Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skvělé svezení za pár tisíc. Dvacetileté BMW 3 okouzlí, ale taky zrezne

„Trojka“ generace E36 je dodnes nedoceněným vozem. Z hlediska techniky předběhla dobu a příznivce pohonu zadních kol uchvátí skvělou ovladatelností, za což vděčí výbornému rozložení hmotnosti. Tohle BMW, které koupíte za dvě výplaty, má ovšem jednu velkou bolest - rez.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L22u90d59v81í94k 59G38a32j88d48o19š27í37k 2705643234332

Tohle skvělé auto má ovšem u nás jednu opravdu velikou bolest - je totiž symbolem největších hovad na silnici.

Tohle si pořídit znamená to samé, jako nosit tričko s nápisem: "Uhněte, jsem vypatlanej kreten".

+1/0
13.11.2015 9:36

P39a89v90e11l 63Z18a97j16í86č41e11k 8314300486620

ja si teda nekupuju auta podle lidi

0/0
13.11.2015 9:43

J57a54n 16K62o16n21v86a95l59i71n23k16a 5100831911845

To je jako když řeknete, že Yetiho si koupí jen pošahaný myslivec.Kdybych podobnou logiku aplikoval na sebe, musel bych se považovat za gangstera, pasáka nebo tlustého cigánského páprdu z Chánova. ;-D 

Už dlouho postrádám nějaké sociometrické šetření, ve kterém by se ukázalo, jak dalece jsou značky a typy aut propojené s osobností majitele. Domnívám se, že bychom se dozvěděli zajímavé věci.

0/0
13.11.2015 10:55

P36e13t23r 93H66o35f62m79a88n37n 6619554955800

Skodu Yebeti si nikdo jiny, nez posahany myslivec ani koupit nemuze;-D.

0/0
13.11.2015 11:45

J77i81ř85í 13S15c49h74w15a51c19h 8328894168196

Hofoumanova povídačka?;-(;-(;-(

0/0
13.11.2015 23:54

Z77b80y93n91ě92k 73H75o68l50í59k 1347957975200

je to jediná laciná frajeřina za pár šupů, na kterou má dvacetiletej nevybouřenej testosteronem narvanej blbeček nebo menták z vesnice. takže proto.

0/0
13.11.2015 15:14

J80a37n 39K11o92n53v31a48l11i57n73k68a 5930291931445

Zkrátka a dobře. Tohle auto, pokud je v dobrém stavu, dokáže nabídnout daleko víc než kdejaká současná nová piksla. Už 1.8is jezdí skvěle (znám z coupé). A šestiválce s vanosem jsou sametové, silné a při dobré údržbě skoro nesmrtelné. U dieselu je zrovna ta 525tds pěkná volovina. Jedinou výhodu to má, že to ještě není CR, takže neřešíte vstřiky, čerpadla atp. Rády tomu praskají hlavy a odchází turba. Ideální je 323i nebo 325i. V klidovém režimu je spotřeba mezi 8-9. Dynamika je u takhle lehkého auta neuvěřitelná.

Už mám dva roky starší pětku (530d). S pořizovací cenou a počátečními investicemi jsem lehce pod cenou nové Fábie. Komfort? bezpečnost? jízdní vlastnosti? I nová oktávka, ve které jsem nedávno jel, je proti tomu hloupý plastový pelech s mizerným výkonem. Chápu, že ne každý by to udělal stejně, ale já jsem maximálně spokojený.

0/0
13.11.2015 7:51

J22i72ř42í 68S15c23h68w21a95c70h 8838784718146

a zase to srovnávání nového auta s ojetinou s vyšší třídy.

Jene, jak by asi dopadlo srovnání nového trojkového  báwa za cca 1.5mega a jetého Bentleye Flying Spur ve stejné ceně? Co by asi tak v té chvíli vypadalo jako "hloupý plastový pelech s mizerným výkonem"? 8-o

+2/0
13.11.2015 11:43

J74a75n 48K81o60n29v70a31l41i42n49k82a 5600101571795

No pochopitelně ta trojka. To je základ toho, o čem jsou moje příspěvky. Jediná výhoda nových obyčejných aut oproti starším lepším, je počáteční bezúdržbovost a možná levnější servis. Paušálně vzato si s ojetou prémiovkou kupuješ víc než s novou sockou. Až budu mít někdy na novou prémiovku, tak si ji koupím. Do té doby budu rád za to, že si jí koupí nějaký bohatý člověk na západě a mně ji pak prodá za cenu, kterou si budu moci dovolit. A já budu mít radost, že mám BMW a ne nějakou upatlanou uchcávku. O tom to celé je. Každý má priority jinde.

