- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nad tímhle článkem museji koncernisti onanovat!
Přitom třeba CR-V patří spolus Toyotou k nejspolehlivějším autům vůbec
Jenže diesely v Outlanderu jsou od VW
Jo Anglani. Co skoncili s vyrobou Roveru, tak je hned vsechno poruchovejsi.
To jsou kecy já mám rencka a jsem pořád v servisu!
Auto s pi..u ( kosoctvercem) ve znaku, nedockas se zazraku....
Mne by docela zajimaly statistiky Skodovek s haldexem 4.generace. Nutost vymenit cely haldex system (rozvodovku i spojku) za 100.000 CZK pul roku po skonceni ctyrlete zaruky a pri najezdu necelych 80.000 km me prekvapilo opradu nemile (pri uplne bezne jizde po dalnici z te rozvodovky vytekl olej a zadrela se).
A koneckoncu nejen skodovek, ono to pouziva spousta vyrobcu...
Vždycky jsem chtěl být zaměstnám v servisu japonských aut. Nic nemusíš dělat, nikdo tam nejezdí, není do čeho píchnout....
japonská auta vedla v žebříčcích spolehlivosti, dokud je nezačali vyrábět zevláci z Evropy....
Když si japonec neohlídá proces výroby, tak co může čekat...
Nechci ty výsledky nějak rozporovat, na to nemám dost podkladů. Ale zajímalo by mne kde ty podklady vzala ta pojišťovna. Poruchy a servis vozů zcela jistě není nikde součástí pojistných smluv, takže bez ohledu na předložené výsledky , lze je považovat pouze za přesnou statistiku z velmi nepřesných čísel.
Tak se laskavě podívej co vlastně "pojišťuje"...
Článek o ničem... Né, nemám japonské auto.
Pokud ovšem VolksWagen nepodváděl i při crashtestech a nejen u emisí, že.
Tím nemyslím že na crashtesty by měla vliv řídící jednotka, ale spíš jestli opravdu na testy šly ta samá auta/s tou samou konstrukcí a materiály jako pak na běžný trh....
Asi nepodváděl, výsledky crash testů vidívám pravidelně v provozu.