Diskuze
Nesrovnalosti u emisí vykazují i opely, tvrdí němečtí ekologové
Děkujeme za pochopení.
H22a17n91a 53P24a46c87u35l28o68v71á
Nesrovnalosti u emisí kromě aut z koncernu VW vykazují i opely?
Nejen opely
J19a68k16u67b 79K90o18s
Neco jako VW tam maji vsichni, jen to jeste uplne neprasklo
J53a89n 95D34l50o16u34h56ý
Jak si vubec nekdo muze myslet, ze diesel je ta spravna "ekologicka" volba. Ne neni a nikdy nebude! Evropa je jediny trh, kde kvuli ekoblbum prevladaji diesely a to jen proto, ze lze maskovat skutecne emise pridavanim filtru pevnych castic, ad blue a dalsich chujovin. Ono to funguje na papire pekne, ale pokud je motor v zatezi je konec! Nejlepsi eko motor je atmosfericky benzinovy 4 valec s neprimym vstrikovanim. Tyto motory i pred 10 lety dosahovali ve spravnem aute (vaha) dalkove spotreby okolo 5 az 6 litru. Dnesni turbo sekacky a diesely maji spotrebu v podstate stejnou ale pritom udajne mensi emise. To je v rozporu s fyzikalnimi zakony, protoze spotreba je primo umerna emisim!!!
A43n90d83r44e93j 17O52l45e68k66s76a
Dýzly v Evropě jsou móda. Móda pomíjí a to se právě děje.
P57e77t49r 47O39t94r59u66b32a
A co teprve až naloží měřící přístroj do auta nebo na přívěsný vozík a začnou to měřit opravdu přímo v provozu. To se budeme divit co z toho leze za cifry.
A nejlépe spotřebu, zplodiny a výkon ve stejnou dobu. Takto když měří emise, tak to žere hodně, když měří spotřebu, tok to má šílené emise a když měří výkon, tak to žere hodně a ještě to má vysoké emise.
V47i10k13t65o78r 92H34u14j91e46r
Takhle to dopadá, když sociální inženýři (EU komis) rozhodují o něčem, čemu nerozumí. Slušně řečeno, nabízí se tu otázka: rozumí tito lidé vůbec něčemu? Nalajnovat do horizontu let, kolik má spálit motor paliva, anichž bych rozuměl podstatě problému, se dnes, jeví jako pěkná hloupost. Ekonormy měly smysl tak do čísla III, možná IV. Katalyzátor a lambda sonda, dvě věci, které když správně fungují, není auto vyloženě jedovaté. Tuto kombinaci má už Euro II. Zbytečný tlak na snižování oxidu uhlíku přinesl přímý vstřik chudé směsi do válce, což má za následek zvýšení emisí oxidu dusíku a nové typy sazí jako bonus - Euro V a VI. Oboje jedovaté s prokazatelným vlivem na lidské zdraví.
A nyní přichází kontrolní otázka: proč museli a nadále musejí platit majitelé vozů s Euro I a II, chystá se i III a IV, ekologickou daň, když jejich vozidla škodí životnímu prostředí řádově méně než ty, které jsou od této daně osvobozeny?
R30o29b77e61r33t 45T66o40m11e80c56z69e56k
Tak americký General Motors v tom také jede a to je dobře.
M96a64r80t81i25n 53K12o17v35á47ř
Taky jsem čekal, kdy se po zjištění problémů s emisemi u německého výrobce v USA, objeví tentýž problém v Německu u amerického výrobce.
M44i66r44o21s83l22a46v 84B16u71d59a
Víte co, napište rovnou, že to nesplňuje nikdo a bude to rychlejší! Až ekopošuci uznají, že když auto spaluje zkapalněné dinosaury nemůže vonět po fialkách, tak se každému uleví a možná i doženeme Čínu!
F49r79a25n25t11i72š64e58k 84N75o76v53á16k
Copak o to, nápad, aby byl motor co nejúspornější, aby využíval fosilní palivo co nejvíce a tudíž vypouštěl méně zplodin není tak špatný. Ale musí to vycházet z nějakých reálných základů, s poznatků, co je ještě technicky možné. A tato realita se vytratila s přechodem na Euro5. 5, 6, 7 a další už prostě nejdou reálně dodržet, tak se firmy přizpůsobily a zfalšovaly (tak či onak) testy. Nic jiného jim také nezbývalo.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...