Diskuze
Válka o klimatizaci končí, Mercedes vyvinul nový způsob chlazení
Děkujeme za pochopení.
M98a96r84e28k 93J47a22n46e55č59k30a
Inu zase po Bruselsky, není důležité, že to může osádku vozidla pozabíjet nebo ohrozit na životě, důležité je, že to údajně zmenší dopad na oteplování, tož přece to mají spočítané a jasné v tých tabulkách A proto Evropa draze ekoptákoviny zaplatí, jiné části zeměkoule to zplodinami všeho druhu velmi rychle doženou a ani trochu je to neptráp, takže efekt nula. Nakonec nemusíme chodit ani daleko a stačí se teď se začínající topnou sezónou projít kolem rodinných domků, jak začnou topit, to je vzdoušek jako v panenské přírodě. Ale tohle nemá přece na ekologii a zdraví obyvatelstva žádný vliv a klimatizace jsou mnohem důležitější
P70a53v78e34l 98S83t15r24a33k11o98š
Jaké chladivo MB doplňují při servisních prohlídkách? Jako běžný zákazník to asi nemám šanci poznat.
M83i32c21h26a16l 46P94a41v88l47á25t
Jako bezny zakaznik se na to muzete zeptat a kazdy slusny servis Vam rad odpovi. Ale muzete se samozrejme vydat cestou analyzy toho plynu v domaci dilne, pokud Vam to prijde byt lepsi napad. ;o)
J53a21n 19K52r49p45e12c
tak ona ta nebezpecnost noveho chladiva neni zcela presne popsana. problem je v tom, ze v pripade pozaru vozidla a uniku naplne vznika fluorovodik, ltery bezpecne pozabiji ty, co prezili.
F16r64a69n47t95i14š52e69k 16N83o89v80á38k
Pěkně Mercedes. Fakt je ten, že CO2 plněná klima je zcela bezpečná. Když to náhodou nějak unikne, tak nehrozí otrava.
A93l32e38š 35L23i89s40o64v77s31k94ý
TAk nám zase ekoteroristi prosadili něco, jehož zavedení víc poškodí přírodní prostředí než kdyby se používalo to staré. Provoz 15 let starého auta zatíží přírodní prostředí mnohem méně, než výroba nového, které majitele přinutíme koupit.
J44i64ř46í 36K17o72c45u40r21e50k
pššt. při nájezdu 5.000 km ročně ušetříte 10-20 litrů paliva, ta 15 let to pak dělá 150 až 300 litrů. Tolik paliva se rozhodně nespotřebuje na výrobu nového auta, které tohle množství papírově ušetří. Tolik paliva se spotřebuje zhruba tak na šrotaci toho starého auta a rozvoz získaného materiálu ze šroťáku k výrobcům surovin.
R24u96d61a 28S10l17a60v97í22k
Tam bude CO2?? To je přece podle ekologistů to největší zlo na světě.
P69a22v53e72l 74B27r56a25v52e35n12e17c
tak z téhle věty mám opravdu strach:
Mercedes se chlubí, že vývoj proběhl v rekordním čase a že nová jednotka splňuje nejpřísnější bezpečnostní standardy a zároveň nároky na ochranu životního prostředí.
Z15b21y93n53ě25k 34Č21e66j61k82a
Autoklimy s co2 byly hotove uz pred deseti lety. Ale vsichni od toho utekli.
M16i85c23h24a37l 60P71a40v56l27á33t
Aspon ze Mercedes mysli na zajmy zakazniku, nikoli polosilenych teroristu a idiotu z Brusele. Je treba mu za to podekovat a doufat, ze ostatni automobilky budou mit odvahu jeho priklad nasledovat.
K73a52r92e63l 41V55a88c25h67u25t
Asi to bude pořádná SÍLA, ... když mají toho "Golema" (na obrázku) tak pevně připoutaného !!!
V15l11a18d84i66m73í83r 82Z48a40u59š85k15a
Dobrá zpráva, představa monopolního dodavatele chladiva pro všechny automobilky mi docela vadila.
M66a59r60e89k 94Š53i22m77o84n
Řekl bych, že to je přesně ten důvod, proč byl 1,1,1,2-tetrachlorethan zakázán i když jeho vliv na globální oteplování je vzhledem k dalším vlivům naprosto zanedbatelný.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.