Diskuze

EU pracuje na novém způsobu měření emisí, počítá s testy v reálném provozu

Diplomaté členských zemí EU po několikahodinovém jednání našli dohodu nad kompromisní podobou systému testování emisí automobilů v reálném provozu. Česká republika se nakonec zdržela, proti bylo jako jediné Nizozemsko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Test v reálném provozu je začarovaný kruh. Buď je stejný a pak je rozpoznatelný nebo je různý a pak nedává stejné, tedy srovnatelné výsledky....

0 0
možnosti

malá technická, jak při NEDC tak pro plánované WLTP má mít vozidlo najeto minimálně 3000 km, ten Golf na fotce evidentně nikdy na silnici nebyl, takže to byla jen taková taškařice pro naivního Ťoka?

0 0
možnosti

a to že ten Golf na fotce nebyl nikdy na silnici jsi poznal z čeho? Koukám,. že tobě by zájemci o ojetiny měli posílat jen jejich fotky s dotazem: Tak co pane Lorenc, uvezu to.....?

0 0
možnosti

čeští zástupci spali a nizozemci dostali nasypáno ? Jinak si nedovedu představit, že by někdo nepodpořil zrušení testů, ze kterých lezou naprosto zcestné výsledky

0 0
možnosti

J57a79n 38F51r35o96l63í30k

29. 10. 2015 12:30

VW začne vyvíjet nový software pro dýzly. Rozpozná prý běžný provoz s komisařem od běžného provozu s majitelem.;-D

1 0
možnosti

Ach ta Unie! ... To jsou tolernace? - Lišit se až o 110 % = žádý problém! ;-D ... Pak se nedivte, když stejnou toleranci aplikují i řidiči také na pravidla silničního provozu!

Místo 50-kou jezdit obcí až 105 km/h = žádný problém, ne? ;-€ ... S tažením islámu do Evropy je to stejné. Ta hloupá tolerance, mnohdy z neznalosti, nás zahubí...

0 0
možnosti

J93a30n 79F71r62o57l71í71k

29. 10. 2015 12:28

Nechtějí a taky nemohou přiznat, že celý ten humbuk s Euro 1-50 a emisními zonami je jen dýmová clona a ekopozlátko.;-D

0 0
možnosti

Logika EU a netýká se jen emisí. Skutečnost budem tak dlouho křivit až se z ní stane pravda. Co je to za metodu s tak obrovskou odchylkou? To je levnější a možná i přesnější malé dítě, které tahá z vázy žetony s čísly, které označují množství emisí.

2 0
možnosti

Bezva, mám auto, které bez problémů prochází pravidelnou technickou, a jako že najednou neprojde? Tak mám žalovat automobilku?

0 3
možnosti
Foto

J81i19ř61í 90E84r46b93e31n

29. 10. 2015 9:17

Jak jste na to přišla? 8-o

1 0
možnosti

R91o57m60a72n 19K58o15r21e38c

28. 10. 2015 23:46

Doufejme, že tohle celé během nějpozději několika let zmizí v pekle spolu se současnou podobou EU a vrátíme se k pragmatismu a reálným požadavkům.

Když si přestaneme konečně nalhávat to, co by bruselní zločinci tak moc chtěli, skutečnost je jasná - nic, doslova nicz jejich požadavkl se nerealizovalo, nic se "nezlepšilo", naopak. Biopaliva škodící přírodě i lidské společnosti, auta "splňující" nesmyslné normy fintami, navíc zvýšená ekologická zátěž daná tím, že jsou mnohem složitější a poruchovější díky bruselním předpisům, je třeba je častěji obměňovat = opět ekoloická zátěž a navíc Brusel podporuje levičáctví a iracionální fanatismus zelených demagogů, agresivních a arogantních cyklistů, sociální inženýrství a pod.

17 1
možnosti

P69e43t97r 71M85i79c44h35a37l

28. 10. 2015 23:43

Tam je to samý Kolumbus. :-D

0 0
možnosti

Ono je zajímavé, že díky obavám o emise CO2 se vyrábí motory, které nám škodí více a více. Přímým vstřikem paliva, vznikají velmi nebezpečné látky. A někteří jedinci ještě kuchají filtry pevných částic. U benzínů přímovstřikových se filtry nedávají vůbec. Tady jsou politici vedle a schvalují normy pro výrobce automobilů. Ne pro očistu životního prostředí. Protože to by museli podporovat paliva, která jsou čistější. A zatím se uvádějí normy, které nejsou výrobci v praxi schopni plnit. Proč si myslíte, že reálná spotřeba paliva se liší až o 30%. Větší spotřebou se zvyšují i emise. Spotřeba g/kW se až moc nemění v reálu. Ale spotřeba na papíru se zmenšuje rapidně. Inu papír snese vše. Nové zkoušky a předpisy budou opět děravé a zákazníkovi se bude lhát.

7 1
možnosti

P77e43t67r 51N33o48v72á59k

29. 10. 2015 5:34

Homologační testy v současnosti probíhají v laboratorních podmínkách zásadně se lišících od provozních podmínek a proto je v provozu vyšší spotřeba. V případě emisí neplatí, že vyšší spotřeba rovná se více emisí, ale záleží i na spalovacím procesu. Spalovací proces ovlivňuje složení paliva, konstrukce motoru, množství a tlak vzduchu...

1 1
možnosti