez problémů. No a když pujdu k faktu tak škodovky mají výfuky sériově nerezové.

Ani u jiných třeb i již prodaných aut, s nájezdy mezi 250.000-500.000 km si nepamatuju závažnější problémy. Například ani u jednoho se neměnilo turbo, většina to odjezdila i s původní spojkou atd. To je o tom jak se k autu chováte

0/−1
12.11.2015 19:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.