Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejhorší auto světa má asijské kořeny. Naštěstí se nedá koupit

Toto auto je noční můra. Jmenuje se Horrific H-0WL3R a vyrobila ho britská pojišťovna Warranty Direct. Pomohla si svými statistikami poruchovosti, ve kterých hledala nejproblematičtější komponenty jednotlivých aut. Překvapením je, že velká část dílů je z Japonska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P18e65t38r 39N35ě16m60e35č68e93k 1762964342133

Japonec nakonec ;-)

+1/0
2.11.2015 9:51

J21a57n 13U81l94m 7560569456672

Nad tímhle článkem museji koncernisti onanovat! ;-D

Přitom třeba CR-V patří spolus Toyotou k nejspolehlivějším autům vůbec

0/0
2.11.2015 7:14

O80n37d11ř87e35j 22F69r22a37n50c 4699751598

Jenže diesely v Outlanderu jsou od VW ;-D

0/0
2.11.2015 13:52
Foto

P90a26v81e62l 24M66a57r60t46i88n80e49k 9845985411273

Jo Anglani. Co skoncili s vyrobou Roveru, tak je hned vsechno poruchovejsi.

+1/0
1.11.2015 19:10

R28o64b68e71r97t 57J12a34n28u35l22í98k 3815499564631

To jsou kecy já mám rencka a jsem pořád v servisu!

+2/−1
31.10.2015 22:03

B37e61d65r86i98c42h 41Z89i86t16k44o 1476290478495

Auto s pi..u ( kosoctvercem) ve znaku, nedockas se zazraku....

+1/−2
1.11.2015 0:06

K23a38r93e18l 84N10o13v61o43t23n57y 2431885549580

Mne by docela zajimaly statistiky Skodovek s haldexem 4.generace. Nutost vymenit cely haldex system (rozvodovku i spojku) za 100.000 CZK pul roku po skonceni ctyrlete zaruky a pri najezdu necelych 80.000 km me prekvapilo opradu nemile (pri uplne bezne jizde po dalnici z te rozvodovky vytekl olej a zadrela se).

0/0
31.10.2015 21:57

K77a96r42e26l 22N32o42v53o28t85n33y 2781845909220

A koneckoncu nejen skodovek, ono to pouziva spousta vyrobcu...

+2/0
31.10.2015 21:57

R63o14m79a84n 98P69o87l40á70č63e33k 5106329725

Takže v 75 000 hodit do AAA a koupit si nové? ;-D

0/0
31.10.2015 22:47

R51a97d52e45k 38J37a46h15n 8136347275795

Vždycky jsem chtěl být zaměstnám v servisu japonských aut. Nic nemusíš dělat, nikdo tam nejezdí, není do čeho píchnout....

+1/0
31.10.2015 21:54

J83a74n 32U61l31m 7280699306582

jen si rovnáš šroubováky podle velikosti...

0/0
2.11.2015 7:15

L52a62d13a 54N88o88v66a70k 4622883327

japonská auta vedla v žebříčcích spolehlivosti, dokud je nezačali vyrábět zevláci z Evropy....:-/

+3/0
31.10.2015 21:17

R20o80m75a87n 80P43o56l62á75č57e11k 5546679285

Když si japonec neohlídá proces výroby, tak co může čekat...

0/0
31.10.2015 22:40

M84o23j17m18í41r 15M39o12t23y97č44k48a 3892485484790

Nechci ty výsledky nějak rozporovat, na to nemám dost podkladů. Ale zajímalo by mne kde ty podklady vzala ta pojišťovna. Poruchy a servis vozů zcela jistě není nikde součástí pojistných smluv, takže bez ohledu na předložené výsledky , lze je považovat pouze za přesnou statistiku z velmi nepřesných čísel.

+1/−2
31.10.2015 20:43

J44i50ř45í 93P69e13l97n44á80ř 6865713176549

Tak se laskavě podívej co vlastně "pojišťuje"...

0/0
31.10.2015 20:46

J11a51n 18U45l36m 7130759586612

to je zase plk typu: "Podle zjištění americké university..."

0/0
2.11.2015 7:17

I30v83o 92U18r66b77á52n41e53k 2176247947

Článek o ničem... Rv Né, nemám japonské auto. :-)

+2/0
31.10.2015 19:32

J23a59n 19U72l57m 7810249726372

já mám a myslím si to samé...

