Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejhorší auto světa má asijské kořeny. Naštěstí se nedá koupit

Toto auto je noční můra. Jmenuje se Horrific H-0WL3R a vyrobila ho britská pojišťovna Warranty Direct. Pomohla si svými statistikami poruchovosti, ve kterých hledala nejproblematičtější komponenty jednotlivých aut. Překvapením je, že velká část dílů je z Japonska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P50e56t65r 58N10ě87m89e33č64e49k 1542154292533

Japonec nakonec ;-)

+1/0
2.11.2015 9:51

J70a90n 21U19l71m 7140869116552

Nad tímhle článkem museji koncernisti onanovat! ;-D

Přitom třeba CR-V patří spolus Toyotou k nejspolehlivějším autům vůbec

0/0
2.11.2015 7:14

O78n48d74ř17e47j 37F79r19a53n43c 4919261468

Jenže diesely v Outlanderu jsou od VW ;-D

0/0
2.11.2015 13:52


Foto

P78a68v38e56l 87M90a32r61t48i47n17e42k 9455105511353

Jo Anglani. Co skoncili s vyrobou Roveru, tak je hned vsechno poruchovejsi.

+1/0
1.11.2015 19:10

R98o42b86e48r10t 85J19a35n80u51l95í84k 3395109704361

To jsou kecy já mám rencka a jsem pořád v servisu!

+2/−1
31.10.2015 22:03

B37e34d22r51i80c25h 26Z95i78t93k39o 1116670738125

Auto s pi..u ( kosoctvercem) ve znaku, nedockas se zazraku....

+1/−2
1.11.2015 0:06

K36a37r83e53l 11N15o76v45o91t58n13y 2741455949470

Mne by docela zajimaly statistiky Skodovek s haldexem 4.generace. Nutost vymenit cely haldex system (rozvodovku i spojku) za 100.000 CZK pul roku po skonceni ctyrlete zaruky a pri najezdu necelych 80.000 km me prekvapilo opradu nemile (pri uplne bezne jizde po dalnici z te rozvodovky vytekl olej a zadrela se).

0/0
31.10.2015 21:57

K32a47r75e79l 15N20o86v98o54t83n26y 2891695169550

A koneckoncu nejen skodovek, ono to pouziva spousta vyrobcu...

+2/0
31.10.2015 21:57

R17o49m68a56n 55P56o68l31á59č88e29k 5926779495

Takže v 75 000 hodit do AAA a koupit si nové? ;-D

0/0
31.10.2015 22:47

R10a40d70e90k 34J86a68h90n 8496377385685

Vždycky jsem chtěl být zaměstnám v servisu japonských aut. Nic nemusíš dělat, nikdo tam nejezdí, není do čeho píchnout....

+1/0
31.10.2015 21:54

J84a24n 16U38l45m 7500449676952

jen si rovnáš šroubováky podle velikosti...

0/0
2.11.2015 7:15

L36a89d76a 90N16o58v54a31k 4662163767

japonská auta vedla v žebříčcích spolehlivosti, dokud je nezačali vyrábět zevláci z Evropy....:-/

+3/0
31.10.2015 21:17

R44o45m88a38n 44P63o82l79á47č58e28k 5286269865

Když si japonec neohlídá proces výroby, tak co může čekat...

0/0
31.10.2015 22:40

M83o16j52m59í83r 51M42o81t83y73č50k93a 3102275374240

Nechci ty výsledky nějak rozporovat, na to nemám dost podkladů. Ale zajímalo by mne kde ty podklady vzala ta pojišťovna. Poruchy a servis vozů zcela jistě není nikde součástí pojistných smluv, takže bez ohledu na předložené výsledky , lze je považovat pouze za přesnou statistiku z velmi nepřesných čísel.

+1/−2
31.10.2015 20:43

J68i81ř31í 61P34e48l34n77á92ř 6815663646299

Tak se laskavě podívej co vlastně "pojišťuje"...

0/0
31.10.2015 20:46

J46a17n 70U59l14m 7320529116712

to je zase plk typu: "Podle zjištění americké university..."

0/0
2.11.2015 7:17

I82v63o 44U62r61b24á87n50e63k 2656517337

Článek o ničem... Rv Né, nemám japonské auto. :-)

+2/0
31.10.2015 19:32

J89a45n 96U64l61m 7440809746662

já mám a myslím si to samé...

