- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nechápem!!! možno tvoja stará je ošklivka, alebo obluda pane radaktore. Táto Alfa je ešte aj dnes krásna, nehovoriac o čase vzniku... porovnajte so škodou 120L!!!
proč autor zdůraznuje ošklivost? Mně se to nezdá.
Ze dvou posledních článků o Alfě dvakrát špatně napsáno Quadrifoglio...
Když pominu obsah samotného článku, podstatou sdělení patrně je, že údržba Alfy Romeo je tak náročná a nákladná, že by se do toho neměl nikdo pouštět a koupit si Škodofku. Je to pitomost, vystavěná na legendách majitelů vozidel odhoněných na silnicích západní Evropy a dovezených do Kocourkova, kde z nich slavnostně vyletěla ojnice po servisních zásazích různých jezedáků a lázeňské kůře olejem z Lidlu zvoleným podle hesla "když na to jezdí bráchovo tédéíčko, bude na to jezdit všechno."
Ze zkušenosti vím, že údržba Alfy není o nic dražší nežli údržba například Seatu Leon, Ibizy nebo Octavie.Hlavní silou komunity kolem Alfy Romeo je nejen to, že se na silnici zdraví, ale především že sdílejí informace. Existují diskusní fóra, kde jsou k nalezení všechny podstatné informace týkající sevisu, sourcingu součástek apod. Je sice poněkud náročnější oddělit zrno od plev, ale zatím jsem našel vše, co jsem potřeboval - a moc jsem toho nepotřeboval.
Proč jsem tohle všechno psal:
Já chápu a rozumím, že určitá forma předsudků je nezbytná. Dělá náš svět srozumitelným a transparentním. Motoristé si v hospodě zanadávají na ty italské sráče, to bych si nikdy nekoupil, škodofka, pežot a tak dál, pak vypláznou dvacet litrů za turbo nebo jim z 1.6 THP vypadne svíčka na silnici, ale tak to prostě je a tak to má být. Já osobně z toho mám radost, protože to tlačí ceny aut dolů a já si mohu udělat radost častěji a více.
Z čeho ovšem radost nemám, je ten neuvěřitelný příval blábolů a klišé o italských milenkách s přehnanými nároky a podivnými manýry. To už ve vážně k posrání, jaká je to nuda. Mají motorističtí pisálkové vůbec něco jako fantazii? Kdyby to někdo napsal jednou, dvakrát, OK, ale tohle se opakuje pořád dokola a navíc to má čím dál perverznější nádech. Pomalu to připomíná ty celebritní klepy na super.cz zahrnující fotky kalhotek nepozorných celebrit. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013102001
Když pominu obsah článku, podstatou sdělení patrně je :-D
Tohle ale fakt neeeeee. Vždyť tam nic takového není! Je tam objektivně popsána zajímavá alfa z osmdesátých let. Tečka.
Ten začátek mě zabil vida, i na iDnesu je občas někdo kreativní v psaní.
Mně se naopak takové tvary líbily. Lepší než dnes, kdy většina aut vypadá jako ocucaný bonbon.
Auta vypadající jako ocucané bonbony nebo rozteklé kostky margarínu vládly silnicím už v 50. letech - Renault Dauphine, Renault 8, bavoráky, saaby, koneckonců i Škoda 1200 a 1000 MB.
V 60. letech nastoupily štíhlé rychlé linie trojkových bavoráků, simek, Renaultu 12, Fiatu 125 apod., ze kterých se pak v 70. a 80. letech vyvinuly ty nakopnuté krabice mercedesů, fiatů a citroenů. Jeden designér opisoval od druhého už tehdy, když nebyly tak přísné bezpečnostní předpisy jako dnes.
I když nemám Alfy rád, rozhodně se nejedná o ošklivku. Auto, které se dalo poznat mezi jinými, ne jak dnes, kdy většina aut vypadá jako hromádka (tohle by smazli) džěmu
Krasne se diva na auta s neprazskou znackou, furt jen same 4AX a 3AA na fotografiich.
Ani to uz dnes nie je pravda. Uz je to bezrozmerne oznacenie Registracnej Znacky bez prislusnosti voci nejakemu mestu ci kraju. Jedine co vypoveda je to, kde to auto bolo kedysi prihlasene, ale uz tam patrit nemusi...
Jaká ošklivka? Proč nám autor vnucuje svůj názor, svoje vnímání vkusu? Mně se to auto naopak líbí.
Říká svůj názor, od toho je autor a píše články. Proč vy nám vnucujete názor, že se vám auto líbí?