0/0
2.11.2015 7:17

P53a42v31e56l 22S56o36b12o63t45k71a 5310814

Pokud ovšem VolksWagen nepodváděl i při crashtestech a nejen u emisí, že.

Tím nemyslím že na crashtesty by měla vliv řídící jednotka, ale spíš jestli opravdu na testy šly ta samá auta/s tou samou konstrukcí a materiály jako pak na běžný trh....

0/0
31.10.2015 19:19

P29e61t11r 61M46i30c90h48a43l 2630924581862

Asi nepodváděl, výsledky crash testů vidívám pravidelně v provozu.

0/0
31.10.2015 22:48

T90o97m72á77š 31J61u85r34e75č50k71a 3603532309263

Už dávno se ví, že na crashtesty jdou jiná auta než do provozu. Odchylky nejsou velké, ale jsou.

0/0
2.11.2015 7:01

P39a88v70e52l 73D40o39b57e71š 3956453928801

Tak tyto statistiky jsou záhadné a nevěřím žádné. Já mam Subaru naprostá spokojenost, manželka má Golfa a taky naprostá spokojenost otec má Range Rover a taky super auto. Ale jsou to pouze kusy z x milionů aut co se vyrobili. Ale například kamarád si před 5 lety koupil nové ML po roce neustálých reklamací vůz vyměněn za jiné ML a od té doby je naprosto spokojen a bez závad.

0/−2
31.10.2015 19:13

T87o20m77á38š 96J35u64r37e39č85k24a 3193442579533

Nejlépe jsou na tom Hondy, které mají 1 poruchu motoru na 600 000 aut, teda byly, tato statistika je 10 let stará tak nevím dnes, ale moc rozdílů tam nebude.

0/0
2.11.2015 7:04

P20e38t11r 91M10a74r19š53á91l49e84k 9555612504109

Vztekejte se tu fanousšci jpn aut, jak chcete, ale žebřícky spolehlivosti vydávané touhle pojišťovnou patří zdaleka mezi ty nejrelevantnější, protože sledují opravdu závady na pojištěných autech, narozdíl od různých žebříčků spokojenosti, ždbříčků TUV, apod.

+4/0
31.10.2015 18:42

E80m85i67l 14D45u65d71a 8425622286643

Poisťovňa warranty direct poskytuje pozarucny servis a poistenie teda kryjú auta staršie ako 3 roky. Francúzske autá sú v UK rozšírené a obľúbené takisto ako japonské a nemecké. Ta spoločnosť je najväčším poskytovateľom pozarucneho servisu takže budú mať presnejšie a dôveryhodnejsie informácie ako Jožo alebo Pepa z krčmy. To frankenauto je vybudované z ich databázy a nie z hlavy krcmovych expertov.

+3/0
31.10.2015 18:26

M87a10r13e56k 42N38e82t85o46l42i93c52k92ý 6164780658

Nevím, ale moc se mě to nezdá. Já mám subaru, manželka mazdu a servis tedy opravdu navštěvujeme minimálně. Spíš nějaký trapný pokus o očernění japonských aut Rv

0/−3
31.10.2015 17:08

P84e87t22r 78T13l86o38u14k37a51l 7404215862475

Tak to má obrovskou vypovídací hodnotu, když dvě auta z milionů navštěvují servis minimálně. ;-D

+7/−1
31.10.2015 17:49

J95i48ř73í 44K85a19č50í45r17e55k 5720746136

Při tvorbě poruchového auta není třeba nic složitě montovat, stačí si pořídit BMW.

+7/−4
31.10.2015 17:02

F67r86a42n74t96a 66T10l85a53c49h 1483605114707

Máš pravdu ,dvacetiletý stačíR^

0/0
31.10.2015 19:04

M98a29r89t97i70n 98M97i46k55o78l57á30š68e24k 7490790663

Toyota je podle statistik prý spolehlivé auto. Fakt? A proč?

