- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli tomu dobře rozumím, tak oni x let podváděj a najednou to vyřeší sw "za deset minut hotovo"?
x let podvadeli, protoze to pro dodrzeni nesmyslnych norem bylo potreba. Dneska uz se ale muze rict, ze tahle norma je hloupost (spusta dalsich na to jeste ceka, takze opatrne). Takze uz je mozne tu podvadejici funkci zrusit
Máme už E6, zabývat se zpětně E5 je nesmysl. Testy byly špatně definované, daly se lehko poznat a softwarem vylepšit. To už u E6 a dalších nebude.
To bychom mohli jít i k veteránům, kteří občas zasmrdí, ale nejezdí denně Prahou do práce.
Nový software by potřebovali mozky těch hňupů co vymýšlí nová a nová emisní nařízení.
Ti co to vymýšlí nemají na jakýkoliv sw dost neuronů
VW řeklo dost, buď to bude po našem, nebo to zavřeme a můžete všechny živit sami
no v Evrope to stacit bude. V USA tezko.
Podle odborníků mimo VW se sníží výkon a zvýší se spotřeba a klesne spolehlivost a trvanlivost některých dílů motoru.
Výborně! Chápu však, že čipnutá oktávka v dieselu je u nás svatý grál všech Čechů.
Nesmysl.
VW provádí marketing, třeba 2,0 CDI má buď 110 HP, nebo 140, ale veškeré díly jsou shodné. Rozdíl je tedy jenom v palubním počítači, v softwaru.
Určitě proto nebude problém, pár koní přidat, emisí ubrat, na spotřebě se to projeví v rámci procent.
Neni jistě pochyb o tom, že stejný motor, provozovaný se 110 HP vydrží déle, než nahoněný se 140 HP nebo dokonce 170 HP. Většina konkurentů na trhu se u dvoulitru pohybuje kolem těch 140 HP, BMW a Audi ovšem přes 180- ty vozy ale majitelé po několika rocích prodávají dále, takže životnost pozná až ten kupec ojetiny.
Celá akce měla v USA odstavit nepříjemnou konkurenci, VW, který se dral mezi světové špičky. Dlouho se hledalo, až se něco našlo, jistě si koupili někoho u VW, kdo jim dal tip. GM má ale náhle problémy- 3-litrový Jeep překračuje normu 11x, Opel byl také přistižen, je to dceřinná společnost General Motors.
Řešení je nasnadě- kontrolovat úředníky, kteří si za drahé peníze stále vymýšlejí nereálné hodnoty a zavést metodiku testů, která s možnostmi softwaru počítá. Čo bolo, to bolo, dnes jsme u E6 a rozebírat ještě po letech, co bylo na E5 špatného nemá smysl.
Zajímalo by mě, co vlastně ten nový sw vyřeší? Že už motor nepozná emisní test? A proč by měl? Nebo se změní výkon nebo spotřeba aby vyhověl emisním normám? Nebo co vlastně? Dělají jen z lidí větší a větší hlupáky.
zamysli se nad tim co napises.. Tady jde o to ze neprekroci emisni hodnoty za zadnych podminek test netest,.
Takže mi auto ztratí výkon a začne žrát? Děkuji pěkně, nemám zájem.
Muzete pak zalovat vyrobce, ze vam prodal neco jineho nez deklaroval. Jiste se tyto zaloby objevi. VW ma jeste cas do konce listopadu vymyslet s pravniky, jak se temto zalobam vyhnout.
Snad už i doladili, kolika dcl můžu spláchnout.
Naprosto neexistující problém. Přece se vůbec nejedná o to, že auta nesplňují evropské normy, ale nesplňují normy za velkou louží, což se Evropy vůbec netýká. Osobně mi je úplně ukradené, jakou normu moje auto splňuje, kdyby se nevymýšlely nesmyslné a nesplnitelné normy, tak je nemusí nikdo obcházet. Myslel jsem si, že Země je zachráněna už tím, že se omezil výkon vysavačů
nesplnuji ani v realu. kdo jezdi dieselem potrebuje pres usta. takovej rakovinotvornej hnus neskutecnej.