- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Test v reálném provozu je začarovaný kruh. Buď je stejný a pak je rozpoznatelný nebo je různý a pak nedává stejné, tedy srovnatelné výsledky....
malá technická, jak při NEDC tak pro plánované WLTP má mít vozidlo najeto minimálně 3000 km, ten Golf na fotce evidentně nikdy na silnici nebyl, takže to byla jen taková taškařice pro naivního Ťoka?
a to že ten Golf na fotce nebyl nikdy na silnici jsi poznal z čeho? Koukám,. že tobě by zájemci o ojetiny měli posílat jen jejich fotky s dotazem: Tak co pane Lorenc, uvezu to.....?
čeští zástupci spali a nizozemci dostali nasypáno ? Jinak si nedovedu představit, že by někdo nepodpořil zrušení testů, ze kterých lezou naprosto zcestné výsledky
VW začne vyvíjet nový software pro dýzly. Rozpozná prý běžný provoz s komisařem od běžného provozu s majitelem.
Ach ta Unie! ... To jsou tolernace - Lišit se až o 110 % = žádý problém! ... Pak se nedivte, když stejnou toleranci aplikují i řidiči také na pravidla silničního provozu!
Místo 50-kou jezdit obcí až 105 km/h = žádný problém, ne? ... S tažením islámu do Evropy je to stejné. Ta hloupá tolerance, mnohdy z neznalosti, nás zahubí...
Nechtějí a taky nemohou přiznat, že celý ten humbuk s Euro 1-50 a emisními zonami je jen dýmová clona a ekopozlátko.
Logika EU a netýká se jen emisí. Skutečnost budem tak dlouho křivit až se z ní stane pravda. Co je to za metodu s tak obrovskou odchylkou? To je levnější a možná i přesnější malé dítě, které tahá z vázy žetony s čísly, které označují množství emisí.
Bezva, mám auto, které bez problémů prochází pravidelnou technickou, a jako že najednou neprojde? Tak mám žalovat automobilku?
Doufejme, že tohle celé během nějpozději několika let zmizí v pekle spolu se současnou podobou EU a vrátíme se k pragmatismu a reálným požadavkům.
Když si přestaneme konečně nalhávat to, co by bruselní zločinci tak moc chtěli, skutečnost je jasná - nic, doslova nicz jejich požadavkl se nerealizovalo, nic se "nezlepšilo", naopak. Biopaliva škodící přírodě i lidské společnosti, auta "splňující" nesmyslné normy fintami, navíc zvýšená ekologická zátěž daná tím, že jsou mnohem složitější a poruchovější díky bruselním předpisům, je třeba je častěji obměňovat = opět ekoloická zátěž a navíc Brusel podporuje levičáctví a iracionální fanatismus zelených demagogů, agresivních a arogantních cyklistů, sociální inženýrství a pod.
Ono je zajímavé, že díky obavám o emise CO2 se vyrábí motory, které nám škodí více a více. Přímým vstřikem paliva, vznikají velmi nebezpečné látky. A někteří jedinci ještě kuchají filtry pevných částic. U benzínů přímovstřikových se filtry nedávají vůbec. Tady jsou politici vedle a schvalují normy pro výrobce automobilů. Ne pro očistu životního prostředí. Protože to by museli podporovat paliva, která jsou čistější. A zatím se uvádějí normy, které nejsou výrobci v praxi schopni plnit. Proč si myslíte, že reálná spotřeba paliva se liší až o 30%. Větší spotřebou se zvyšují i emise. Spotřeba g/kW se až moc nemění v reálu. Ale spotřeba na papíru se zmenšuje rapidně. Inu papír snese vše. Nové zkoušky a předpisy budou opět děravé a zákazníkovi se bude lhát.
Homologační testy v současnosti probíhají v laboratorních podmínkách zásadně se lišících od provozních podmínek a proto je v provozu vyšší spotřeba. V případě emisí neplatí, že vyšší spotřeba rovná se více emisí, ale záleží i na spalovacím procesu. Spalovací proces ovlivňuje složení paliva, konstrukce motoru, množství a tlak vzduchu...