Popravdě řečeno jsem se dlouho zdráhal pochopit, proč by zrovna Toyota měla být spolehlivá. Pozice na vrcholu statistik spolehlivosti německého TÜV, což je obdoba našich STK, jenže narozdíl od našich STK funkční, jistě nevznikla náhodou. Můžeme se například zamyslet nad tím, jaká auta se v Německu používají k čemu. Když se díváte kolem sebe na německých silnicích, vidíte, že Němci preferují německá auta. Toyota Yaris je pak zcela jasně druhé až třetí auto do rodiny. A tak zatímco fotrův Opel Vectra běhá denně sto kilometrů do práce a zpět a ročně ujede 50 tkm, Yarísek se válí v garáži a vyjíždí jen do Aldi a zpátky s Gertrudou za kniplem, Laufleistung 10.000km za rok. Modelový Opel má tudíž zhruba pětinásobnou šanci se rozbít. Nevím, jak dalece statistiky počet najetých km zohledňují.

Další, co jsem bral v potaz, byla skutečnost, že automobilky žádná auta nevyrábějí, ale pouze je poskládají podobně jako Lego. V posledních nějakých třiceti letech předvýroba a s ní podstatná část know-how migrovala k dodavatelům automobilek a automobilky samy si ponechaly jen činnost s extrémně vysokou přidanou hodnotou (např. motorárny, rozhodně žádná hitech) a karosárny (svařit plechovku je jen o málo těžší než poskládat motor). Dodavatelé nesou kvalitativní odpovědnost za modulární celky, které do automobilky dodají a také veškeré závazky, které z toho plynou, včetně nákladů na mediálně populární stahovací akce. Důsledkem toho je, že dodavatelé mají systémy jakosti mnohem pokročilejší, než automobilky samotné (například certifikace systému jakosti podle ISO TS 16949 je u automobilek naprostou výjimkou, zatímco u dodavatelů skoro pravidlem). Automobilky samotné připomínají mnohdy říši krále Klacka, co projde tam, by si stěží mohl dovolit i ten nejzaostalejší dodavatel. Nehodlal jsem například uvěřit, že turečtí montážní dělníci při kompletaci motorů pro BMW žerou a kouří, dokud jsem to neviděl.

+8/−2
31.10.2015 16:10

F16i38l82i70p 27K94r76o42l54u86p61p51e97r 7346824844488

Hezka teorie, ale naprosto nepravdiva. Spolehlivosti vevodi klasicky Avensis a ma podobny kilometrovy najezd jako vsechna ostatni auta. v TUV testech je to vzdy uvedeno o jak stara auta se jedna a jaka je to trida (to tvori kategorii), pak je uveden model a prumerny zaznamenany najezd za tu dobu. Je zjevne, ze jste jen teoretik a vysledky tech testu jste v zivote nevidel.

+3/0
31.10.2015 17:46

A50n25t27o57n11i75n 14B30l40a62z26e76k 4968842457731

Mam uz ctvrtou Toyotu a s kazdou jsem najel pres 300 000km a to temer bez navstev servisu. Olej si menim sam, takze akorat vymeny brzd. TyToyoty a nebo Hondy  jsou fakt drzaky.

+4/0
31.10.2015 18:13

L82a42d32a 27N98o81v33a23k 4652263217

ano, skončilo to ale toyotou carina....

0/0
31.10.2015 22:00

T46o93m57á54š 74V44e30s72e33l62ý 5195148610789

z toho, že si sám měníte olej, je možno usuzovat, že víte jak se k autu chovat - takže se obávám, že byste bez problémů jezdil i s Hyundaiem ;-)

0/0
31.10.2015 22:11

L49a85d41a 60N64o56v11a25k 4772253907

benzinové motory toyota avensis do roku cca 2005 byly naprostý průšvih... V záruce se tam vyměňovaly polobloky motoru kvůli prů..ru, který čeká každé auto několika let výroby... Jednoho takového se teď potřebuju zbavit... Kompletní generálka motoru, auto vypadá jako nové... Koupíš...?:-/Rv

0/0
31.10.2015 21:59

E60m67i48l 68D91u13d90a 8845632676363

v cele vyrobne bmw je zakaz koureni nejen v nemecku ale i v Steyr. Byl jsem tam jako student techn. university münchen vickrat a bylo tam cisteji jak v ceskych nemocnicich

0/0
31.10.2015 18:16

L82a18d50a 41N76o21v21a20k 4732373697

diskuze jsou plné lhářů..., nedělal bych si z toho hlavu...

0/0
31.10.2015 22:01

M48a58r94t91i62n 10P69ř20e31n26o42s62i23l 3761810142

Pořád by bylo spolehlivější než Škoda

0/−11
31.10.2015 15:57

J41i59ř27í 29K97a20č23í13r32e19k 5320796886

co to pindáte, Škoda je jedno z nejspolehlivějších aut, co se prodávají.

