Diskuze

Válka o klimatizaci končí, Mercedes vyvinul nový způsob chlazení

Automobilka Mercedes-Benz ukončuje válku o chladivo v klimatizačních jednotkách. Firma, která z bezpečnostních důvodů odmítala přejít na nové syntetické chladivo s menším dopadem na životní prostředí, na něj nakonec částečně přejde. Vybrané modely dostanou nejnovější klimatizaci s oxidem uhličitým.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Inu zase po Bruselsky, není důležité, že to může osádku vozidla pozabíjet nebo ohrozit na životě, důležité je, že to údajně zmenší dopad na oteplování, tož přece to mají spočítané a jasné v tých tabulkách ;-D A proto Evropa draze ekoptákoviny zaplatí, jiné části zeměkoule to zplodinami všeho druhu velmi rychle doženou a ani trochu je to neptráp, takže efekt nula. Nakonec nemusíme chodit ani daleko a stačí se teď se začínající topnou sezónou projít kolem rodinných domků, jak začnou topit,  to je vzdoušek jako v panenské přírodě. Ale tohle nemá přece na ekologii a zdraví obyvatelstva žádný vliv a klimatizace jsou mnohem důležitější ;-)

3 0
možnosti

Jaké chladivo MB doplňují při servisních prohlídkách? Jako běžný zákazník to asi nemám šanci poznat.

1 0
možnosti

Jako bezny zakaznik se na to muzete zeptat a kazdy slusny servis Vam rad odpovi. Ale muzete se samozrejme vydat cestou analyzy toho plynu v domaci dilne, pokud Vam to prijde byt lepsi napad. ;o)

1 0
možnosti

J95a78n 62K26r82p38e81c

4. 11. 2015 20:51

tak ona ta nebezpecnost noveho chladiva neni zcela presne popsana. problem je v tom, ze v pripade pozaru vozidla a uniku naplne vznika fluorovodik, ltery bezpecne pozabiji ty, co prezili.

3 0
možnosti

Pěkně Mercedes. Fakt je ten, že CO2 plněná klima je zcela bezpečná. Když to náhodou nějak unikne, tak nehrozí otrava.

0 0
možnosti

Ale oteplení, považ, OTEPLENÍ!!! :-(

1 0
možnosti

TAk nám zase ekoteroristi prosadili něco, jehož zavedení víc poškodí přírodní prostředí než kdyby se používalo to staré.  Provoz 15 let starého auta zatíží přírodní prostředí mnohem méně, než výroba nového, které majitele přinutíme koupit.

8 0
možnosti

pššt. při nájezdu 5.000 km ročně ušetříte 10-20 litrů paliva, ta 15 let to pak dělá 150 až 300 litrů. Tolik paliva se rozhodně nespotřebuje na výrobu nového auta, které tohle množství papírově ušetří. Tolik paliva se spotřebuje zhruba tak na šrotaci toho starého auta a rozvoz získaného materiálu ze šroťáku k výrobcům surovin.

6 0
možnosti

R13u49d58a 85S44l59a80v21í35k

4. 11. 2015 11:57

Tam bude CO2?? To je přece podle ekologistů to největší zlo na světě.

4 0
možnosti

tak z téhle věty mám opravdu strach:

Mercedes se chlubí, že vývoj proběhl v rekordním čase a že nová jednotka splňuje nejpřísnější bezpečnostní standardy a zároveň nároky na ochranu životního prostředí.

0 0
možnosti

Autoklimy s co2 byly hotove uz pred deseti lety. Ale vsichni od toho utekli.

1 0
možnosti

Aspon ze Mercedes mysli na zajmy zakazniku, nikoli polosilenych teroristu a idiotu z Brusele. Je treba mu za to podekovat a doufat, ze ostatni automobilky budou mit odvahu jeho priklad nasledovat.

19 0
možnosti

Asi to bude pořádná SÍLA8-o!!, ... když mají toho "Golema" (na obrázku) tak pevně připoutaného !!!  ;-D

0 0
možnosti

Dobrá zpráva, představa monopolního dodavatele chladiva pro všechny automobilky mi docela vadila.

7 0
možnosti

M34a14r13e17k 45Š57i88m57o79n

4. 11. 2015 12:18

Řekl bych, že to je přesně ten důvod, proč byl 1,1,1,2-tetrachlorethan zakázán i když jeho vliv na globální oteplování je vzhledem k dalším vlivům naprosto zanedbatelný.

2 0
možnosti