Diskuze

U většiny motorů VW obcházejících emise bude stačit nový software

Pro nápravu vozů koncernu VW s dieselovými motory schopnými obcházet emisní měření bude ve většině případů stačit nahrání aktualizovaného softwaru řídicí jednotky. Pouze u agregátu 1,6 budou nutné při servisní akci také výměny některých dílů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Jestli tomu dobře rozumím, tak oni x let podváděj a najednou to vyřeší sw "za deset minut hotovo"?

1 0
možnosti
MH

M70a49r35e55k 94H41r61u59b33y

1. 11. 2015 17:03

x let podvadeli, protoze to pro dodrzeni nesmyslnych norem bylo potreba. Dneska uz se ale muze rict, ze tahle norma je hloupost (spusta dalsich na to jeste ceka, takze opatrne;-)). Takze uz je mozne tu podvadejici funkci zrusit;-)

0 0
možnosti
Foto

Máme už E6, zabývat se zpětně E5 je nesmysl. Testy byly špatně definované, daly se lehko poznat a softwarem vylepšit. To už u E6 a dalších nebude.

To bychom mohli jít i k veteránům, kteří občas zasmrdí, ale nejezdí denně Prahou do práce.

0 0
možnosti
JT

J72o45s83e57f 16T13ů24m41a

30. 10. 2015 22:52

Nový software by potřebovali mozky těch hňupů co vymýšlí nová a nová emisní nařízení.

1 0
možnosti
PC

Ti co to vymýšlí nemají na jakýkoliv sw dost neuronů

1 0
možnosti
PO

P42a18v94e87l 11O59t28a

30. 10. 2015 21:10

VW řeklo dost, buď to bude po našem, nebo to zavřeme a můžete všechny živit sami :-)

1 0
možnosti
VV

no v Evrope to stacit bude. V USA tezko.

1 0
možnosti
CP

Podle odborníků mimo VW se sníží výkon a zvýší se spotřeba a klesne spolehlivost a trvanlivost některých dílů motoru.

Výborně! Chápu však, že čipnutá oktávka v dieselu je u nás svatý grál všech Čechů.

1 0
možnosti
Foto

Nesmysl.

VW provádí marketing, třeba 2,0 CDI má buď 110 HP, nebo 140, ale veškeré díly jsou shodné. Rozdíl je tedy jenom v palubním počítači, v softwaru.

Určitě proto nebude problém, pár koní přidat, emisí ubrat, na spotřebě se to projeví v rámci procent.

Neni jistě pochyb o tom, že stejný motor, provozovaný se 110 HP vydrží déle, než nahoněný se 140 HP nebo dokonce 170 HP. Většina konkurentů na trhu se u dvoulitru pohybuje kolem těch 140 HP, BMW a Audi ovšem přes 180- ty vozy ale majitelé po několika rocích prodávají dále, takže životnost pozná až ten kupec ojetiny.

Celá akce měla v USA odstavit nepříjemnou konkurenci, VW, který se dral mezi světové špičky. Dlouho se hledalo, až se něco našlo, jistě si koupili někoho u VW, kdo jim dal tip. GM má ale náhle problémy- 3-litrový Jeep překračuje normu 11x, Opel byl také přistižen, je to dceřinná společnost General Motors.

Řešení je nasnadě- kontrolovat úředníky, kteří si za drahé peníze stále vymýšlejí nereálné hodnoty a zavést metodiku testů, která s možnostmi softwaru počítá. Čo bolo, to bolo, dnes jsme u E6 a rozebírat ještě po letech, co bylo na E5 špatného nemá smysl.

0 0
možnosti
PO

P19e92t84r 32O64t52r42u63b52a

30. 10. 2015 16:10

Zajímalo by mě, co vlastně ten nový sw vyřeší? Že už motor nepozná emisní test? A proč by měl? Nebo se změní výkon nebo spotřeba aby vyhověl emisním normám? Nebo co vlastně? Dělají jen z lidí větší a větší hlupáky.

1 4
možnosti
VV

zamysli se nad tim co napises.. Tady jde o to ze neprekroci emisni hodnoty za zadnych podminek test netest,.

0 0
možnosti
PM

P52e14t96r 81M73i55c74h42a89l

30. 10. 2015 15:53

Takže mi auto ztratí výkon a začne žrát? Děkuji pěkně, nemám zájem.

6 0
možnosti
MG

M66i89r41e90k 47G88a22j64e96r

30. 10. 2015 17:34

Muzete pak zalovat vyrobce, ze vam prodal neco jineho nez deklaroval. Jiste se tyto zaloby objevi. VW ma jeste cas do konce listopadu vymyslet s pravniky, jak se temto zalobam vyhnout.

0 0
možnosti
PS

P48a27v81e52l 35S72e66n54f55t

30. 10. 2015 15:40

Snad už i doladili, kolika dcl můžu spláchnout.

0 0
možnosti
MK

Naprosto neexistující problém. Přece se vůbec nejedná o to, že auta nesplňují evropské normy, ale nesplňují normy za velkou louží, což se Evropy vůbec netýká. Osobně mi je úplně ukradené, jakou normu moje auto splňuje, kdyby se nevymýšlely nesmyslné a nesplnitelné normy, tak je nemusí nikdo obcházet. Myslel jsem si, že Země je zachráněna už tím, že se omezil výkon vysavačů;-D

12 0
možnosti
JR

J16i90ř73í 81R11a74m19e70š

30. 10. 2015 16:00

nesplnuji ani v realu. kdo jezdi dieselem potrebuje pres usta. takovej rakovinotvornej hnus neskutecnej.

3 6
možnosti