+4/−1
31.10.2015 17:03

F13i66l51i62p 89K28r88o72l98u50p90p25e53r 7466194494548

to bych rekl, ze je zbozne prani. skoda neni tak spatna jak mnozi rikaji, pomer cena vykon ma slusny, ale zadny zazrak to neni.

+1/−1
31.10.2015 17:52

M37i64r93o17s79l60a55v 18B70e37l45a91n68č52i76n 3885302272584

No jo v EU už neví jak ty svoje krámy propagovat.Máme dva vozy Toyota 5 a 8 let a nevíme co je závada na voze,jen pravidelná údržba.Jinak jsem před tím vystřídal 5 vozů  Německa a můžu říct kromě starého pasátu r.v.1988 to byly krámy.

+7/−1
31.10.2015 15:43

O90n10d32ř57e92j 40M41a18r36e14k 9542730147629

Vážně? Takže Toyota Avensis - 2 x oprava motoru, nakonec jeho KOMPLETNÍ výměna v záruce. A spojka odešlá po 50k? U aut od koncernu VW jsem nic takového nezažil.

+2/0
31.10.2015 16:49

T81o67m 84K81l33í16č94n54í28k 5900534805405

Kolega měnil spojku na dvojkové Octavii po 25 tisících kilometrech. Pokazit se to může, jde o to, kdo si vytáhne Černého Petra.

0/0
31.10.2015 20:20

T96o23m35á32š 28V59e58s54e14l16ý 5115758470519

mně jeden koncernový servisák vyprávěl, jak nějaký ženský po pár tisících km měnili na záruku spojku. Když se to stalo asi potřetí, tak to začali zkoumat a zjistili, že má garáž ve sklepě a ven vyjíždí s motorem na omezovači přes spojku ;-)

+1/0
31.10.2015 22:15

M29a14r26t63i41n 39B90e70r19a13n 1474938523941

Zalezi jak kdo umi jezdit. ...

0/0
1.11.2015 14:38

B55r14o66n49i59s11l20a22v77a 31B54a53r13t32o77ň61o83v16á 4857639747498

U nás máme taktéž dvě toyoty, 5 a 20 let, a nedáme na ně dopustit :-) Zvlášť na té staré (Carina E) je ta spolehlivost znát.

+1/0
31.10.2015 16:50

P12e36t21r 51T49l36o13u31k83a34l 7174625982985

Ano máte dvě auta a teď se rozepište o těch dalších pár desítkách milionů majitelů, jak jsou na tom se spolehlivostí oni? :-)

+1/−1
31.10.2015 17:50

A48n61t25o45n41i17n 35B93l19a86z35e67k 4928572297411

Ja znam plno majitelu Toyot, protoze ziju v USA a meznam nikoho kdo by si stezoval. Jsou to vyborna a spolehliva auta. A naopak znam kamarady, kteri maji nemecke auta vcetne medouru a v servisech jsou castymi hosty.

+1/0
31.10.2015 18:17

P17e87t30r 15T11l39o37u18k61a83l 7184555472295

Ano znáte spousty majitelů toyot? To je kolik desítky? Stovky? Až ji budete znát miliony tak se prosím vraťtce a uvidíme jestli statistika odpovídá. :-/ Opravdu bych se netroufnul argumentovat, že znám 5 majitelů Dacie, kteří nemají problémy proto mají nejspolehlivější auta.

+2/−1
31.10.2015 18:35

C46y49r32i77l 22P32a89v49e32l67k23a 4176272348255

No nevím, po dvaceti letech s pěti Japonci a pěti vozy koncernu VW (v rámci širší rodiny) mohu zodpovědně prohlásit, že z hlediska spolehlivosti důležitých komponent a agregátů prohráli Němci na celé čáře. Vždy jsme kupovali lehce ojeté vozy - ojetý diesel, byť minimálně, už nikdy více.

A jestli někdo řekne, že Japonci mají drahé náhradní díly, tak o tom nic neví. A koroze? Ano Japonci jsou náchylnější, ale mohu dokladovat štos faktur za záruční (naštěstí) opravy  Octavie II, kde kromě střechy byly vyměněny téměř všechny plechy vč. zadního čela!

+6/−1
31.10.2015 13:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.