- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Inu zase po Bruselsky, není důležité, že to může osádku vozidla pozabíjet nebo ohrozit na životě, důležité je, že to údajně zmenší dopad na oteplování, tož přece to mají spočítané a jasné v tých tabulkách A proto Evropa draze ekoptákoviny zaplatí, jiné části zeměkoule to zplodinami všeho druhu velmi rychle doženou a ani trochu je to neptráp, takže efekt nula. Nakonec nemusíme chodit ani daleko a stačí se teď se začínající topnou sezónou projít kolem rodinných domků, jak začnou topit, to je vzdoušek jako v panenské přírodě. Ale tohle nemá přece na ekologii a zdraví obyvatelstva žádný vliv a klimatizace jsou mnohem důležitější
Jaké chladivo MB doplňují při servisních prohlídkách? Jako běžný zákazník to asi nemám šanci poznat.
Jako bezny zakaznik se na to muzete zeptat a kazdy slusny servis Vam rad odpovi. Ale muzete se samozrejme vydat cestou analyzy toho plynu v domaci dilne, pokud Vam to prijde byt lepsi napad. ;o)
tak ona ta nebezpecnost noveho chladiva neni zcela presne popsana. problem je v tom, ze v pripade pozaru vozidla a uniku naplne vznika fluorovodik, ltery bezpecne pozabiji ty, co prezili.
Pěkně Mercedes. Fakt je ten, že CO2 plněná klima je zcela bezpečná. Když to náhodou nějak unikne, tak nehrozí otrava.
TAk nám zase ekoteroristi prosadili něco, jehož zavedení víc poškodí přírodní prostředí než kdyby se používalo to staré. Provoz 15 let starého auta zatíží přírodní prostředí mnohem méně, než výroba nového, které majitele přinutíme koupit.
pššt. při nájezdu 5.000 km ročně ušetříte 10-20 litrů paliva, ta 15 let to pak dělá 150 až 300 litrů. Tolik paliva se rozhodně nespotřebuje na výrobu nového auta, které tohle množství papírově ušetří. Tolik paliva se spotřebuje zhruba tak na šrotaci toho starého auta a rozvoz získaného materiálu ze šroťáku k výrobcům surovin.
Tam bude CO2?? To je přece podle ekologistů to největší zlo na světě.
tak z téhle věty mám opravdu strach:
Mercedes se chlubí, že vývoj proběhl v rekordním čase a že nová jednotka splňuje nejpřísnější bezpečnostní standardy a zároveň nároky na ochranu životního prostředí.
Autoklimy s co2 byly hotove uz pred deseti lety. Ale vsichni od toho utekli.
Aspon ze Mercedes mysli na zajmy zakazniku, nikoli polosilenych teroristu a idiotu z Brusele. Je treba mu za to podekovat a doufat, ze ostatni automobilky budou mit odvahu jeho priklad nasledovat.
Asi to bude pořádná SÍLA, ... když mají toho "Golema" (na obrázku) tak pevně připoutaného !!!
Dobrá zpráva, představa monopolního dodavatele chladiva pro všechny automobilky mi docela vadila.
Řekl bych, že to je přesně ten důvod, proč byl 1,1,1,2-tetrachlorethan zakázán i když jeho vliv na globální oteplování je vzhledem k dalším vlivům naprosto zanedbatelný.