0/0
2.11.2015 7:17

P12a84v76e61l 46S66o78b44o94t94k84a 5230964

Pokud ovšem VolksWagen nepodváděl i při crashtestech a nejen u emisí, že.

Tím nemyslím že na crashtesty by měla vliv řídící jednotka, ale spíš jestli opravdu na testy šly ta samá auta/s tou samou konstrukcí a materiály jako pak na běžný trh....

0/0
31.10.2015 19:19

P98e66t27r 71M86i19c88h52a27l 2110224951562

Asi nepodváděl, výsledky crash testů vidívám pravidelně v provozu.

0/0
31.10.2015 22:48

T70o72m94á51š 87J70u35r15e80č78k66a 3103242579183

Už dávno se ví, že na crashtesty jdou jiná auta než do provozu. Odchylky nejsou velké, ale jsou.

0/0
2.11.2015 7:01

P16a67v69e65l 20D92o46b40e46š 3896573708841

Tak tyto statistiky jsou záhadné a nevěřím žádné. Já mam Subaru naprostá spokojenost, manželka má Golfa a taky naprostá spokojenost otec má Range Rover a taky super auto. Ale jsou to pouze kusy z x milionů aut co se vyrobili. Ale například kamarád si před 5 lety koupil nové ML po roce neustálých reklamací vůz vyměněn za jiné ML a od té doby je naprosto spokojen a bez závad.

0/−2
31.10.2015 19:13

T23o83m82á64š 65J89u94r15e48č53k17a 3243862919283

Nejlépe jsou na tom Hondy, které mají 1 poruchu motoru na 600 000 aut, teda byly, tato statistika je 10 let stará tak nevím dnes, ale moc rozdílů tam nebude.

0/0
2.11.2015 7:04

P86e59t70r 71M61a79r46š58á40l55e84k 9625342424579

Vztekejte se tu fanousšci jpn aut, jak chcete, ale žebřícky spolehlivosti vydávané touhle pojišťovnou patří zdaleka mezi ty nejrelevantnější, protože sledují opravdu závady na pojištěných autech, narozdíl od různých žebříčků spokojenosti, ždbříčků TUV, apod.

+4/0
31.10.2015 18:42

E39m98i49l 90D95u94d11a 8445332616133

Poisťovňa warranty direct poskytuje pozarucny servis a poistenie teda kryjú auta staršie ako 3 roky. Francúzske autá sú v UK rozšírené a obľúbené takisto ako japonské a nemecké. Ta spoločnosť je najväčším poskytovateľom pozarucneho servisu takže budú mať presnejšie a dôveryhodnejsie informácie ako Jožo alebo Pepa z krčmy. To frankenauto je vybudované z ich databázy a nie z hlavy krcmovych expertov.

+3/0
31.10.2015 18:26

M66a24r62e51k 32N11e27t52o85l29i84c19k14ý 6764350518

Nevím, ale moc se mě to nezdá. Já mám subaru, manželka mazdu a servis tedy opravdu navštěvujeme minimálně. Spíš nějaký trapný pokus o očernění japonských aut Rv

0/−3
31.10.2015 17:08

P18e79t36r 70T72l90o91u76k25a46l 7104315912575

Tak to má obrovskou vypovídací hodnotu, když dvě auta z milionů navštěvují servis minimálně. ;-D

+7/−1
31.10.2015 17:49

J35i47ř98í 76K78a44č76í14r61e61k 5160886706

Při tvorbě poruchového auta není třeba nic složitě montovat, stačí si pořídit BMW.

+7/−4
31.10.2015 17:02

F41r53a89n45t23a 70T52l92a64c95h 1903395754327

Máš pravdu ,dvacetiletý stačíR^

0/0
31.10.2015 19:04

M85a36r85t10i95n 60M37i92k46o19l37á96š90e74k 7140270743

Toyota je podle statistik prý spolehlivé auto. Fakt? A proč?