0/−2
13.11.2015 11:50

J11i43ř98í 44S45c65h84w12a48c95h 8588664968276

mno, jedna  technická: ....ojetina je vždycky "upatlanější" než jakékoliv nové auto.....;-)

+1/0
13.11.2015 12:13

J76a82n 66K49o38n13v47a62l86i54n60k61a 5710831871135

To bezpochyby. Každé ojeté auto jde ihned na strojové mokré čištění interiéru, vyčištění klimatizace atd. Osobně jsem ještě desinfikoval veškeré ovladače, volant, volič převodovky a tak. Jezdit v nevyčištěném ojetém autě je jako spát v posteli po někom nebo jíst něčím příborem.

0/0
13.11.2015 12:46

J78i68ř75í 59S14c98h75w33a17c25h 8198504638826

takže uznáváš, že máš "upatlané" BMW a někdo novou neupatlanou jak to trapně puberťácky nazýváš "uchcávku"?

+2/0
13.11.2015 23:52

J45a13n 80K13o38n12v30a73l55i95n28k38a 5580211401655

Běž do hajzlu, Schwachu.

0/−1
16.11.2015 6:20

J96i18ř51í 43S96c81h43w89a11c67h 8428124658916

a jejda Jene, tak tomu se říká "nervy na pochodu" aneb "totální ztráta úrovně" .....Rv ....no měl jsem o tobě vyšší mínění....

.....sice bych tě mohl "napráskat adminovi za vulgarity", ale toto si tady nechám....na památku, jak jsem tě "dostal" ;-)

0/0
20.11.2015 20:24

J98a65n 58D57l52o40u86h26ý 7864699730309

Nepravidelny chod + zhasinani agregatu na LPG = odpalene ventily. Auto bylo provozovano na LPG bez flashlube (lajcky primazavani). Lze to vzdy opravit cca 15 tisic na 4 valci.

0/0
13.11.2015 1:08

P57e44t92r 17A90g34u88l20á43r 4747608620254

E36 je asi poslední řada BMW, která se mi líbila.

0/−2
12.11.2015 21:25

R13a11d24o20m39í45r 70A25l12b65e40r21t 1706511662459

Je to moc fajn, vidět jakákoliv auta, když o ně člověk s láskou pečuje. Já také pečuji o dnes již  třinácti letého miláčka, ale není to BMW. Jednou snad.:-)

0/0
12.11.2015 20:10

M48i72c57h35a15l 57O53t78t 7676919808495

e36 323i bylo mé první vlastní auto a doteď na něj s láskou vzpomínám.

0/0
12.11.2015 17:23

C50y87r97i50l 48P28a16v68e71l23k31a 4386622588165

Problém je, že dnešní auta zdaleka nevydrží to, co tyhle vozy. 

Ty byly auta, zajímavý s koulema. Ne ti současní bezpohlavní impotenti.!!

0/0
12.11.2015 16:51

J77i57ř67í 27S75c63h14w84a31c80h 8938324318606

to jakože všechna tato BMW co byla vyrobená a nebourala doposud jezdí? Že všechna se "dožila" nějakých 400kkm? Ano najdou se taková, ale sám si můžeš přečíst, že to vyžadovalo "slušné" zacházení a péči, například do zahřátí nevytáčet.....

Když můj známý sedne do svého TSI nastartuje a ihned a do kopce to vytočí ke 4000 do oblasti maximálního výkonu, tak je dost pravděpodobné, že se ten jeho motor 200kkm nedožije. Ale u něj by se toho nejspíše nedožilo ani toto báwo....;-)

A za 20 let se samozřejmě najdou dnešní opečovaná auta, co budou mít najeto 400kkm a někdo nich prohlásí: "....ty dnešní auta zdaleka nevydrží to co tyhle vozy (z roku 2015)....to byly auta s koulema...."

+2/−1
12.11.2015 21:12

C73y32r40i94l 32P95a95v96e68l96k49a 4236132868425

Ty máš dost! Nejde jen o tohle BMW a ... ale tady je zbytečný ;-D

+1/−1
12.11.2015 21:48

J94i10ř67í 87S81c89h74w82a70c10h 8558274658466

a.....nic.......Rv

0/−1
12.11.2015 22:09

J76i25ř86í 21S45c74h27w33a68c64h 8198924738706

mě by ale opravdu zajímalo v čem je třeba taková dnešní 330i (2.0 4R/ 258k / 400 Nm, zrychlení na 100 pod 6 sekund) "bezpohlavní impotent"?

