Diskuze
Bojoval za automobilky a říká: Emisní limity tvoří lidé, co jim nerozumí
Děkujeme za pochopení.
J96a23n 20D96l51o65u21h32ý
Ze tech V3S nebo Skoda Favorit ci jeste starsi Skoda 120 v cesku denne jezdi Tim se u me zaradil mezi zbytek tech blbu, kteri maji svuj nerealny svet Panovi bych chtel rici, ze jedno z mych aut ma benzinovy motor plnici Euro III a dalkovou spotrebu 5.5l/100km a jelikoz spotreba souvisi s emisemi, pak je jasne ze tento vice jak 10 let stary motor plni prisnejsi normy nez je to blbe Euro III a nepotrebuje k tomu nejaky turbo, naftu, filtr pevnych castic a podobny nesmysly
M50a23r28e49k 34H78r42u51b20y
Nejvetsi pohromou jsou prave eurourady a zpusob jejich fungovani. Z toho proste nemuze vzniknout nic dobreho, a napachaji vice skod nez vsechny emise dohromady
M23a16r98t36i31n 31K72l77u21v82á95n91e38k
Hmm. tak hlavne že sa za obrtovských nákladov šetrí na nesprávnom mieste? Čo kontejnerové lode a tankery?
P65e58t80r 12O63t60r74u93b69a
No tak na zelene vlne se opravdu nema co dalsiho vymyslet, ale da se vymyslet, aby ty zelene vlny fungovaly v ramci mesta co nejvice.
Dale bych zavedl povinnost, ze kazdy novy semafor muzi mit odpocet do zelene s vyhledem na 100% zavedeni treba do roku 2020.
M91a24r74e91k 46H29r40u81b24y
Ono by stacilo, aby se na te zelene vlne alespon zacalo pracovat. V Praze neni vyjimkou, ze nenavazuji ani 2 semafory za sebou, natoz pak delsi rada
F39r22a83n15t26i51š76e10k 72N44o78v60á38k
Jasně, taková "vejtřeska" je pro dnešní automobilky noční můrou, tu je třeba zakázat. Jezdí už padesát let a s trochou rozumné údržby pojezdí dalších 50, nemá se na ní co rozbít, projede všude a odveze cokoliv. Zato dnešní "euro6" je za 7-8 let kaput a musíte koupit nový.
R45u16d64o24l95f 18P29e45k27á43r68e37k
Jestli si ti ekopati taky uvědomují, že povinné přidávání bio (chacha) složky do nafty situaci ještě zhoršuje...
J40o67s36e49f 40M55i13k72i55n
Uvědomují a už to i řekli. Bohužel se to nemůže stopnout tak rychle, jelikož si na tom spoustu podnikatelů a firem založilo živnost a investovalo do technologii (včetně Agrofertu)
L60u12k81á52š 63V60a86ň60u11r59a
Kdyby existovala legislativa, ktera by umoznila dostat slevu na nove auto, když se zbavim stareho, tak by to bylo prinosem. Ale dnes jen musim ta peevod stareho auta zaplatit ekodan a tak si lidi radeji stara auta nechavaji. Navic jsou nova auta poruchovejsi.vsam mam jedno auto stare 8 let a druhe 13 let. Ale jsou to auta spolehliva a tak nevidim duvod se jich zbavovat. Nahradu za ne jen tezko sezenu.
V89á33c62l78a67v 37Š32o32b31r
Problém je v tom že pořízením nového auta naděláte zhruba stejné škody jako by jste o dalších 5 let jezdil se starým.
Marginální efekt na emisích je zcela potlačen plýtváním a škodami způsobenými těžbou, zpracováním a dopravou všech materiálů z horoucích pekel po celé planetě.
Naopak stát by se měl aktivně snažit udržet provozuschopná vozidla na silnicích co nejdéle je to možné aby se omezila "spotřeba" nových aut.
M62i78c21h77a24l 77F85i82n50s59t42e87r74l87e
Děkuji za tento článek, který mi jen potvrdil to, co tvrdím již delší dobu. Tudíž, že za současným uměle nafouknutým skandálem VW stojí iniciativní úředník - neboli slovy klasika "dej blbci funkci a vymyslí lejstro". Pokud už chceme mluvit o opravdové snaze o snížení emisí, zaměřme se především na největšího znečišťovatele, jímž je doprava nákladní a ne na toho, kdo se na celkovém znečištění podílí jen v řádu procent - tedy dopravu osobní. Mimochodem největší znečišťovatelem ve městech obvykle není doprava, ale především uživatelé kotlů na pevná paliva a samozřejmě průmyslová výroba.
L82u84k14á81š 71V42a57ň41u84r26a
Nejvetsim znecistovatelem je doprava namorni.
P83e78t13r 76S88t67e22j17s33k81a19l
"Už při prvních jednáních s komisí a europarlamentem jsme přitom upozorňovali, že je tato regulace trochu protichůdná. Z technického hlediska vlastně když snižujete emise CO2, tak zároveň u vznětovýchmotorůrostou emise oxidů dusíku (NOx)."
Evidentne sli automobilky nejlehci cestou pro snizovani CO2 = vyrobou turbonaft, az nastal problem s NOx, tak EU schvalila limity pro NOx. Automobilky to nedokazou vyresit, protoze se furt toci kolem turbodieselu.
Pritom pouzitim benzinu se da eliminovat NOx a naslene se bude resit snizovani spotreby benzinoveho motoru = snizovani CO2. Na to jsou technologie jako snizovani hmotnosti, aerodynamika, uzsi pneu, lehci rafky, preplnovani a downsizing (maly objem pri nizke zatezi), vypinani valcu, hybrid, atd.
Proc je to tak narocne pochopit? Sef ACEA Sergio M. prehlasil, ze radeji nez elektromobily bude prodavat turbonafty. Tak at si to panove od automobilek nejdriv srovnaji v hlave a potom to jednoduse vyresi.
L75u48k33á66š 74V77a76ň45u10r67a
Turbodiesel ma vyssi ucinnost jak benzin nebo turbobenzin. Resenim je plynova turbina s elektrickym geberatorem v hybridu.
J70a24n 45M79a93z63ů54r59e89k
je komický jaký boj tu je proti osobním autům, které přitom mají minimální podíl na vypouštění škodlivin....asi stejný jako plivnout do táboráku. Toto je jen další ukázka zbytečnosti komise a toho že ekologické lobby si tu dělá co chce.
M73a30r93t93i93n 45K73a18r92á81s47e34k
No a podle vas ve mestech je obcas ten dusivy vzdych zpusoben cim jinym nez automobily? A proc se koncentruje obzlvaste kolem hlavnich silnicnich tahu?
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Prodej pozemku k bydlení, 897 m2, Malíkovice
Malíkovice - Čanovice, okres Kladno
4 037 000 Kč