Popravdě řečeno jsem se dlouho zdráhal pochopit, proč by zrovna Toyota měla být spolehlivá. Pozice na vrcholu statistik spolehlivosti německého TÜV, což je obdoba našich STK, jenže narozdíl od našich STK funkční, jistě nevznikla náhodou. Můžeme se například zamyslet nad tím, jaká auta se v Německu používají k čemu. Když se díváte kolem sebe na německých silnicích, vidíte, že Němci preferují německá auta. Toyota Yaris je pak zcela jasně druhé až třetí auto do rodiny. A tak zatímco fotrův Opel Vectra běhá denně sto kilometrů do práce a zpět a ročně ujede 50 tkm, Yarísek se válí v garáži a vyjíždí jen do Aldi a zpátky s Gertrudou za kniplem, Laufleistung 10.000km za rok. Modelový Opel má tudíž zhruba pětinásobnou šanci se rozbít. Nevím, jak dalece statistiky počet najetých km zohledňují.

Další, co jsem bral v potaz, byla skutečnost, že automobilky žádná auta nevyrábějí, ale pouze je poskládají podobně jako Lego. V posledních nějakých třiceti letech předvýroba a s ní podstatná část know-how migrovala k dodavatelům automobilek a automobilky samy si ponechaly jen činnost s extrémně vysokou přidanou hodnotou (např. motorárny, rozhodně žádná hitech) a karosárny (svařit plechovku je jen o málo těžší než poskládat motor). Dodavatelé nesou kvalitativní odpovědnost za modulární celky, které do automobilky dodají a také veškeré závazky, které z toho plynou, včetně nákladů na mediálně populární stahovací akce. Důsledkem toho je, že dodavatelé mají systémy jakosti mnohem pokročilejší, než automobilky samotné (například certifikace systému jakosti podle ISO TS 16949 je u automobilek naprostou výjimkou, zatímco u dodavatelů skoro pravidlem). Automobilky samotné připomínají mnohdy říši krále Klacka, co projde tam, by si stěží mohl dovolit i ten nejzaostalejší dodavatel. Nehodlal jsem například uvěřit, že turečtí montážní dělníci při kompletaci motorů pro BMW žerou a kouří, dokud jsem to neviděl.

+8/−2
31.10.2015 16:10

F63i83l29i59p 32K35r11o86l60u48p64p70e51r 7186464134218

Hezka teorie, ale naprosto nepravdiva. Spolehlivosti vevodi klasicky Avensis a ma podobny kilometrovy najezd jako vsechna ostatni auta. v TUV testech je to vzdy uvedeno o jak stara auta se jedna a jaka je to trida (to tvori kategorii), pak je uveden model a prumerny zaznamenany najezd za tu dobu. Je zjevne, ze jste jen teoretik a vysledky tech testu jste v zivote nevidel.

+3/0
31.10.2015 17:46

A90n76t75o61n20i37n 42B48l16a79z17e25k 4798772877461

Mam uz ctvrtou Toyotu a s kazdou jsem najel pres 300 000km a to temer bez navstev servisu. Olej si menim sam, takze akorat vymeny brzd. TyToyoty a nebo Hondy  jsou fakt drzaky.

+4/0
31.10.2015 18:13

L31a36d55a 55N71o62v11a83k 4222453227

ano, skončilo to ale toyotou carina....

0/0
31.10.2015 22:00

T72o31m94á10š 89V93e78s82e36l50ý 5225538550859

z toho, že si sám měníte olej, je možno usuzovat, že víte jak se k autu chovat - takže se obávám, že byste bez problémů jezdil i s Hyundaiem ;-)

0/0
31.10.2015 22:11

L20a25d54a 92N71o79v69a76k 4342293817

benzinové motory toyota avensis do roku cca 2005 byly naprostý průšvih... V záruce se tam vyměňovaly polobloky motoru kvůli prů..ru, který čeká každé auto několika let výroby... Jednoho takového se teď potřebuju zbavit... Kompletní generálka motoru, auto vypadá jako nové... Koupíš...?:-/Rv

0/0
31.10.2015 21:59

E89m56i48l 37D75u90d49a 8745242696273

v cele vyrobne bmw je zakaz koureni nejen v nemecku ale i v Steyr. Byl jsem tam jako student techn. university münchen vickrat a bylo tam cisteji jak v ceskych nemocnicich

0/0
31.10.2015 18:16

L21a78d27a 31N10o93v60a94k 4192813107

diskuze jsou plné lhářů..., nedělal bych si z toho hlavu...

0/0
31.10.2015 22:01

M69a61r47t55i90n 50P64ř52e94n95o75s28i98l 3461390552

Pořád by bylo spolehlivější než Škoda

0/−11
31.10.2015 15:57

J60i59ř72í 78K40a26č91í14r74e75k 5490786746

co to pindáte, Škoda je jedno z nejspolehlivějších aut, co se prodávají.