V čem je 340i  (3.0 6R/ 326k /  450 Nm při 1250 1/min, na stovce pod 5 sekund) "bezpohlavní impotent"?

0/0
13.11.2015 12:09
Foto

P35a32v74l95a 26N13o41v16á 7208610318155

Víte, jak se v Německu říká starým BMW 3er? Türkomat.

To asi mluví za vše. :-)

+2/−2
12.11.2015 16:43

J55i65n93d28ř16i18c84h 60L93u79k25á53š 8487771490305

bohužel je to jejich smutný úděl... už i tady se z e46 pomalu stává cigánwágen:-/

0/0
12.11.2015 21:12

J39o41s64e16f 93V57o79n38d92r44á65k 2432406303598

316i dovezená z Italie 180t .r.97 absolutně bez koroze za 2 platy nemá to chybu doufám že to nezakřiknu R^.

+4/0
12.11.2015 16:17

A92l92e38š 65J42a72n73á83č92e48k 3353924846113

316 je sociál ne BMW. Do BMW patří řadový 6vál.

0/0
12.11.2015 23:59

P44e63t60r 95M46a57j40e32r 7382706891311

Jo M3 je jiný level. Kdo nezažil, nepochopí:-)

0/0
12.11.2015 15:19

J62o96s56e25f 91V31o38s47i52c79k63y 4833107946463

No tak autor clanku zazil za 10 let pouze 60000 km, spousty "spotrebniho" materialu, starosti a rezu. Taky jej jednou museli odtahnout !

0/0
12.11.2015 15:31

J56a63r70o40s96l82a90v 44V13y42c15h68o40d38i40l 8944815505

Žádám autora, aby mi svůj familiérní obrat "za dvě výplaty" převedl na fotbalová hřiště nebo počet osob, které se vejdou do fábie. Takto z toho nejsem příliš moudrý, děkuji.

+16/0
12.11.2015 14:36

P49e50t45r 46M50i68c70h18a84l 2160974171962

Moc hezké auto. S 318i jsem se kdysi trochu svezl a moc se mi to líbilo.

0/0
12.11.2015 13:23

J34a16r60o57s40l92a67v 56P25r92u65s28a 9832950492874

no ja mel hned po autoskole e30 2litry 6valec a jako zadokolka dobra ale nejak sem ju este neumel ocenit hlavne kdyz na mokru kazdou druhou zatacku jel clovek driftem ;-D

0/0
12.11.2015 13:03

J96a11r43o27s43l41a34v 37P70r56u72s32a 9982580842834

i kdyz nechtel dodam ;-D

+1/0
12.11.2015 13:03

T11o21m11á82š 22K46u38c63h65a53ř 3117571488481

To ještě auta vypadala jako auta a ne jako animované příšerky z korejského animáku, nebo jako zmenšené vysoké autobusy. :-/

+17/−3
12.11.2015 12:11

V34á52c74l53a81v 69S45v49o61b82o60d98a 3551199220550

tohle auto v tom stavu jako je úvodní fotka za dvě výplaty? tak možná v německu za dvě jejich výplaty :-)

+8/0
12.11.2015 11:59

D90e82j16a47n 66T84a32d52i10c 7852776937167

E36 zacala ma laska k trojkovym Baworakum, kdyz me v IS svezl kamarad. Koupil jsem si uz ctyri generace a budu urcite pokracovat dal. Ta auta jsou super, dokonce jim i odpustite to, ze v zime vas nikam nevyveze a na ceskych silnicich dostavate porad neskutecne rany do volantu (extremne tvrdy podvozek).

0/0
12.11.2015 10:17

M80a62r27e74k 12J86a59n95e11č32k55a 1547126883371

Řekl bych, co uvádíte, je dosti silný argument, tyto auta nebrat :-)

+1/0
12.11.2015 13:44

D18e54j55a57n 28T86a25d35i95c 7482486747807

Nejsou to auta pro kazdeho. Podvozek je extremne tvrdy, pri prejizdeni nerovnosti je to jak s motokarou ale v zatackach drzi auto jak prilepene. Sedan ma strasne malou diru do kufru a u E46 mne neslo sklopit sedacky. U ridice a spolujezdce je malo mista pro nohy ale auto tak pusobi robustneji. Nejvetsi problem je snih, ani ruzna elektronika nepomuze do kopce, proste vam zacne problikavat prokluz a auto se nehne (xdrive jsem nikdy nemel). Co se mi nelibi na poslednich dvou generacich jsou runflat pneumatiky, jinak je to srdecni zalezitost a nemenil bych, kazdemu vyhovuje neco jineho. :-)