+4/−1
31.10.2015 17:03

F25i39l20i98p 89K86r86o88l30u10p97p20e71r 7736314444608

to bych rekl, ze je zbozne prani. skoda neni tak spatna jak mnozi rikaji, pomer cena vykon ma slusny, ale zadny zazrak to neni.

+1/−1
31.10.2015 17:52

M27i83r70o48s10l45a46v 13B68e53l68a43n79č25i10n 3845762782664

No jo v EU už neví jak ty svoje krámy propagovat.Máme dva vozy Toyota 5 a 8 let a nevíme co je závada na voze,jen pravidelná údržba.Jinak jsem před tím vystřídal 5 vozů  Německa a můžu říct kromě starého pasátu r.v.1988 to byly krámy.

+7/−1
31.10.2015 15:43

O28n19d58ř52e65j 40M59a73r68e67k 9512700687249

Vážně? Takže Toyota Avensis - 2 x oprava motoru, nakonec jeho KOMPLETNÍ výměna v záruce. A spojka odešlá po 50k? U aut od koncernu VW jsem nic takového nezažil.

+2/0
31.10.2015 16:49

T17o34m 28K81l69í84č72n44í11k 5110964735655

Kolega měnil spojku na dvojkové Octavii po 25 tisících kilometrech. Pokazit se to může, jde o to, kdo si vytáhne Černého Petra.

0/0
31.10.2015 20:20

T19o89m74á74š 42V72e56s17e89l80ý 5505408890539

mně jeden koncernový servisák vyprávěl, jak nějaký ženský po pár tisících km měnili na záruku spojku. Když se to stalo asi potřetí, tak to začali zkoumat a zjistili, že má garáž ve sklepě a ven vyjíždí s motorem na omezovači přes spojku ;-)

+1/0
31.10.2015 22:15

M39a97r97t10i59n 72B57e31r35a94n 1484588353891

Zalezi jak kdo umi jezdit. ...

0/0
1.11.2015 14:38

B44r71o61n84i27s18l38a73v79a 22B93a82r88t24o42ň66o86v21á 4767959737388

U nás máme taktéž dvě toyoty, 5 a 20 let, a nedáme na ně dopustit :-) Zvlášť na té staré (Carina E) je ta spolehlivost znát.

+1/0
31.10.2015 16:50

P18e57t61r 20T70l93o89u17k32a71l 7944165462135

Ano máte dvě auta a teď se rozepište o těch dalších pár desítkách milionů majitelů, jak jsou na tom se spolehlivostí oni? :-)

+1/−1
31.10.2015 17:50

A45n28t41o82n57i65n 28B84l15a76z82e42k 4878672187361

Ja znam plno majitelu Toyot, protoze ziju v USA a meznam nikoho kdo by si stezoval. Jsou to vyborna a spolehliva auta. A naopak znam kamarady, kteri maji nemecke auta vcetne medouru a v servisech jsou castymi hosty.

+1/0
31.10.2015 18:17

P81e39t25r 15T62l14o32u16k46a43l 7824715882325

Ano znáte spousty majitelů toyot? To je kolik desítky? Stovky? Až ji budete znát miliony tak se prosím vraťtce a uvidíme jestli statistika odpovídá. :-/ Opravdu bych se netroufnul argumentovat, že znám 5 majitelů Dacie, kteří nemají problémy proto mají nejspolehlivější auta.

+2/−1
31.10.2015 18:35

C86y82r76i39l 31P68a78v92e47l18k19a 4326512848375

No nevím, po dvaceti letech s pěti Japonci a pěti vozy koncernu VW (v rámci širší rodiny) mohu zodpovědně prohlásit, že z hlediska spolehlivosti důležitých komponent a agregátů prohráli Němci na celé čáře. Vždy jsme kupovali lehce ojeté vozy - ojetý diesel, byť minimálně, už nikdy více.

A jestli někdo řekne, že Japonci mají drahé náhradní díly, tak o tom nic neví. A koroze? Ano Japonci jsou náchylnější, ale mohu dokladovat štos faktur za záruční (naštěstí) opravy  Octavie II, kde kromě střechy byly vyměněny téměř všechny plechy vč. zadního čela!

+6/−1
31.10.2015 13:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.