+2/0
12.11.2015 14:12

M46a11r16e27k 73J58a95n11e12č54k86a 1657106113121

Proč si pořizovat vůz, který v zimě má problém vyjet kopec díky zadnímu náhonu mi nějak uniká. Tohle je pak spíše k zlosti, než radosti. Mám sice japonskou 4x4 AWD, se kterou si v zatáčkách mohu dovolit velmi hodně a pokud si doslova nelehnu na břicho vyjedu vše, ale taky to není žádný pérák na kolech, ale že by to mělo tvrdý podvozek, taky nemohu říci, protože jsem měl vůz se sportovním a dosti tvrdým podvozkem. Takže je to spíše o tom fandovství ke značce.

0/0
12.11.2015 15:23

D55e97j91a20n 37T13a65d83i60c 7812546677157

Pri nejvetsim extremu pomuzou retezy, nebo posadit nekoho dozadu.  E46 a E90 byly poradne tvrde, F30 uz je umirnenejsi ale trosku ztratila ten sportovni feeling.

0/0
12.11.2015 16:09

M81i80r73o94s68l84a47v 15Š30i53m10k25o 7325363162525

U těchto letitých aut to chce sehnat "leštěnku" s nízkým nájezdem. Garážovaný kus ježděný jen za pěkného počasí na chalupu. U aut přes 200 tis. km jsou výměny toho nebo onoho zákonitostí.

+3/0
12.11.2015 10:17

M58a35r75e86k 31S39l64a86b91i35h78o94u34d46e10k 7628361252633

Trojková báwa si taky často kupovaly babičky v Bavorsku výhradně na ježdění do kostela. Alespoň to tvrdí deset z devíti bazarníků.;-)

+21/0
12.11.2015 12:14

C49y65r21i10l 85P78a28v90e49l20k78a 4776882958395

Ale dají se sehnat pěkný kousky, musí se hledat a není to hned.

0/0
12.11.2015 16:52

M51a89r79e22k 56S11l78a70b32i84h84o77u15d88e59k 7598211352303

Jj, nemělo by mít najeto víc než 120.130 tisíc. Ale to se dá zařídit - v dobrém bazaru vám počítadlo km zdarma stočí!

+2/0
12.11.2015 19:05

J72a80n 67J85a65n18e52č50e67k 9570503440976

"Z hlediska techniky předběhla dobu" - no, zas tolik nepřehánějte ;-)

0/0
12.11.2015 9:07
Foto

L81u77k44á30š 90M13e40i78s70t60n32e50r 5365672929705

Článek dobrý, autor má zjevně toto auto rád. A kdo ne, že ano!

+7/0
12.11.2015 8:33

D75e38n20i90s 33W87i85t11z32k32u 3713211139967

tak na rovinu, každé 20tileté auto má takové problémy, zvlášť když je určeno pro každodenní ježdění. horší je, že dnes si koupíš nové auto a do 5ti let měníš už díly na výuku

+12/−1
12.11.2015 8:05
Foto

I91v86a63n 92K73o73p19t88a 5977882841937

Nevím jak jste na to přišel, ale jedna z firemních oktávek, r.v.2006 najeto 510.000km a výfuk je tam původní.

Možná tak u těch aut co jezdí kolem komína, motor se ani nezahřeje a ve výfuku zůstává kondenzát.

+1/−1
12.11.2015 14:16

D15e86n96i19s 36W96i61t26z78k70u 3483221749197

a ten zbytek?navíc je rok 2015

0/0
12.11.2015 16:57
Foto

I65v40a33n 97K26o75p85t95a 5857222611377

s výfuky ani jinými částmi aut nemáme problémy. Pokud vezmu tak třeba Fabie rv2007 rovněž původní výfuk, stejně tak 6 let starý Passat. nyní již prodané Clio také bez problémů. No a když pujdu k faktu tak škodovky mají výfuky sériově nerezové.

Ani u jiných třeb i již prodaných aut, s nájezdy mezi 250.000-500.000 km si nepamatuju závažnější problémy. Například ani u jednoho se neměnilo turbo, většina to odjezdila i s původní spojkou atd. To je o tom jak se k autu chováte

0/−1
12.11.2015 19:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.